JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140210/46192-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Czajków: NADBUDOWA,PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STRAŻNICY OSP W MIELCUCHACH NA POMIESZCZENIA DOMU WIEJSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46192 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czajków , Czajków 39, 63-524 Czajków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7311006, faks 062 7311034.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czajkow-gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NADBUDOWA,PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STRAŻNICY OSP W MIELCUCHACH NA POMIESZCZENIA DOMU WIEJSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.	Zakres rzeczowy zamówienia  obejmuje:
            Nadbudowę, przebudowę i rozbudowę strażnicy OSP w Mielcuchach na pomieszczenia domu
            Wiejskiego:
	Dane wielkościowe:          
            Przed nadbudową, przebudową i rozbudową budynku strażnicy
	Powierzchnia zabudowy:
	- projektowany budynek:		380,00 m2 
	Powierzchnia użytkowa:
	- całkowita 				323,20 m2 
	Kubatura:			           1305,80 m3 
	Szerokość elewacji frontowej:                  20,20 m 
	Wysokość kalenicy głównej:                      6,35 m
	Wysokość okapu:                              3,96,3,11 m 
	Poziom parteru nad terenem:                    0,30 m 
           Kąt nachylenia połaci dachu:               6,o , 13 o 

	Budynek po nadbudowie, przebudowie i rozbudowie budynku strażnicy
	Powierzchnia zabudowy:
	- projektowany budynek:		495,80 m2 
	Powierzchnia użytkowa:
	- całkowita 				422,80 m2 
	Kubatura:			           1775,80 m3 
	Szerokość elewacji frontowej:                  20,24 m 
	Wysokość kalenicy głównej:                      6,35 m
	Wysokość okapu:                              3,96,3,11 m 
	Poziom parteru nad terenem:                    0,30 m 
           Kąt nachylenia połaci dachu:                    6,o , 13o
      	
           Zakres robót: 
A.  	BRANŻA  BUDOWLANA
	1.1	Roboty  wyburzeniowe  i  zamurowania
		1.1.1	Wykucie  otworów  w  ścianach  z  cegieł  -  2,272  [m3]
		1.1.2	Uzupełnienie  ścian  bloczkami  z  betonu  komórkowego  -  3,668  [m3]

1.2	Stolarka  okienna,  drzwiowa  i  brama
	1.2.1	Drzwi  aluminowe  dwuskrzydłowe  -  6,248  [m2]
	1.2.2	Drzwi  aluminiowe  jednoskrzydłowe  -  7,564  [m2]
	1.2.3	Bramy  segmentowe  garażowe  podnoszone  mechanicznie  z  automatem  
-  9,765  [m2]
		1.2.4	Okna  PCV pięciokomorowe, szyba  zespolona  obustronnie  bezpieczna, 
ksz = 0,9  [W/m2xoK]  -  33,033  [m2]
		1.2.5	Podokienniki  wewnętrzne  z  konglomeratu  gr.  3,0  [cm]  -  14  [szt.]

1.3	Roboty  ziemne
1.3.1	Ręczne  wykopy  fundamentowe  -  20,677  [m3]

1.4	Roboty  fundamentowe
1.4.1	Ławy  fundamentowe  prostokątne  żelbetowe  z  betonu  C16/20  szerokości  do  0,6  [m]  -  11,9  [m3]
1.4.2	Przygotowanie  i  montaż  zbrojenia  konstrukcji  monolitycznych  prętami  żebrowanymi  O12  ze  stali  34GS  -  0,136  [t]
1.4.3	Przygotowanie  i  montaż  zbrojenia  konstrukcji  monolitycznych  prętami  gładkimi  O6  ze  stali  St0s  -  0,034  [t]
1.4.4	Ocieplenie  ścian  fundamentowych  sturodurowymi  gr.  8,0  [cm]
1.4.5	Izolacja  przeciwwilgociowa  powłokowa  na  zimno  -  61,264  [m2]

1.5	Ściany  przyziemia
1.5.1	Ściany  budynków  jednokondygnacyjnych  gr.  25  [cm]  z  pustaków  ceramicznych  -  155,366  [m2]
1.5.2	Ścianki  działowe  z  pustaków  ceramicznych  gr.  11,5  [cm]  -  24,433  [m2]
1.5.3	Dostawa  i  montaż  komina  systemowego  np.  SCHIDEL  Rondo  Plus  lub  równoważnego  -  1  [szt.]
1.5.4	Ułożenie  nadproży  prefabrykowanych  -  22,2  [m]
1.5.6	Wieńce  monolityczne  -  2,393  [m3]

1.6	Konstrukcja  dachu  z  pokryciem
1.6.1	Dach  o  konstrukcji  z  wiązarów  deskowych  o  rozpiętości  10,5  [m]  
-  50,0  [m2]
		1.6.2	Więźba  dachowa  -  45,0  [m2]
		1.6.3	Folia  dachowa  -  95,0  [m2]
		1.6.4	Pokrycie  dachu  blachą  powlekaną  dachówkową  na  łatach  -  95  [m2]
		1.6.5	Obróbki  blacharskie  z blachy  powlekanej  gr.  0,60  [mm]  -  17,3  [m2]
		1.6.6	Rynny  dachowe  półokrągłe  z  polichlorku  winylu  o  śr.  150  [mm]  
-  11,0  [m]
		1.6.7	Rury  spustowe  z  polichlorku  winylu  o  śr.  120  [mm]  -  8,0  [m]
		1.6.8	Zabezpieczenie  p.poż.  -  wełna  mineralna  gr.  5,0  [cm]  -  46,323  m2]
		1.6.7	Obróbki  blacharskie  z  blachy  powlekanej  -  46,323  [m2]

1.7	Posadzka
	1.7.1	Podkład  betonowy  na  podłożu  gruntowym  B10  gr.  15  [cm]  -  7,190  [m3]
	1.7.2	Izolacja  z  folii  polietylenowej  -  281,1  [m2]
	1.7.3	Izolacja  cieplna  i  przeciwdźwiękowa  z  płyt  styropianowych  twardych  
gr.  6,0  [cm]  -  281,1  [m2]
		1.7.4	Szlichta  cementowa  gr.  5  [cm]  zbrojona  przeciwskurczowo  
-  281,1  [m2]
		1.7.5	Posadzka  z  płytek  ceramicznych  30 x 30  [cm]  -  281,1  [m2]

1.8	Tynki  i  okładziny  wewnętrzne
	1.8.1	Tynki  wewnętrzne  zwykłe  kat.  IV  na  ścianach  -  461,201  [m2]
	1.8.2	Licowanie  ścian  płytkami  ceramicznymi  o  wymiarach  20 x 20  [cm] 
-  73,92  [m2]
1.8.3	Dostawa  i  montaż  kabin  z  laminatu  (systemowych  płyt  sanitarnych  atestowanych  wraz  systemowymi  dodatkami)  -  4  [szt.]
1.8.4	Systemowy  sufit  podwieszony  o  konstrukcji  metalowej  wypełnione  płytami  z  wełny  mineralnej  -  281,1  [m2]
1.8.5	Izolacja  z  płyt  wełny  mineralnej  gr.  20  [cm]  o  lambda  min.  
=  0,039  [W/mK]  -  281,10  [m2]
1.8.6	Tynki  z  gipsu  szpachlowego  na  ścianach  gr.  5,0  [mm]  -  387,281  [m2]
1.8.7	Dwukrotne  malowanie  tynków  farbami  emulsyjnymi  z  gruntowaniem  -  306,989  [m2]
1.8.8	Żywiczny  tynk  dekoracyjny  gr.  2,0  [mm]  -  80,292  [m2]
1.8.9	Dostawa  i  montaż  sceny  drewnianej  olejowanej  -  1  [szt.]

1.9	Elewacja  zewnętrzna
1.9.1	Ocieplenie  ścian  budynków  płytami  styropianowymi  gr.  12,0  [cm]  
-  314,253  [m2]
1.9.2	Wyprawa  elewacyjna  cienkowarstwowa  z  tynku  mineralnego  gr.  2,0  [mm]  barwionego  na  wskroś  -  294,191  [m2]
1.9.3	Wyprawa  elewacyjna  cienkowarstwowa  z tynku  żywicznego  -  20,062  [m2] 

1.10	Podjazd  dla  osób  niepełnosprawnych
1.10.1  	Wykonanie  chodnika  z  kostki  brukowej  gr.  6,0  cm  -  3,375  [m2]
		1.10.2	Wykonanie  schodów  wejściowych  z  kostki  betonowej  gr.  6,0  [cm]  
-  1  [kpl.]
1.10.3	Poręcz  podjazdu  dla  niepełnosprawnych  ze  stali  nierdzewnej  satynowanej  -  7,0  [m]
	1.11	Hydrant
1.11.1	Dostawa  i  montaż  hydrantu  wraz  szafką  i  wężem  oraz  badania  ciśnienia  -  1  [szt.]


B.  	BRANŻA  SANITARNA
	1.	Kotłownia  -  dostawa  i  montaż  urządzeń  armatury  i  rurociągów
1.1	Kocioł  stalowy  o  mocy  nominalnej  50  [kW]   z  mikroprocesorowym  regulatorem  i  możliwością  pracy  w  systemie  24  godzinnym  bezobsługowo  -  1  [szt.]
1.2	Rozdzielacze  do  kotłów  i  instalacji  -  2,0  [m]
1.3	Naczynie  wzbiorcze  systemu  otwartego,  izolowane  o  pojemności  całkowitej  120  [dm3]  -  1  [szt.]
1.4	Pompa  obiegowa  c.o.  elektroniczna  np.  LFP Expedia  25/60  lub  równoważna  -  1  [kpl.]
1.5	Pompa  obiegowa  c.o.  elektroniczna  np.  LFP Expedia  25/40  lub  równoważna  -  2  [kpl.]
1.6	Pompa  cyrkulacyjna  ERGA  DN 15  lub  równoważna  -  1  kpl.
1.7	Zawór  kulowy  dn.  25  -  8  [szt.]
1.8	Zawór  mieszający  trójdrogowy  DN40  -  1  [szt.]
1.9	Termometry  techniczne  -  14  [szt.]
1.10	Podgrzewacz  galaret  SGW(S)200l  lub  równoważny  -  1  kpl.]
1.11	Rurociagi  w  instalacjach  c.o.  stalowe  o  śr.  nominalnej  15  [mm]  
-  2,0  [m]
1.12	Rurociagi  w  instalacjach  c.o.  stalowe  o  śr.  nominalnej  20  [mm]  
-  6,0  [m]
1.13	Rurociagi  w  instalacjach  c.o.  stalowe  o  śr.  nominalnej  25  [mm]  
-  26,0  [m]
1.14	Rurociagi  w  instalacjach  c.o.  stalowe  o  śr.  nominalnej  32  [mm]  
-  18,0  [m]
1.15	Rurociagi  w  instalacjach  c.o.  stalowe  o  śr.  nominalnej  40  [mm]  
-  8,0  [m]
		1.16	Rurociągi  z  tworzyw  sztucznych  PP  o  średnicy  zewnętrznej  20  [mm]   
i  połączeniach  zgrzewanych  -  21  [m]
		1.17	Rurociągi  z  tworzyw  sztucznych  PP  o  średnicy  zewnętrznej  25  [mm]   
i  połączeniach  zgrzewanych  -  8  [m]
		1.18	Rurociągi  z  tworzyw  sztucznych  PP  o  średnicy  zewnętrznej  32  [mm]   
i  połączeniach  zgrzewanych  -  6  [m]
		1.19	Okablowanie  sterownicze  kotłowni  -  1  [kpl.]
		1.20	Uruchomienie  kotłowni  c.o.  i  przeszkolenie  dwóch  osób  obsługi  
-  10  [kpl.]

	2.	Instalacja  centralnego  ogrzewania
		2.1	Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  CV21s/500/0,5  lub  równoważne  -  2  [szt.]
		2.2	Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  CV21s/500/0,4  lub  równoważne  -  1  [szt.]
		2.3	Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  CV21s/500/0,9  lub  równoważne  -  1  [szt.]
		2.4	Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  CV22/500/0,8  lub  równoważne  -  4  [szt.]
		2.5	Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  CV22/500/0,6  lub  równoważne  -  1  [szt.]
		2.6	Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  CV22/500/1,4  lub  równoważne  -  10  [szt.]
		2.7	Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  CV22/500/1,0  lub  równoważne  -  2  [szt.]
		2.8	Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  CV11/500/0,4  lub  równoważne  -  1  [szt.]
		2.9	Zawory  grzejnikowe  -  22  [szt.]
2.10	Rurociągi  w  instalacjach  c.o.  z  tworzyw  sztucznych  o  średnicy  zewnętrznej  20  [mm]  -  93,0  [m]
2.11	Rurociągi  w  instalacjach  c.o.  z  tworzyw  sztucznych  o  średnicy  zewnętrznej  25  [mm]  -  18,0  [m]
2.12	Rurociągi  w  instalacjach  c.o.  z  tworzyw  sztucznych  o  średnicy  zewnętrznej  32  [mm]  -  73,0  [m]
2.13	Rurociągi  w  instalacjach  c.o.  z  tworzyw  sztucznych  o  średnicy  zewnętrznej  40  [mm]  -  49,0  [m]
2.14	Sprawdzenie  instalacji  c.o.  podczas  próby  na  gorąco  -  22  [urządzenia]

	3.	Instalacja  wentylacyjna
		3.1	Wentylatory  dachowe  o  średnicy  otworu  ssącego  200  [mm]  -  2  [szt.]
		3.2	Nawietrzaki  podokienne  -  6  [szt.]

	4.	Instalacja  wody  wodociągowej  i  biały  montaż
		4.1	Rurociągi  z  tworzyw  sztucznych  PP  o  śr.  zewnętrznej  32  [mm]  
o  połączeniach  zgrzewanych  w  posadzce  i  na  ścianach (woda  zimna) 	-  22  [m]
		4.2	Rurociągi  z  tworzyw  sztucznych  PP  o  śr.  zewnętrznej  25  [mm]  
o  połączeniach  zgrzewanych  w  posadzce  i  na  ścianach (woda  zimna) 	-  8  [m]
		4.3	Rurociągi  z  tworzyw  sztucznych  PP  o  śr.  zewnętrznej  20  [mm]  
o  połączeniach  zgrzewanych  w  posadzce  i  na  ścianach (woda  zimna) 	-  16  [m]
		4.4	Rurociągi  z  tworzyw  sztucznych  PP  o  śr.  zewnętrznej  25  [mm]  
o  połączeniach  zgrzewanych  w  posadzce  i  na  ścianach (woda  ciepła  
i  cyrkulacyjna) 	-  2  [m]
		4.5	Rurociągi  z  tworzyw  sztucznych  PP  o  śr.  zewnętrznej  20  [mm]  
o  połączeniach  zgrzewanych  w  posadzce  i  na  ścianach (woda  ciepła  
i  cyrkulacyjna) 	-  24  [m]
		4.6	Umywalki  pojedyncze  porcelanowe  z  syfonem  -  5  [kpl.]
		4.7	Baterie  umywalkowe  stojące  o  śr.  nominalnej  15  [mm]  -  5  [kpl.]
		4.8	Dostawa  i  montaż  ustepów  porcelanowych  typu  COMPAKT -  4  [kpl.]
4.9	Dostawa  i  montaż  pisuarów  pojedynczych  porcelanowych  z  zaworem  spłukującym  -  2  [kpl.]


	5.	Kanalizacja  sanitarna  ze  zbiornikiem  bezodpływowym
5.1	Studzienka  kanalizacyjna  systemowa  o  śr.  400  [mm]  zamknięta  rurą  teleskopową  z  włazem  żeliwnym  -  1  [szt.]
		5.2	Zbiornik  bezodpływowy  (szambo)  z  tworzywa  sztucznego  -  10,0  [m3]
5.3	Rurociągi  z  PVC  kanalizacyjne  o  śr.  50  [mm]  w  wykopie  o  połączeniach  wciskowych  -  3,5  [m]
5.4	Rurociągi  z  PVC  kanalizacyjne  o  śr.  75  [mm]  w  wykopie  o  połączeniach  wciskowych  -  3,5  [m]
5.5	Rurociągi  z  PVC  kanalizacyjne  o  śr.  110  [mm]  w  wykopie  
o  połączeniach  wciskowych -  10,5  [m]
5.6	Rurociągi  z  PVC  kanalizacyjne  o  śr.  160  [mm]  w  wykopie  
o  połączeniach  wciskowych -  8,0  [m]


C.  	BRANŻA  ELEKTRYCZNA
	1.	Wewnętrzne  linie  zasilające  -  WLZ,  rozdzielnice  i  sterowanie  GWP
		1.1	Tablica  główna  RG  z  wyłącznikiem  GWP  -  1  szt.
		1.2	Przewody  kabelkowe  YDY - 450/750V  4 x 6  [mm2]  -  4,0  [m]
		1.3	Przewody  kabelkowe  YDY - 450/750V  4 x 6  [mm2]  -  4,0  [m]
		1.4	Przewód  HDGs  300/500V  2 x 1  [mm2]  -  5  [m]

	2.	Instalacja  oświetlenia,  gniazd  wtyczkowych  i  zasilania  urządzeń
		2.1	Puszki  instalacyjne  -  57  [szt.]
		2.2	Przewód  YDYp-450/750V  3 x 1,5  [mm2]  - 399,0  [m]
		2.3	Przewód  YDYp-750V  4 x 1,5  [mm2]  -  359,0  [m]
		2.4	Przewód  YDYp-750V  3 x 2,5  [mm2]  -  502,0  [m]
		2.5	Przewód  YDYp-750V  5 x 2,5  [mm2]  -  42,0  [m]
		2.6	Przewód  YDYp-750V  5 x 4  [mm2]  -  32,0  [m]
		2.7	Łącznik  jednobiegunowy  z  ramką,  biały  WPT1E01R  -  15  [szt.]
		2.8	Łącznik  jednobiegunowy  bryzgoodporny  biały  LIP1000E01R  -  8  [szt.]
		2.9	Gniazdo  2P+Z 10/16 A  standard  wyższy  -  26  [szt.] 
		2.10	Gniazdo  hermetyczne  z  klapką  w  kol.  wyr.  z/r  białe  GWP132PF01R  
-  7  [szt.]
		2.11	Oprawa  rastrowa  LIRA hang  ORZ-236E  -  22  [kpl]
2.12	Oprawa  SATURN  SMD LED  14  W  230V  biała,  klosz  matowy  barwa  ciepła  3000K  -  10  [kpl.]
2.13	Kinkiet  AXELLE  33178/17/10  -  10  [kp.]
2.14	Oprawa  ewakuacyjna  URAN 1 x 8W/3h  -  5  [kpl.]
2.15	Moduł  awaryjny  -  elektroinwerter  36W  3h  z  autotestem  i  certyfikatem  CNBOP  -  5  [kpl.]

3.	Instalacja  odgromowa  i  połączeń  wyrównawczych
3.1	Uziomy  ze  stali  profilowanej  miedziowane  o  długości  4,5  [m] (metoda  wykonania  udarowa) -  14  [szt.]
3.2	Montaż  uziomów  poziomych  -  147,0  [m]
3.3	Przewody  instalacji  odgromowej  poziome  DSO8  -  45  [m]
3.4	Przewody  instalacji  odgromowej  pionowe  DSO8  prowadzone  w  rurze  pod  warstwą  ocieplenia  -  24,5  [m]
	
4.	Demontaże
4.1	Demontaż  istniejącej  instalacji  elektrycznej  -  1  [kpl.].</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-1, 45.33.20.00-3, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 słownie: dziesięćtysiecyzlotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły  spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o ktorym mowa w pkt.8.1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 
         -  wykonał co najmniej jedną  robotę budowlaną polegającą na :
	budowie , rozbudowie lub przebudowie budynku na kwotę nie mniejszą niż  brutto 400 000,00 zł.
         zawierającą w swym zakresie roboty:
	a) branży budowlano-konstrukcyjnej,
	b) branży sanitarnej, 
	c) branży elektrycznej. 
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1.oraz dokumentu o którym mowa w pkt.8.2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z oferta oświadczenia, o którym mowa w 8.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował:
	a) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
            konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy,
   	b) osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie, sieci,
            instalacji i urządzeń  cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych -
            kierownik robót,  
	c) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
            instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
            i elektroenergetycznych - kierownik robót, 
         Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 oraz dokumentów, o których mowa w pkt.8.3 SIWZ. 
Na spełnienie tego warunku można polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - jeżeli oddają je do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
4)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 
	-  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
         związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów, o których mowa w
         pkt 8.1.oraz dokumentów, o których mowa w pkt.8.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.formularz ofertowy (wg załączonego do SIWZ wzoru);2.Oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom(wg załączonego wzoru)3.Kosztorys ofertowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą:
1)	dotyczyć przedłużenia terminów, o których mowa w § 2 ust. 1 w przypadku:
a)	konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji, 
b)	konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
c)	zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, 
co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,
d)	zmian będących następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji zezwoleń, decyzji czy odmowa ich wydania na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
e)	opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu,
f)	zmian w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 
g)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
h)	pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,  
i)	wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
j)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, o okres, w którym roboty będące przedmiotem umowy nie będą mogły być prowadzone,
2)	dotyczyć zmiany numeru rachunku bankowego lub zmiany innych danych wykonawcy,
3)	dotyczyć zmian sposobu finansowania inwestycji w przypadku zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji na skutek zmian w budżecie gminy. 
1)	być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających
z umowy.
2.	Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 1, należy potwierdzić stosownymi wpisami do dziennika budowy, zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru oraz niezwłocznie zgłosić pisemnie osobom, o których mowa w § 15 pkt 1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czajkow-gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Czajków, Czajków 39  63-524 Czajków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czajków, Czajków 39, 63-524 Czajków - (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działanie 413 Wdrożnie lokalnych strategii rozwoju- Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com