Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/28221-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Osiek: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Osieku 81A, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 49 381 21/23</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 28221 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Osiek 85, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 49 381 21/23, faks 56 49 381 21/23.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gminaosiek.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Osieku 81A, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 49 381 21/23.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i warsztatów dla uczestników projektu pt.Szansa na zatrudnienie w gminie Osiek obejmujące 1 modułu, który składa się z 6 części. Szczegółowy opis każdej z części zamówienia jest zawarty w punkcie III SIWZ. W kursach i warsztatach uczestniczyć mogą wyłącznie beneficjenci projektu, skierowani przez Zamawiającego (rekrutację przeprowadza Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku). Ilość uczestników określono w opisie każdej części zamówienia. Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikację zawodowe odpowiednie do prowadzonych zajęć, program nauczania, niezbędny sprzęt i pomoce dydaktyczne. Wykonawca zobowiązany jest realizować wszystkie kursy i warsztaty zawarte w module I na terenie powiatu brodnickiego..</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wybierze ofertę, której cena będzie najniższa spośród ofert spełniających wymogi określone w ustawie Pzp.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul> <p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie z wzorem podanym w załączniku do SIWZ, oświadczenie i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oświadczenie w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, którym upływa termin składania ofert.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminaosiek.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku, Osiek 81A, 87-340 Osiek, woj. kujawsko - pomorskie.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osieku, Osiek 85, 87-340 Osiek.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 03.04.2014.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>