JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140212/50110-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kartuzy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla osób bezrobotnych w ramach projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50110 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach , ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811452, faks 058 6814219.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.kartuzy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla osób bezrobotnych w ramach projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy  dla 8 osób bezrobotnych, tj. uczestników/uczestniczek projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Łączna liczba osób uczestniczących w szkoleniu: 8 osób. Zajęcia realizowane w ramach BLOKU I powinny odbywać się w jednej grupie- 8 osób, z kolei zajęcia realizowane w ramach BLOKU II powinny odbywać się w 4 grupach (Moduł I- 4 osoby, Moduł II- 1 osoba, Moduł III- 2 osoby, Moduł IV- 1 osoba).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników/uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy.Celem szkolenia jest zdobycie przez osoby bezrobotne umiejętności teoretycznych i praktycznych niezbędnych do pracy na stanowisku samodzielnego księgowego. Młode osoby bezrobotne w wieku 18-30 lat, posiadające wykształcenie ekonomiczne (min. średnie), zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach. Planowany okres realizacji szkolenia: marzec - kwiecień 2014 r. Liczba godzin szkolenia dla każdego uczestnika/uczestniczki wynosi 200 godzin. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące  45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw  może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. 
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku (tekst jednolity 
Dz. U. 2013 poz. 674) oraz nie więcej niż 7 godzin dziennie.
Szkolenie powinno zostać zrealizowane w ramach dwóch bloków:
BLOK I  Samodzielny księgowy (wspólny dla wszystkich uczestników/uczestniczek)- 120 godzin, w tym min. 40 godzin zajęć praktycznych;
BLOK II Szkolenia indywidualne w ramach 4 modułów:
1)MODUŁ I Obsługa programów Symfonia i Płatnik (4osoby)- 80 godzin,
2)MODUŁ II Obsługa programu Fakt (1 osoba)- 80 godzin,
3)MODUŁ III Kadry i płace (2 osoby)- 80 godzin,
4)MODUŁ IV Obsługa programu Insert (1 osoba)- 80 godzin.
Szkolenia indywidualne w ramach poszczególnych modułów bloku II muszą odbyć się bezpośrednio po zakończeniu szkolenia w ramach bloku I. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji szkoleń w ramach poszczególnych modułów bloku II 
w następujących po sobie odstępach czasowych (wszystkie 
4 moduły muszą odbywać się w tym samym czasie). Szkolenia 
w ramach poszczególnych modułów nie mogą być łączone i musza być prowadzone w oddzielnych salach wykładowych.
Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku 
z wyłączeniem świąt.
Zajęcia w danym dniu szkoleniowym powinny zakończyć się nie później niż o godz. 16.00.
Wykonawca zapewni co najmniej dwie przerwy kawowe oraz jedną przerwę obiadową.
Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy;
Termin realizacji zamówienia:
termin rozpoczęcia realizacji szkolenia wyznacza Zamawiający.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie powiatu kartuskiego. Preferowane miejsce realizacji szkolenia: Kartuzy.
Informacje nt. miejsca odbywania zajęć muszą bezwzględnie znaleźć się                    w ofercie Wykonawcy.
Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia z zakresu (minimum):
BLOK I SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Ustawa o rachunkowości jako podstawowa regulacja w zakresie prawa bilansowego - zadania i funkcje 
Wybrane elementy prawa gospodarczego, prawa pracy i prawa cywilnego, prawa handlowego oraz prawa podatkowego w zakresie prowadzenia rachunkowości
Polityka rachunkowości i zakładowy plan kont
Dokumentacja księgowa
Elementy majątku jednostek gospodarczych oraz źródła  jego finansowania
Ewidencja zdarzeń gospodarczych oraz ich udokumentowanie w podatkowej księdze przychodów i rozchodów i w księdze handlowej
Sporządzanie not księgowych oraz innej dokumentacji na potrzeby ewidencji
Fakturowanie
Księgi rachunkowe, w tym stosowanie zasad otwierania, prowadzenia i ich zamykania 
Identyfikacja poszczególnych podatków, a także ustalanie podstaw prawnych opodatkowania danym podatkiem
Obliczanie należnych kwot podatków z wykorzystaniem obowiązujących stawek, ulg i zwolnień podatkowych
Sporządzanie deklaracji podatkowych, pism oraz rozliczeń w tym zakresie
Ewidencjonowanie rozrachunków związanych z podatkami
Ewidencjonowanie rozliczonych kosztów rodzajowych oraz kosztów działalności
Wynagrodzenia za pracę 
Rozliczenia składek ZUS
Sporządzanie poszczególnych elementów sprawozdania finansowego, w tym bilans, rachunek zysków i strat.
Wynik finansowy
Etyka w zawodzie samodzielnego księgowego

BLOK II 

Moduł I Obsługa programów Symfonia i Płatnik (zajęcia praktyczne w wymiarze 80 godzin)
Obsługa programu SYMFONIA, w tym m.in.:
  pakiet Mała Księgowość
Podstawowe informacje o programie
Etapy pracy w programie
Plan kont
Rodzaje i oznaczenia kont księgowych
Dodawanie/usuwanie kont do planu
Bilans otwarcia - ewidencja księgowa
Ewidencja i amortyzacja środków trwałych
Rozrachunki z pracownikami
Ustalanie wyniku finansowego 
Zestawienia obrotów i sald
Księgowanie 
Rozliczenia z Urzędem Skarbowym
Rozliczenia z ZUS
Obsługa płatności elektronicznych
pakiet Kadry i Płace
Ewidencja elementów kadrowo-płacowych
Planowanie i ewidencja czasu pracy
Naliczanie płac i zarządzanie danymi kadrowymi
Rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Zestawienia i dokumentacja kadrowo - płacowa
Obsługa programu Płatnik
Konfiguracja ustawień programu Płatnik
Zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych: płatnika składek, pracowników, zleceniobiorców, członków rodziny, osób prowadzących działalność gospodarczą
Tworzenie dokumentów (w tym zgłoszeniowych, korygujących, aktualizujących, rozliczeniowych, płatniczych, RMUA oraz związanych z wyrejestrowaniem
Wysyłanie dokumentów
Przekaz elektroniczny
Wczytywanie dokumentów z programów kadrowo- płacowych
Wczytywanie danych z innej bazy Płatnika
Archiwizacja danych

Moduł II Obsługa programu Fakt (zajęcia praktyczne w wymiarze 80 godzin)
Księga Przychodów i Rozchodów
Rozliczanie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
Prowadzenie ewidencji związanej z podatkiem VAT
Prowadzenie ewidencji zobowiązań i należności wobec kontrahentów
Prowadzenie rozliczeń z pracownikami
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji środków trwałych
Fakturowanie

Moduł III Kadry i płace (zajęcia praktyczne w wymiarze min. 50 godzin)

Podstawowe zasady prawa pracy 
Prawa i obowiązki pracodawcy  
Prawa i obowiązki pracownika
Nawiązanie stosunku pracy - elementy stosunku pracy, forma umowy o pracę oraz elementy obligatoryjne i fakultatywne treści umowy o pracę 
Rodzaje umów o pracę i ich charakterystyka 
Czas pracy   
Systemy wynagrodzeń  
Sporządzanie list płac    
Urlopy pracownicze, nieobecności w pracy    
Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
Rodzaje ubezpieczeń
Podstawy wymiaru składek
Fundusze poza ubezpieczeniowe
Obowiązki Płatnika składek
Dokumenty ubezpieczeniowe
Wypełnianie dokumentacji
Rozwiązanie stosunku pracy, zmiana treści umowy o pracę, wygaśnięcie umowy o pracę   
Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy    
Zastosowanie programów komputerowych przy pracach księgowych i kadrowo- płacowych, w tym m. in.:
Obsługa programu Płatnik (konfiguracja ustawień programu; zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych; tworzenie dokumentów tj. zgłoszeniowych, korygujących, aktualizujących, rozliczeniowych, płatniczych, RMUA oraz związanych z wyrejestrowaniem; wysyłanie dokumentów; przekaz elektroniczny i wczytywanie dokumentów z programów kadrowo- płacowych oraz z innej bazy Płatnika; archiwizacja danych);
Obsługa programu Symfonia Kadry i Płace (m. in. założenie nowej firmy, uzupełnianie danych firmy, wprowadzanie nowego pracownika, okno danych pracownika, zatrudnienie pracownika, założenie nowego okresu płacowego)
Moduł IV Obsługa programu Insert (zajęcia praktyczne w wymiarze 80 godzin)
Obsługa programu INSERT Rachmistrz GT
Podstawowe informacje o programie
Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
Prowadzenie ewidencji VAT
Obsługa wynagrodzeń
Deklaracje
Obsługa programu INSERT Rewizor GT
Podstawowe informacje o programie
Zarządzanie planami kont
Zarządzanie rozrachunkami
Ewidencja i rozliczanie podatku VAT
Tworzenie wydruków
Obsługa programu INSERT Gratyfikant GT
Podstawowe informacje o programie
Wynagrodzenia
Ewidencja pracowników
Ewidencja umów pracowników
Zarządzanie czasem pracy i płacami

Programy szkoleń w ramach poszczególnych modułów BLOKU II powinny być dostosowane do indywidualnych potrzeb osób w nich uczestniczących. Godziny szkoleń w ramach poszczególnych zagadnień tematycznych muszą być dostosowane do potrzeb i możliwości uczestników/uczestniczek szkolenia.

Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia na stanowisku samodzielnego księgowego.
Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym w formie minimum wykładu i zajęć warsztatowych wspomaganych innymi metodami szkoleniowymi. 
Ponadto, w ramach zajęć z poszczególnych modułów bloku II, każdy uczestnik/uczestniczka powinien/powinna mieć możliwość pracy przy samodzielnym stanowisku komputerowym, pod nadzorem wykładowcy.
Przeprowadzenie egzaminu: Wykonawca zobowiązany jest do oceny  zdobytych umiejętności po ukończeniu bloku I oraz po ukończeniu bloku II szkolenia. 
Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie bloku I oraz bloku II szkolenia tj.: 
Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa,
Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, 
Dokumentu/ów wydanego/wydanych na podstawie odrębnych przepisów. 
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYDANIA KAŻDEMU/KAŻDEJ UCZESTNIKOWI/UCZESTNICZCE ZAŚWIADCZENIA/DOKUMENTU (WYDANY NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW) ORAZ CERTYFIKATU PO ZAKOŃCZENIU UDZIAŁU W BLOKU I ORAZ BLOKU II
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu Uczestnikowi/każdej Uczestniczce szkolenia następujące materiały dydaktyczne:
podręcznik dotyczący zagadnień z zakresu rachunkowości dla samodzielnych księgowych,
skrypt autorski z zakresu I bloku szkolenia przygotowany przez trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację bloku I*,
skrypt autorski  z zakresu tematycznego dotyczącego bloku II przygotowany przez trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację bloku II*, 
długopis, 
ołówek,
zakreślacz, 
notatnik formatu A4,
segregator format A4,
kalkulator,
zestaw aktualnych druków i formularzy związanych z tematyką szkolenia.

Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystywania na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm.)

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania codziennie wyżywienia dla każdego Uczestnika/każdej Uczestniczki szkolenia przez cały okres trwania kursu wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Uczestników/Uczestniczki, jednak nie mniej niż:
serwis kawowy obejmujący: kawę (typu Jacobs lub równoważną), herbatę (typu Lipton lub równoważną - czarną lub owocową), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby Uczestników/Uczestniczek), ciastka kruche różnego rodzaju (5  szt. na osobę), ciasto krojone 
(1 porcja na osobę), kanapki/bułki z wędliną i/lub serem oraz warzywami (sałata, rzodkiewka, itp.)- 2 sztuki na osobę, dodatkowo wodę butelkowaną (co najmniej 250 ml na osobę). 
Wykonawca zapewnia stały i nieograniczony dostęp do ciepłych napoi każdego dnia szkolenia.
Po zakończeniu bloku I i bloku II Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników/Uczestniczek szkolenia wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji szkoleniowej min. 1 osoba (nie dopuszcza się łączenia funkcji wykładowcy oraz opiekuna- koordynatora w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami/Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym.
Ubezpieczenie NNW oraz koszty dojazdu uczestników/uczestniczek na szkolenie pokrywa Zamawiający: Powiat Kartuski/ Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym:

Wykonawca zapewnia: Sale wykładowe spełniające odpowiednie warunki lokalowe oraz warunki pracy zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia. Szkolenie powinno być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i pod tym kątem odpowiednio wyposażonych, z dostępem do WC. Sale wykładowe powinny być przestronne, dostosowane do kierunku szkolenia, wyposażone w pomoce szkoleniowe. Sala do realizacji zajęć bloku I musi gwarantować niezakłóconą naukę dla 8 osób jednocześnie, natomiast sale do realizacji zajęć bloku II powinny gwarantować swobodną naukę osób objętych danym modułem. Ponadto sale muszą posiadać:
sprawną i wydajną wentylację ( temperatura w salach 22oC - 23oC);
oświetlenie dzienne i sztuczne;
WC (toaleta musi być łatwo dostępna, posprzątana, wyposażona w środki czystości;

Wykonawca musi zapewnić: 
salę wykładową dla 8 osób (do przeprowadzenia szkolenia w ramach BLOKU I),
4 oddzielne sale szkoleniowe, do przeprowadzenia szkoleń indywidualnych w ramach poszczególnych modułów (BLOK II).

Wymagane wyposażenie sali wykładowej (BLOK I): 
rzutnik multimedialny+ ekran+ laptop (lub inny równoważny sprzęt)- 1 kpl., 
flipchart wraz z papierem do flipchartu (wg zapotrzebowania) lub tablica 1 szt.,
drukarka komputerowa 1 szt.,
papier do wydruków (wg zapotrzebowania),
zestawy komputerowe z dostępem do Internetu, wyposażone m. in. w oprogramowanie do rozliczania finansów firm, opłacania składek ZUS- min. 4 szt. (na jedno stanowisko max. 2 osoby).

Wymagane wyposażenie każdej z sal wykładowych do przeprowadzenia szkoleń w ramach poszczególnych modułów (BLOK II):
zestawy komputerowe z dostępem do Internetu oraz odpowiednim oprogramowaniem- (na 1 osobę przypada jedno stanowisko komputerowe).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować kadrą dydaktyczną, składającą się z min. 4 osób, w tym minimum:
1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ekonomii/ finansów/ rachunkowości oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń (w okresie 3 lat przed dniem składania ofert) zbieżnych swym zakresem z tematyką BLOKU I będącego przedmiotem zamówienia, czyli księgowości, oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego - do przeprowadzenia szkolenia w ramach BLOKU I (Trener z zakresu księgowości);
Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku samodzielnego księgowego.
1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń z zakresu obsługi programu Symfonia oraz minimum 1 szkolenia z zakresu obsługi programu Płatnik w (okresie 3 lat przed dniem składania ofert) oraz minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą ww. programów- do przeprowadzenia modułu I- obsługa programów Symfonia i Płatnik (Trener z zakresu obsługi programów Symfonia i Płatnik);
Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku związanym z obsługą programów Symfonia i Płatnik.
1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń z zakresu obsługi programu Fakt (w okresie 3 lat przed dniem składania ofert) oraz minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą ww. programu- do przeprowadzenia modułu II- obsługa programu Fakt (Trener z zakresu obsługi programu Fakt);
Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku związanym z obsługą programu Fakt.
1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe oraz stosowny dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie kadr i płac oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 5 szkoleń z zakresu kadr i płac (w okresie 3 lat przed dniem składania ofert) oraz minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku ds. kadr- do przeprowadzenia modułu III- kadry i płace (Trener z zakresu kadr i płac).
Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku ds. kadr.
1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń z zakresu obsługi programu Insert (w okresie 3 lat przed dniem składania ofert) oraz minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą ww. programu- do przeprowadzenia modułu IV- obsługa programu Insert (Trener z zakresu obsługi programu Insert);
Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert jest zatrudniona na stanowisku związanym z obsługą programu Insert.
Zamawiający dopuszcza możliwości połączenia funkcji trenera BLOKU I oraz funkcji trenera jednego z modułów BLOKU II.
Jeżeli Wykonawca połączy funkcję trenera BLOKU I i funkcję trenera BLOKU II, osoba pełniąca obie funkcje musi spełniać wymagania dla dwóch trenerów.
Wykonawca w celu zapewnienia odpowiedniej realizacji usługi zapewni w całym okresie trwania szkolenia swojego przedstawiciela-Koordynatora. Koordynatorem musi być osoba niezależna od zespołu trenerskiego. Koordynator odpowiada za nadzór nad realizacją szkolenia oraz poprawny pod względem merytorycznym przebieg szkolenia.
(Wykonawca powinien wykazać tylko i wyłącznie osoby, które będą zaangażowane 
w realizację szkolenia)
DEFINICJA  szkolenia, jako wykładowca/trener: usługa szkoleniowa obejmująca przeszkolenie grupy minimum 5 osobowej w wymiarze min. 150 godzin.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz oferty odpowiednio wypełniony i podpisany - załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający ofertę cenową. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IV pkt.3 ppkt.1 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej;
3)oświadczenia na formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
4)W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podstawa prawna art. 26 ust 2b ustawy). Wzór Oświadczenia o możliwości oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z Art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.6</li>
<li>2 - Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 0.4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)ZMIANA WYNAGRODZENIA - POMNIEJSZENIE WYNAGRODZENIA - wysokość wynagrodzenia za wykonanie usługi szkoleniowej będzie mogła ulec zmianie tj. pomniejszeniu, w przypadku przeszkolenia mniejszej niż podana ilość osób. Urząd podał w celu ustalenia ceny oferty ilość osób do przeszkolenia, z przyczyn niezależnych od Urzędu (przerwania szkolenia przez osobę skierowaną) ilość osób może ulec pomniejszeniu, wobec powyższego Urząd zapłaci za faktycznie przeszkoloną liczbę osób oraz za faktycznie odbytą przez tych uczestników/czek część szkolenia, powiększoną ewentualnie o koszty stałe. Zmiana wynagrodzenia może wystąpić także w przypadku stwierdzenia niezgodności zrealizowanego szkolenia w stosunku do przedstawionej oferty przetargowej.
2)ZMIANA PERSONELU - Szkolący może dokonywać zmiany kadry dydaktycznej wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Urzędu akceptującego nowy personel. Szkolący z własnej inicjatywy proponuje zmianę kadry dydaktycznej w następujących UZASADNIONYCH przypadkach:
-Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kadry dydaktycznej,
-Niewywiązywania się kadry dydaktycznej z obowiązków wynikających z umowy,
-Jeżeli zmiana kadry dydaktycznej stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Szkolącego (np. rezygnacji  z pracy lub zlecenia),
-Urząd może żądać od Szkolącego, w formie pisemnej, umotywowanego wniosku, zmiany kadry dydaktycznej, jeżeli uzna że dana osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy,
-W przypadku zmiany kadry dydaktycznej - poszczególnych nauczycieli, trenerów, wykładowców, nowy nauczyciel, trener, wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego członka kadry dydaktycznej, 
-Występując z wnioskiem o zmianę kadry dydaktycznej Szkolący zobowiązany będzie wskazać przyczyny niedostępności osoby zastępowanej, a także przedstawić PUP kwalifikacje osoby proponowanej w zastępstwie, wskazać czynności, które będą wykonywane oraz zakres zastępstwa. Zmiany personelu nie wymagają wprowadzenia zmian do umowy w formie aneksu.
3)ZMIANA MIEJSCA REALIZACJI SZKOLENIA
a)Szkolący może dokonywać zmiany miejsca realizacji szkolenia wskazanego w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Urzędu akceptującego nowe miejsce realizacji szkolenia.
b)Urząd może żądać od Szkolącego, w formie pisemnej, umotywowanego wniosku, zmiany miejsca realizacji szkolenia, jeżeli uzna że miejsce szkolenia nie spełnia wymogów wynikających z umowy,
c)W przypadku zmiany miejsca szkolenia - nowe miejsce szkolenia musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 
d)Występując z wnioskiem o zmianę miejsca szkolenia Szkolący zobowiązany będzie wskazać przyczyny zmiany miejsca, a także przedstawić PUP warunki lokalowe zgodnie z warunkami określonymi w ofercie przetargowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 
e)Wszelkie zmiany umowy w ramach regulacji art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4)ZMIANA TERMINU WYKONANIA ZAMÓWIENIA- Zamawiający może dokonać zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu przedłużającej się procedury przetargowej. 
Wszelkie zmiany umowy w ramach regulacji art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.kartuzy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
ul. Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
stanowisko 2 i 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
ul. Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
Sekretariat Urzędu- pok. 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Podziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com