Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140218/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140218/55798-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Wadowice: Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/14/2014</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 55798 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, faks 033 8232230.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzozwadowice.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/14/2014.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku.</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Formularz ofertowy, 3. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty winien być dołączony dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo). 4.Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U z 2011 Nr 16 poz.74 ze zm.) oraz oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów, 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w szczególności zawierające opis charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Dopuszcza się zmianę ceny przedmiotu umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzozwadowice.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, (pok. nr 230) lub przesłać na adres Zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach; ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.33.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>