Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140218/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140218/55846-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Kargowa: Przebudowa dróg łączących ulicę Dolną z ulicą Sulechowską w Kargowej</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 55846 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kargowa , Rynek 33, 66-120 Kargowa, woj. lubuskie, tel. 68 3525131 w. 50.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kargowa.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg łączących ulicę Dolną z ulicą Sulechowską w Kargowej.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowalnych polegających na: - przebudowie ul. Kilińskiego (na odcinku od ul. Sulechowskiej do ul. Przemysłowej) w miejscowości Kargowa w zakresie: - położenie nowej nawierzchni asfaltowej drogi (pow. 4563,50 m2), zjazdów z betonowej kostki brukowej kolorowej grub. 8 cm (pow. 234,00 m2), chodników z betonowej kostki brukowej szarej grub. 8 cm (pow. 1323,50 m2) oraz najazdów na wyniesione przejście dla pieszych z kostki kamiennej wys. 8 cm (pow. 18,00 m2), - ustawienie nowych krawężników (709,00 mb), krawężników najazdowych (702,50 mb) oraz obrzeży betonowych (379,00 mb), - przebudowie ul. Kilińskiego (na odcinku od ul. Dolnej do ul. Przemysłowej) w miejscowości Kargowa w zakresie: - położenie nowej nawierzchni asfaltowej drogi (pow. 2249,00 m2), zjazdów z kostki betonowej brukowej czerwonej grub. 8 cm (pow. 70,00 m2) oraz chodników z kostki betonowej brukowej szarej grub. 8 cm (pow. 739,00 m2), - ustawienie nowych krawężników (761,00 m), krawężników najazdowych (41,00 m) krawężników na płask (31,00 m) oraz obrzeży betonowych (356,00 m), - przebudowie ul. Kilińskiego (na odcinku od ul. Dolnej do ul. Przemysłowej) w miejscowości Kargowa w zakresie: - wykonanie kanalizacji z rur drenarskich o średnicy 500mm (22,85 m) i kanalizacyjnych o średnicy 160mm (204,65 m) z wylotem betonowym o średnicy 160mm - montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm (9 szt.) i ulicznych studzienek ściekowych (6 szt.) - przebudowie ul. Piaskowej (na odcinku od ul. Sulechowskiej do ul. Przemysłowej) w miejscowości Kargowa w zakresie: - położenie nowej nawierzchni asfaltowej drogi (pow. 4069,70 m2), skrzyżowań i zjazdów publicznych z betonowej kostki brukowej szarej grub. 8 cm (pow. 113,90 m2), zjazdów gospodarczych z betonowej kostki brukowej czerwonej grub. 8 cm (pow. 216,80 m2), pasów z betonowej kostki brukowej czerwonej z wypustkami grub. 8 cm (pow. 3,20 m2), chodników z betonowej kostki brukowej szarej grub. 8 cm (pow. 1379,10 m2), - ułożenie krawężników (517,20 m), krawężników najazdowych (822,70 m), krawężników skośnych (9,00 m) oraz obrzeży betonowych (708,20 m), - wykonanie ścieków przykrawężnikowych z betonowej kostki brukowej szarej grub. 8 cm (838,00 m2). Szczegółowy zakres robót, jakie należy wykonać w ramach zamówienia określają: projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót załączone do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.80-5, 45.23.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.00.00-8.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 zł Wadium należy wnieść w formie i zasadach określonych w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. W formie pieniądza wadium można wnieść na następujący rachunek bankowy: Urząd Miejski ul. Rynek 33 66-120 Kargowa, nr rachunku: 65 9673 1020 0020 0200 0114 0014. Wymagania dotyczące wadium wniesionego w innej formie niż gotówka: Gwarancja bądź poręczenie musi zapewniać bezwarunkową i nieodwołalną wypłatę kwoty wadium w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Żądanie wypłaty wadium może być wniesione przez zamawiającego w placówce Poczty Polskiej najpóźniej w ostatnim dniu okresu ważności gwarancji/poręczenia. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia żądania wypłaty wadium za pośrednictwem innych osób lub instytucji. Wypłata wadium musi nastąpić w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania wypłaty wadium. Żądanie wypłaty wadium będzie podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania zamawiającego uwidocznioną w załączonej do żądania wypłaty wadium kserokopii bankowej karty wzorów podpisów. Zamawiający nie jest zobowiązany do zwrotu dokumentu gwarancji bądź poręczenia.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia w zakresie budowy drogi o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej, - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej, - jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji oraz do wykonywania pomiarów geodezyjnych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierający opis pozycji kosztorysowej zgodnie z przedmiarem robót, cenę jednostkową pozycji kosztorysowej, ilość jednostek pozycji kosztorysowej, wartość pozycji kosztorysowej. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów prawa cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniu przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kargowa.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski ul. Rynek 33 66-120 Kargowa.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 33 66-120 Kargowa.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>