Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140219/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140219/57806-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Zamość: Usługa nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą:Przebudowa i remont budynku dawnego internatu na cele szkoleniowo-biurowe Prokuratury Okręgowej w Zamościu ,wraz z przyłączami :wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczym, energetycznym za licznikowym,oraz budowa budynku gospodarczo-garażowego, ogrodzenia i parkingu, przebudowa zjazdu publicznego i chodnika.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 57806 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, faks 084 6393325.</p> <ul class="kh_indent_1"> </ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą:Przebudowa i remont budynku dawnego internatu na cele szkoleniowo-biurowe Prokuratury Okręgowej w Zamościu ,wraz z przyłączami :wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczym, energetycznym za licznikowym,oraz budowa budynku gospodarczo-garażowego, ogrodzenia i parkingu, przebudowa zjazdu publicznego i chodnika..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamawiający, Prokuratura Okręgowa w Zamościu ul. Szczebrzeska 47 zaprasza do składania ofert w ramach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 134 000 euro, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami, na usługę nadzoru autorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych wykonywanych w budynku przy ul. Orlej 2 w Zamościu polegających w szczególności na: 1)adaptacji dawnego budynku internatu na biura dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu, 2)wykonaniu przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczego, energetycznego za licznikowym, 3)budowie garażu, 4)budowie parkingu, chodnika, ogrodzenia 5)przebudowie zjazdu publicznego. 2.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do udziału w pracach komisji przetargowej przeprowadzającej procedurę na wykonanie inwestycji w zakresie udzielania odpowiedzi na pytania skierowane przez wykonawców do Zamawiającego, związane z projektem wykonawczym. 3.Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ; Kod CPV- 71.54.10.00-2 usługi zarządzania projektem budowlanym..</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.10.00-2.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust 1 uPzp.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na adaptacji budynku na budynek użyteczności publicznej o wartości brutto tych robót co najmniej 2 000 000 zł, z zagospodarowaniem otoczenia , parkingi , zieleń.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu min 3 lata po uzyskaniu uprawnień do projektowania, b) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu min 3 lata po uzyskaniu uprawnień do projektowania, c) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wod-kan ,bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu min 3 lata po uzyskaniu uprawnień do projektowania, d) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, specjalisty sieci teleinformatycznych, bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu min 3 lata po uzyskaniu uprawnień do projektowania, Zamawiający uzna warunek za spełniony także wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała kwalifikacje w wielu specjalnościach, pod warunkiem posiadania doświadczenia 3 lat na danych stanowiskach.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu min 3 lata po uzyskaniu uprawnień do projektowania, b) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu min 3 lata po uzyskaniu uprawnień do projektowania, c) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wod-kan ,bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu min 3 lata po uzyskaniu uprawnień do projektowania, d) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, specjalisty sieci teleinformatycznych, bez ograniczeń, z doświadczeniem w projektowaniu min 3 lata po uzyskaniu uprawnień do projektowania, Zamawiający uzna warunek za spełniony także wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała kwalifikacje w wielu specjalnościach, pod warunkiem posiadania doświadczenia 3 lat na danych stanowiskach.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust 1 uPzp.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1. Wypełniony formularz ofertowy według wzoru dla Załącznika Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwa potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu o ile uprawnienia takie nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne), w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki cywilnej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, albo pełnomocnictwo do popisania oferty, o ile z umowy nie wynika pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wzór umowy Załącznik Nr 9 do SIWZ parafowany na każdej stronie przez osobę upoważnioną i podpisany na ostatniej stronie.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach: a)W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c)w przypadku, gdy wystąpi konieczność usunięcia istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających kontynuację całości robót budowlanych, w tym również polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, co potwierdzi na piśmie Inspektor Nadzoru przy czym nie zostanie rozszerzony zakres zamówienia, wykraczający poza przedmiot zamówienia opisany w dokumentacji projektowej. d)w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót. e)jeżeli zmiana terminów realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości wynagrodzenia brutto wskazanej w § 4 ust. 1 w przypadku zmiany stawki podatku VAT ustalonej przez ustawodawcę, przy czym zmiana będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 3. Zamawiający dopuszcza zmianę osób wyznaczonych do pełnienia funkcji wskazanych przez Wykonawcę w § 1 ust. 2, w przypadku: a) śmierci, b) rozwiązania umowy łączącej Wykonawcę w daną osobą, c) utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszej umowy, d) choroby powyżej 30 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, e) innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie: prawo do nie wyrażenia zgody na zmianę osób, których kwalifikacje są niższe niż osób wymienionych w ofercie.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamosc.po.gov.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro, pokój 22.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2014 godzina 09:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro , pokój 22.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>